Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2012 roku - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1748 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2012 roku

Złotów, dn. 16.05.2012r.

  WG.272.3.5.2012

 

Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski,

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego

77-400 Złotów, Al. Piasta 32

 

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że  w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych:

 

Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2012 roku”

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

ECO-POL Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz

III. Uzasadnienie wyboru:

  Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena-100%”

IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

  1. EKO-MIX Konstanty Spurek, ul. Grabiszyńska 163, 50-950 Wrocław

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 81,16 pkt

 

  1. MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn, ul. Pomorska 49, 84-252 Orle

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 80,00 pkt

 

  1. Zakład Gospodarki Komunalnej GRONEKO Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski, Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 0,09 pkt

 

  1. ECO-POL Sp. z o.o. ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 100,00 pkt

 

  1. AGENOTEC GROUP SP. Z O.O. ul. Zgierska 92, 95-100 Emilia

Oferta odrzucona

 

  1. AM Trans Progres Sp. z o.o. ul. Sarmacka 7, 61-616 Poznań

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 87,50 pkt

 

  1. TIVOLO Sp.j. M Gniot & R. Zdrenka  ul. Leśna 4, 77-424 Zakrzewo

Wykonawca wykluczony

 

  1. Spółdzielnia Rzemieślnicza KRAJNA ul. Cechowa 11, 77-400 Złotów

Wykonawca wykluczony

 

  1. PETRO-BUD- SERWIS PRBS Andrzej Szczepaniak Górzna 100, 77-400 Złotów

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 59,57 pkt

 

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 4, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.

Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt  2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie jest przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób,  nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Numer ogłoszenia w BZP: 129344-2012;    data zamieszczenia: 23.04.2012r.

Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2012 roku

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2012 roku

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem umowy jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem
wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów
z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie. Prace ww. objęte będą wnioskami składanymi przez zainteresowane podmioty, którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Złotowskiego, budżetów Gmin Powiatu Złotowskiego  oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

Zakres rzeczowy zamówienia:

  1. Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości ok. 300 000 kg.
  2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi  przepisami, m.in.:
  • ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)
  • rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71 poz. 649 ze zm.)
  • rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216 poz. 1824),
  • rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. nr 8 z 2011r. poz. 31).

Wykonawca w ramach ceny ofertowej m. in. winien zapewnić:

  • organizację i zabezpieczenie placu robót,
  • uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenie własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia

Lokalizacja przedsięwzięcia: Gmina i Miasto Jastrowie, Gmina i Miasto Krajenka, Gmina Lipka, Miasto i Gmina Okonek, Gmina Tarnówka, Gmina Zakrzewo, Gmina Złotów

.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90650000-8 usługi usuwania azbestu

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2012 roku

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawienie obowiązującej do końca terminu wykonania zamówienia decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami i obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn. zm.).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawienie wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Wykaz dotyczy min 2 usług polegających na rozbiórce pokryć dachów wykonanych z wyrobów azbestowych i transporcie odpadów zawierających azbest 

III.3.3) Potencjał techniczny

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty:

a)    wykazu pojazdów (min 1 pojazdu) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawienie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. PLN.  Do czasu zawarcia umowy wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie obejmujące termin realizacji projektu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa            w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie Wykonawcy (Pełnomocnika) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ).
  3. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. PLN.

Do czasu zawarcia umowy wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie obejmujące termin realizacji projektu.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1.  Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
  2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Dokumenty  należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.


III.6) INNE DOKUMENTY

  1.  Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;
  2.  Wykaz pojazdów (min. 1 pojazdu) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentami dotyczącymi legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony – załącznik nr 4 do SIWZ;
  3.  Obowiązująca do końca terminu wykonania zamówienia decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami i obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn. zm.)
  4.  Zaparafowany projekt umowy – załącznik nr 5.
  5. Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania wymagań uregulowanych stosownymi rozporządzeniami – załącznik nr 6
  6. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;
  7. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena – 100 pkt

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 07 maja 2012 r., godzina 10.00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

PLIK DO POBRANIA:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

Metryka

sporządzono
2012-04-23 przez Agnieszka Drab
udostępniono
2012-04-23 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2012-05-16 15:24 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
615
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.