Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Instalacja ciepłej wody użytkowej zasilana przez kolektory słoneczne w kompleksie budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie oraz modernizacja instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej kuchni - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1279 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Instalacja ciepłej wody użytkowej zasilana przez kolektory słoneczne w kompleksie budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie oraz modernizacja instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej kuchni

tryb zamówienia: przetarg ograniczony
zamawiający: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802
zamówienie na: Instalacja ciepłej wody użytkowej zasilana przez kolektory słoneczne w kompleksie budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie oraz modernizacja instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej kuchni
nr sprawy: PR-272.5.2011
wartość: mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy PZP
termin składania ofert: 8 sierpnia 2011  10:00



TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI - Instalacja ciepłej wody użytkowej zasilana przez kolektory słoneczne w kompleksie budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie oraz modernizacja instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej kuchni (248kB)



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 
Numer ogłoszenia w BZP: 222966-2011;    data zamieszczenia: 29.07.2011 r.
 
Instalacja ciepłej wody użytkowej zasilana przez kolektory słoneczne w kompleksie budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie oraz modernizacja instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej kuchni
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja ciepłej wody użytkowej zasilana przez kolektory słoneczne w kompleksie budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie oraz modernizacja instalacji wentylacjinawiewno-wywiewnej kuchni
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
 
II.1.3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji ciepłej wody użytkowej zasilanej przez kolektory słoneczne.
Przewiduje się montaż:
- ok. 80 kolektorów słonecznych o pow. ok. 2,7 m2 każdy, na konstrukcji wsporczej na dachu budynku kotłowni Szpitala,
- ok. 10 podgrzewaczy pojemnościowych o poj. 1000 l,
- instalacji c.w.u.
- instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła.
Szczegółowy zakres rzeczowy określono w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.
 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: do dnia 31.10.2011 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał dwie instalacje c.w.u. zasilane kolektorami słonecznymi.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – załącznik nr 3 do ogłoszenia
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
III.5) INNE DOKUMENTY
nie dotyczy
 
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
 
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20
 
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, zamawiający dokona oceny w następujący sposób: za wykonanie większej ilości robót, których przedmiotem była budowa instalacji c.w.u. zasilanej kolektorami słonecznymi, zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt za każde następne zadanie, potwierdzone dokumentem stwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. O pozycji wykonawcy na liście rankingowej zadecyduje ilość uzyskanych punktów. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 20 wykonawców, którzy uzyskali największą ilość punktów.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a).Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji:
 - udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia);
 - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, (nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji robót, które wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty - cykl pór roku);
 - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej;
 - pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
 - wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania Wykonawcy do takiej zmiany;
 - wystąpienia braków i wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy.
 - wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
 b) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych, w szczególności następującymi okolicznościami:
 - niedostępność na rynku materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
 - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
 - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowania robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
 - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
 c) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy:
 - zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, w tym zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującą kandydata na stanowisko;
 - zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ);
 - zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu rzeczowego;
 - zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.;
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2011 r., godzina 10:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem nazwy zadania.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej Inwestycja przewidziana do dofinansowania w ramach RPWP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego, Priorytet III. Środowisko przyrodnicze, Działanie 3.2. Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku.
 
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

PR-272.5.11.2011                                                                   Złotów, dn. 07.09.2011r.
 
 
 

Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty

 
 
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski
77-400 Złotów, Al. Piasta 32
 
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych:
 
„Instalacja ciepłej wody użytkowej zasilana przez kolektory słoneczne w kompleksie budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie oraz modernizacja instalacji wentylacji
nawiewno-wywiewnej kuchni”
 
przeprowadzonego w trybie przetargu ograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „MIRES”
ul. Aleksandrowska 5
87-100 Toruń

 
III. Uzasadnienie wyboru:
  Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”
 
IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:
 
1)      SKORUT- IMPORT- EKSPORT Sp. z o.o.
            ul. Wybickiego 71, 32-400 Myślenice
ocena w kryterium „cena” – 83,68 pkt
Ogółem – 83,68 pkt
 
2)      Firma „MAK” Handel- Produkcja-Usługi
            Henryk Chochołowski
            ul. Wydmowa 19, 75-229 Koszalin
ocena w kryterium „cena” – 75,87 pkt
Ogółem 75,87 pkt
 
3)      ESG Sławomir Mieszczankin
            ul. Morska 20, 75-221 Koszalin
ocena w kryterium „cena” – 88,50 pkt
Ogółem – 88,50 pkt
 
4)      Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „MIRES”
            ul. Aleksandrowska 5, 87-100 Toruń
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem 100,00 pkt
 
5)      MONTOPLAST
Firma Budowlano-Instalacyjna
            ul. H. Szafran 3, 60-693 Poznań
ocena w kryterium „cena” – 92,93 pkt
Ogółem – 92,93 pkt
 
 
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 4, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.
Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt  2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie jest przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób,  nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Metryka

sporządzono
2011-07-29 przez Starosta Złotowski- Ryszard Goławski
udostępniono
2011-07-29 00:00 przez Marek Dereszkiewicz
zmodyfikowano
2011-12-01 12:49 przez Dereszkiewicz Marek
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
654
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.