Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku szkolnego o halę sportową wraz z jego częściową przebudową - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 4456 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku szkolnego o halę sportową wraz z jego częściową przebudową

Złotów, dn. 18.07.2017r.

 ORO.272.5PP.3.2017

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski - Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów

reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego.

II. Zgodnie z zapytaniem ofertowym na realizację usługi pn. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku szkolnego o halę sportową wraz z jego częściową przebudową przeprowadzonym zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2015 Starosty Złotowskiego z dnia 20 stycznia 2015 roku informuję, iż do dnia 10.07.2017r. do godz. 10:00 wpłynęło 5 ofert. W wyniku postępowania wybrano ofertę złożoną przez:

 TRYBEX mgr inż. Jacek Trybuchowicz PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWLANY, ul. Królowej Jadwigi 55, 77-400 Złotów

III. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty:

1. Inwestprojekt Sp. z o.o., ul. Glinki 92, 85-861 Bydgoszcz

Cena brutto – 118 941,00 zł – 44,16 pkt

Doświadczenie inspektora nadzoru – trzy usługi - 30 pkt

Razem punktów – 74,16 pkt

2. Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno – Inżynierskie PROSTA-PROJEKT, Piotrkowice, ul. Kielecka 37, 26-020 Chmielnik

Oferta odrzucona z powodu rażąco niskiej ceny.

Cena brutto – 72 570,00 zł

Doświadczenie inspektora nadzoru – dwie usługi

Zamawiający zwrócił się z prośbą o złożenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny z uwagi na zapisy zawarte w rozdziale  IX pkt. 6 zapytania ofertowego, iż „Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli zawiera rażąco niską cenę tj. jest niższa o więcej niż 30% od szacunkowej wartości zamówienia”.

Firma Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno – Inżynierskie PROSTA-PROJEKT Piotrkowice, ul. Kielecka 37, 26-020 Chmielnik przesłała w wyznaczonym terminie wyjaśnienia dotyczące ceny oferty, jednakże Zamawiający uznał, iż nie są wystarczające aby stwierdzić, iż usługa związana z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku szkolnego o halę sportową wraz z jego częściową przebudową zostanie wykonana należycie. Przedmiotowa firma nie przedstawiła dowodów, które umożliwiłby Zamawiającemu stwierdzenie, iż usługa zostanie wykonana należycie.

Zamawiający sam przeprowadził kalkulację związaną z kosztami dojazdu z siedziby firmy do Jastrowia wraz z noclegiem, z której wynika, że koszt dojazdu wraz z noclegiem w przypadku odbycia dwukrotnej wizyty inspektorów jednocześnie, dwa dni z rzędu wynosi 72 004,80 zł. Odejmując od ceny ofertowej obliczone w kalkulacji koszty dojazdu wraz z noclegiem pozostaje kwota 565,20 zł, która stanowiłaby dochód dla inspektorów nadzoru dla wszystkich branż.

3. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DOM Jan Muller, ul. Polna 25, 77-400 Złotów

Cena brutto 97 170,00 zł – 54,05 pkt

Doświadczenie  inspektora nadzoru – trzy usługi - 30 pkt

Razem punktów – 84,05 pkt

4. Spółdzielnia Obsługi Inwestycyjnej „DOMPIL”, ul. Sikorskiego 33, 64-920 Piła

Cena brutto – 91 020,00 zł – 57,70 pkt

Doświadczenie  inspektora nadzoru – trzy usługi - 30 pkt

Razem punktów – 87,70 pkt5. TRYBEX mgr inż. Jacek Trybuchowicz PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWLANY, ul. Królowej Jadwigi 55, 77-400 Złotów

Cena brutto – 75 030,00 zł – 70,00 pkt

Doświadczenie  inspektora nadzoru – trzy usługi - 30 pkt

Razem punktów – 100,00 pkt

IV. Uzasadnienie wyboru:

Postanawia się wybrać ofertę nr 5: TRYBEX mgr inż. Jacek Trybuchowicz PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWLANY, ul. Królowej Jadwigi 55, 77-400 Złotów. Jest to oferta najkorzystniejsza, otrzymała najwyższą liczbę punktów w ustalonych przez Zamawiającego kryteriach i spełnia warunki udziału w postępowaniu.


------------------------------------------------------------------------------------


ZAPYTANIE OFERTOWE nr ORO.272.5PP.2017

z dnia 29 czerwca 2017 roku

Na podstawie Zarządzenia Nr 8/2015 Starosty Złotowskiego z dnia 20 stycznia 2015 r. w sprawie regulaminu dokonywania zamówień dostaw, usług i robót budowlanych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro w Starostwie Powiatowym w Złotowie oraz z oparciu o art. 4 pkt.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2015.2164 t.j. ze zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym na usługę pn.: „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku szkolnego o halę sportową wraz z jego częściową przebudową

i zapraszam do złożenia oferty.

I.     Zamawiający:

Powiat Złotowski – Starostwo Powiatowe w Złotowie

Al. Piasta 32, 77-400 Złotów

REGON: 570790928, NIP 767-14-50-797

telefon: /67/ 263 32 20, fax: /67/ 263 28 02

e-mail: starosta@zlotow-powiat.pl

II.     Tryb udzielania zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zmianami) oraz z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020 w sprawie kwalifikowalności kosztów objętych dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (zasada konkurencyjności).

Inwestycja dofinansowana w ramach Osi Priorytetowej 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działanie 9.3 „ Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Umowa o dofinansowanie nr RPWP.09.03.03-30-0064/16-00.

 III.     Opis przedmiotu zamówienia - usługi:

1. Przedmiotem usługi jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, tj. świadczenia usług związanych z koordynacją, kontrolą i nadzorem przy realizacji prac budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku szkolnego o halę sportową wraz z jego częściową przebudową” celem skutecznego egzekwowania od Wykonawcy Robót Budowlanych, zwanego dalej „WRB” wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót, kosztów realizacji robót i prowadzenia dokumentacji budowy oraz prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego.

 Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie umowy pomiędzy Powiatem Złotowskim – Starostwem Powiatowym w Złotowie, a Wykonawcą Robót Budowlanych, zwanej dalej „Kontraktem”. Termin zakończenia realizacji robót budowlanych przewidziany jest na dzień 29.06.2018 roku. Jednakże Inspektor będzie pełnił swoje obowiązki od dnia podpisania umowy na świadczenie usługi przez czas realizacji robót przez WRB i rozliczenia końcowego Kontraktu, z zastrzeżeniem obowiązków w okresie rękojmi.

Rodzaj zamówienia: usługa.

Kod CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

 2. Zakres rzeczowy

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy rozbudowie budynku szkolnego o halę sportową wraz z jego częściową przebudową. Istniejący obiekt jest budynkiem czterokondygnacyjnym podpiwniczonym. Rozbudowa budynku polegała będzie na budowie hali sportowej połączonej łącznikiem z istniejącym budynkiem szkolnym. Przebudowa istniejącego budynku polegała będzie na wykonaniu otworów drzwiowych celem połączenia istniejącego obiektu z projektowaną częścią.

Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa sporządzona przez pracownię projektową KONSTRUKTOR, ul. Grochowskiego 18/1, 77-400 Złotów wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, która dostępna jest w formie elektronicznej  na stronie www.bip.zlotow-powiat.pl w zakładce zamówienia publiczne – otwarte, w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku szkolnego o halę sportową wraz z jego częściową przebudową”. Znajdują się tam również pozwolenia na budowę, przedmiary oraz pytania do SIWZ zadane przez potencjalnych WRB wraz z odpowiedziami Zamawiającego.

3. Podstawa prawna wykonania zadania inwestycyjnego

1)      Decyzja nr 269 z dnia 21 lipca 2016 roku, znak AB.67400.327.2016 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Polskich Olimpijczyków, 64-915 Jastrowie, ul. Wojska Polskiego 25, obejmująca rozbudowę budynku szkolnego o halę sportową wraz z jego częściową przebudową przewidzianą do realizacji na działce nr ew.1202/10 położonej w obrębie ewidencyjnym Jastrowie 0001 w jednostce ewidencyjnej gmina Jastrowie 303102_4,

2)      Decyzja z dnia 08 sierpnia 2016 roku, znak AB.67402.17.2016 przenosząca decyzję Starosty Złotowskiego nr 269 o pozwoleniu na budowę – rozbudowę budynku szkolnego o halę sportową wraz z jej częściową przebudową objętą postępowaniem administracyjnym z dnia 21.07.2016r. znak AB.67400.327.2016 usytuowaną na działce nr ew. 1202/10 położonej w Jastrowiu za zgodą Specjalnego Ośrodka Wychowawczego im. Polskich Olimpijczyków w Jastrowiu na rzecz Powiatu Złotowskiego.

4. Do ogólnych obowiązków Inspektora nadzoru należało będzie w szczególności:

1)      działanie w imieniu Zamawiającego i odpowiadanie za kompleksową i terminową realizację Kontraktu zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zabezpieczenie Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami wynikającymi z jakiegokolwiek naruszenia tego prawa;

2)      pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na realizację robót budowlanych;

3)      wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych, związanych z realizacją Kontraktu;

4)      działanie we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji Kontraktu;

5)      ewidencja korespondencji, decyzji, rozstrzygnięć, itp., dotyczących Kontraktu, w szczególności mających wpływ na kwoty potwierdzane w protokołach częściowych odbioru wykonanych robót i protokole odbioru końcowego robót;

6)      zatwierdzanie zestawienia rzeczowo – finansowego, który WRB będzie zobowiązany dołączyć do protokołu odbioru częściowego i końcowego;

7)      udzielanie wszelkich wyjaśnień w zakresie realizowanego Kontraktu do odpowiedzi udzielanych przez Zamawiającego dla instytucji finansujących i dla wszelkich kontroli, jakimi będzie poddawany Zamawiający.

5. Inspektor nadzoru będzie upoważniony i zobowiązany, w szczególności do:

1)      uczestniczenia w przekazaniu przez Zamawiającego terenu budowy WRB;

2)      zapewnienia na terenie budowy, przez cały okres realizacji Kontraktu, obecności osób odpowiedzialnych za nadzór nad prowadzonym aktualnie rodzajem prac budowlanych minimum dwa razy w tygodniu (czas pobytu nie krótszy niż jedna godzina) oraz w przypadku szczególnych okoliczności i zdarzeń zaistniałych na budowie na prośbę Zamawiającego będzie zobowiązany stawić się na budowę w dniu otrzymania zgłoszenia w formie e-mail;

3)       sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm) i warunkami pozwolenia na budowę, w tym rzetelne i terminowe prowadzenie zapisów w Dzienniku Budowy dokumentujących stan budowy;

4)      reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym, z wyjątkiem zaciągania lub zwalniania z zobowiązań finansowych;

5)      udziału w rozwiązywaniu, zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu;

6)      nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc, gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania;

7)      prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia zgodności, jakości wykonywanych prac oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami Dokumentacji, Dokumentacji Budowy oraz praktyką inżynierską, w tym sprawdzania rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji prac z obowiązującym Harmonogramem rzeczowo-finansowym, a także zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia;

8)      w przypadku, gdyby postęp prac budowlanych nie będzie zadawalający, Inspektor nadzoru zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z Kontraktu oraz, w uzgodnieniu z Zamawiającym, wydawania poleceń przyspieszania;

9)      udzielania WRB wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu, z wyłączeniem prawa jego interpretacji;

10)  ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim, w tym uzyskiwania zgody Zamawiającego na zmiany w Dokumentacji i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, (według potrzeb);

11)  kontrolowania przestrzegania przez WRB zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, w szczególności poprzez:

a)      sprawdzenie i zatwierdzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wymagań przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami,

b)      bieżącą kontrolę zgodności prowadzenia prac i składowania materiałów z zasadami bezpieczeństwa,

c)      wnioskowanie do WRB o usunięcie z terenu budowy każdej osoby, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy;

12)  organizowania spotkań koordynacyjnych w celu rozwiązywania problemów techniczno – realizacyjnych, formalno – prawnych lub innych, związanych z realizacją Kontraktu oraz sporządzania protokołów z tych spotkań i przekazywania ich Zamawiającemu, WRB i innym uczestnikom, w terminie 3 dni roboczych od daty spotkania;

13)  dopuszczenia materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji prac;

14)  kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów;

15)  nadzorowania badań materiałów budowlanych wykorzystywanych do realizacji Kontraktu;

16)  zatwierdzania receptur i technologii proponowanych przez WRB;

17)  akceptacji materiałów do wbudowania;

18)  merytorycznego i formalnego sprawdzenia treści składanych przez WRB protokołów częściowego odbioru wykonanych robót i protokołu odbioru końcowego robót, do których otrzymania WRB uważa się za uprawnionego oraz zestawienia rzeczowo - finansowego;

19)  sprawdzenie w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania protokołów częściowego odbioru wykonanych robót i protokołu odbioru końcowego robót i przedłożenia ich Zamawiającemu celem zatwierdzenia. Protokół częściowego odbioru wykonanych robót zostanie uznany za zatwierdzony jeżeli Zamawiający, w okresie 7 dni roboczych od dnia jego przedłożenia do zatwierdzenia, nie wyda poleceń wprowadzenia zmian. Każdy protokół częściowego odbioru wykonanych robót i protokół odbioru końcowego robót powinien zawierać wszystkie niezbędne dokumenty, które WRB jest zobowiązany przedstawić zgodnie z zapisami Kontraktu, m. in. obowiązki wobec zgłoszonego podwykonawcy;

20)  niezwłocznego wprowadzenia do treści protokołów częściowego odbioru wykonanych robót i protokołu odbioru końcowego robót, zmian poleconych przez Zamawiającego i przedstawienia zmienionego projektu do ponownej akceptacji Zamawiającego;

21)  weryfikowania dokumentacji sporządzanej przez Nadzór Autorski oraz weryfikowania i zatwierdzania, w razie konieczności po uprzednim zaopiniowaniu przez Nadzór Autorski, dokumentacji sporządzanej przez WRB;

22)  weryfikowania rysunków powykonawczych sporządzanych przez WRB;

23)  dokonywania obmiarów oraz uczestnictwo w obmiarach dokonywanych przez WRB, a także ich weryfikacja;

24)  dokonywania odbioru prac zanikających lub ulegających zakryciu;

25)  powiadomienia WRB o wykrytych wadach oraz określania zakresu koniecznych do wykonania prac w celu usunięcia wykrytych wad;

26)  poświadczania usunięcia wad przez WRB;

27)  dokonywania odbioru częściowego i końcowego prac łącznie ze sprawdzeniem poprawności ich wykonania oraz sprawdzania kompletności i prawidłowości przedłożonych przez WRB dokumentów wymaganych do odbioru;

28)  sprawowania kontroli nad pracami geotechnicznymi i geodezyjnymi wykonanymi przez WRB oraz sprawdzenia powykonawczych inwentaryzacji geodezyjnych;

29)  poświadczenia terminu zakończenia prac;

30)  dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez WRB po zakończeniu prac;

31)  zapobiegania roszczeniom WRB, w szczególności poprzez nadzorowanie doboru odpowiedniej technologii wykonania prac;

32)  powiadomienia Zamawiającego o rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;

33)  wstrzymania prac prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu;

34)  akceptacji sprzętu i urządzeń pomiarowych WRB oraz jego propozycji odnośnie zmiany sprzętu lub urządzeń;

35)  akceptacji źródła pozyskania materiałów;

36)  decydowania o sposobie zabezpieczenia stanowisk archeologicznych odkrytych na terenie budowy;

37)  reprezentowania Zamawiającego podczas kontroli nadzoru budowlanego, w tym w procesie uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie, jak również zadbanie o przygotowanie przez WRB dokumentów wymaganych przez nadzór budowlany;

38)  Inspektor nadzoru, po przeprowadzeniu stosownych analiz, sprawdzeń, obliczeń lub innych właściwych dla danej sytuacji czynności, będzie wnioskował do Zamawiającego o:

a)      wprowadzenie zmian do Dokumentacji Projektu lub Dokumentacji Budowy,

b)      przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego eksperta (Inspektora, Rzeczoznawcę),

c)      zlecenie usunięcia wad osobie trzeciej w przypadku, gdy WRB nie usunie ich w wyznaczonym terminie,

d)     zmianę terminu wykonania prac w Kontrakcie, kiedy zmiana taka nie wynika z winy lub zaniedbań WRB,

e)      zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego, przedstawionego przez WRB oraz jego zmian,

f)       opinię do wniosku WRB dotyczącego wyrażenia zgody na zmianę Przedstawiciela WRB lub innej osoby wskazanej przez WRB w swojej ofercie jako osoba skierowana do pracy przy realizacji Kontraktu,

39)  W przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac nieprzewidzianych kontraktem, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezzwłocznego, pisemnego powiadomienia Zamawiającego oraz do:

a)      przygotowania dla Zamawiającego protokołu konieczności, w razie konieczności spisanego przy udziale Nadzoru Autorskiego i WRB, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis koniecznych zmian w Dokumentacji Projektu, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, opis niezbędnych do wykonania prac oraz zawierającego wyczerpujące uzasadnienie, przedstawiającego w szczególności:

  1. założenia na podstawie, których została opracowana Dokumentacja Projektu,
  2. zestawienie wszystkich nowych założeń projektowych koniecznych do oceny zaproponowanej zmiany ze wskazaniem różnic w stosunku do tych stanowiących podstawę opracowanej Dokumentacji Projektu,
  3. zestawienie rysunków powykonawczych pokazujących lokalizację i szczegółowe wymiary wszystkich wykonanych prac do dnia sporządzenia raportu,
  4. kopie wszystkich wcześniej zatwierdzonych zmian projektowych i innych zmian,
  5. rysunki pokazujące dokładną lokalizację proponowanych zmian projektowych,
  6. kopie kalkulacji cen jednostkowych z oferty WRB, które będą występowały w związku z wprowadzaną zmianą,
  7. nowy przedmiar pozycji kosztorysowych i koszty odpowiadające proponowanym zmianom projektowym w porównaniu z ofertą WRB,

b)      przedstawienia Zamawiającemu sprawdzonej i zaakceptowanej przez Inspektora nadzoru kalkulacji kosztów WRB na wykonanie robót. Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego,

c)      w przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, procedura zlecenia będzie prowadzona zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;

40)  sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia otrzymania stosownego żądania, dokumentów lub danych niezbędnych Zamawiającemu dla potrzeb wywiązania się z obciążających go obowiązków. Zamawiający uprawniony będzie do nałożenia na Inspektora nadzoru obowiązku cyklicznego przedstawiania określonych przez siebie dokumentów lub danych we wskazanych przez siebie terminach;

41)  uzupełniania, wyjaśniania i dokonywania korekty dokumentów lub danych, o których mowa w pkt. 40 i w trybie tam ustalonym;

42)  wyegzekwowania od Wykonawcy Robót Budowlanych przygotowania Dokumentacji Powykonawczej (Odbiorowego) wraz z jej sprawdzeniem i zapewnienie dostarczenia przez WRB wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów w zakresie zgodnym z ustawą Prawo budowlane, a także sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektów do dokonania przez Zamawiającego i uprawnione służby komisyjnego odbioru ostatecznego oraz przygotowanie wszelkich niezbędnych do tego dokumentów;

43)  przygotowania dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów rozliczających środki trwałe;

44)  przygotowania dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia książki obiektu;

45)  sprawdzenia i potwierdzenie gotowości budowli do dokonania przez Zamawiającego odbioru wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych do tego dokumentów w tym uczestnictwo w postępowaniu o wydanie pozwolenia na użytkowanie;

46)  sprawdzenia protokołu końcowego odbioru robót i innych dokumentów wymaganych warunkami Kontraktu oraz przekazanie ich Zamawiającemu;

47)  rozliczenia rzeczowe i finansowe Kontraktu.

6. Inspektor nadzoru, w zakresie prac geodezyjnych, odpowiedzialny będzie za prawidłowy nadzór nad pracami geodezyjnymi prowadzonymi przez geodetów Wykonawcy.

7. Inspektor nadzoru będzie decydować o:

a)      dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji prac,

b)      zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych,

c)      dopuszczeniu do pracy wytwórni betonowych, wytwórni prefabrykatów oraz sprzętu i środków transportu Wykonawcy Robót Budowlanych,

d)     zatwierdzeniu wytwórni elementów i konstrukcji stalowych,

e)      wstrzymaniu prac prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu,

f)       sposobie zabezpieczenia stanowisk archeologicznych odkrytych na terenie budowy.

8. Inspektor nadzoru nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności, wynikających z Kontraktu.

 IV.     Termin realizacji zamówienia: Termin zakończenia realizacji robót budowlanych przewidziany jest na dzień 29.06.2018 roku. Jednakże Inspektor nadzoru będzie pełnił swoje obowiązki od dnia podpisania umowy na świadczenie usługi przez czas realizacji robót przez WRB i rozliczenia końcowego Kontraktu, z zastrzeżeniem obowiązków w okresie rękojmi. Zakładany okres pełnienia funkcji inspektora nadzoru: 14  miesięcy, z zastrzeżeniem obowiązków w okresie rękojmi.

V.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wypełniony oraz podpisany formularz ofertowy (oświadczenie).

Inspektor nadzoru posiadający minimum wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót budowlanych, w tym co najmniej na jednym zakończonym zadaniu polegającym na budowie obiektu o kubaturze min. 11 000 m3. Przez określenie roboty budowlane należy rozumieć: roboty branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej, w zakres których wchodziło wykonanie robót polegających na wykonaniu, budowie obiektu kubaturowego o kubaturze minimum 11 000 m3.

2. posiadania wiedzy i doświadczenia:

Inspektor nadzoru posiadający minimum wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót budowlanych, w tym co najmniej na jednym zakończonym zadaniu polegającym na budowie obiektu o kubaturze min. 11 000 m3. Przez określenie roboty budowlane należy rozumieć: roboty branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej, w zakres których wchodziło wykonanie robót polegających na wykonaniu, budowie obiektu kubaturowego o kubaturze minimum 11 000 m3.

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę polegającą na pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót budowlanych, tj. świadczenia usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą i nadzorem zadania inwestycyjnego, którego przedmiotem były roboty budowlane, polegające na wykonaniu robót budowlanych, o kubaturze minimum 11 000 m3. Przez określenie roboty budowlane należy rozumieć: roboty branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej, w zakres których wchodziło wykonanie robót polegających na wykonaniu, budowie obiektu kubaturowego o kubaturze minimum 11 000 m3potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wypełniony oraz podpisany formularz ofertowy (oświadczenie) wraz z wykazem usług, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do wykazu należy dołączyć dowody (referencje, poświadczenia) potwierdzające należyte wykonanie usług.

3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wypełniony oraz podpisany formularz ofertowy (oświadczenie),

4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

1)      dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą na każde z wymienionych poniżej stanowisk – potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wypełniony oraz podpisany formularz ofertowy (oświadczenie) który zawiera wykaz osób, pkt. 9 formularza ofertowego:

a)      Inspektor nadzoru robót sanitarnych: wymagane kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń. Wymagane doświadczenie zawodowe: nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru robót w zakresie sieci sanitarnych w tym przy realizacji nie mniej niż jednej roboty polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej,

b)      Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych: wymagane kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wymagane doświadczenie zawodowe:  nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru robót w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych.

Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia.

Uwaga! Wykaz osób musi zawierać również informacje dotyczące inspektora nadzoru. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia. Doświadczenie zawodowe będzie liczone od daty otrzymania uprawnień.

Wykonawca będzie zobowiązany do okazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy uprawnień osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

5. sytuacji ekonomicznej i finansowej - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wypełniony oraz podpisany formularz ofertowy (oświadczenie).

Oferty nie spełniające wszystkich powyższych warunków zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.

 VI.     Wykaz dokumentów wymaganych od wykonawcy

1. Formularz ofertowy.

2. Wykaz usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.

3. Zaparafowany wzór umowy.

4. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę – Inspektora nadzoru do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółki cywilnej – dodatkowo umowa spółki, w przypadku osób fizycznych zgodnie z rozdziałem V pkt 4. Wykonawca będzie zobowiązany do okazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy uprawnień osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

5. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym

 VII.     Informacja na temat wykluczenia z postępowania

1. Z prowadzonego postępowania wyklucza się:

1)      wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;

2)      wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a)      którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

b)      charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, skarbowe,

c)      którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

3)      wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 13;

4)      wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

5)      wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;

6)      wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

7)      wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

8)      wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;

9)      wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

10)  wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);

11)  wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

12)  wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

2. Informacja na temat braku powiązań pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitało z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1)      uczestniczeniu w spółce jawnej jako wspólnik w spółce cywilnej lub w spółce osobowej,

2)      posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4)      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 VIII.     Sposób obliczania ceny oferty, wynagrodzenie i warunki płatności

1. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Obliczona cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Inspektor nadzoru uważa za niezbędne dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, w tym podatek VAT.

2. W ofercie należy podać cenę netto, do której należy doliczyć podatek VAT (stawka zgodna z obowiązującymi przepisami) oraz podać cenę brutto do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zamawiający przewiduje płatności wynagrodzenia określonego w ofercie cenowej w równych ratach miesięcznych, przy czym nie mnie niż 20% kwoty zostanie wypłacone po odbiorze końcowym i rozliczeniu końcowym zadania.

4. Zamawiający dokona zapłaty w ciągu 21 dni od momentu wpłynięcia do siedziby Zamawiającego poprawnie wystawionych faktury przejściowych i końcowej.

5.Faktury należy wystawić w następujący sposób:

Nabywca:

Powiat Złotowski

Al. Piasta 32, 77-400 Złotów

REGON: 570790928, NIP 767-14-50-797

Odbiorca:

Starostwo Powiatowe w Złotowie

Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów

6. Zmiana wynagrodzenia będzie możliwa:

1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT,

2) w przypadku wydłużenia okresu realizacji robót budowlanych oraz rozliczenia końcowego zadania.

Inspektor nadzoru zobowiązuje się świadczyć usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy do dnia rozliczenia końcowego zadania. W takim przypadku Inspektor nadzoru będzie miał prawo do wystąpienia z wnioskiem o dodatkowe wynagrodzenie. Wynagrodzenie za wydłużony okres obowiązywania umowy ustala się w wysokości 1/14 wynagrodzenia określonego w ofercie za każdy kolejny miesiąc pełnienia funkcji.

 IX.     Kryteria oceny ofert i ich waga:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

1. Cena – 70%

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):

najniższa cena ofertowa

C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x 70 %

cena ofertowa w ofercie ocenianej

2. Doświadczenie Inspektora nadzoru – 30%

3. Sposób przyznania punktów w kryterium „doświadczenie Inspektora nadzoru” (D) – wypełnić pkt 8 formularza ofertowego (tabela):

1)      punkty zostaną przyznane, za wykazanie (w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego), iż wskazany w formularzu ofertowym inspektor nadzoru, świadczył usługę (przez cały okres realizacji zamówienia) związaną z koordynacją, kontrolą i nadzorem przy realizacji robót budowlanych (roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej) co najmniej jednego obiektu kubaturowego o kubaturze min. 11 000 m3, posiada min. 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. kierownik budowy lub inspektor nadzoru, w rozumieniu prawa budowlanego, w następujący sposób:

a)      jedna robota polegająca na sprawowaniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, przez cały okres realizacji robót budowlanych (roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej) polegających na budowie co najmniej jednego obiektu kubaturowego o kubaturze min. 11 000 m3, który posiada co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe w tym zakresie – 10 pkt.

b)      dwie roboty polegające na sprawowaniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, przez cały okres realizacji robót budowlanych (roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej) polegających na budowie co najmniej jednego obiektu kubaturowego o kubaturze min. 11 000 m3, który posiada co najmniej trzyletnie doświadczeni zawodowe w tym zakresie – 20 pkt.

c)      trzy roboty i więcej polegające na sprawowaniu funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, przez cały okres realizacji robót budowlanych (roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej) polegających na budowie co najmniej jednego obiektu kubaturowego o kubaturze min. 11 000 m3, który posiada co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe w tym zakresie – 30 pkt.

4. Wykazany w załączniku nr 1 inspektor nadzoru musi spełniać warunek określony w Rozdziale V pkt 1 zapytania ofertowego i uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt.

6. Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli zawiera rażąco niską cenę tj. jest niższa o więcej niż 30% od szacunkowej wartości zamówienia.

X.     Termin składania ofert:

1. Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, pok. 102 (sekretariat) do 10.07.2017r. do godz. 10:00 z dopiskiem: „zapytanie ofertowe – inspektor nadzoru – hala Jastrowie”.

2. Oferty można składać osobiście, pocztą, kurierem lub mailowo na adres: przetargi@zlotow-powiat.pl

3. Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela:

a) w kwestiach merytorycznych: Pan Jan Zamczyk tel. 67 264 22 83,

b) w kwestiach proceduralnych: Agnieszka Drab i Beata Gibas tel. 67 263 59 28.

 XI.     Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy polegających w szczególności na zmianie terminu zakończenia umowy, zmianie wynagrodzenia i osób przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy.

2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić, w przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych.

3. Zmiana wynagrodzenia będzie możliwa:

1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT,

2) w przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych, ponad planowane 14 miesięcy, Inspektorowi będzie przysługiwało wynagrodzenie, za każdy kolejny miesiąc pełnienia funkcji w wysokości 1/14 wynagrodzenia wskazanego w ofercie cenowej inspektora nadzoru.

4. Zmiana osób przewidzianych do realizacji umowy, z wyłączeniem osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru, może nastąpić na wniosek tego Inspektora, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania opisane w zapytaniu ofertowym.

5. Zmiany, o których mowa w ust. od 1 do 4 zostaną wprowadzone aneksem do umowy.

6. Inspektor nadzoru zachowa w tajemnicy informacje dotyczące kosztów wynikających z kosztorysów inwestorskich w szczególności nie będzie ich ujawniać osobom trzecim, w tym potencjalnym Wykonawcom robót budowlanych i będzie je wykorzystywał wyłącznie do pełnienia usługi stanowiącej przedmiot umowy.

 XII.     Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych

 XIII.     Pozostałe informacje:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

2. Zamawiający urzęduje w następujących dniach (pracujących):

1)      poniedziałek w godzinach od 8.00 do 16.00;

2)      od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, z zastrzeżeniem ust. 3.

4. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu i e-maila przy przekazywaniu następujących dokumentów:

1)      przekazanie zapytania ofertowego wraz z załącznikami,

2)      pytania Wykonawców i wyjaśnienia Zamawiającego dotyczące treści zapytania ofertowego,

3)      wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty i odpowiedź wykonawcy,

4)      wezwanie do udzielenia wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz odpowiedź Wykonawcy,

5)      informacja o poprawieniu oferty,

6)      oświadczenie wykonawcy w kwestii wyrażenia zgody na poprawienie innych omyłek,

7)      zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty,

8)      zawiadomienie o unieważnieniu postępowania,

9)      informacje i zawiadomienia kierowane do Wykonawców.

Uwaga: Przy przekazywaniu korespondencji w formie e-mail należy dołączyć skan podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy dokumentu.

5. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują ww. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem albo e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku przekazywania dokumentów faksem lub e-mailem, dowód transmisji danych oznacza, że Wykonawca otrzymał korespondencję w momencie jej przekazania przez Zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń Wykonawcy.

6. Postępowanie odbywa się w języku polskim w związku z czym, wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między Zamawiającym, a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim.

7. Adres do korespondencji: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów. Zamawiający wymaga, aby wszelkie pisma związane z postępowaniem były kierowane wyłącznie na ten adres.

 

Plik do pobrania

Plik do pobrania - dok. w formie edytowalnej

Metryka

sporządzono
2017-06-29 przez
udostępniono
2017-06-29 00:00 przez Beata Gibas
zmodyfikowano
2017-07-18 14:33 przez Gibas Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1179
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.