Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Przebudowa pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 w Jastrowiu - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1927 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Przebudowa pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 w Jastrowiu

UWAGA! ZMIENIONO PROJEKT UMOWY BĘDĄCY ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jastrowie: Przebudowa pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 w Jastrowiu. 

Numer ogłoszenia z BZP:357 162-2012, data zamieszczenia: 20.09.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy nr 2 w Jastrowiu

ul. Wojska Polskiego 18

64-915 Jastrowie

Tel. (067) 266 28 83, Fax. (067) 266 28 83

e-mail:  mow2@zlotow-powiat.pl

NIP 767-16-96-630         REGON 302027270

Adres strony internetowej: www.bip.zlotow-powiat.pl

II.TRYB ZAMÓWIENIA:

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Zakres robót obejmuje:

- demontaż istniejącej armatury sanitarnej,

- rozbiórkę ścianek,

- rozbiórkę posadzek,

- wykonanie ścianek z płyt GK na stelażu metalowym,

- skucie płytek na ścianach i posadzkach,

- wykonanie gładzi gipsowej,

- wykonanie nowych okładzin posadzek: płytki, panele podłogowe,

- wykonanie okładziny ścian: z płytek,

- roboty malarskie ścian i sufitów,

- wymianę stolarki otworowej (okna dachowe, drzwi, okno PCV)

- montaż nowej armatury i sprzętu sanitarnego w łazienkach,

- wymianę instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej  oraz CO remontowanych łazienkach,

- modernizacja  instalacji elektrycznej,

2. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45262500-6, 45111100-9, 45421000-4, 45332400-7, 45432100-5, 45442100-8, 45432210-9

4. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

5. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 listopada 2012 r.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie dot. art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).

2. Wiedza i doświadczenie:

W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia – należy wykazać wykonanie dwóch robót budowlanych polegających na remoncie, budowie lub przebudowie obiekty kubaturowego o wartości min. 100.000,00 zł. brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca jej wykonania oraz zakończenia oraz dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zakończone prawidłowo. Do wykazu należy dołączyć referencje potwierdzające wykonanie z należytą starannością wymienionych w wykazie robót. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie dot. art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz złożone dokumenty (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).

3.  Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż będzie dysponował w celu wykonania zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: 1)konstrukcyjno - budowlanej, 2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie powyższego warunku.

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i  oświadczenie  (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3).

4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

IV. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:

  1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
  2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.
  3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ
  4. Kserokopia opłaconej polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert,  dotyczącej tych podmiotów.

Jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów – zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający nie stawia warunków formalnych co do treści zobowiązania innych podmiotów byleby z dokumentu tego jednoznacznie wynikało, iż podmiot trzeci udostępni Wykonawcy stosowne zasoby, którymi Wykonawca będzie mógł dysponować. W zakresie wiedzy i doświadczenia – podmiot udostępniający swoją wiedzę i doświadczenie musi uczestniczyć w realizacji zamówienia (np. na zasadzie podwykonawstwa).

 W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej będzie uczestniczył w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i zaświadczeń wskazanych w pkt 6-7 niniejszej SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy:

5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik  Nr 3  do niniejszej SIWZ ( patrz pkt 1)

6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków (sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna):

oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz dokumenty wymienione w pkt. od 6-7 składa każdy z wykonawców, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty również wtedy jeśli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika  z dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.

8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. od 6 do 7 składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że:

 

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 lit. a) - powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku jeśli Zamawiający będzie miał wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

V. INFORMACJE NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1. Oferty należy przesłać / złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/ zamkniętej kopercie, na adres Zamawiającego:

Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy nr 2 w Jastrowiu

ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie

w sekretariacie do dnia 5 października 2012 r. do godz. 10.30

2. Oferty złożone po terminie wyznaczonym nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone bez otwierania.

3. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego oferenta więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego oferenta.

4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 października 2012r. o godz.10.45  w siedzibie Zamawiającego.

5. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

7. Podczas otwarcia ofert zostaną podane nazwy oferentów, adresy, ceny ofertowe, terminy wykonania zamówienia publicznego i warunki płatności.

8. Informacje, o których mowa w pkt 6 i 7 przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

9.O wyniku przetargu zamawiający powiadomi na piśmie, faksem uczestników postępowania oraz zamieści ogłoszenie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Złotowie i na tablicy informacyjnej w siedzibie Zamawiającego.

VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.

IX. INFORMACJE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ:

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

X. INFORMACJE O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających

 

Dyrektor Młodzieżowego

Ośrodka Wychowawczego nr 2 w Jastrowiu

mgr Violetta Michalska

 

Pliki do pobrania:

1. SIWZ

2. Formularz oferty - załącznk nr 1 do SIWZ

3. Umowa - załącznik nr 2 do SIWZ- zmieniony!!!

4. Oświadczenie 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

5. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ

6. Oświadczenie 2 - załącznik nr 5 do SIWZ

7. Przedmiar robót

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jastrowie, dnia 05 października 2012 r.

  Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

1. Pełna nazwa Zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie

2. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (dz. U. z 2012 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO NR 2

W JASTROWIU

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

PPHU MARBUD

Mariusz Chęś

Oćwieka 13, 88-410 Gąsawa

3. Uzasadnienie wyboru:

Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”.

4. Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

1) PPHU MARBUD

    Mariusz Chęś

    Oćwieka 13,88-410 Gąsawa

    Ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt

    Ogółem – 100,00 pkt

2) TIVOLO

    Mieczysław Gniot & Romuald Zdrenka Sp. j.

    ul. Leśna 4, 77-424 Zakrzewo

    Ocena w kryterium „cena” – 67,66 pkt

    Ogółem – 67,66 pkt

3) SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA „KRAJNA”

    ul. Cechowa 11, 77-400 Złotów

    Ocena w kryterium „cena” – 78,22 pkt

    Ogółem – 78,22 pkt

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.

Metryka

sporządzono
2012-09-20 przez
udostępniono
2012-09-20 00:00 przez Beata Gibas
zmodyfikowano
2012-10-05 14:24 przez Gibas Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
675
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.