Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wybór banku w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 2.802.000 zł - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1428 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Wybór banku w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 2.802.000 zł

UWAGA! PONIŻEJ ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU ORAZ SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer ogłoszenia w BZP: 400306-2011;    data zamieszczenia: 28.11.2011 r.

Wybór banku w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 2.802.000 zł


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Zarząd Powiatu Złotowskiego, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 2.802.000 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 2.802.000 zł z przeznaczeniem na refinansowanie i finansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, przypadających do spłaty w roku 2011.
  2. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

66113000-5 Usługi udzielenia kredytu.

  1. Określone przez Zamawiającego warunki udzielenia, spłaty oraz zabezpieczenia kredytu:

a)      Warunki udzielenia kredytu:

-        kwota kredytu: 2.802.000 zł (słownie: dwa miliony osiemset dwa tysiące złotych 00/100).

-        uruchomienie kredytu w dwóch transzach

I     w kwocie       2.111.000 zł,

II    w kwocie          691.000 zł.

-        wypłata w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, w następujących terminach:

I      transza:        15 grudnia 2011 roku,

II    transza:        29 grudnia 2011 roku.

-        odsetki naliczane kwartalnie od kwoty faktycznego zadłużenia, stawka stała w okresach jednomiesięcznych równa zmiennej stawce WIBOR 1M notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy dla pierwszego okresu jednomiesięcznego i stawki WIBOR 1M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych oraz stałej marży Banku w wysokości określonej w ofercie. Do wyliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz roku.

b)      Warunki spłaty kredytu:

-        okres karencji w spłacie kapitału: od dnia uruchomienia I transzy do ostatniego dnia roboczego I kwartału 2012 roku.

-        odsetki płatne w ostatnim dniu roboczym kwartału, za który zostały naliczone.

-        spłata kapitału w 44 ratach kwartalnych płatnych w latach 2011 – 2021, w ostatnim dniu roboczym kwartału, według następującego planu spłaty:

data spłaty

kwota raty

zadłużenie po spłacie

2012-03-31

100 000,00

2 702 000,00

2012-06-30

100 000,00

2 602 000,00

2012-09-30

100 000,00

2 502 000,00

2012-12-31

100 000,00

2 402 000,00

2013-03-31

150 000,00

2 252 000,00

2013-06-30

150 000,00

2 102 000,00

2013-09-30

150 000,00

1 952 000,00

2013-12-31

150 000,00

1 802 000,00

2014-03-31

100 000,00

1 702 000,00

2014-06-30

100 000,00

1 602 000,00

2014-09-30

50 000,00

1 552 000,00

2014-12-31

50 000,00

1 502 000,00

2015-03-31

50 000,00

1 452 000,00

2015-06-30

50 000,00

1 402 000,00

2015-09-30

50 000,00

1 352 000,00

2015-12-31

50 000,00

1 302 000,00

2016-03-31

50 000,00

1 252 000,00

2016-06-30

50 000,00

1 202 000,00

2016-09-30

100 000,00

1 102 000,00

2016-12-31

100 000,00

1 002 000,00

2017-03-31

100 000,00

902 000,00

2017-06-30

100 000,00

802 000,00

2017-09-30

150 000,00

652 000,00

2017-12-31

150 000,00

502 000,00

2018-03-31

100 000,00

402 000,00

2018-06-30

100 000,00

302 000,00

2018-09-30

50 000,00

252 000,00

2018-12-31

50 000,00

202 000,00

2019-03-31

50 000,00

152 000,00

2019-06-30

50 000,00

102 000,00

2019-09-30

50 000,00

52 000,00

2019-12-31

52 000,00

0,00

Razem:

2 802 000,00

 

 

-        Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1)      wcześniejszej spłaty kredytu,

2)      wydłużenia okresu spłaty nie dłużej niż do 31 grudnia 2022.

 po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy – patrz część XIV SIWZ.

c)      Zabezpieczenie kredytu: Weksel własny in blanco z deklaracją wekslową.

  1. Zamówienie obejmuje wszystkie elementy określone w niniejszej SIWZ. Oferty proponujące wykonanie jedynie niektórych elementów zamówienia zostaną odrzucone.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

66113000-5 Usługi udzielenia kredytu

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w miesiącach: 229 miesięcy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawo bankowe oraz oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa            w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

  1. 1.      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.
  2. 2.      Zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawo bankowe.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

 

III.4.3.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

  1. 1.      Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. 2.      Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z  właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  3. 3.      Oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
  4. 4.      Projekt umowy odpowiadającej wymogom ustawy – Prawo Bankowe, uwzględniającej wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1. Wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu wraz z odsetkami należnymi do dnia przedterminowej spłaty bez dodatkowych kosztów (opłaty rekompensacyjnej), po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy.
  2. Wprowadzenia do umowy zmian wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
  3. Zmian harmonogramu spłaty rat kapitałowych w przypadku, gdy wskutek okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego nastąpi przekroczenie wartości maksymalnego wskaźnika spłaty, określonego w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157 poz. 1240 ze zmianami), w tym do wydłużenia okresu spłaty do 31 grudnia 2022 roku.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 06.12.2011 r., godzina 10:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ZMIANA

 

Numer ogłoszenia w BZP: 400306-2011;    data zamieszczenia: 28.11.2011 r.

wraz ze zmianą ogłoszenia w BZP nr 408550-2011,

data zamieszczenia:02.12.2011r.

 

Wybór banku w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 2.802.000 zł

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Zarząd Powiatu Złotowskiego, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 2.802.000 zł.

 II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.      Przedmiotem zamówienia jest wybór banku w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 2.802.000 zł z przeznaczeniem na refinansowanie i finansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, przypadających do spłaty w roku 2011.

2.      Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

66113000-5 Usługi udzielenia kredytu.

3.      Określone przez Zamawiającego warunki udzielenia, spłaty oraz zabezpieczenia kredytu:

a)      Warunki udzielenia kredytu:

-        kwota kredytu: 2.802.000 zł (słownie: dwa miliony osiemset dwa tysiące złotych 00/100).

-        uruchomienie kredytu w dwóch transzach

I     w kwocie       2.111.000 zł,

II    w kwocie          691.000 zł.

-        wypłata w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, w następujących terminach:

I      transza:        15 grudnia 2011 roku,

II    transza:        29 grudnia 2011 roku.

-        odsetki naliczane kwartalnie od kwoty faktycznego zadłużenia, stawka stała w okresach jednomiesięcznych równa zmiennej stawce WIBOR 1M notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy dla pierwszego okresu jednomiesięcznego i stawki WIBOR 1M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych oraz stałej marży Banku w wysokości określonej w ofercie. Do wyliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz roku.

b)      Warunki spłaty kredytu:

-        okres karencji w spłacie kapitału: od dnia uruchomienia I transzy do ostatniego dnia roboczego I kwartału 2012 roku.

-        odsetki płatne w ostatnim dniu roboczym kwartału, za który zostały naliczone.

-        spłata kapitału w 32 ratach kwartalnych płatnych w latach 2012 – 2019, w ostatnim dniu roboczym kwartału, według następującego planu spłaty:

data spłaty

kwota raty

zadłużenie po spłacie

2012-03-31

100 000,00

2 702 000,00

2012-06-30

100 000,00

2 602 000,00

2012-09-30

100 000,00

2 502 000,00

2012-12-31

100 000,00

2 402 000,00

2013-03-31

150 000,00

2 252 000,00

2013-06-30

150 000,00

2 102 000,00

2013-09-30

150 000,00

1 952 000,00

2013-12-31

150 000,00

1 802 000,00

2014-03-31

100 000,00

1 702 000,00

2014-06-30

100 000,00

1 602 000,00

2014-09-30

50 000,00

1 552 000,00

2014-12-31

50 000,00

1 502 000,00

2015-03-31

50 000,00

1 452 000,00

2015-06-30

50 000,00

1 402 000,00

2015-09-30

50 000,00

1 352 000,00

2015-12-31

50 000,00

1 302 000,00

2016-03-31

50 000,00

1 252 000,00

2016-06-30

50 000,00

1 202 000,00

2016-09-30

100 000,00

1 102 000,00

2016-12-31

100 000,00

1 002 000,00

2017-03-31

100 000,00

902 000,00

2017-06-30

100 000,00

802 000,00

2017-09-30

150 000,00

652 000,00

2017-12-31

150 000,00

502 000,00

2018-03-31

100 000,00

402 000,00

2018-06-30

100 000,00

302 000,00

2018-09-30

50 000,00

252 000,00

2018-12-31

50 000,00

202 000,00

2019-03-31

50 000,00

152 000,00

2019-06-30

50 000,00

102 000,00

2019-09-30

50 000,00

52 000,00

2019-12-31

52 000,00

0,00

Razem:

2 802 000,00

 

 

-        Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1)      wcześniejszej spłaty kredytu,

2)      wydłużenia okresu spłaty nie dłużej niż do 31 grudnia 2022.

 po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy – patrz część XIV SIWZ.

c)      Zabezpieczenie kredytu: Weksel własny in blanco z deklaracją wekslową.

4.      Zamówienie obejmuje wszystkie elementy określone w niniejszej SIWZ. Oferty proponujące wykonanie jedynie niektórych elementów zamówienia zostaną odrzucone.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

66113000-5 Usługi udzielenia kredytu

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w miesiącach: 97 miesięcy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawo bankowe oraz oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa            w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

1.      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.

2.      Zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawo bankowe.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

III.4.3.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

1.      Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.

2.      Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z  właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

3.      Oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.

4.      Projekt umowy odpowiadającej wymogom ustawy – Prawo Bankowe, uwzględniającej wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1.      Wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu wraz z odsetkami należnymi do dnia przedterminowej spłaty bez dodatkowych kosztów (opłaty rekompensacyjnej), po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy.

2.      Wprowadzenia do umowy zmian wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.

3.      Zmian harmonogramu spłaty rat kapitałowych w przypadku, gdy wskutek okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego nastąpi przekroczenie wartości maksymalnego wskaźnika spłaty, określonego w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157 poz. 1240 ze zmianami), w tym do wydłużenia okresu spłaty do 31 grudnia 2022 roku.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

IV.4.4) Termin składania ofert: 08.12.2011 r., godzina 10:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI

MATERIAŁY INFORMACYJNE

----------------------------------------------------------------------------------------------
UCHWAŁA RADY POWIATU ZŁOTOWSKIEGO

Uchwała nr IX/51/2011 Rady Powiatu Złotowskiego z dnia 29 czerwca 2011 w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego.



-----------------------------------------------------------------------------------------------

Złotów, dnia 02 grudnia 2011 roku

FN.272.2.2.201

 

Dotyczy: Informacje i wyjaśnienia do SIWZ.

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Powiat Złotowski dokonał zmiany Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w przetargu nieograniczonym na wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt długoterminowy w kwocie 2.802.000 złotych.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FN.272.3.1.2011                                                                                                            Złotów, dn. 12.12.2011r.

 

 

 

Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski, Zarząd Powiatu Złotowskiego

77-400 Złotów, Al. Piasta 32

 

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że            w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:

 

Wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 2.802.000 zł

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

 

Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie

Al. Piasta 46

77-400 Złotów

 

III. Uzasadnienie wyboru:

  Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”

 

IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

 

Wpłynęła jedna oferta

 

1)      Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie

Al. Piasta 46, 77-400 Złotów

ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt

Ogółem – 100,00 pkt

 

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.

Umowę o zamówienie publiczne można zawrzeć, zgodnie z art. 94 ust 2 pkt  1a) ustawy Prawo zamówień publicznych, z pominięciem terminów o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 2, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Metryka

sporządzono
2011-11-28 przez
udostępniono
2011-11-28 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2011-12-12 15:11 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
647
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.