Świadczenie usługi cateringowej dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu "Lepsza Perspektywa Zawodowa"
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
zamawiający: | Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802 |
zamówienie na: | Świadczenie usługi cateringowej dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa”. |
nr sprawy: | PR-272.6.2011 |
wartość: | mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
termin składania ofert: | 12 października 2011 10:00 |
wynik postępowania: | w treści ogłoszenia |
Numer ogłoszenia w BZP: 318876-2011; data zamieszczenia: 04.10.2011 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie przy Placu Wolności 1/2, 77-400 Złotów podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa”, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez przygotowanie i dostarczenie posiłków do w/w szkoły dla uczestników projektu wg określonej ilości i gramatury.
Szczegółowy zakres rzeczowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.
II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: od daty zawarcia umowy – do 30 czerwca 2012 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wykaz wykonanych usług z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INNE DOKUMENTY
Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ
Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz podatków - załącznik nr 5 do SIWZ
Zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
a) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych w umowie stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ za porozumieniem obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
b) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku ustawowych zmian stawek podatku od towarów i usług w trakcie trwania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwości zamiany stawek podatku VAT, przy założeniu iż cena netto pozostaje bez zmian, na podstawie aneksu do niniejszej umowy.
c) Dopuszcza się możliwość wprowadzenia do umowy zmian korzystnych dla Zamawiającego.
d) Dopuszcza się zmiany harmonogramu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili uzgodnienia pierwotnego harmonogramu. Zmiana harmonogramu nastąpi w uzgodnieniu z wykonawcą i Dyrektorem Placówki Oświatowej.
e) Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 109
IV.4.4) Termin składania ofert: 12.10.2011 r., godzina 10:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Inwestycja przewidziana do dofinansowania w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Pliki do pobrania
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiat Złotowski
Al. Piasta 32
77-400 Złotów
PR – 272.6.2011
I. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) Zamawiający informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
im. Jana Pawła II w Złotowie
w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa”
(Nr sprawy: PR – 272.6.2011)
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) za najkorzystniejsza ofertę uznał ofertę złożoną przez:
ul. Szpitalna 31 d
77 – 400 Złotów
II. Uzasadnienie wyboru:
III. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94. ust. 2 pkt. 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana przed upływem terminów określonych w art. 94 ust. 1 pkt. 2. tzn. w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, gdyż w przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Zawarcie umowy nastąpi nie później niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.