Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej i społecznej uczestników projektu pod nazwą Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjneg - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1283 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej i społecznej uczestników projektu pod nazwą Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjneg

tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Złotowie
zamówienie na: Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej i społecznej uczestników projektu pod nazwą Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów
nr sprawy: POKL-2011-01
wartość: nie większa niż kwoty określone w art. 11 ust.8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 1 sierpnia 2011  08:30
wynik postępowania: w treści ogłoszenia 




Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej i społecznej uczestników projektu pod nazwą Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Projekt realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe, numer ogłoszenia w BZP: 213598 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów
  
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej i społecznej uczestników projektu pod nazwą Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych oraz Doradztwo psychospołeczne w zakresie psychodietetyki, wizerunku i motywacji realizowane w trybie WYJAZDOWYM dla 8 uczestników projektu Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem zaliczających się do grupy wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzin zastępczych, przygotowujących się do usamodzielnienia, o których mowa w artykule 88 ustawy o pomocy społecznej, mający trudności z integracją zawodową i społeczną, wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Złotowie. 2. Szkolenie Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych (dla 15 osób) oraz Doradztwo psychospołeczne w zakresie psychodietetyki, wizerunku i motywacji (dla 8 osób) realizowane w trybie STACJONARNYM dla uczestników projektu Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem zaliczających się do grupy niepełnosprawnych ze stopniem umiarkowanym lub lekkim, wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Złotowie. 3. Wsparcie grupowe w zakresie umiejętności społecznych obejmujące wyjazd integracyjno-szkoleniowy połączony ze szkoleniem pierwszej pomocy realizowane w trybie WYJAZDOWYM dla 8 uczestników projektu Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem zaliczających się do grupy wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzin zastępczych, przygotowujących się do usamodzielnienia, o których mowa w artykule 88 ustawy o pomocy społecznej, mający trudności z integracją zawodową i społeczną, wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Złotowie. 4. Wsparcie grupowe w zakresie umiejętności społecznych obejmujące wyjazd integracyjno-szkoleniowy połączony ze szkoleniem pierwszej pomocy realizowane w trybie WYJAZDOWYM dla 20 uczestników projektu Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem zaliczających się do grupy niepełnosprawnych ze stopniem umiarkowanym lub lekkim, mający trudności z integracją zawodową i społeczną, wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Złotowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 92.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.08.2011.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór Spełnienie ww. warunku oceniane będzie w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku poprzez: a. wykazanie przez Wykonawcę prowadzenia działalności szkoleniowej od minimum 3 lat, b. wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej łącznie 5 usług, których elementem było zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych treningów psychospołecznych, wyjazdów integracyjnych oraz grupowych treningów w zakresie umiejętności społecznych (minimum jedna usługa z każdego rodzaju). Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego wykazu i załączonych dokumentów na potwierdzenie wykonania /wykonywania ich z należytą starannością oraz dokumentu na poświadczenie min. 3 letniego prowadzenia działalności szkoleniowej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że osoby którymi dysponuje, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w prowadzeniu zajęć. Prowadzący szkolenia powinni posiadać wykształcenie wyższe magisterskie psychologa, psychodietetyka (wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe), ekonomisty lub zarządzanie, uprawnienia instruktora pierwszej pomocy oraz posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych szkoleń. Do sporządzenia wykazu osób można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego wykazu. Do wykazu należy załączyć podpisaną przez wskazane osoby deklaracje uczestnictwa przy realizacji przedmiotowego zlecenia w zakresie określonym przez oferenta.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że osoby którymi dysponuje, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w prowadzeniu zajęć. Prowadzący szkolenia powinni posiadać wykształcenie wyższe magisterskie psychologa, psychodietetyka (wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe), ekonomisty lub zarządzanie, uprawnienia instruktora pierwszej pomocy oraz posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych szkoleń. Do sporządzenia wykazu osób można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego wykazu. Do wykazu należy załączyć podpisaną przez wskazane osoby deklaracje uczestnictwa przy realizacji przedmiotowego zlecenia w zakresie określonym przez oferenta.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 000,00 zł. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego dokumentu. Sprawdzenie spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww. warunki. Zgodnie z art.26 ust 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         koncesję, zezwolenie lub licencję
·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

Szczegółowy program szkoleń określający: - miejsce zakwaterowania (hotel/pensjonat/ośrodek), - zakres tematyczny i godzinowy treningu i warsztatów, - informację o stosowanych metodach i technikach szkoleń, - informację o materiałach dydaktycznych udostępnianych uczestnikom szkoleń wraz z formą ich udostępnienia, - wykaz dodatkowych zajęć społecznych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy- załącznik nr 6 2) Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty: - pełnomocnictwo (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty. 3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 75
2. ilość usług przeprowadzonych w ostatnich 3 latach dotyczących grupowych treningów psychospołecznych, wyjazdów integracyjnych oraz grupowych treningów - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych w stosunku do oferty zmian w umowie na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy 1.Warunki takiej zmiany to m.in.: A. Odnośnie miejsca realizacji szkolenia, a) zmiana następuje w przypadku zdarzeń siły wyższej b) zmiana następuje w przypadku jednoznacznie wyrażonej woli uczestników, wyrażonej na piśmie, nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć, za porozumieniem stron c) nowe miejsce organizacji szkoleń gwarantuje co najmniej dotychczasowy poziom zaoferowanych usług pod względem warunków lokalowych, B. kadry dydaktycznej, a) zmiana następuje w przypadku rezygnacji z pracy u Wykonawcy, choroby, śmierci, lub innych zdarzeń losowych osoby prowadzącej szkolenie, b) w przypadku zmiany osoby prowadzącej szkolenie nowa osoba musi spełniać wymagania określone dla tej osoby w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. C. terminu realizacji szkolenia, harmonogramu szkolenia. a) zmiana następuje w przypadku zdarzeń siły wyższej b) zmiana następuje w przypadku wstrzymania realizacji usług przez Zamawiającego albo przerw w realizacji zamówienia powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający 2. Może nastąpić również zmiana osób skierowanych na szkolenie w przypadku niezgłoszenia się na szkolenie osoby z listy uczestników szkolenia, którą Zamawiający przekazał Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow-powiat.pl,www.pcpr.zlotow.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 
www.bip.zlotow-powiat.pl; i www.pcpr.zlotow.com oraz w siedzibie Zamawiającego, al. Piasta 32, Złotów, pok. nr 40.
IV.4.4) Termin składania ofert: 01.08.2011 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Złotowie Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Tytuł projektu: Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem. Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Zatwierdził:  Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Złotowie Dr Helena Agatowska


SIWZ + załączniki
 


INFORMACJA O WYNIKU
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej i społecznej uczestników projektu pod nazwą Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Projekt realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Piasta 32, 77-400 ZłotówPostępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone było na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.). Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80570000-0, 92000000-1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona była na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Złotowskiego: www.bip.zlotow-powiat.pl. oraz www.pcpr.zlotow.com.
Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej i społecznej uczestników projektu pod nazwą Pomocna Dłoń - Integracja Zagrożonych Wykluczeniem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego ofertę złożył jeden Wykonawca, który spełnił względy formalne i nie podlegał odrzuceniu:
1)      Fundacja Sportu, Zdrowia i Turystyki EST,
ul. Domaniewska 9-11/42, 02-664 Warszawa
cena oferty  brutto - 132.025,00 zł. 
Oferta spełniła wymagane warunki w postępowaniu zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, spełniła wszystkie względy formalne i nie podlegała odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający uznał ofertę firmy Fundacja Sportu, Zdrowia i Turystyki EST, ul. Domaniewska 9-11/42, 02-664 Warszawa za najkorzystniejszą.
 
 Zatwierdził: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ZłotowieDr Helena Agatowska

Metryka

sporządzono
2011-07-22 przez Starosta Złotowski- Ryszard Goławski
udostępniono
2011-07-22 00:00 przez Marek Dereszkiewicz
zmodyfikowano
2011-10-06 09:12 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
705
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.