Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie za rok 2011.
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
zamawiający: | Zarząd Powiatu Złotowskiego |
zamówienie na: | Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie za rok 2011. |
nr sprawy: | FN.272.2.2011 |
wartość: | pon. 14.000 EUR |
termin składania ofert: | 24 października 2011 10:00 |
wynik postępowania: | w treści ogłoszenia |
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie za rok 2011.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Złotowskiego, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie za rok 2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie za 2011 rok..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku oświadczenie oraz kserokopia aktualnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - ocena wg kryterium spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku analiza przedłożonych dokumentów - wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych przez zamawiającego w okresie dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia potwierdzenia, że zostały wykonane należycie (referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku analiza przedłożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencjęwykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.zlotow-powiat.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Starostwa Powiatowego w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PLIKI DO POBRANIA
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiat Złotowski
Al. Piasta 32
77-400 Złotów
FN-272.2.1.2011
o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski
77-400 Złotów, Al. Piasta 32
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi:
Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie za rok 2011
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
III. Uzasadnienie wyboru:
Oferta wygrywająca uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”
IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:
1) Biuro Ekspertyz i Doradztwa Finansowo – Księgowego „FIN-EKSPERT” Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 148, 75-613 Koszalin
ocena w kryterium „cena” – 81,00 pkt
Ogółem – 81,43 pkt
2) Biuro Biegłych Rewidentów „EKO-BILANS” Sp. z o.o.
ul. P.O.W. 29/3, 90-248 Łódź
ocena w kryterium „cena” – 72,00 pkt
Ogółem – 72,15 pkt
3) „AUDIT – BILANS” Sp. z o.o.
ul. Norwida 9, 77-400 Złotów
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
4) Auxilium Audit Krystyna Adamus, Jadwiga Faron Spółka Komandytowa
Al. Pokoju 84, 31-564 Kraków
ocena w kryterium „cena” – 63,00 pkt
Ogółem – 63,33 pkt
5) AUDSULTING Kancelaria Audytorsko-Konsultingowa
ul. Szwalbego 2/10, 85-080 Bydgoszcz
ocena w kryterium „cena” – 81,00 pkt
Zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 4 oraz art. 24 ust.4 i art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 3.
Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie jest przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.