Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Usługa edukacyjna dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie w ramach projektu "Lepsza Perspektywa Zawodowa" - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1372 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Usługa edukacyjna dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie w ramach projektu "Lepsza Perspektywa Zawodowa"

tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
zamawiający: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802
zamówienie na: Usługa edukacyjna dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa”
nr sprawy: PR-272.8.2011
wartość: mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy PZP
termin składania ofert: 14 października 2011  10:00
wynik postępowania: w treści ogłoszenia 





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 
Numer ogłoszenia w BZP: 322542-2011;    data zamieszczenia: 06.10.2011 r.
wraz ze zmianą ogłoszenia w BZP nr 322862-2011; data zamieszczenia: 06.10.2011 r.
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II        w Złotowie w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa”
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
II.1.3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dla uczestników projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa”, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla uczniów z Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie przy Placu Wolności 1/2, 77-400 Złotów.
Celem ogólnym projektu jest podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia w zawodzie technik ekonomista oraz technik informatyk. Program obejmuje realizację następujących zadań:
a) Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze służące podniesieniu wiedzy oraz wyrównaniu dysproporcji
edukacyjnych w procesie kształcenia z zakresu:
- zajęć wyrównawczych z języka polskiego (10 osób – 1 gr);
- zajęć wyrównawczych z języka angielskiego (10 osób – 1 gr);
- zajęć wyrównawczych z matematyki (10 osób – 1 gr);
b) Zajęcia pozalekcyjne – służące nabyciu dodatkowych umiejętności przydatnych na rynku pracy  z zakresu: 
- kursu komputerowego ECDL (10 osób – 1 gr);
- kursu języka angielskiego biznesowego (10 osób – 1 gr);
- zajęć artystycznych (plastycznych) (10 osób – 1 gr);
- zajęć sportowych (10 osób – 1 gr).
c) Doradztwo edukacyjno – psychologiczne – służące przygotowaniu i wypracowaniu ścieżki rozwoju zawodowego w kontekście uwarunkowań lokalnego rynku pracy z zakresu:
- treningu zawodowego (7 x 10 osób – 1 gr);
- warsztatów z psychologiem (7 x 10 osób – 1 gr).
d) Zajęcia praktyczne na terenie koncernów w Poznaniu – służące poznaniu specyfiki zawodu i wymagań rynku pracy, a także podniesienia umiejętności praktycznych (7 x 10 osób x 1 dwudniowy wyjazd).
 
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: część I i część II.
CZĘŚĆ I                                                       
a) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla 10 osób. Łącznie zamówienie obejmuje 100 h (4h x 25 dni = 100), w tym w 2011 – 32h tj. 8 dni szkoleń; 2012 – 68h tj. 17 dni szkoleń;
 
b) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego dla 10 osób. Łącznie zamówienie obejmuje 100 h (4h x 25 dni = 100), w tym w 2011 – 32h tj. 8 dni szkoleń; 2012 – 68h tj. 17 dni szkoleń;
 
c) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla 10 osób. Łącznie zamówienie obejmuje 100 h (4h x 25 dni = 100), w tym w 2011 – 32h tj. 8 dni szkoleń; 2012 – 68h tj. 17 dni szkoleń;
 
d) Kurs komputerowy ECDL dla 10 osób. Łącznie zamówienie obejmuje 100 h (4h x 25 dni = 100), w tym w 2011 – 32h tj. 8 dni szkoleń; 2012 – 68h tj. 17 dni szkoleń;
 
e) Kurs języka angielskiego biznesowego dla 10 osób. Łącznie zamówienie obejmuje 100 h (4h x 25 dni = 100) w tym w 2011 – 32h tj. 8 dni szkoleń; 2012 – 68h tj. 17 dni szkoleń;
 
f)  Zajęcia artystyczne (plastyczne) dla 10 osób. Łącznie zamówienie obejmuje 100 h (4h x 25 dni = 100), w tym w 2011 – 32h tj. 8 dni szkoleń; 2012 – 68h tj. 17 dni szkoleń;
 
g) Zajęcia sportowe dla 10 osób. Łącznie zamówienie obejmuje 100 h (4h x 25 dni = 100), w tym w 2011 – 32h tj. 8 dni szkoleń; 2012 – 68h tj. 17 dni szkoleń;
 
h) Trening zawodowy dla 70 osób. Łącznie zamówienie obejmuje 28 h (4h x 7 dni =28 ) w tym w 2011 – 8h tj. 2 dni szkoleń; 2012 – 20h tj. 5 dni szkoleń;
 
i)  Warsztaty z psychologiem dla 70 osób. Łącznie zamówienie obejmuje 28 h (4h x 7 dni =28 ), w tym  w 2011 – 8h tj. 2 dni szkoleń; 2012 – 20h tj. 5 dni szkoleń.
 
Miejscem realizacji zamówienia jest  miejsce siedziby szkoły Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II  w Złotowie przy Placu Wolności 1/2, 77-400 Złotów w salach szkoleniowych wyznaczonych przez Dyrektora placówki oświatowej.
Czas realizacji zamówienia jest dzień nauki szkolnej ustalonej przez Zamawiającego w godzinach:
a)   I blok zajęć 15.00 – 16.30 (2h)
b)   II blok zajęć 16.45 – 18.15 (2h) w okresie obowiązywania umowy. Łączny czas zajęć 4h tygodniowo.
Jednostka 1 h  w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej odpowiadającej czasowo 45 minut.
 
CZĘŚĆ II
 
a) Zajęcia praktyczne u pracodawców obejmujące dwudniowych wyjazdów 7 grup 10 osobowych wraz  z 2 opiekunami do koncernów w Poznaniu w ramach którego uczestnicy projektu będą mieli zapewniony transport, opiekę wychowawców, wyżywienie i zakwaterowanie.
 
Miejscem realizacji zamówienia są siedziby koncernów w Poznaniu wg ustaleń Wykonawcy określający miejsce docelowe wyjazdu danej grupy na zajęcia praktyczne.
Czas realizacji zamówienia jest dzień nauki szkolnej adekwatnie do terminów określonych przez Wykonawcę  w okresie od 02.2012 – 06.2012 r. Liczba wyjazdów objętych zamówieniem wynosi 7. 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.
 
II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:  nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: od daty zawarcia umowy – do 30 czerwca 2012 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia obejmujące usługę polegającą na realizacji zamówienia publicznego/usługi obejmującej przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz warsztatów doradztwa zawodowego dla młodzieży, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN każda. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika ds. organizacyjnych, posiadającą doświadczenie w zarządzaniu co najmniej 2 szkoleniami (o łącznej wartości co najmniej 100.000,00 PLN) oraz wiedzę w zakresie zarządzania projektami tzn. ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami lub certyfikat PRINCE, lub certyfikat PMI lub inny, równoważny certyfikat. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie:
a)  że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi pozwalającymi na realizację zamówienia  w kwocie min. 100.000 zł;
b)  że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie min. 100.000 zł.
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
 
Dokonanie  oceny spełnienia warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia.                                                 

 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);

b) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ;

c) wykaz osób jakimi dysponuje Wykonawca na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacją o prawie do dysponowania tymi zasobami -  Załącznik nr 5 do SIWZ;

d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a)  oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca z osobna składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania);

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Załącznik nr 6 do SIWZ – dot. tylko osób fizycznych.
 
 
III.5) INNE DOKUMENTY:
a) zaparafowany wzór umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ;

b) aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;

c)  pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne.

Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki:
- musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony;
- Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
- jeżeli oferta Wykonawców (np. Konsorcjum) zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
 
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 70 %
b) Doświadczenie – 30 %
 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
a) zmiany osób prowadzących zajęcia pod warunkiem, że osoba zastępująca spełni określone przez Zamawiającego wymagania określone w SIWZ;
b) zmiany harmonogramu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili uzgodnienia pierwotnego harmonogramu. Zmiana harmonogramu nastąpi w uzgodnieniu z wykonawcą i Dyrektorem placówki oświatowej;
c) terminu wykonania umowy.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 109
 
IV.4.4) Termin składania ofert: 14.10.2011 r., godzina 10:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Inwestycja przewidziana do dofinansowania w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Złotów, dnia 21.10.2011r.
Powiat Złotowski
Al. Piasta 32
77-400 Złotów

                  

PR – 272.8.2011
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 
I.  Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) Zamawiający informuję, że w wyniku postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego na:
 

„Usługę edukacyjną dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II
w Złotowie w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa"
(Nr sprawy: PR – 272.8.2011)


przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) za najkorzystniejsza ofertę uznał ofertę złożoną przez:
 

Wielkopolską Akademię Nauki i Rozwoju
Jakub Michałowski
 ul. Przełęcz 51,  60 -115 Poznań

II. Uzasadnienie wyboru:
W wyniku przedmiotowego postępowania złożono 1 ofertę. Wybór najkorzystniejszej oferty       w przedmiotowym postępowaniu nastąpił w oparciu o kryteria: cena 70 % i doświadczenie        30 %, w przeliczeniu 1% = 1 punkt.
Oferta złożona przez Wykonawcę uzyskała maksymalną ilość 100 punktów i jednocześnie spełnia wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94. ust. 2 pkt. 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana przed upływem terminów określonych w art. 94 ust. 1 pkt. 2. tzn. w terminie krótszym niż  5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, gdyż w przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Zawarcie umowy nastąpi nie później niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Metryka

sporządzono
2011-10-06 przez
udostępniono
2011-10-06 00:00 przez Marek Dereszkiewicz
zmodyfikowano
2011-11-23 16:30 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
641
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.