Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej. Obiekt: obręb Krzywa Wieś, Bielawa i Grudna
Złotów, dn.18.06.2013r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski reprezentowany przez Starostę Złotowskiego,
77-400 Złotów, Al. Piasta 32
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:
„Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej.
Obiekt: obręb Krzywa Wieś, Bielawa i Grudna położone w gminie Złotów
powiat złotowski, woj. wielkopolskie”
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Informatyczno-Geodezyjno-Budowlane „GEOPLUS”
Andrzej Rubczewski
ul. Nałkowskiej 36, 82-300 Elbląg
III. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:
- Przedsiębiorstwo Informatyczno-Geodezyjno-Budowlane „GEOPLUS”
Andrzej Rubczewski
ul. Nałkowskiej 36, 82-300 Elbląg
ocena w kryterium „cena-100%”
Ogółem – 100 pkt
IV. Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała maksymalną ocenę w kryterium „cena-100%”
Wpłynęła jedna oferta. Zamawiający uznał ją za najkorzystniejszą.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer ogłoszenia w BZP: 219190-2013; data zamieszczenia: 07.06.2013 r.
„Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej.
Obiekt: obręb Krzywa Wieś, Bielawa i Grudna położone w gminie Złotów
powiat złotowski, woj. wielkopolskie”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej. Obiekt: obręb Krzywa Wieś, Bielawa i Grudna położone w gminie Złotów, powiat złotowski, woj. wielkopolskie
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Czy przeprowadzono dialog techniczny przed wszczęciem postępowania: nie.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków objętych projektem modernizacji z kwietnia 2013 r. oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej. Obiekt: obręb Krzywa Wieś, Bielawa i Grudna położone w gminie Złotów, powiat złotowski, woj. wielkopolskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią warunki techniczne załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako załącznik nr 7.
II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.
II.1.10) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: do dnia 29.11.2013 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 usługi, o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmujące w swoim zakresie przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz tworzenie mapy zasadniczej w systemie GEO-INFO;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty licencji na oprogramowanie GEO-INFO -minimum 2 stanowiska.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazu osób (minimum dwie osoby), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dołączeniem uprawnień geodezyjnych wymienionych w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 Nr 193 poz 1287 z późniejszymi zmianami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- Kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 usługi – załącznik nr 4 do SIWZ.
- Wykazu osób (minimum dwie osoby), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dołączeniem uprawnień geodezyjnych wymienionych w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 Nr 193 poz 1287 z późniejszymi zmianami – załącznik nr 5 do SIWZ.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. Dokumenty wskazane w pkt. 1 i 2 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.4.4. Informacja stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ donoszące się do określenia czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej lub w przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.6) INNE DOKUMENTY
- Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
- Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału.
- Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).
- Licencja na oprogramowanie GEO-INFO -minimum 2 stanowiska.
- Uprawnienia geodezyjne wymienione w ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne Dz. U. 2010 Nr 193 poz 1287 z późniejszymi zmianami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107
IV.4.4) Termin składania ofert: 17.06.2013 r., godzina 10:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania: