Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów- opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego. Obiekt: obręby ewidencyjne: Krajenka (obsz - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 3708 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów- opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego. Obiekt: obręby ewidencyjne: Krajenka (obsz

Złotów, dn. 06.04.2016r.

ORO.272.1.10.2016

 


 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski- Starostwo Powiatowe w Złotowie

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego,

 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:

 „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów- opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego. Obiekt: obręby ewidencyjne: Krajenka (obszar wiejski), Paruszka, Żeleźnica, Dolnik, Skórka, Głubczyn, Maryniec, Augustowo, Czajcze-Leśnik, Śmiardowo Krajeńskie i Podróżna, gmina Krajenka – obszar wiejski,

powiat złotowski, woj. wielkopolskie

 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164.) wybrano ofertę złożoną przez:

 

GEOTACH Piotr Wiśniewski

ul. Słowiańska 16/3, 85-163 Bydgoszcz

III. Zestawienie ofert:

Złożono 11 ofert:                                          

1)      EUROSYSTEM Spółka akcyjna, 41-506 Chorzów, ul. Armii Krajowej 9A

a)      ocena w kryterium „cena – 90%” – 84,89 pkt

b)      ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji – 10%” – 10 pkt

c)      liczba uzyskanych punktów: 94,89

 

2)      GEORANGE usługi geodezyjne Łukasz Antkiewicz, 61-608 Poznań, ul. Błażeja 4D/13

a)      ocena w kryterium „cena – 90%” – 77,25 pkt

b)      ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji – 10%” – 10 pkt

c)      liczba uzyskanych punktów: 87,25

 

3)   Zakład Usług Geodezyjnych s.c. Jan i Tomasz Poradzińscy, 16-400 Suwałki,  ul. Nowomiejska 2/39

a)      ocena w kryterium „cena – 90%” – 68,64 pkt

b)      ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji – 10%” – 4 pkt

c)      liczba uzyskanych punktów: 72,64

 

4)   Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne GEOMAT Sp. z o.o.,  ul. Zwierzyniecka 10, 60-813 Poznań

a)  ocena w kryterium „cena – 90%” – 44,35 pkt

b)  ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji – 10%” – 10 pkt

c)  liczba uzyskanych punktów: 54,35

 

5)   Konsorcjum firm: GEOPARTNER 80-171 Gdańsk, ul. Rakoczego 31 i  GeoWorld s.c Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Informatyczno-Budowlane, 82-300 Elbląg, ul. Pływacka 25 pok. 19

Wykonawca wykluczony – uzasadnienie faktyczne i prawne

Jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. W celu spełnienia tego warunku Zamawiający zażądał m.in. dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmujące w swoim zakresie przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 3 usługi polegające na skanowaniu materiałów państwowego zasobu geodezyjnego. Wykonawca dołączył do oferty ww. wykaz, w którym powołał się na wiedzę i doświadczenie firmy LOGIK sp. z o.o., ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk oraz dołączył dowody (poświadczenia) należytego wykonania usług, jednak nie dołączył zobowiązania tej firmy do oddania zasobów do dyspozycji na czas realizacji zamówienia. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć do oferty, zgodnie z pkt III.4.2) ogłoszenia o zamówieniu oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Kolejnym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez dołączenie do oferty m.in. licencji na oprogramowanie GEO-INFO - minimum 2 stanowiska, wykazu osób (minimum dwie osoby z uprawnieniami geodezyjnymi + jedna osoba posiadająca wykształcenie budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca dołączył do oferty licencję firmy GEO-MED Mariusz Górski, 41-219 Sosnowiec, ul. Gwiezdna 12/10 oraz zobowiązanie tej firmy do oddania zasobów do dyspozycji na czas realizacji zamówienia, jednakże w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty, zgodnie z pkt III.4.2) ogłoszenia o zamówieniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dodatkowo Zamawiający żądał wykazania, iż Wykonawca na czas realizacji zamówienia dysponuje osobą posiadającą wykształcenie budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca powołał się na wiedzę i doświadczenie podmiotu trzeciego i dołączył zobowiązanie tego podmiotu, iż oddaje on zasoby do dyspozycji na czas realizacji zamówienia. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zgodnie z pkt III.4.2) ogłoszenia o zamówieniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Zamawiający w celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zażądał dołączenia do oferty m.in. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. Dołączony przez Wykonawcę dokument (polisa nr: 908524273843 z dnia 03.04.2014) jest wadliwy ponieważ okres ubezpieczenia wygasł (okres obowiązywania dołączonej polisy od 2014.04.10 do 2015.04.09).

W związku z tym, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów Zamawiający nie może dokonać oceny spełnienia warunku iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, jak również że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Z uwagi na powyższe Zamawiający zażądał złożenia poprawnych dokumentów w terminie do 06 kwietnia 2016 r. do godz. 10:00. Wykonawca nie uzupełnił dokumentów.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu i na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 postanowił wykluczyć Wykonawców z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

6    INTERTIM Sp. z o.o. 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 85B/IV

Wykonawca wykluczony – uzasadnienie faktyczne i prawne

Zgodnie z pkt VI.1. ppkt 3 SIWZ, Zamawiający zażądał przedstawienia wykazu osób (minimum dwie osoby z uprawnieniami geodezyjnymi + jedna osoba posiadająca wykształcenie budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SIWZ. Dołączony przez wykonawcę wykaz nie zawierał informacji na temat osoby posiadającej wykształcenie budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Ponadto zgodnie z pkt VI.5. ppkt 4 SIWZ, Zamawiający zażądał przedstawienia licencji na oprogramowanie GEO-INFO - minimum 2 stanowiska- oferta wykonawcy zawiera tylko umowę licencyjną na jedno stanowisko.

Z uwagi na powyższe Zamawiający wezwał do przedłożenia wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia w terminie do 06.04.2016r. do godz. 10:00. Wykonawca uzupełnił wykaz osób stanowiący załącznik nr 5, jednak nie uzupełnił licencji na oprogramowanie GEO-INFO na drugie stanowisko.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu i na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 postanowił wykluczyć Wykonawców z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

7)   GEOMAR Spółka Akcyjna Aleja Piastów 30, Piastów Office Center, 71-064 Szczecin

a)   ocena w kryterium „cena – 90%” – 80,83 pkt

b)   ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji – 10%” – 10 pkt

c)   liczba uzyskanych punktów: 90,83

 

8)   Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Spółka z o.o. 75-613 Koszalin,  ul. Zwycięstwa 140

a)   ocena w kryterium „cena – 90%” – 59,78 pkt

b)   ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji – 10%” – 10 pkt

c)   liczba uzyskanych punktów: 69,78

 

9)   GEOTACH Piotr Wiśniewski ul. Słowiańska 16/3, 85-163 Bydgoszcz

a)    ocena w kryterium „cena – 90%” – 90 pkt

b)   ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji – 10%” – 10 pkt

c)    liczba uzyskanych punktów: 100

     

10) Przedsiębiorstwo Informatyczno-Geodezyjno- Budowlane GEOPLUS Andrzej Rubczewski, 82-300 Elbląg, ul. Nałkowskiej 36

a) ocena w kryterium „cena – 90%” – 70,87 pkt

b) ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji – 10%” – 10 pkt

c)  liczba uzyskanych punktów: 80,87

 

11) Konsorcjum w składzie 1. Lider-Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne S.A. ul. Nowy Świat 2, 00-497 Warszawa; 2. Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne „OPGK” Spółka z o.o. ul. Pniewskiego 3 80-952 Gdańsk

a)  ocena w kryterium „cena – 90%” – 47,38 pkt

b)  ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji – 10%” – 10 pkt

c)  liczba uzyskanych punktów: 57,38

 

IV. Uzasadnienie wyboru:

            Oferta nr 9 uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert, ustalonych przez zamawiającego i spełnia warunki udziału w postępwaniu.

Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA! Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynęły zapytania.

Pliki do pobrania:

Pytania z dnia 22.03.2016r.  i 23.03.2016r. wraz z wyjaśnieniami - pdf

----------------------------------------------------------------------------

Złotów: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów- opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego. Obiekt: obręby ewidencyjne: Krajenka (obszar wiejski), Paruszka, Żeleźnica, Dolnik, Skórka, Głubczyn, Maryniec, Augustowo, Czajcze-Leśnik, Śmiardowo Krajeńskie i Podróżna, gmina Krajenka - obszar wiejski powiat złotowski, woj. wielkopolskie

Numer ogłoszenia: 62974 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów- opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego. Obiekt: obręby ewidencyjne: Krajenka (obszar wiejski), Paruszka, Żeleźnica, Dolnik, Skórka, Głubczyn, Maryniec, Augustowo, Czajcze-Leśnik, Śmiardowo Krajeńskie i Podróżna, gmina Krajenka - obszar wiejski powiat złotowski, woj. wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest przeprowadzanie niezbędnych działań administracyjnych, organizacyjnych i technicznych, które należy wykonać celem dostosowania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków (w zakresie opracowania danych ewidencyjnych budynków) do wymogów prawa i obecnych standardów technicznych z uwzględnieniem art. 24a. pkt. 1-12 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne:

1. Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (część opisowa w systemie informatycznym EGB V Win, część kartograficzna w systemie GEO-INFO):

a) w zakresie danych dotyczących:

- budynków,

- obiektów trwale związanych z budynkami,

- nieruchomości lokalowych,

- właścicieli budynków i lokali,

- granic działek zabudowanych,

- zmienionych użytków gruntowych i ich oznaczeń dla działek zabudowanych;

b) przetworzenia pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków, zwanych dalej całością prac niezbędnych do opracowania projektu opisowo - kartograficznego oraz jego przedstawienia Zamawiającemu celem kontroli i dopuszczenia do wglądu publicznego;

c) przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo - kartograficznego;

d) wdrożenie wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w tym także sporządzenie zawiadomień o zmianach w danych ewidencji gruntów i budynków zawierające wyciągi z wykazów zmian danych ewidencyjnych celem sprostowania działu I ksiąg wieczystych;

2. Informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego w systemie GEO-INFO, polegająca na zeskanowaniu wszystkich materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i podłączeniu skanów do bazy danych w systemie mapy numerycznej dla obrębów ewidencyjnych: Krajenka (obszar wiejski), Paruszka, Żeleźnica, Dolnik, Skórka, Głubczyn, Maryniec, Augustowo, Czajcze-Leśnik, Śmiardowo Krajeńskie i Podróżna, gmina Krajenka - obszar wiejski, a także przetworzenie analogowej mapy sytuacyjno - wysokościowej do postaci cyfrowej.

3. Graficzne przedstawienie przebiegu sieci uzbrojenia terenu wraz z dostępnymi w PZGiK atrybutami dla całego obszaru obrębów ewidencyjnych: Krajenka (obszar wiejski), Paruszka, Żeleźnica, Dolnik, Skórka, Głubczyn, Maryniec, Augustowo, Czajcze-Leśnik, Śmiardowo Krajeńskie i Podróżna, gmina Krajenka - obszar wiejski;

4. Aktualizacja opisów topograficznych punktów osnowy 3. klasy z obszaru gminy Krajenka z wyłączeniem miasta Krajenka.

Szczegółowy zakres prac przedstawiają Warunki techniczne- załącznik nr 7.

II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016, z zastrzeżeniem terminów poszczególnych etapów.

Zakres prac wymienionych w pkt II.1.4 ppkt1 lit. a, b  oraz ppkt  2, 3 i 4 przedmiotu zamówienia jest podzielony na trzy etapy co do terminu ich realizacji i obszaru opracowania:

I etap - obręby ewidencyjne: Skórka, Głubczyn i Maryniec – termin wykonania do 15 czerwca 2016 r.

II etap - obręby ewidencyjne: Podróżna, Śmiardowo Krajeńskie, Augustowo i Czajcze          Leśnik  - termin wykonania do 31 sierpnia 2016 r.

III etap - obręby ewidencyjne: Paruszka, Dolnik, Żeleźnica i Krajenka (obszar wiejski) i  wyłożenie projektu operatu opisowo- kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych – dotyczy całości  przedmiotu zamówienia-  punkt II.1.4 ppkt 1 lit. c, d – termin wykonania do 28 października 2016 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie - minimum 3 usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmujące w swoim zakresie przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 3 usługi polegające na skanowaniu materiałów państwowego zasobu geodezyjnego.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty licencji na oprogramowanie GEO-INFO -minimum 2 stanowiska

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu osób (minimum dwie osoby z uprawnieniami geodezyjnymi + jedna osoba posiadająca wykształcenie budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;

2. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

3. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum);

4. Licencja na oprogramowanie GEO-INFO - minimum 2 stanowiska;

5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa pkt VI.1 ust. 1 SIWZ oraz dokument, o którym mowa w pkt VI.2 ust. 1 SIWZ musi złożyć każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie podpisane musi być przez uprawnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców - osoby wskazane we właściwym dokumencie rejestrowym, umowie spółki cywilnej, statucie, etc.;

6. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena – 90%
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji – 10%

IV.2.2) Nie zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:

1) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,

2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,

3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

4) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów,

5) konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:

a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,

b) prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznkami - pdf

Warunki techniczne - pdf

Załącznik nr 1 do Warunków technicznych - pdf

Załącznik nr 2 do Warunków technicznych:

Augustowo - zakres opracowania

Czajcze-Leśnik - zakres opracowania

Dolnik - zakres opracowania

Głubczyn - zakres opracowania

Krajenka - obszar wiejski - zakres opracowania

Maryniec - zakres opracowania

Paruszka - zakres opracowania

Podróżna - zkres opracowania

Skórka - zakres opracowania

Śmiardowo Kraj. - zakres opracowania

Żeleźnica - zakres opracowania

Wykaz arkuszy map syt.-wys.

Metryka

sporządzono
2016-03-21 przez
udostępniono
2016-03-21 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2016-04-13 14:21 przez Gibas Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1016
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.