Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wyposażenie pomieszczeń i budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jastrowiu w ramach projektu "Bezpieczna szkoła. Wsparcie działalności młodzieżowych ośrodków wychowawczych w zakresie tworzenia warunków umożliwiających terminową - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1369 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Wyposażenie pomieszczeń i budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jastrowiu w ramach projektu "Bezpieczna szkoła. Wsparcie działalności młodzieżowych ośrodków wychowawczych w zakresie tworzenia warunków umożliwiających terminową

tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
zamawiający: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802
zamówienie na: Wyposażenie pomieszczeń i budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jastrowiu w ramach projektu „Bezpieczna szkoła. Wsparcie działalności młodzieżowych ośrodków wychowawczych w zakresie tworzenia warunków umożliwiających terminową realizację postanowień sądów dla tymczasowego umieszczania nieletnich w MOW- poprawa skuteczności wykonywania orzeczeń sądowych”
nr sprawy: WO.272.2.2011
wartość: mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy PZP
termin składania ofert: 10 października 2011  10:00
wynik postępowania: w treści ogłoszenia 





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 
Numer ogłoszenia w BZP: 309784-2011;    data zamieszczenia: 28.09.2011 r.
 
Wyposażenie pomieszczeń i budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego  w Jastrowiu
w  ramach projektu „Bezpieczna szkoła. Wsparcie działalności młodzieżowych ośrodków wychowawczych w zakresie tworzenia warunków umożliwiających terminową realizację postanowień sądów dla tymczasowego umieszczania nieletnich w MOW- poprawa skuteczności wykonywania orzeczeń sądowych”
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pomieszczeń  i  budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego  w Jastrowiu  w  ramach projektu „Bezpieczna szkoła. Wsparcie działalności młodzieżowych ośrodków wychowawczych w zakresie tworzenia warunków umożliwiających terminową realizację postanowień sądów dla tymczasowego umieszczania nieletnich w MOW- poprawa skuteczności wykonywania orzeczeń sądowych”
 
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń i budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego  w Jastrowiu. Składa się na nie 9 części:
I Meble szkolne i inne wyposażenie pomieszczeń,
II Wykładziny podłogowe,
III Sprzęt komputerowy i RTV,
IV Oprawy oświetleniowe,
V Sprzęt sportowy,
VI Wyroby sanitarne,
VII Sprzęt AGD i wyposażenie kuchni,
VIII Wyposażenie budynku,
IX Monitoring.
Szczegółowy zakres rzeczowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39290000-1 wyposażenie różne
39160000-1 meble szkolne
39516100-3 meble tapicerowane
39150000-8 różne meble i wyposażenie
39162100-6 pomoce dydaktyczne
31000000-6 maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy
44112200-0 wykładziny podłogowe
30236000-2 różny sprzęt komputerowy
38652100-1 projektory
30195900-1 Tablice do pisania i tablice magnetyczne
32320000-2 sprzęt telewizyjny i audiowizualny
44411000-4 wyroby sanitarne
35125300-2  kamery bezpieczeństwa
39141000-2 meble i wyposażenie kuchni
39711362-4 kuchenki mikrofalowe
39711100-0 chłodziarki i zamrażarki
39713510-1 sprzęt gospodarstwa domowego
42715000-1 maszyny do szycia
44621110-3 grzejniki centralnego ogrzewania
44221200-7- drzwi
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
Liczba części:9
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.
 
II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: do dnia 15.11.2011 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa            w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr IV do SIWZ.
 
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr IV do SIWZ.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr I do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).
Tabela elementów – załącznik nr II do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).
Zaparafowany projekt umowy – załącznik nr III do SIWZ.
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji:
- wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej;
b) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy:
-  zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron zmiany  podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ);
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107
 
IV.4.4) Termin składania ofert: 10.10.2011 r., godzina 10:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

UWAGA! Zmieniono Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, gdzie wcześniej błędnie powołano się na numer artykułu dot. trybu postępowania.
Pkt II ppkt 1 otrzymał brzmienie:
" Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.)".

PLIKI DO POBRANIA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Złotów, dn. 20.10.2011r.
Powiat Złotowski
Al. Piasta 32
77-400 Złotów
 
WO-272.2.1.2011  

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


 


I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski77-400 Złotów, Al. Piasta 32
 
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że  w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych:
 
Wyposażenie pomieszczeń i budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jastrowiu w  ramach projektu „Bezpieczna szkoła. Wsparcie działalności młodzieżowych ośrodków wychowawczych w zakresie tworzenia warunków umożliwiających terminową realizację postanowień sądów dla tymczasowego umieszczania nieletnich w MOW- poprawa skuteczności wykonywania orzeczeń sądowych”
 
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), które podzielone zostało na IX części wybrano najkorzystniejszą ofertę dla każdej z części złożoną przez:
 
1.    Dla części I Meble szkolne i inne wyposażenie pomieszczeń - CENTRUM SEDNO Spółka z   o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich 21-23, 75-100 Koszalin.
 
2.    Dla części II Wykładzina PCV - SKLEPY KOMFORT S.A., ul. Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź.
 
3.    Dla części III Sprzęt komputerowy i RTV - PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław
 
4.    Dla części IV Oprawy oświetleniowe - ELKOND Sp. z o.o., ul. Handlowa 6c, 15-399 Białystok.
 
5.    Dla części V Sprzęt sportowy - SKLEP WIELOBRANŻOWY ELDOM Sp. J., Plac Kościuszki 8, 77-400 Złotów.
 
6.    Dla części VI Wyroby sanitarne - CEZAS Wiesław Halagiera, ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
7.    Dla części VII Sprzęt AGD i wyposażenie kuchni - SKLEP WIELOBRANŻOWY ELDOM Sp. J., Plac Kościuszki 8, 77-400 Złotów.
 
8.    Dla części VIII Wyposażenie budynku – Unieważnia się postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA
 
9.    Dla części IX Monitoring - Expert Sp. J., R. Kowalski, M. Kowalska, ul. Kr. Jadwigi 36, 77-400 Złotów.
 
III. Uzasadnienie wyboru:
  Oferty wygrywające uzyskały najwyższą ocenę w swojej części w kryterium „cena”
 
IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:
 
Dla części I Meble szkolne i inne wyposażenie pomieszczeń
 
1)      CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp
ocena w kryterium „cena” – 53,79 pkt
Ogółem – 53,79 pkt
 
2)      WELTUS Wioleta Urban
ul. Lipowa 36, 62-100 Wągrowiec
 
Oferta odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oferty nie odpowiada treści SIWZ.
 
3)      KARIAN Sp. j., Jan, Bożena, Andrzej Karwan
Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin
ocena w kryterium „cena” – 78,24 pkt
Ogółem – 78,24 pkt
 
4)      Spółdzielnia Rzemieślnicza Metalowo – Drzewna DREMEX
Os. Kopernika 35/49, 83-200 Starogard Gdański
ocena w kryterium „cena” – 81,76 pkt
Ogółem – 81,76 pkt
 
5)      POZMEBEL Mateusz Gawroński Sp.J
Starołęcka 18, 61-361 Poznań
ocena w kryterium „cena” – 69,15 pkt
Ogółem - 69,15 pkt
 
6)      CUBICA SUDOŁ SPÓŁKA JAWNA
ul. Świętego Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin
ocena w kryterium „cena” – 84,89 pkt
Ogółem – 84,89 pkt
 
7)      WISECOM, Sławosz Ryszka
ul. Wadowicka 11/28, 43-308 Bielsko –Biała
Oferta odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oferty nie odpowiada treści SIWZ

8)      CENTRUM SEDNO Spółka z o.o.
ul. Powstańców Wlkp 21-23, 75-100 Koszalin
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
 
9)      INSGRAF Sp. zo.o.
ul. Einsteina 11, 01-480 Warszawa
ocena w kryterium „cena” – 90,19 pkt
Ogółem – 90,19 pkt
 
10)  PHU Gastro Centrum, Adam Koprowski
ul. Lelewela 131, 64-920 Piła
ocena w kryterium „cena” – 75,92 pkt
Ogółem – 75,92 pkt
 
11)  Firma SZKOLMEB Sp. o.o.
Młodziejewice 2a, 62-420 Strzałkowo
ocena w kryterium „cena” – 98,07 pkt
Ogółem – 98,07 pkt
 
Dla części II Wykładzina PCV
 
1)      Topworld S.C.
ul. Głogowska 27-29, 60-702 Poznań
ocena w kryterium „cena” – 85,40 pkt
Ogółem – 85,40 pkt
 
2)      SKLEPY KOMFORT S.A.
ul. Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
 
3)      Makro Abra Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 26/30, 42-216 Częstochowa
ocena w kryterium „cena” – 93,68 pkt
Ogółem – 93,68 pkt
 
4)      UNIFLOR Wojciech Radzicki
ul. Połczyńska 10, 78-200 Białogard
ocena w kryterium „cena” – 85,52 pkt
Ogółem – 85,52 pkt
 
5)      EKOFLOR Tomasz Karpiewicz                           Adres do korespondencji:
ul. Szczepińska 8/43, 53-655 Wrocław                       Małuszyn 3
ocena w kryterium „cena” – 86,60 pkt                        55-100 Trzebnica
Ogółem – 86,60 pkt
 
6)      POZMEBEL Mateusz Gawroński Sp.J
Starołęcka 18, 61-361 Poznań
ocena w kryterium „cena” – 70,85 pkt
Ogółem 70,85 pkt
 
7)      CUBICA SUDOŁ SPÓŁKA JAWNA
ul. Świętego Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin
ocena w kryterium „cena” – 64,95 pkt
Ogółem – 64,95 pkt
 
8)      Ampel Group Mieczysław Wojciechowski
ul. Obornica 25, 62-002 Suchy Las
ocena w kryterium „cena” – 83,81 pkt
Ogółem – 83,81 pkt
 
Dla części III Sprzęt komputerowy i RTV
 
1)      CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp
 
Oferta odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oferty nie odpowiada treści SIWZ
 
2)      PRZP-Z Leśniak Sp. j.
ul. Kilińskiego 6, 28-230 Połaniec
 
Oferta odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oferty nie odpowiada treści SIWZ
 
3)      PHPU ZUBER Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
 
4)      Hardsoft Telekom Jarosław Kaźmierczak
ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań
ocena w kryterium „cena” – 94,54 pkt
Ogółem – 94,54 pkt
 
5)      SKLEP WIELOBRANŻOWY ELDOM Sp. j.
Plac Kościuszki 8, 77-400 Złotów
ocena w kryterium „cena” – 96,07 pkt
Ogółem – 96,07 pkt
 
6)      TERG Sp. z o.o.
Al. Piasta 6, 77-400 Złotów
 
Oferta odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oferty nie odpowiada treści SIWZ
 
7)      LINK Jakub Sobczak
ul. Powstańców Wlkp. 69, 62-002 Suchy Las
 
Oferta odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oferty nie odpowiada treści SIWZ
 
Dla części IV Oprawy oświetleniowe
 
1)      CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp
ocena w kryterium „cena” – 78,61 pkt
Ogółem – 78,61 pkt
 
2)      ELKOND Sp. z o.o.
ul. Handlowa 6c, 15-399 Białystok
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
 
3)      GAMA Plawgo & Zawisza Sp. j.
ul. Szczecińska 25a, 75-120 Koszalin
ocena w kryterium „cena” – 26,51 pkt
Ogółem – 26,51 pkt
 
8)      SKLEP WIELOBRANŻOWY ELDOM Sp. j.
Plac Kościuszki 8, 77-400 Złotów
ocena w kryterium „cena” – 86,94 pkt
Ogółem – 86,94 pkt
 
Dla części V Sprzęt sportowy
 
1)      Finner Polska Paweł Markiewicz
ul. Sienna 18, 96-100 Skierniewice
ocena w kryterium „cena” – 81,66 pkt
Ogółem – 81,66 pkt
 
2)      Hurtownia Art. Sportowych ADMIRAL – SPORT
ul. Wojska Poskiego 18A, 78-600 Wałcz
ocena w kryterium „cena” – 70,00 pkt
Ogółem – 70,00 pkt
 
3)      CUBICA SUDOŁ SPÓŁKA JAWNA
ul. Świętego Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin
ocena w kryterium „cena” – 80,02 pkt
Ogółem – 80,02 pkt
 
4)      SKLEP WIELOBRANŻOWY ELDOM Sp. j.
Plac Kościuszki 8, 77-400 Złotów
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
 
Dla części VI Wyroby sanitarne
 
1)      CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
 
Dla części VII Sprzęt AGD i wyposażenie kuchni
 
1)      PHPU ZUBER Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław
ocena w kryterium „cena” – 72,61 pkt
Ogółem – 72,61 pkt
 
2)      CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp
ocena w kryterium „cena” – 56,86 pkt
Ogółem – 56,86 pkt
 
4)      GAMA Plawgo & Zawisza Sp. j.
ul. Szczecińska 25a, 75-120 Koszalin
 
Oferta odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oferty nie odpowiada treści SIWZ
 
3)      SKLEP WIELOBRANŻOWY ELDOM Sp. j.
Plac Kościuszki 8, 77-400 Złotów
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
 
9)      TERG Sp. z o.o.
Al. Piasta 6, 77-400 Złotów
 
Oferta odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oferty nie odpowiada treści SIWZ
 
Dla części VIII Wyposażenie budynku
 
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
 
Dla części IX Monitoring
 
1)      CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp
ocena w kryterium „cena” – 71,53 pkt
Ogółem – 71,53 pkt
 
 
2)      Expert Sp. J., R. Kowalski, M. Kowalska
ul. Kr. Jadwigi 36, 77-400 Złotów
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
 
 
Za najkorzystniejszą ofertę dla poszczególnych części Zamawiający uznał oferty, które uzyskały największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.
Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt  2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie jest przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób,  nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Powiat Złotowski                                                                         Złotów, dn. 26.10.2011r.
Al. Piasta 32
77-400 Złotów

  INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
– zmiana w części II Wykładzina PCV

 
Z uwagi na fakt, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, co zgodne jest z art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.).
Wybrany zostaje następujący Wykonawca:
 

Makro Abra Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 26/30,42-216 Częstochowa

 

UZASADNIENIE

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę SKLEPY KOMFORT S.A., ul. Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź, która uzyskała największą liczbę punktów (100 pkt.) w wymaganym przez Zamawiającego kryterium: najniższa cena.
Jednak Wykonawca ten, poinformował Zamawiającego, iż nie jest w stanie zrealizować dostawy zaoferowanej wykładziny podłogowej. Zamawiający traktuje fakt ten jako uchylanie się od zawarcia umowy i wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych, co zgodne jest z art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.).
Zamawiający wybiera Wykonawcę Makro Abra Sp. z o.o. Al. Niepodległości 26/30 42-216 Częstochowa, ponieważ uzyskał on drugie miejsce w rankingu badanych ofert, uzyskując 93,68 pkt.

Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt  2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie jest przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób,  nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Metryka

sporządzono
2011-09-28 przez
udostępniono
2011-09-28 00:00 przez Marek Dereszkiewicz
zmodyfikowano
2011-11-23 13:18 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
602
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.