Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Dostawa paliw dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1998 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Dostawa paliw dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie

WG.272.10.2012                                                                                                       Złotów, dn. 13.12.2012r.

 

 

Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Złotowie, 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że            w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy pn.:

 Dostawa paliw dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

STACJA PALIW STELMACH S.J.

ul. Kolejowa 11

77-400 Złotów

III. Uzasadnienie wyboru:

  Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena” oraz „udzielony rabat przy zakupie 1 litra paliwa”

IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

 

Wpłynęła jedna oferta

1)      STACJA PALIW STELMACH S.J.

ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów

ocena w kryterium „cena” – 50,00 pkt

ocena w kryterium „udzielony rabat przy zakupie 1 litra paliwa” – 50,00 pkt

Ogółem – 100,00 pkt

 

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 

Numer ogłoszenia w BZP: 488780 -2012;    data zamieszczenia: 04.12.2012r.

Dostawa paliw dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie paliw, tj.:

- etylina bezołowiowa 95                              (szacunkowa ilość około 6 000 litrów)

- olej napędowy bez biokomponentów         (szacunkowa ilość około 11 000 litrów)

według potrzeb Zamawiającego poprzez tankowanie bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiającego na stacjach Wykonawcy, oddalonych maksymalnie od siedziby Zamawiającego do 5km +/- 100m licząc odległość po utwardzonych drogach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

09132100-4 – benzyna bezołowiowa

09134100-8 – olej napędowy

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: do dnia 31.12.2013 r.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz kopii koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz załączeniu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.
  2. Kopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
  3. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie stwierdzające, że nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy; Złożenie przez osobę fizyczną oświadczenia zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ czyni zadość wymogowi złożenia oświadczenia, o którym mowa wyżej.
  3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa pkt 1 oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 musi złożyć każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie podpisane musi być przez uprawnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców – osoby wskazane we właściwym dokumencie rejestrowym, umowie spółki cywilnej, statucie, etc.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  3. Dokumenty wskazane w pkt. 1 i 2 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

  1. Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

     a) cena -  50%, w tym:

                - za1 litretyliny bezołowiowej 95 – 20%

                - za1 litroleju napędowego bez biokomponentów – 30%

     b) udzielony rabat przy zakupie1 litrapaliwa – 50%

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, wynikającej z zapisów art. 41 ust. 16 ustawy o podatku od towarów i usług Zamawiający dopuszcza wprowadzenie drogą aneksu do umowy zmiany w zakresie wynagrodzenia za przedmiot umowy. Zmiana ta może dotyczyć kwoty podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

IV.4.4) Termin składania ofert: 13.12.2011 r., godzina 10:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Pliki do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamównienia

2. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ

3. Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

4. Projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ

Metryka

sporządzono
2012-12-04 przez
udostępniono
2012-12-04 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2012-12-14 09:35 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
609
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.