Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Oznaczenie sprawy:WG.272.10.2014 Złotów, dn. 11.12.2014r.
Zamawiający: Powiat Złotowski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego
Aleja Piasta 32
77-400 Złotów
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Numer ogłoszenia 248739-2014; data zamieszczenia: 01.12.2014 r.
Numer ogłoszenia o zmianie ogłoszenia: 394280 - 2014 z 02.12.2014 r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Roboty budowlane Dostawy Usługi X
W związku z zakończeniem postępowania i dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w procedurze prowadzonej na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony na:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Informujemy, iż najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
InterRisk TU S.A.
ul. Szosa Lubicka 90
87-100 Toruń
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW
ul. Browarna 19
64-920 Piła
Uzasadnienie wyboru: oferty spełniają wymagania zawarte w SIWZ, oferty zostały złożone
w określonym terminie, wykonawcy przedstawili oferty zgodne co do treści z wymaganiami, oferty uzyskały najwyższą ilość punktów w zakresie przyjętych kryteriów oceny ofert.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Ilość punktów / cena |
1 |
Interrisk TU SA, |
ul. Szosa Lubicka 90, 87-100 Toruń |
cena: 103 905,00 zł. łączna ilość punktów: 93,53 |
2 |
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, |
ul. Browarna 19, 64-920 Piła |
cena: 114 156,00 zł. łączna ilość punktów: 92,82 |
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Ilość punktów / cena |
1 |
Interrisk TU SA |
ul. Szosa Lubicka 90, 87-100 Toruń |
cena: 47 044,00 zł łączna ilość punktów: 75,92 |
2 |
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, |
ul. Browarna 19, 64-920 Piła |
cena: 40 204,00 zł łączna ilość punktów: 100 |
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2) Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający informuje,
że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3) Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający informuje,
że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawa Zamówień Publicznych w przypadku nie złożenia odwołania Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie przewidzianym przepisami prawa.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Dziale VI Prawa Zamówień Publicznych „Środki ochrony prawnej” art. od 179 do 198g (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)
Informacja o terminie, po upływie którego może być zawarta umowa.
1) Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanie przesłane w formie faksu lub e-mailem, albo 10 dni – jeżeli zostanie przesłane w inny sposób.
2) Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta przed upływem terminów, o których mowa w pkt. 1), jeżeli:
a) złożono tylko jedną ofertę,
nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego wykonawcy
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA! Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynęły zapytania.
Na podstawie art. 38 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień o następującej treści i informuje o tym wszystkich zainteresowanych.
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę okresu ubezpieczenia z 48 miesięcy na 36 miesięcy ?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
Niniejsze odpowiedzi stanowią integralna część SIWZ.
Ponadto informujemy, że Wykonawca przygotowując ofertę na przedmiotowe zamówienia powinien brać pod uwagę powyższe odpowiedzi.
Zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało przekazane do wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu przez umieszczenie go na stronie internetowej.
Do pobrania:
pismo dot. odpowiedzi w powyższej sprawie
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA! W związku ze zmianą ogłoszenia o zamówieniu, zmiany dokonano również w SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA!
Do pobrania:
Zmieniona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1-3
Załącznik nr 4 nie ulega zmianie- do pobrania poniżej
Numer ogłoszenia: 394280 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 248739 - 2014 data 01.12.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, fax. 067 2632802.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
W ogłoszeniu jest:
Część I Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
5. ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
6. ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Boh. Westerplatte 9, 77-400 Złotów
3. Zespół Szkół Ekonomicznych, Plac Wolności ½, 77-400 Złotów
4. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
5. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
6. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie 7. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
8. Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
9. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
10. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
11. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Szkolna 15, 77-430 Krajenka
12. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie
13. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów
Część II Zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczeń komunikacyjnych,
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
3. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
4. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ- Program Ubezpieczenia. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie..
W ogłoszeniu powinno być:
Część I Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
5. ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
6. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
7. ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Boh. Westerplatte 9, 77-400 Złotów
3. Zespół Szkół Ekonomicznych, Plac Wolności ½, 77-400 Złotów
4. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
5. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
6. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie
7. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
8. Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
9. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
10. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
11. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Szkolna 15, 77-430 Krajenka
12. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie
13. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów
Część II Zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczeń komunikacyjnych:
1. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2. ubezpieczenie auto casco,
3. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
4. ubezpieczenie assistance.
5. Zielona karta
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
3. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
4. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów.
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ- Program Ubezpieczenia.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zał.I.1).
W ogłoszeniu jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
5. ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
6. ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Boh. Westerplatte 9, 77-400 Złotów
3. Zespół Szkół Ekonomicznych, Plac Wolności ½, 77-400 Złotów
4. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
5. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
6. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie
7. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
8. Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
9. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
10. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
11. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Szkolna 15, 77-430 Krajenka
12. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie
13. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ- Program Ubezpieczenia..
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
5. ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
6. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków
7. ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Boh. Westerplatte 9, 77-400 Złotów
3. Zespół Szkół Ekonomicznych, Plac Wolności ½, 77-400 Złotów
4. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
5. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
6. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie
7. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
8. Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
9. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
10. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
11. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Szkolna 15, 77-430 Krajenka
12. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie
13. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ- Program Ubezpieczenia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Złotów: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 248739 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
5. ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
6. ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Boh. Westerplatte 9, 77-400 Złotów
3. Zespół Szkół Ekonomicznych, Plac Wolności ½, 77-400 Złotów
4. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
5. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
6. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie
7. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
8. Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
9. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
10. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
11. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Szkolna 15, 77-430 Krajenka
12. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie
13. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów
Część II Zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczeń komunikacyjnych,
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
3. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
4. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów.
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ- Program Ubezpieczenia.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. 2. Zamówienia uzupełniające mogą również dotyczyć przedłużenia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia). 3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 80
2 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Część I Zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczna zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia;
3) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczna zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;
4) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku:
a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf;
b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej;
c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
5) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki,
6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
Część II Zamówienia
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 31.12.2018 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.12.2019 r. Składka będzie rozliczna zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf;
3) objęcie ubezpieczeniem pojazdów zakupionych przez jednostki organizacyjne Powiatu Złotowskiego, nie wymienione w części II zamówienia
4) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku:
a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf;
b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej;
c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
5) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki,
6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie Aleja Piasta 32 77-400 Złotów pok. 107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie Aleja Piasta 32 77-400 Złotów pok. 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:
Część I Zamówienia:
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
5. ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
6. ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Boh. Westerplatte 9, 77-400 Złotów
3. Zespół Szkół Ekonomicznych, Plac Wolności ½, 77-400 Złotów
4. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
5. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
6. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie 7. Powiatowa Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
8. Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
9. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
10. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
11. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Szkolna 15, 77-430 Krajenka
12. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie
13. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ- Program Ubezpieczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 80
2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczeń komunikacyjnych,
1. Starostwo Powiatowe, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów
3. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie
4. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów.
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ- Program Ubezpieczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 80
2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
Pliki do pobrania
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1-3