Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2017 roku - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 4299 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2017 roku

Złotów, dn. 28.04.2017r.

ORO.272.1.2017


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski- Starostwo Powiatowe w Złotowie

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego,

 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z późn. zm.) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:

 „Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich  i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2017 roku”

 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

Eco-Pol Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz

III. Zestawienie ofert:

Złożono 6 ofert:        

  1. EKO 24 Barbara Plewko

ul. Królowej Jadwigi 1, 74-400 Dębno

Przyznana punktacja: 100 pkt

w tym: w kryterium „cena” 60 pkt i kryterium „termin płatności” 40 pkt

Działając w oparciu o art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015.2164 z późn. zm.) Zamawiający wezwał wykonawcę - EKO 24 Barbara Plewko ul. Królowej Jadwigi 1, 74-400 Dębno, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni - tj. do 26 kwietnia 2017r.- aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia, wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ (punkt VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia). W związku tym, iż do oferty dołączono dokumenty i oświadczenia, Zamawiający poprosił o potwierdzenie, czy ma przyjąć je do badania. Wykonawca - EKO 24 Barbara Plewko ul. Królowej Jadwigi 1, 74-400 Dębno - nie potwierdził czy dokumenty przekazane wraz z ofertą należy przyjąć do weryfikacji, ale złożył oświadczenie, iż rezygnuje z wykonania zadania.

W związku z powyższym Zamawiający nie mógł ocenić oferty - uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia i na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12 postanowił wykluczyć Wykonawcę z postępowania. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

  1. PHUP EURO-GAZ Sp. j.

Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny

Przyznana punktacja: 88,43

w tym: w kryterium „cena” 48,43 pkt i kryterium „termin płatności” 40 pkt

 

  1. Z.G.K. GRONEKO Sp. z o.o.

Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie

Przyznana punktacja: 83,70

w tym: w kryterium „cena” 43,70 pkt i kryterium „termin płatności” 40 pkt

 

  1. Eco-Pol Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz

Przyznana punktacja: 95,83

w tym: w kryterium „cena” 55,83 pkt i kryterium „termin płatności” 40 pkt

 

  1. Renovo s.c. Krzysztof Łoziński, Piotr Malinowski

91-498 Łódź, ul. Studzińskiego 48 m. 8

Przyznana punktacja: 95,83

w tym: w kryterium „cena” 55,83 pkt i kryterium „termin płatności” 40 pkt

 

  1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane T-tel Tomasz Wieczorek

43-300 Bielsko-Biała, ul. Podgórze 20/2

Przyznana punktacja: 81,88

w tym: w kryterium „cena” 41,88 pkt i kryterium „termin płatności” 40 pkt

 

 

IV. Uzasadnienie wyboru:

            Z uwagi na odrzucenie oferty nr 1, najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert jest oferta nr 4 – Wykonawcy Eco-Pol Sp. z o.o. ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz. Wykonawca na żądanie Zamawiającego potwierdził, iż Zamawiający ma przyjąć do badania dokumenty złożone przez niego na etapie składania ofert. Komisja przetargowa dokonała ich oceny i uznała, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Złotów, dn. 19.04.2017r.

INFORMACJE Z OTWACIA OFERT

 Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż 19 kwietnia 2017r. o godz. 10:15 nastąpiło otwarcie ofert dot. postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.

Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2017 roku

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 216 000 zł brutto

  1. ZESTAWIENIE OFERT

Wpłynęło 6 ofert:

Numer oferty

Wykonawca

Wykonanie usługi demontażu 1 kg wyrobów zawierających azbest z budynku mieszkalnego, inwentarskiego oraz gospodarczego wraz z transportem   i unieszkodliwieniem na warunkach określonych w SIWZ za cenę:

Wykonanie usługi polegającej na odbiorze (załadunek i transport) 1 kg wyrobów zawierających azbest wraz z jego unieszkodliwieniem na warunkach określonych w SIWZ za cenę:

Termin płatności faktury

 (w dniach)

1.

EKO 24 Barbara Plewko

Ul. Królowej Jadwigi 1, 74-400 Dębno

0,34 zł netto

0,37 zł brutto

0,28 zł netto

0,30 zł brutto

60*

 

2.

PHUP EURO-GAZ Sp. j.

Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny

0,47 zł netto

0,51 zł brutto

0,30 zł netto

0,32 zł brutto

30

3.

Z.G.K. GRONEKO Sp. z o.o.

Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie

0,43 zł netto

0,46 zł brutto

0,43 zł netto

0,46 zł brutto

30

4.

Eco-Pol Sp. z o.o. ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz

0,39 zł netto

0,42 zł brutto

0,28 zł netto

0,30 zł brutto

30

5.

Renovo s.c.

Krzysztof Łoziński, Piotr Malinowski

91-498 Łódź,

ul. Studzińskiego 48 m. 8

0,50 zł netto

0,54 zł brutto

0,25zł netto

0,27 zł brutto

30

6.

Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane T-tel Tomasz Wieczorek

43-300 Bielsko-Biała, ul. Podgórze 20/2

0,44 zł netto

0,48 zł brutto

0,44 zł netto

0,48 zł brutto

30

* Zgodnie z zapisem XIII pkt 1.2) SIWZ, jeżeli termin płatności podany przez Wykonawcę w ofercie będzie dłuższy niż 30 dni, dla oceny ofert  Zamawiający przyjmuje termin płatności równy 30 [dni].

 

  1. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2017r.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA!!! Dnia 10.04.2017r.  zmieniona została Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - plik pdf do pobrania

Jest to zmiana niepowodująca zmiany w ogłoszeniu.


Ogłoszenie nr 58493 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

 

Złotów: Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających:nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: nie

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, krajowy numer identyfikacyjny 57079092800000, ul. Al. Piasta  32, 77400   Złotów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 633 220, e-mail starostwo@zlotow-powiat.pl, faks 672 632 802.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): tak
www.bip.zlotow-powiat.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: tak
www.bip.zlotow-powiat.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Al. Piasta 32, 77-400 Złotów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2017 roku
Numer referencyjny: ORO.272.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z:

1) usuwaniem wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie,

2) odbiorem wyrobów zawierających azbest z miejsca wyznaczonego przez wnioskodawcę oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie. Prace ww. objęte będą wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Złotowskiego, budżetów Gmin powiatu złotowskiego oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Zamówienie realizowane będzie na terenie powiatu złotowskiego, tj. gmina i miasto Jastrowie, gmina i miasto Krajenka, gmina Lipka, miasto i gmina Okonek, gmina Tarnówka, gmina Zakrzewo, gmina Złotów, miasto Złotów.

2.Zakres rzeczowy zamówienia:

1) Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości ok. 200 000 kg.

2) Odbiór (wraz z załadunkiem) z miejsca wyznaczonego przez Wnioskodawcę transport  i utylizacja płyt azbestowych w ilości około 200 000 kg.

3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.:

a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016r., poz. 1987 ze zm.),

b) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71 poz. 649 ze zm.)

c) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216 poz. 1824),

d) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. nr 8 z 2011r. poz. 31).

3. Przewidziana do unieszkodliwienia ilość wyrobów azbestowych może ulec zmianie z uwagi na niemożliwą do przewidzenia liczbę wniosków przekazanych do Powiatu.

4. Całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zostanie ona podana przy otwarciu ofert.

5. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien także zapewnić:

1) organizację i zabezpieczenie placu robót,

2) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenie własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 90650000-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): -
Wartość bez VAT: -
Waluta: -


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty:

a) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016r., poz. 1987 ze zm.) obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia,

b) umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia,

c)zezwolenia składowiska na unieszkodliwianie wyżej wymienionych odpadów.

Informacje dodatkowe: -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł.
Informacje dodatkowe: -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum 3 usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 usługi, dotyczące przedmiotu zamówienia (trzy usługi polegające na rozbiórce pokryć dachowych wykonanych z wyrobów azbestowych ich transporcie i unieszkodliwieniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym: potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – przedłożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty:

a) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016r., poz. 1987 ze zm.) obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia,

b) umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia,

c) zezwolenia składowiska na unieszkodliwianie wyżej wymienionych odpadów.

2) w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł.

3) w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:

a) przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 usługi, dotyczące przedmiotu zamówienia (trzy usługi polegające na rozbiórce pokryć dachowych wykonanych z wyrobów azbestowych ich transporcie i unieszkodliwieniu). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zgodnie z pkt. V SIWZ;

b) przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;

2)Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania wymagań uregulowanych stosownymi rozporządzeniami- załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Nie dotyczy

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

termin płatności

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne – nie dotyczy
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem – nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego – nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego – nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna – nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności:

1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych;

2) przedłużenie procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego;

3) zmiany stanu prawnego;

4) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: -

Plik do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załacznikami - pdf

 

Metryka

sporządzono
2017-04-04 przez
udostępniono
2017-04-04 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2017-04-28 12:42 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
826
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.