Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2015 roku - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 3262 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2015 roku

Złotów, dn. 07.05.2015r.

 ORO.272.3.9.2015 

Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty  

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego,

 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:

 „Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2015 roku”

 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

 Zakład Ogólnobudowlany Witold Żmuda-Trzebiatowski,

Osiedle Niepodległości 24/2, 77-200 Miastko

III. Zestawienie ofert:

1)      PHUP „EURO-GAZ” Sp. j., Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny

ocena w kryterium „cena – 95%” – 62,51 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dotyczące fakturowania – 5%” – 1,00 pkt

2)      Środowisko i Innowacje Sp. z o.o., Dobrów 8, 28-142 Tuczępy

ocena w kryterium „cena – 95%” – 69,77 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dotyczące fakturowania – 5%” – 5,00 pkt

3)      EXITO Grzegorz Marek, ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp.

Wykonawca wykluczony- uzasadnienie prawne i faktyczne:

Zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu nr 89052-2015 z dnia 20.04.2015r., jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający zażądał dołączenia do oferty m.in. zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 ze zm.) obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia. Wykonawca do oferty dołączył decyzję WSR.IV.7661-1-3/11 z dnia 18.05.2011r., w której brak jest informacji na temat rodzaju odpadów przewidzianych do transportu z uwagi na brak wszystkich stron ww. decyzji.

Ponadto w przypadku gdy wykonawca powołuje się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, zgodnie z pkt. VI.2.5) SIWZ. Jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Zamawiający zażądał m.in. dołączenia do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony. Wykonawca do oferty dołączył ww. wykaz narzędzi, w którym wykazał iż posiada niezbędne samochody do transporty azbestu, które nie są jego własnością i dołączył do oferty umowę z dnia 22.08.07 z której wynika, że zdemontowany azbest będzie transportował podmiot trzeci. Natomiast brak jest niezbędnych dokumentów podmiotu trzeciego zgodnie z zapisami SIWZ pkt. VI.2.5).

W związku z tym, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów Zamawiający nie mógł dokonać oceny spełnienia warunków iż firma posiadania odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

W związku z powyższym, aby umożliwić ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.), wezwał Wykonawcę do uzupełnienia niezbędnych dokumentów. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 06.05.2015 r. do godz. 10.00 Wykonawca nie uzupełnił dokumentów.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu i na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 postanowił wykluczyć Wykonawców z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4)      EKO-MIX Konstanty Spurek, ul. Grabiszyńska 163, 50-950 Wrocław

Wykonawca wykluczony- uzasadnienie prawne i faktyczne:

Ogłoszenie o zamówieniu nr 89052-2015 z dnia 20.04.2015r., określa iż jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający zażądał dołączenia do oferty m.in. zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 ze zm.) obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia. Wykonawca do oferty dołączył decyzję WSR-OG.6233.54.2013.JŚ z dnia 05.06.2013r., w której brak jest informacji na temat rodzaju odpadów przewidzianych do zbierania i transportu z uwagi na brak wszystkich stron ww. decyzji.

Ponadto, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zażądał aby dołączyć do oferty stosowne dokumenty, które oferent dołączył jednakże zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości oraz zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS jest wadliwe gdyż wystawione zostało wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

W związku z tym, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów Zamawiający nie mógł dokonać oceny spełnienia warunków iż firma posiadania odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

W związku z powyższym, aby umożliwić ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.), wezwał Wykonawcę do uzupełnienia niezbędnych dokumentów. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 06.05.2015 r. do godz. 10.00 Wykonawca nie uzupełnił dokumentów.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu i na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 postanowił wykluczyć Wykonawców z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5)      ECO-POL Sp. z o.o., ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz

ocena w kryterium „cena – 95%” – 84,50 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dotyczące fakturowania – 5%” – 5,00 pkt

6)      Zakład Gospodarki Komunalnej „GRONEKO” Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski, Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie

ocena w kryterium „cena – 95%” – 71,25 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dotyczące fakturowania – 5%” – 5,00 pkt

7)      Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WSZECH-DACH Grzegorz Kuta, ul. Norwida 12, 64-800 Chodzież

Wykonawca wykluczony- uzasadnienie prawne i faktyczne:

Ogłoszenie o zamówieniu nr 112066-2014 z dnia 02.04.2014r. określa, iż jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający zażądał dołączenia do oferty m.in. zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art.233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.) obowiązującego do końca terminu realizacji zamówienia.

W złożonej przez wyżej wymienioną firmę ofercie brak było stosownego dokumentu potwierdzających spełnienie warunku.

W związku z powyższym, aby umożliwić ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.), wezwał Wykonawcę do uzupełnienia niezbędnego dokumentu. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 06.05.2015 r. do godz. 10.00 Wykonawca nie uzupełnił dokumentów.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu i na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 postanowił wykluczyć Wykonawców z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

8)      ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY Witold Żmuda-Trzebiatowski, Osiedle Niepodległości 24/2, 77-200 Miastko

ocena w kryterium „cena – 95%” – 95,00 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dotyczące fakturowania – 5%” – 2,50 pkt

IV. Uzasadnienie wyboru:

Oferta nr 8 uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach ustalonych przez Zamawiającego.


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Numer ogłoszenia: 89052 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski- Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2015 roku

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z:

1) usuwaniem wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie,

2) odbiorem wyrobów zawierających azbest z miejsca wyznaczonego przez wnioskodawcę oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie.

Prace ww. objęte będą wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Złotowskiego, budżetów Gmin powiatu złotowskiego  oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska  i Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska  i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

Zamówienie realizowane będzie na terenie powiatu złotowskiego, tj. gmina i miasto Jastrowie, gmina i miasto Krajenka, gmina Lipka, miasto i gmina Okonek, gmina Tarnówka, gmina Zakrzewo, gmina Złotów, miasto Złotów.

 2. Zakres rzeczowy zamówienia:

1) Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości ok. 200 000 kg.

2) Odbiór (wraz z załadunkiem) z miejsca wyznaczonego przez Wnioskodawcę transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości około 300 000 kg.

3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi  przepisami, m.in.:

a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.),

b) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71 poz. 649 ze zm.)

c) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216 poz. 1824),

d) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania              i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. nr 8 z 2011r. poz. 31).

3. Przewidziana do unieszkodliwienia ilość wyrobów azbestowych może ulec zmianie z uwagi na niemożliwą do przewidzenia liczbę wniosków przekazanych do Powiatu.

4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien także zapewnić:

1) organizację i zabezpieczenie placu robót,

2) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenie własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8 usługi usuwania azbestu

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 30.09.2015r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.  z 2013r., poz. 21 ze zm.) obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia, jak również umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 usługi, dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykaz dotyczy minimum trzech usług polegających na rozbiórce pokryć dachowych wykonanych z wyrobów azbestowych ich transporcie i unieszkodliwieniu.

- W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane   w wykazie,  zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

- Oświadczenie Wykonawcy (Pełnomocnika) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie  z Załącznikiem nr 2 do SIWZ – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia oświadczenie, o którym mowa  w niniejszym paragrafie może być złożone wspólnie przez Wykonawców lub każdy Wykonawca może złożyć oświadczenie osobno zgodnie ze wzorem zawartym  w Załączniku nr 2 do SIWZ.

- Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.) obowiązującego do końca terminu wykonania, jak również umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia.

- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 usługi – załącznik nr 4 do SIWZ;

W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie,  zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;

- Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min. 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony - załącznik nr 5 do SIWZ

- Kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie  mniejszą niż 250 000,00 zł.

- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasobach innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia na kwotę nie  mniejszą niż 250 000,00 zł.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji  o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonym w pkt III.4.2) tj. VI.2 SIWZ;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert

b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt III.4.3.1 ppkt a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

Dokument o którym mowa w pkt III.4.3.1 ppkt a) winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w pkt III.4.3.1 ppkt b) winno być złożone nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert;

3) dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

-  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów oraz informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowe stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;

2) Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania wymagań uregulowanych stosownymi Rozporządzeniami stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.

3) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

4)Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców  w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

5) W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

W przypadku nie udowodnienia w ofercie, w wystarczający sposób dysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, dotyczących w szczególności:

a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • cena – 95%
  • warunki płatności dot. fakturowania – 5%

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności:

1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione  w rejestrach publicznych;

2) przedłużenie procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego;

3) zmiany stanu prawnego;

4) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej.

Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107.

IV.4.4) Termin składania ofert: 28.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

Metryka

sporządzono
2015-04-20 przez
udostępniono
2015-04-20 00:00 przez Beata Gibas
zmodyfikowano
2015-05-07 14:45 przez Gibas Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
871
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.