Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2016 roku - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 3709 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2016 roku

Złotów, dn. 13.04.2016r.

ORO.272.2.8.2016

Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski- Starostwo Powiatowe w Złotowie, reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego, 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:

Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2016 roku

 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164.) wybrano ofertę złożoną przez:

 Paź Bogusław AUTO - ZŁOM

Usługi pogrzebowe „EDEN”

Świniary Stare BN, 27-670 Łoniów

III. Zestawienie ofert:

Złożono 11 ofert:                                          

W poniższym zestawieniu ofert przez punkt:

a) należy rozumieć wykonanie usługi demontażu 1 kg wyrobów zawierających azbest z budynku mieszkalnego, inwentarskiego oraz gospodarczego wraz z transportem i unieszkodliwieniem; przez punkt 

b) wykonanie usługi polegającej na odbiorze (załadunek i transport) 1 kg wyrobów zawierających azbest wraz z jego unieszkodliwieniem.

1EKO-MIX Konstanty Spurek, 50-950 Wrocław, ul. Grabiszyńska 163

a) 0,46 zł brutto x 200 000 kg = 92 000 zł

b) 0,46 zł brutto x 300 000 kg = 138 000 zł

suma faktur – 1

wartość ofertowa ogółem 230 000,00 zł

ocena w kryterium „cena 95%” – 69,39 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dot. fakturowania 5%”- 5 pkt

razem – 74,39 pkt

2.   EKO 24 Barbara Plewko ul. Mickiewicza 2, 74-400 Dębno

a) 0,49 zł brutto x 200 000 kg = 98 000zł

b) 0,38 zł brutto x 300 000 kg = 114 000 zł

suma faktur - 1

wartość ofertowa ogółem 212 000,00 zł

Wykonawca wykluczony- uzasadnienie faktyczne i prawne:

Jednym z wymagań określonych przez zamawiającego, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca powinien dołączyć do oferty:

1) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

Wykonawca, w złożonej ofercie,  nie przedstawił:

a) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

b) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

W związku z brakami Zamawiający wezwał do przedłożenia prawidłowych dokumentów wskazanych powyżej w terminie do 11 kwietnia 2016 r. do godz. 10:00. Wykonawca nie uzupełnił oferty.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu i na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 postanowił wykluczyć Wykonawcę z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. PHUP EURO-GAZ Sp. j. Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny

a) 0,69 zł brutto x 200 000 kg = 138 000 zł

b) 0,42 zł brutto x 300 000 kg = 126 000 zł

suma faktur- 5

wartość ofertowa ogółem 264 000,00 zł

ocena w kryterium „cena 95%” – 60,45 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dot. fakturowania 5%”- 1 pkt

razem – 61,45 pkt

4. Paź Bogusław AUTO - ZŁOM Usługi pogrzebowe „EDEN” Świniary Stare BN, 27-670 Łoniów

a) 0,39 zł brutto x 200 000 kg = 78 000 zł

b) 0,30 zł brutto x 300 000 kg = 90 000 zł

suma faktur- ---- - poprawa oczywistych omyłek pisarskich na 1 szt. (zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164.))

wartość ofertowa ogółem 168 000,00 zł

ocena w kryterium „cena 95%” – 95 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dot. fakturowania 5%”- 5 pkt

razem – 100 pkt

5Zakład Gospodarki Komunalnej „GRONEKO” Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski, Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie

a) 0,49 zł brutto x 200 000 kg = 98 000 zł

b) 0,42 zł brutto x 300 000 kg = 126 000 zł

suma faktur- 2

wartość ofertowa ogółem 224 000,00

ocena w kryterium „cena 95%” – 71,25 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dot. fakturowania 5%”- 2,5 pkt

razem – 73,75 pkt

6. EXITO Grzegorz Marek, ul. Wełniany Rynek 12/4, 66-400 Gorzów Wlkp.

a) 0,45 zł brutto x 200 000 kg = 90 000 zł

b) 0,35 zł brutto x 300 000 kg = 105 000 zł

suma faktur- 1

wartość ofertowa ogółem 195 000,00

Wykonawca wykluczony- uzasadnienie faktyczne i prawne:

Jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający zażądał oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ oraz:

a) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U.2015.2164) obowiązującego do końca terminu wykonania,

b) umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia,

c) zezwolenia składowiska na unieszkodliwianie wyżej wymienionych odpadów.

Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia ww. warunku powołał się na zasoby podmiotu trzeciego tj. Przedsiębiorstwa Usług Ekologicznych Sp. z o.o. SP.K. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Małorolnych 20 i dołączył niekompletną (brak stron) decyzję/zezwolenie na zbieranie i transport odpadów- poproszono o uzupełnienie.

Ponadto brak zezwolenia składowiska (Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.) na unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów- poproszono o uzupełnienie

Jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony - do oferty nie został dołączony dokument dot. legalizacji wagi – poproszono o uzupełnienie.

Jednocześnie, zgodnie z pkt VI.2. ppkt 5) SIWZ Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonym w pkt VI.2 SIWZ – poproszono o uzupełnienie.

W związku z brakami Zamawiający wezwał do przedłożenia prawidłowych dokumentów wskazanych powyżej w terminie do 11 kwietnia 2016 r. do godz. 10:00. Wykonawca nie uzupełnił oferty.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu i na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 postanowił wykluczyć Wykonawcę z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 7. Eco – Pol Sp. z o.o. ul. Dworcowa 9, 89-120 Pruszcz

a) 0,41 zł brutto x 200 000 kg = 82 000 zł

b) 0,35 zł brutto x 300 000 kg = 105 000 zł

suma faktur - 1

wartość ofertowa ogółem 187 000,00

ocena w kryterium „cena 95%” – 85,35 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dot. fakturowania 5%”- 5 pkt

razem – 90,35 pkt

8. MAXMED Zakład Usługowo Handlowy Marcin Murzyn, 84-252 Orle, ul. Pomorska 49

a) 0,48 zł brutto x 200 000 kg = 96 000 zł

b) 0,29 zł brutto x 300 000 kg = 87 000 zł

suma faktur - 1

wartość ofertowa ogółem 183 000,00

Wykonawca wykluczony- uzasadnienie faktyczne i prawne:

Jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający zażądał oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ oraz:

a) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U.2015.2164) obowiązującego do końca terminu wykonania,

b) umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia,

c) zezwolenia składowiska na unieszkodliwianie wyżej wymienionych odpadów.

Wykonawca nie przedstawił zezwolenia składowiska ECO-POL sp. z o.o. na unieszkodliwienie odpadów- poproszono o uzupełnienie.

Ponadto, jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony. Do oferty dołączony został certyfikat z datą ważności 30.07.2014r. – poproszono  o uzupełnienie aktualnego dokumentu dotyczącego legalizacji wagi.

W związku z brakami Zamawiający wezwał do przedłożenia prawidłowych dokumentów wskazanych powyżej w terminie do 11 kwietnia 2016 r. do godz. 10:00. Wykonawca nie uzupełnił oferty.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu i na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 postanowił wykluczyć Wykonawcę z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

9. Środowisko i Innowacje Sp. z o.o. Dobrów 8, 28-142 Tuczępy

a) 0,56 zł brutto x 200 000 kg = 112 000 zł

b) 0,38 zł brutto x 300 000 kg = 114 000 zł

suma faktur - 2

wartość ofertowa ogółem 226 000,00 zł

ocena w kryterium „cena 95%” – 70,62 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dot. fakturowania 5%”- 2,5 pkt

razem – 73,12 pkt

10. RENOVO S.C. Krzysztof Łoziński, Piotr Malinowski, 91-498 Łódź, ul. Studzińskiego 48 m.8

a) 0,64zł brutto x 200 000 kg = 128 000 zł

b) 0,37zł brutto x 300 000 kg = 111 000 zł

suma faktur - 1

wartość ofertowa ogółem 239 000,00 zł

Wykonawca wykluczony- uzasadnienie faktyczne i prawne:

Jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu spełnienia tego warunku Zamawiający zażądał m.in. umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia oraz zezwolenia składowiska na unieszkodliwianie wyżej wymienionych odpadów. Wykonawca dołączył do oferty umowę nr 05/A/2015 z dnia 25.08.2015r. ze składowiskiem odpadów azbestowych jednakże nie dołączył zezwolenia składowiska na unieszkodliwianie wyżej wymienionych odpadów.

Kolejnym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym poprzez dołączenie do oferty m.in. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu  i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony. Wykonawca dołączył do oferty ww. wykaz narzędzi jednakże nie dołączył legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony.

Zamawiający w celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zażądał dołączenia do oferty m.in. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł. Wykonawca nie dołączył polisy.

Następnie w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający prosił o dołączenie do oferty m. in. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykonawca nie dołączył wymienionych powyżej dokumentów.

Zamawiający zażądał również dołączenia do oferty oświadczenia o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, jeżeli dotyczy (zał. nr 7 do SIWZ) lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli dotyczy (zał. nr 8 do SIWZ) oraz oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone obowiązującymi przepisami prawa (zał. nr 9 do SIWZ). Wykonawca nie dołączył ww. dokumentów.

W związku z brakami Zamawiający wezwał do przedłożenia prawidłowych dokumentów wskazanych powyżej w terminie do 11 kwietnia 2016 r. do godz. 10:00. Wykonawca nie uzupełnił oferty.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu i na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 postanowił wykluczyć Wykonawcę z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

11. Zakład Ogólnobudowlany Witold Żmuda-Trzebiatowski Osiedl Niepodległości 24/2, 77-200 Miastko

a) 0,41 zł brutto x 200 000 kg = 82 000 zł

b) 0,30 zł brutto x 300 000 kg = 90 000 zł

suma faktur - 2

wartość ofertowa ogółem 172 000,00

ocena w kryterium „cena 95%” – 92,79 pkt

ocena w kryterium „warunki płatności dot. fakturowania 5%”- 2,5 pkt

razem – 95,29 pkt

 IV. Uzasadnienie wyboru:

Oferta nr 4 uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert, ustalonych przez zamawiającego i spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.


----------------------------------------------------------------------------------------------------


Złotów: Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2016 roku


Numer ogłoszenia: 64274 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski - Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2016 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z:

1) usuwaniem wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie,

2) odbiorem wyrobów zawierających azbest z miejsca wyznaczonego przez wnioskodawcę oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie.

Prace ww. objęte będą wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Złotowskiego, budżetów Gmin powiatu złotowskiego oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Zamówienie realizowane będzie na terenie powiatu złotowskiego, tj. gmina i miasto Jastrowie, gmina i miasto Krajenka, gmina Lipka, miasto i gmina Okonek, gmina Tarnówka, gmina Zakrzewo, gmina Złotów, miasto Złotów.

2. Zakres rzeczowy zamówienia:

1) Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości ok. 200 000 kg.

2) Odbiór (wraz z załadunkiem) z miejsca wyznaczonego przez Wnioskodawcę transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości około 300 000 kg.

3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.:

a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.),

b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71 poz. 649 ze zm.),

c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216 poz. 1824), d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. nr 8 z 2011r. poz. 31).

3. Przewidziana do unieszkodliwienia ilość wyrobów azbestowych może ulec zmianie                    z uwagi na niemożliwą do przewidzenia liczbę wniosków przekazanych do Powiatu.

4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien także zapewnić:

1) organizację i zabezpieczenie placu robót,

2) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenie własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty:

a) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.) obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia,

b) umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia,

c) zezwolenia składowiska na unieszkodliwianie wyżej wymienionych odpadów.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie - minimum 3 usługi, dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykaz dotyczy minimum trzech usług polegających na rozbiórce pokryć dachowych wykonanych z wyrobów azbestowych ich transporcie i unieszkodliwieniu. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu  i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału   w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji  o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału  w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy  z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;

2) Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania wymagań uregulowanych stosownymi Rozporządzeniami stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.

3) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

4) Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

5) W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena – 95%
  • 2 - Warunki płatności dot. fakturowania – 5%

IV.2.2)  Nie zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności:

1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych;

2) przedłużenie procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego;

3) zmiany stanu prawnego;

4) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej.

Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami- pdf

UCHWAŁA NR XVII/112/2012 RADY POWIATU ZŁOTOWSKIEGO z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie przedsięwzięć związanych z likwidacją wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego

UCHWAŁA NR XXVII/205/2013 RADY POWIATU ZŁOTOWSKIEGO z dnia 30 stycznia 2013 r. w sprawie zmiany zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie przedsięwzięć związanych z likwidacją wyrobów zawierających asbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego

 

Metryka

sporządzono
2016-03-22 przez
udostępniono
2016-03-22 00:00 przez Beata Gibas
zmodyfikowano
2016-04-13 14:35 przez Gibas Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
818
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.