Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Termomodernizacja budynku oddziału chirurgicznego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Złotowie - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1284 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Termomodernizacja budynku oddziału chirurgicznego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Złotowie

tryb zamówienia: przetarg ograniczony
zamawiający: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802
zamówienie na: Termomodernizacja budynku oddziału chirurgicznego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Złotowie
nr sprawy: PR-272.2.2011
wartość: mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy PZP
termin składania ofert: 5 lipca 2011  10:00
wynik postępowania: w treści ogłoszenia 




TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI- Termomodernizacja budynku oddziału chirurgicznego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Złotowie (1382kB)


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Numer ogłoszenia w BZP: 173704-2011;    data zamieszczenia: 27.06.2011 r.
 
Termomodernizacja budynku oddziału chirurgicznego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Złotowie
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku oddziału chirurgicznego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Złotowie
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
A. Wymiana stolarki okiennej
1.      Demontaż istniejących okien drewnianych
2.      Montaż okien PCV w kolorze białym RAL 9010, wkład szybowy o wsp. U max 1,1 W/m2* K. Zachowanie istniejącego podziału ram okiennych- ok. 296,76 m2
3.      Obróbka wewnętrznych ościeży okien  z malowaniem farbą emulsyjną. 
4.      Montaż nawiewników okiennych ok.126 szt.
5.      Demontaż istniejących drzwi zewnętrznych drewnianych i „zimnych ” metalowych
6.      Montaż drzwi z aluminium „ciepłego” – ok.27,2 m2
7.      Obróbka wewnętrznych ościeży drzwi z malowaniem farbą emulsyjną
 
B. Docieplenie ścian i stropodachów
 
1. Docieplenie ścian  metodą „lekką mokrą” BSO styropianem FS 15 gr ok.15 cm.  
  Tynk cienkowarstwowy mineralny malowany farbami fasadowym silikonowymi lub silikatowymi- ok. 1600,31 m2
2. Docieplenie cokołu budynku i części  podziemnych będzie wykonywane styropianem ekstudowanym o gr ok. 13 cm z uzupełnieniem w razie potrzeby niezbędnych izolacji przeciwwilgociowych. Zewnętrzne wykończenie stanowić będzie tynk żywiczny- ok. 425,21 m2
3.   Demontaż istniejących i montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej farbą nakładaną proszkowo- ok. 43,02 m2
4.  Demontaż istniejących i montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej  powlekanej farbą nakładaną proszkowo- ok. 144,30 m2
 5. Demontaż istniejących i montaż rynien  z blachy stalowej ocynkowanej  powlekanej farbą nakładaną proszkowo- ok.192,53m
  6. Wszystkie inne elementy istniejące ( np. kraty na oknach i drzwiach, o                     świetlenie, instalacja odgromowa itp.) na elewacji zostaną przełożone na nową  elewację na odpowiednio dłuższych wspornikach i odmalowane.
  7. Istniejące uszkodzone opaski lub części chodnika przy ścianie budynku 
należy naprawić, aby uzyskały spadek 1,5% od budynku na zewnątrz. Tam  gdzie nie ma tych elementów należy wykonać opaski  z „polbruku” gr 6 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm z ograniczeniem obrzeżem  20/6 cm.
8. Docieplenie  stropodachu wentylowanego metodą wtryskową –wdmuchiwanie granulatu „ekofiber” – ok. 515,41 m2
9. Docieplenie powierzchni na dachu skośnych – za pomocą wełny mineralnej gr. 17 cm, z montażem izolacji parochronnej z folii polietylenowej z okładziną z płyt gipsowo karotonowych na ruszcie systemowym- ok. 190,74 m2
10.Pokrycie dachu płaskiego papą termozgrzewalną z wyłogami na kominy i ogniomury
11. Odtworzenie instalacji odgromowej (z pomiarami)
12. Wymiana zaworów grzejnikowych na termozawory umożliwiające regulację
temperatury, oraz uzupełnienie izolacji termicznej rurarzu instalacji CO i CWU
Szczegółowy zakres rzeczowy określono w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.
 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3,  45.42.11.30-4
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: do dnia 31.10.2011 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą BSO o powierzchni minimum 1000m2 każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  - załącznik nr 3 do ogłoszenia
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
III.5) INNE DOKUMENTY
nie dotyczy
 
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
 
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
 
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, zamawiający dokona oceny w następujący sposób: za ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą BSO o powierzchni minimum 1000m2 każde, zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt za każde następne zadanie, potwierdzone dokumentem stwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. O pozycji wykonawcy na liście rankingowej zadecyduje ilość uzyskanych punktów. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 20 wykonawców, którzy uzyskali największą ilość punktów.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a).Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji:
 - udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia);
 - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, (nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji robót, które wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty - cykl pór roku);
 - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej;
 - pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
 - wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania Wykonawcy do takiej zmiany;
 - wystąpienia braków i wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy.
 - wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
 b) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych, w szczególności następującymi okolicznościami:
 - niedostępność na rynku materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
 - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
 - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowania robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
 - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
 c) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy:
 - zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, w tym zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującą kandydata na stanowisko;
 - zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ);
 - zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu rzeczowego;
 - zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.;
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:05.07.2011 r., godzina 10:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Inwestycja przewidziana do dofinansowania w ramach RPWP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego, Priorytet III. Środowisko przyrodnicze, Działanie 3.2. Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku.
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PR.272.2.2011                                                                              Złotów, dn.  03.08.2011

Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty
 

I Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski
77-400 Złotów, Al. Piasta 32
 
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych:

„Termomodernizacja budynku oddziału chirurgicznego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
 w Złotowie”

 

przeprowadzonego w trybie przetargu ograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

Usługowy Zakład Murarski
Józef Kądziołka
ul. Słowackiego 23
64-830 Margonin

 
III. Uzasadnienie wyboru:
  Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”
 
IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert
 
1)       Usługowy Zakład Murarski, Józef Kądziołka

ul. Słowackiego 23, 64-830 Margonin
ocena w kryterium „cena”- 100 pkt
Ogółem 100 pkt

 
2)       Spółdzielnia Rzemieślnicza „KRAJNA”

ul. Cechowa 11, 77-400 Złotów
ocena w kryterium „cena” – 92,16 pkt
Ogółem – 92,16 pkt

 
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.
 
Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt  2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie jest przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób,  nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert

Metryka

sporządzono
2011-06-27 przez Starosta Złotowski- Ryszard Goławski
udostępniono
2011-06-27 00:00 przez Marek Dereszkiewicz
zmodyfikowano
2011-10-06 09:14 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
654
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.