Kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
zamawiający: | Zarząd Powiatu Złotowskiego |
zamówienie na: | Kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego |
nr sprawy: | WG.272.1.2011 |
wartość: | mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
termin składania ofert: | 1 grudnia 2011 10:00 |
OGŁOSZENIE Z DNIA: 23.11.2011
Złotów- Kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 393086-2011;
Data zamieszczenia 23.11.2011
Zamieszczenie ogłoszenia: Obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SANKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Złotowskiego
Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów woj. wielkopolskie, faks 067 263 28 02
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlotow-powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SANKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego.
II 1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
- ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczeń komunikacyjnych,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Boh. Westerplatte 9, 77-400 Złotów
3. Zespół Szkół Ekonomicznych, Plac Wolności ½, 77-400 Złotów
4. Zespół Szkół Elektro-Mechanicznych, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
5. Zespół Szkół Rolniczych, ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów
6. Zespół Szkół Technicznych, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie
7. Zespół Szkół Spożywczych, ul. St. Polańskiego 3, 77-430 Krajenka
8. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
9. Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie
10. Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
11. Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
12. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
13. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
14. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Szkolna 15, 77-430 Krajenka
II 1.4.) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku:
- nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia,
- nabycia składników majątkowych w okresie trwania umowy,
- zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II 1.5) Wspólny słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8,
II 1.6.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
I1.1.7.) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
okres w miesiącach: 36.
SANKACJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy (dotyczy I, II części zamówienia),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· koncesję, zezwolenie lub licencję
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty
2. Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. 107 Starostwa Powiatowego w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Starostwa Powiatowego w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
NAZWA: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
- ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczeń komunikacyjnych,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 85
2. Klauzule dodatkowe – 15
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (518kB)
załącznik nr 4 do SIWZ-wykaz majątku (178kB)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
W OPOWIEDZI NA PYTANIA JEDNEGO Z WYKONAWCÓW PONIŻEJ PRZEKAZUJEMY NASTĘPUJĄCE WYJAŚNIENIA UDZIELONE W DNIU 28-11-2011 r.:
Pytanie 1:
Prosimy o rozpatrzenie możliwości wprowadzenia zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w odniesieniu do punktu F – Ubezpieczenie Maszyn i Urządzeń od wszystkich ryzyk.
W odniesieniu do ubezpieczenia maszyn i urządzeń eksploatowanych pod ziemią:
Jest:
Dopuszczalna franszyza/udziały własne 300 zł
Propozycja:
Dopuszczalna franszyza – 10% wartości szkody, nie mniej niż 1 000,00 PLN
Nie
Prosimy o informację, które z maszyn ujętych w zestawieniu są eksploatowanych pod ziemią
i do jakiej głębokości.
Obecnie Zamawiający nie posiada takich maszyn, jednak nie wyklucza możliwości ubezpieczenia w kolejnych latach.
WG.272.1.2.2011 Złotów, dn. 12.12.2011
Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Złotowskiego
77-400 Złotów, Al. Piasta 32
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ubezpieczenie majątku Powiatu Złotowskiego pn. „Kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego”
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:
POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
VIENNA INSURANCE GROUP
ODDZIAŁ REGIONALNY W TORUNIU
UL. SZOSA LUBICKA 90, 87-100 TORUŃ
III. Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała najwyższą ocenę łączną w kryteriach: „cena łączna ubezpieczenia” i „akceptowanie klauzul dodatkowych”.
IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:
1. Polski Związek Motorowy
Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Vienna Insurance Group
Oddział Regionalny w Toruniu
ul. Szosa Lubicka 90, 87-100 Toruń
Ocena w kryterium „cena łączna ubezpieczenia” – 85 pkt
Ocena w kryterium „akceptowanie klauzul dodatkowych” – 13,45 pkt
Ogółem 98,45 pkt
2. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Vienna Insurance Group
Oddział Poznań
Ul. Piękna 58, 60-589 Poznań
Ocena w kryterium „cena łączna ubezpieczenia” – 57,4 pkt
Ocena w kryterium „akceptowanie klauzul dodatkowych” – 15 pkt
Ogółem 72,4 pkt
3. Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW
Biuro Regionalne w Bydgoszczy
Oddział w Pile
Ul. Browarna 19, 64-920 Piła
Ocena w kryterium „cena łączna ubezpieczenia” – 67,63 pkt
Ocena w kryterium „akceptowanie klauzul dodatkowych” – 12,5 pkt
Ogółem 80,13 pkt
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganych przez Zamawiającego kryteriach.
Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie jest przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.