Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Termomodernizacja budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie - docieplenie ścian i stropodachów w budynkach oddziału chorób wewnętrznych, laboratorium i apteki oraz w budynku administracyjnym - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1786 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Termomodernizacja budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie - docieplenie ścian i stropodachów w budynkach oddziału chorób wewnętrznych, laboratorium i apteki oraz w budynku administracyjnym

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 Numer ogłoszenia w BZP: 190638-2012;    data zamieszczenia: 06.06.2012 r.

Termomodernizacja budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie – docieplenie ścian i stropodachów w budynkach Oddziału Chorób Wewnętrznych, Laboratorium i Apteki oraz w budynku Administracyjnym

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie – docieplenie ścian i stropodachów w budynkach oddziału chorób wewnętrznych, laboratorium i apteki oraz w budynku administracyjnym

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:

Docieplenie ścian i stropodachów

A. Docieplenie ścian i stropodachu budynku nr 4 Oddziału Chorób Wewnętrznych

1. Wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych-luźne tynki, opaski wokół budynku, kraty itp. Roboty ziemne-wykopy pod izolację pionową podziemną.

2. Docieplenie ścian  metodą „lekką mokrą” BSO (Bezspoinowy System Ocieplania) styropianem FS 15 (λmax=0,04); gr=13 cm.  Ilość ok. 850 m2. Tynk cienkowarstwowy mineralny „baranek” - malowany farbami fasadowymi silikonowymi lub silikatowymi. Montaż rusztowań w niezbędnym zakresie.

3. Docieplenie ościeży okien i drzwi metodą „lekką mokrą” BSO styropianem FS 15   (λmax=0,04); gr.min=2 cm.  Ilość ok. 200 m2. Tynk cienkowarstwowy mineralny „baranek” - malowany farbami fasadowymi silikonowymi lub silikatowymi.     

4. Docieplenie cokołu budynku i części  podziemnych (ocieplenie do górnej krawędzi ław fundamentowych) będzie wykonywane styropianem ekstudowanym (λmax=0,038); gr=13 cm.  Ilość ok. 150 m2. z uzupełnieniem w razie potrzeby niezbędnych izolacji przeciwwilgociowych. Zewnętrzne wykończenie stanowić będzie tynk żywiczny (nad terenem), folia kubełkowa (poniżej poziomu terenu).

5. Wymiana obróbek blacharskich na gzymsie poprzez demontaż istniejących i montaż nowej blachy – ocynkowanej, powlekanej.

6. Demontaż istniejących i montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej farbą nakładaną proszkowo

7. Demontaż istniejących i montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej  powlekanej farbą nakładaną proszkowo

8. Demontaż istniejących i montaż rynien  z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej farbą nakładaną proszkowo

9. Wszystkie inne elementy istniejące (np. kraty na oknach i drzwiach, oświetlenie, instalacja odgromowa itp.) na elewacji zostaną przełożone na nową elewację na odpowiednio dłuższych wspornikach i odmalowane.

10. Istniejące uszkodzone opaski lub części chodnika przy ścianie budynku należy naprawić, aby uzyskały spadek 1,5% od budynku na zewnątrz. Tam gdzie nie ma tych elementów należy wykonać opaski  z „polbruku” gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr.10 cmz ograniczeniem obrzeżem  20/6 cm; alternatywnie opaska z kruszywa o granulacji powyżej 5 mm z ograniczeniem obrzeżem chodnikowym 20/6, szerokość opaski min. 50 cm.

11.Docieplenie stropodachu wentylowanego metodą wtryskową (blow-in) –wdmuchiwanie granulatu (λmax=0,042); gr=16 cm, materiał musi być odporny na działanie wilgoci, grzybów i pleśni oraz gryzoni.  Ilość ok. 950m2.

12. Pokrycie dachu płaskiego papą termozgrzewalną z wyłogami na kominy i ogniomury, z uprzednim odtworzeniem konstrukcji i pokrycia po robotach dociepleniowych, papa termozgrzewalna spełniająca warunki zapisane w normie PN-EN 13707 A2:2009-wykonana na osnowie z włókniny poliestrowej wypełniona asfaltem modyfikowanym pokryta gruboziarnistą posypką mineralną, spodnia strona zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego. Przeznaczona  do pokryć renowacyjnych jednowarstwowych metodą zgrzewania. Grubość w pasie z podsypką minimum 5,2 mm. Ilość ok. 1050 m2

13. Odtworzenie instalacji odgromowej (z pomiarami)

14. Odtworzenie tynków i malowanie farbami silikatowymi kominów i innych elementów zewnętrznych.

15. Wymiana pokrycia dachowego na przyległej stacji energetycznej. Eternit zdjąć oraz zutylizować zgodnie z obowiązującym prawodawstwem, następnie pokryć płytami falistymi bitumiczno-żywicznymi na istniejących łatach drewnianych.

16. Modernizacja wyłazu na dach – montaż nowej ocieplonej konstrukcji z zawiasami i możliwością bezpiecznego przemieszczenia – 1 kpl

B. Docieplenie ścian i stropodachu budynku nr 1 Laboratorium i Apteki

1. Wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych-luźne tynki, opaski wokół budynku, kraty itp. Roboty ziemne-wykopy pod izolację pionową podziemną.

2. Docieplenie ścian  metodą „lekką mokrą” BSO styropianem FS 15 (λmax=0,04); gr=15 cm.  Ilość ok. 550 m2. Tynk cienkowarstwowy mineralny „baranek” - malowany farbami fasadowymi silikonowymi lub silikatowymi. Montaż rusztowań w niezbędnym zakresie.

3. Docieplenie ościeży okien i drzwi metodą „lekką mokrą” BSO styropianem FS 15   (λmax=0,04); gr.min=2 cm.  Ilość ok. 50m2. Tynk cienkowarstwowy mineralny „baranek” - malowany farbami fasadowymi silikonowymi lub silikatowymi.     

4. Docieplenie cokołu budynku i części  podziemnych (ocieplenie do górnej krawędzi ław fundamentowych) będzie wykonywane styropianem ekstudowanym (λmax=0,038); gr=15 cm.  Ilość ok. 60 m2. z uzupełnieniem w razie potrzeby niezbędnych izolacji przeciwwilgociowych. Zewnętrzne wykończenie stanowić będzie tynk żywiczny (nad terenem), folia kubełkowa (poniżej poziomu terenu).

5. Demontaż istniejących i montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej farbą nakładaną proszkowo

6. Demontaż istniejących i montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej  powlekanej farbą nakładaną proszkowo

7. Demontaż istniejących i montaż rynien  z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej farbą nakładaną proszkowo

8. Wszystkie inne elementy istniejące ( np. kraty na oknach i drzwiach, oświetlenie, instalacja odgromowa itp.) na elewacji zostaną przełożone na nową elewację na odpowiednio dłuższych wspornikach i odmalowane.

9. Istniejące uszkodzone opaski lub części chodnika przy ścianie budynku należy naprawić, aby uzyskały spadek 1,5% od budynku na zewnątrz. Tam gdzie nie ma tych elementów należy wykonać opaski  z „polbruku” gr.6 cmna podsypce piaskowej gr.10 cmz ograniczeniem obrzeżem  20/6 cm; alternatywnie opaska z kruszywa o granulacji powyżej 5 mm z ograniczenie obrzeżem chodnikowym 20/6, szerokość opaski min. 50 cm.

10. Docieplenie stropodachu wentylowanego metodą wtryskową (blow-in) –wdmuchiwanie granulatu (λmax=0,042); gr=16 cm, materiał musi być odporny na działanie wilgoci, grzybów i pleśni oraz gryzoni.  Ilość ok. 200 m2.

11. Docieplenie stropodachu pełnego płytami PW11 (λmax=0,042); gr=16 cm Ilość ok. 550 m2.

12. Pokrycie dachu płaskiego papą termozgrzewalną z wyłogami na kominy i ogniomury, z uprzednim odtworzeniem konstrukcji i pokrycia po robotach dociepleniowych, papa termozgrzewalna spełniająca warunki zapisane w normie PN-EN 13707 A2:2009-wykonana na osnowie z włókniny poliestrowej wypełniona asfaltem modyfikowanym pokryta gruboziarnistą posypką mineralną, spodnia strona zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego. Przeznaczona  do pokryć renowacyjnych jednowarstwowych metodą zgrzewania. Grubość w pasie z podsypką minimum 5,2 mm. Ilość ok.820 m2.

13. Odtworzenie instalacji odgromowej (z pomiarami)

14. Odtworzenie tynków i malowanie farbami silikatowymi kominów i innych elementów zewnętrznych.

C. Docieplenie ścian i stropodachu budynku nr 3 Administracyjnego

1. Wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych-luźne tynki, opaski wokół budynku, kraty itp. Roboty ziemne-wykopy pod izolację pionową podziemną.

2. Docieplenie ścian  metodą „lekką mokrą” BSO styropianem FS 15 (λmax=0,04); gr=14 cm.  Ilość ok. 380 m2. Tynk cienkowarstwowy mineralny „baranek” - malowany farbami fasadowymi silikonowymi lub silikatowymi. Montaż rusztowań w niezbędnym zakresie.

3. Docieplenie ościeży okien i drzwi metodą „lekką mokrą” BSO styropianem FS 15   (λmax=0,04); gr.min=2 cm.  Ilość ok. 50m2. Tynk cienkowarstwowy mineralny „baranek” - malowany farbami fasadowymi silikonowymi lub silikatowymi.     

4. Docieplenie cokołu budynku i części  podziemnych (ocieplenie do górnej krawędzi ław fundamentowych) będzie wykonywane styropianem ekstudowanym (λmax=0,038); gr=14 cm.  Ilość ok. 70 m2. z uzupełnieniem w razie potrzeby niezbędnych izolacji przeciwwilgociowych. Zewnętrzne wykończenie stanowić będzie tynk żywiczny (nad terenem), folia kubełkowa (poniżej poziomu terenu).

5. Demontaż istniejących i montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej farbą nakładaną proszkowo

6. Demontaż istniejących i montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej  powlekanej farbą nakładaną proszkowo

7. Demontaż istniejących i montaż rynien  z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej farbą nakładaną proszkowo.

8. Okapy z desek zeszlifować i pokryć powłoką z impregnatu koloryzującego.

9. Wszystkie inne elementy istniejące ( np. kraty na oknach i drzwiach, oświetlenie, instalacja odgromowa itp.) na elewacji zostaną przełożone na nową elewację na odpowiednio dłuższych wspornikach i odmalowane.

10. Istniejące uszkodzone opaski lub części chodnika przy ścianie budynku należy naprawić, aby uzyskały spadek 1,5% od budynku na zewnątrz. Tam gdzie nie ma tych elementów należy wykonać opaski  z „polbruku” gr.6 cm na podsypce piaskowej gr.10 cmz ograniczeniem obrzeżem  20/6 cm; alternatywnie opaska z kruszywa o granulacji powyżej 5 mm z ograniczeniem obrzeżem chodnikowym 20/6, szerokość opaski min. 50 cm.

11. Docieplenie  stropodachu z wełny mineralnej (λmax=0,042); gr=16 cm układanej na sucho warstwowo- mijankowo z izolacją przeciwwilgociowej z folii polietylenowej  Ilość ok. 300 m2.

D. Wymiana zaworów termostatycznych w istniejących grzejnikach (zasilanie i powrót ) z głowicami termostycznymi. Izolacja wszystkich przewodów C.O. w pomieszczeniach nieogrzewanych (np. piwnice)

1. Budynek Oddziału Chorób Wewnętrznych – ok. 87 kpl. zaworów; izolacja przewodów C.-1 kpl

2. Budynek Laboratorium-Apteki –ok. 16 kpl. zaworów; izolacja przewodów C.-1 kpl

3. Budynek Administracyjny – ok. 5 kpl. zaworów; izolacja przewodów C.-1 kpl

Szczegółowy zakres rzeczowy określono w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3 – izolacja cieplna.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: do dnia 12.10.2012 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz załączonych dokumentów zgodnie z poniższym wskazaniem.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą BSO o powierzchni minimum 300m2 każde, oraz dwa zamówienia o powierzchni minimum 300 m2 każde, polegające na dociepleniu stropodachów metodą wtrysku granulatu lub montażu płyt warstwowych PW11.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do ogłoszenia.

2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  (protokół odbioru robót) - załącznik nr 3 do ogłoszenia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do ogłoszenia.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4.2) pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  2. Dokument wskazany w pkt. 1 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.5) INNE DOKUMENTY

nie dotyczy

III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, zamawiający dokona oceny w następujący sposób: za ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą BSO o powierzchni minimum 300 m2 każde, oraz docieplenia stropodachów o powierzchni minimum 300 m2 każde, zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt za każde następne zadanie, potwierdzone dokumentem stwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. O pozycji wykonawcy na liście rankingowej zadecyduje ilość uzyskanych punktów. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 20 wykonawców, którzy uzyskali największą ilość punktów.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena, cena – 100%.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a).Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji:

 - udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia);

 - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, (nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji robót, które wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty - cykl pór roku);

 - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej;

 - pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;

 - wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania Wykonawcy do takiej zmiany;

 - wystąpienia braków i wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy.

 - wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;

 b) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych, w szczególności następującymi okolicznościami:

 - niedostępność na rynku materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;

 - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;

 - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowania robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;

 - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.

 c) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy:

 - zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, w tym zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującą kandydata na stanowisko;

 - zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ);

 - zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu rzeczowego;

 - zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.06.2012 r., godzina 10:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej

Inwestycja przewidziana do dofinansowania w ramach RPWP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego, Priorytet III. Środowisko przyrodnicze, Działanie 3.2. Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Złotów, dn. 13.07.2012r.   

 Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski, 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych:

Termomodernizacja budynków Szpitala Powiatowego w Złotowie – docieplenie ścian i stropodachów w budynkach oddziału chorób wewnętrznych, laboratorium i apteki oraz w budynku administracyjnym”

przeprowadzonego w trybie przetargu ograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

TIVOLO Sp. j. M. Gniot &R. Zdrenka

ul. Leśna 4

77-424 Zakrzewo

III. Uzasadnienie wyboru:

  Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”

IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

1) TIVOLO Sp. j. M. Gniot & R. Zdrenka

    ul. Leśna 4, 77-424 Zakrzewo

    ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt

    Ogółem – 100,00 pkt

2) P.P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński

    ul. Bydgoska 79, 78-600 Wałcz

    ocena w kryterium „cena” – 66,82 pkt

    Ogółem 66,82 pkt

3) Spółdzielnia Rzemieślnicza KRAJNA

     ul. Cechowa 11, 77-400 Złotów

     ocena w kryterium „cena” – 78,98 pkt

     Ogółem – 79,98 pkt

4) Usługowy Zakład Murarski Kądziołka

    ul. Słowackiego 23, 64-830 Margonin

    ocena w kryterium „cena” – 62,53 pkt

    Ogółem 62,53 pkt

 

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.

Metryka

sporządzono
2012-06-06 przez
udostępniono
2012-06-06 00:00 przez Beata Gibas
zmodyfikowano
2012-07-13 10:17 przez Gibas Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
580
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.