Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 4662 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie


 

Złotów, dn.  12.12.2017r.

 

 ORO.272.10PP.2017

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski – Starostwo Powiatowe w Złotowie

 

77-400 Złotów, Al. Piasta 32

 

reprezentowane przez Ryszarda Goławskiego- Starostę Złotowskiego

 

II.  Informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę poniżej 30 000 euro, pn.:

 

„Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie”

 

przeprowadzonego zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2015 Starosty Złotowskiego z dnia 20 stycznia 2015 roku w trybie zapytania ofertowego wybrano ofertę złożoną przez:

 

 w cz. I (materiały biurowe)

 

Hurtownia OPTIM Piotr Krupka

 

ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko;

 

 

 

w cz. II (materiały eksploatacyjne)

 

BLACKLINE S.C. Izabela Zaliwska-Kupis, Paweł Pinkowski

 

ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin

III. Zestawienie ofert:

 

Cz. I - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Złotowie

 

Wpłynęło 5 ofert:

1. Hurtownia „OPTIM” Piotr Krupka

 

ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko

 

cena oferty brutto: 47 629,36

 

liczba punktów: 100

2. SPIN Spółka z o.o.

 

ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek

 

cena oferty brutto: 51 450,82

 

liczba punktów: 92,57

3. Biuro Bazar Robert Buliński

 

ul. Miechowska 14, 85-875 Bydgoszcz

 

cena oferty brutto po poprawie oczywistych omyłek rachunkowych 51 840,79zł

 

liczba punktów: 91,88

4. Firma Usługowo – Handlowa „Anna” Anna Białobrzycka

 

ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno

 

cena oferty brutto po poprawie oczywistych omyłek rachunkowych 53 396,53 zł

 

liczba punktów: 89,20

5. Hurtownia „KAMA” Spółka Jawna, Mirosław Szweda i Spółka

 

ul. Sienkiewicza 4, 77-400 Złotów

 

Cena oferty brutto po poprawie oczywistych omyłek rachunkowych 51 644,29 zł

 

Liczba punktów: 92,23

 

 

 

Cz. II - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oryginalnych  i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie

1. SIGMA Joanna Rąpała

 

Ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojna

 

Cena oferty brutto: 75 024,31 zł

 

Ilość punktów: 91,93

2. Hurtownia OPTIM Piotr Krupka

 

Ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko

 

Cena oferty brutto 71 977,14 zł

 

Ilość punktów: 95,83

3. Spin Spółka z o.o.

 

ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek

 

Cena oferty brutto: 78 766,94 zł

 

Ilość punktów: 87,57

4. BLACKLINE S.C. Izabela Zaliwska-Kupis, Paweł Pinkowski

 

ul. Niemcewicza 26,  71-520 Szczecin

 

Cena oferty brutto: 68 973,48 zł

 

Ilość punktów: 100

5. Hurtownia „KAMA” Spółka Jawna, Mirosław Szweda i Spółka

 

ul. Sienkiewicza 4, 77-400 Złotów

 

Cena oferty brutto: 72 148,00 zł

 

Ilość punktów: 95,60

6. PARTNER XXI-PIK SP. Z O.O.

 

ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz

 

Oddział Koszalin

 

75-227 Koszalin, ul. Morska 58 c

 

Cena oferty brutto 71 499,26 zł

 

Ilość punktów: 96,47

 

 

IV. Uzasadnienie wyboru:

 

Oferta firmy Hurtownia „OPTIM” Piotr Krupka spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym i uzyskała najwyższą liczbę punktów w części I, natomiast oferta firmy BLACKLINE S.C. Izabela Zaliwska-Kupis, Paweł Pinkowski spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym i uzyskała najwyższą liczbę punktów w części II.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

UWAGA!!! Wpłynęły kolejne pytania do zapytania ofertowego. W związku z tym dokonano zmian w zapytaniu ofertowym i formularzu ofertowym.

Pliki do pobrania

Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertoweg nr ORO.272.10PP.2017

Zaktualizowane zapytanie ofertowe

Formularze ofertowe w wersji edytowalnej


UWAGA!!! Do pobrania pytania wraz z odpowiedziami do zapytania ofertowego ORO.272.10PP.2017

ORO.272.10PP.2017                                                                                                           Złotów, dnia 29.11.2017r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Na podstawie Zarządzenia Nr 8/2015 Starosty Złotowskiego z dnia 20 stycznia 2015 r.  w sprawie regulaminu dokonywania zamówień dostaw, usług i robót budowlanych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro w Starostwie Powiatowym w Złotowie oraz  w oparciu o art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.2017.1579 t.j.) zwracam się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dostawy, pn:

Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie

i zapraszam do złożenia oferty.

  1. Zamawiający:
    Powiat Złotowski - Starostwo Powiatowe w Złotowie
    al. Piasta 32, 77-400 Złotów
    NIP POWIATU ZŁOTOWSKIEGO 767-15-97-589
    telefon: /067/ 2633220, faks: /067/2632802
    e- mail: przetargi@zlotow-powiat.pl
  2. Przedmiot zamówienia:

1)      Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek  i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie. Zamówienie podzielone jest na dwie części, dla każdej z części należy złożyć odrębną ofertę:

 

I część – zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego  w Złotowie

 

 

 

LP.

 

 

 

ASORTYMENT

 

Potrzeby roczne

- plany

w szt./op.

1.

biuwar A2, 30 kartkowy z listwą (z  kalendarzem)

10 szt.

2.

bloczek Donau samoprzylepny w linie 150x101 mm

100 k

20 szt.

3.

blok makulaturowy A4 (100 kartkowy, w kratkę, klejony)

30 szt.

4.

blok makulaturowy A5 (100 kartkowy, w kratkę, klejony)

30 szt.

5.

cienkopis Stabilo point 88 (różne kolory)

200 szt.

6.

datownik mały, biurowy TRODAT 4810

10 szt.

7.

deska z klipsem A4

5 szt.

8.

długopis automatyczny z wymiennym wkładem PENAC RB – 085 różne kolory

50 szt.

9.

długopis PILOT REXGRIP  PIBPRG-10R-L różne kolory

60 szt.

10.

długopis Grand GR 2101 różne kolory

100 szt.

11.

długopis Grand GR 2067 różne kolory

100 szt.

12.

długopis UNI JetStream 101 0,7 różne kolory

300 szt.

13.

długopis Pilot Frixion ball niebieski

30 szt.

14.

długopis Pentel BK 77 różne kolory

100 szt.

15.

długopis żelowy automatyczny UNI Mitsubishi Pencil UMN-152 różne kolory

100 szt.

16.

długopis automatyczny żelowy UNI Mitsubishi Pencil UMN-207 różne kolory

50 szt.

17.

długopis stacjonarny PROFICE na łańcuszku (niebieski) P 022

20 szt.

18.

długopis na ladę Aplus na łańcuszku z samoprzylepną podstawką niebieski

10 szt.

19.

dziennik korespondencyjny A4/96 kartek twardej oprawie, skóropodobny

10 szt.

20.

dziennik korespondencyjny A4/192 kartki w twardej oprawie

10 szt.

21.

dziurkacz SAX 418

15 szt.

22.

dziurkacz SAX 518

15 szt.

23.

dziurkacz SAX 618

5 szt.

24.

folia do laminowania dokumentów błyszcząca A4  2 x 100 mic (100 szt. w opak.)

6 op.

25.

folia do laminowania dokumentów błyszcząca A5 2 x 100 mic (100 szt. w opak.)

4 op.

26.

foliopis grubość linii 0,4 mm RYSTOR S różne kolory

30 szt.

27.

foliopis D.RECT 0,4 – 0,5 S różne kolory

80 szt.

28.

gumki recepturki opakowanie 1 kg 50 mm

6 op.

29.

gumka ołówkowa PENTEL ZEH 03 (biała)

10 szt.

30.

gumka ołówkowa PENTEL ZEH 05 (biała)

10 szt.

31.

grzbiety do bindowania dokumentów A4 19 mm (100 szt. w opak.)

5 op.

32.

grzbiety do bindowania dokumentów A4 12 mm (100 szt. w opak.)

5 op.

33.

grzbiety do bindowania dokumentów A4 8 mm (100 szt. w opak.)

5 op.

34.

grafit do ołówka automatycznego PENAC RB-085 – 0,5 mm

5 op.

35.

kalendarze na biurko (stojące, wymiar co najmniej 13 cm x 20 cm)

100 szt.

36.

kalkulator Citizen SDC-888

5 szt.

37.

klej  biurowy w sztyfcie mały AMOS 15 g

60 szt.

38.

klej biurowy w sztyfcie AMOS 22 g

80 szt.

39.

klej biurowy AMOS 35 g

100 szt.

40.

klej myszka Donau permanentny

50 szt.

41.

klipy do papieru metalowe 19 mm (12 szt. opak.)

10 op.

42.

klipy do papieru metalowe 25 mm (12 szt. opak.)

10 op.

43.

klipy do papieru metalowe 32 mm (12 szt. opak.)

10 op.

44.

klipy do papieru metalowe 41 mm (12 szt. opak.)

5 op.

45.

klipy do papieru metalowe 51 mm (12 szt. opak.)

5 op.

46.

kołobrulion A 5 80 k w kratkę

10 szt.

47.

koperta biała format DL (samoklejące SK, bez okienka, 75g/m2 

2.000 szt. 

48.

koperta biała format B5 (samoklejące SK,90 g/m2)

10.000 szt. 

49.

koperta biała format C4 (samoklejące SK, 90 g/m2)

3.000 szt. 

50.

koperta biała format C6  (samoklejące SK, 75 g/m2)

25.000 szt.

51.

koperta biała format B4 z paskiem HK (samoklejące, 100 g/m2)

500 szt.

52.

koperta biała ochronna z wkładką z folii bąbelkowej format B5

50 szt.

53.

koperta biała z paskiem HK format E4 (280 x 400 mm, 100g/m2)

50 szt.

54.

korektor Mitsubishi Pencil UNI CLT 205 szerokość taśmy 5 mm, długość taśmy 6 m

100 szt.

55.

korektor Mitsubishi Pencil CLP-300

5 szt.

56.

linijka 20 cm, z tworzywa sztucznego, przezroczysta

10 szt.

57.

linijka 30 cm, z tworzywa sztucznego, przezroczysta

5 szt.

58.

marker z tuszem permanentnym PENTEL N850/N860 (różne kolory)

20 szt.

59.

markery suchościeralne PENTEL (różne kolory)

10 szt.

60.

nici lniane, dratwa nabłyszczane Q-CONNECT  10 dkg 120 m

10 szt.

61.

nici lniane, dratwa nabłyszczane Q-CONNECT  25 dkg 250 m

10 szt.

62.

notes biały (kostka nieklejona) 83 mm x 83 mm x75  mm Donau

50 szt.

63.

notesy samoprzylepne żółte Donau 76 mm x76 mm  (100 kartek)

100 szt.

64.

notesy samoprzylepne żółte Donau 51 mm x 38 mm (100 kartek)

100 szt.

65.

notesy samoprzylepne żółte Donau 51 mm x 76 mm (100 kartek)

80 szt.

66.

nożyczki biurowe LACO o rozmiarze 15,5 cm

10 szt.

67.

nożyczki biurowe LACO o rozmiarze 21 cm

10 szt.

68.

obwoluta A4 Esselte  50 µm (100 szt. w kartoniku) 

35 op.

69.

ofertówka A4 – twarda 180 µm, typu L otwarta na górze i wzdłuż brzegu

200 szt.

70.

okładki do bindowania dokumentów A4  skóropod. (100 szt. w opak.)

8 op.

71.

okładki przeźroczyste do bindowania dokumentów A4  200 mic (100 szt. w opak.)

8 op.

72.

ołówek z gumką o twardości HB STEADTLER Noris

70 szt.

73.

ołówek automatyczny PENAC RB-085

10 szt.

74.

papier biały samoprzylepny A 4 (op. 100 kartek)

30 op.

75.

papier kredowany A 4, a -100, 200 g, biały

5 op.

76.

papier ksero w roli, 80g, 914 mm x 175/ 76 mm    AO

10 rolek

77.

papier ksero A 3 – ryza 80g/m2, POLSPEED

20 ryz

78.

papier ksero A4 – ryza 80g/m2, POLSPEED

1.200 ryz

79.

papier ksero POLJET Prime A4 – 80 g/m2 – 500 arkuszy

200 ryz

80.

papier wizytówkowy A 4,246g/m2 (20 szt.  w opakowaniu)  kratka- biały, ecru

80 op.

81.

papier fotograficzny A 4 – błyszczący 180 g/m2 do drukarek atramentowych (20 kartek)

8 op.

82.

papier fotograficzny A 4 – błyszczący 180 g/m2 do drukarek laserowych (20 kartek)

8 op.

83.

papier satynowy A 4, 100 g/m2, a-500  Color Copy różne kolory

10 ryz

84.

papier biały gładki A 4, 160 g/m2 (250 kartek   w opakowaniu) Color Copy

20 op.

85.

pisak kreślarski UNI PIN 01-200 (różne kolory)

20 szt.

86.

pisak kreślarski UNI PIN 02 – 200 (różne kolory)

20 szt.

87.

pisak kreślarski UNI PIN 05-200 (różne kolory)

20 szt.

88.

pinezki metalowe Grand 10mm, długość 9 mm (50 szt. w opak.)

20 szt.

89.

płyty CD-R 700 MB (w kopercie)

70 szt. 

90.

płyty CD-RW 700 MB (w kopercie)

70 szt.

91.

płyty DVD –R 4,7 GB 16X (w kopercie)

100 szt.

92.

poduszka do stempli LACO nasączona wymiar 7  x 11cm (różne kolory)

5 szt.

93.

przekładka kartonowa 1/3 A4 kolorowa DONAU  (różne kolory)

5 op.

94.

przekładka do segregatora A 4, 5 części ESSELTE Mylar

10 op.

95.

przekładka do segregatora A 4, 6 części ESSELTE PP kolor

10 op.

96.

przybornik metalowy GRAND GR-093

8 szt.

97.

pojemnik na długopisy Grand GR-004

4 szt.

98.

rozszywacz do dokumentów

10 szt.

99.

rapidograf  Rystor 0,18 mm (różne kolory)

5 szt. 

100.

rapidograf  Rystor 0,25 mm (różne kolory)

5 szt. 

101.

segregator PP A4/szerokość 50 mm Master DONAU (różne kolory)

50 szt.

102.

segregatory PP A4/szerokość 75 mm Master  DONAU (różne kolory)

600 szt.

103.

segregatory PP A5/75 Master DONAU (różne kolory)

50 szt.

104.

segregator VAUPE A4/75 MM FCK (różne kolory)

300 szt.

105.

segregator VAUPE A4/50 MM FCK (różne kolory)

50 szt.

106.

segregatory (pudła) A4 do archiwizacji Donau szerokość grzbietu 100 mm (składane, tekturowe) 

500 szt.

107.

segregatory (pudła) A4  do archiwizacji Donau szerokość grzbietu 80 mm (składane, tekturowe) 

500 szt.

108.

skoroszyt PCV A4 twardy Donau (różne kolory) 

300 szt.

109.

skoroszyt  PCV A4 twardy wpinany do segregatora Donau (różne kolory) 

300 szt.

110.

skoroszyt tekturowy zawieszany ½  A4 gramatura 250 g

1.000 szt.

111.

skoroszyt tekturowy zawieszany 1/1 A4 gramatura 250 g

500 szt.

112.

skoroszyt tekturowy wiązany A4 250 g/m2

1.500 szt.

113.

skoroszyt wiązany tekturowy 350 g

1.500 szt.

114.

skoroszyt tekturowy A4 240-250 g/m2 – teczka wiązana archiwizacyjna, bezkwasowa z opisem

500 szt.

115.

skoroszyt tekturowy A4 350 g /m2 – teczka wiązana archiwizacyjna, bezkwasowa z opisem

500 szt.

116.

spinacze duże okrągłe 50 mm GRAND (100 szt.)

100 szt.

117.

spinacze małe okrągłe 28 mm GRAND (100 szt.)

80 szt.

118.

szuflada plastikowa A4 na dokumenty, przezroczysta, lekka

15 szt.

119.

szuflada (3 szt.) GR 069 metal

5 szt.

120.

taśma klejąca Q-Connect szeroka, pakowa  brązowa o wymiarach 48 mm x 50Y

10 szt.

121.

taśma klejąca Q-Connect szeroka, pakowa  bezbarwna o wymiarach 48 mm x 50 Y

10 szt.

122.

taśma samoprzylepna krystaliczna DONAU 15 mm x 10 m

50 szt.

123.

taśma samoprzylepna krystaliczna DONAU 18 mm x 33 m

25 szt.

124.

taśma dwustronna Q-Connect 38 x 10 m

10 szt.

125.

taśma dwustronna Q-Connect 50 x 10 m

10 szt.

126.

teczka do podpisu z rozszerzonym grzbietem, wnętrze z grubej tektury, 16 kartek

10 szt.

127.

teczka do podpisu z rozszerzonym grzbietem, wnętrze z grubej tektury, 20 kartek

10 szt.

128.

teczka skrzydłowa na rzepy A 4 tekturowa szerokość 3 cm (różne kolory)

10 szt.

129.

teczka z gumką A4 gramatura 400g/m2 (różne kolory)

80 szt.

130.

temperówka metalowa pojedyncza

15 szt.

131.

temperówka metalowa podwójna

5 szt.

132.

tusz do pieczątek NORIS 110s  25 ml (różne kolory)

30 szt.

133.

wąsy do skoroszytu a 25 różne kolory

50 op.

134.

wkład do długopisu Pilot Frixion Ball 05 niebieski

100 szt.

135.

wkład do długopisu Pilot Frixion Ball 07 niebieski

100 szt.

136.

wkłady do długopisu PENAC RB-085 różne kolory

50 szt.

137.

wkład do długopisu Pentel BK-77 różne kolory

50 szt.

138.

wkłady do długopisu żelowego UNI Mitsubishi Pencil UMN-152 – UMR-87 różne kolory

50 szt.

139.

wkłady do długopisu UNI Jet Stream SXN 101 07 różne kolory

150 szt.

140.

wkłady do długopisu żelowego UNI Mitsubishi Pencil UMN-152 – UMR-87 różne kolory

100 szt.

141.

wkład do długopisów typu Zenith  metalowy odporny na działanie światła i wody, średnica kulki wkładu: 0,8 mm, szerokość linii pisania: 0,5 – 0,7 mm, długość linii pisania: 3500 m

50 szt.

142.

zakładki indeksujące Donau strzałka miks 5 kolorów, 42x12 mm, 5 x 25 szt.

40 szt.

143.

zakładki indeksujące Donau film+ strzałka, miks 4 kolorów neon, 12x45 mm + 12 x 42 mm, 4 x 25 szt.

30 szt.

144.

zakreślacz DONAU ze ściętą końcówką, (różne kolory)

100 szt.

145.

zeszyt A4 96 kartkowy w kratkę 

 (w twardej oprawie)

15 szt.

146.

zeszyt A5 96 kartkowy kratka (w twardej oprawie)

10 szt.

147.

zeszyt A5 60 kartkowy w kratkę

10 szt. 

148.

zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę, miękka okładka

5 szt.

149.

zszywacz Leitz 5502

5 szt.

150.

zszywacz SAX 539

5 szt.

151.

zszywacz Eagle 8538

2 szt.

152.

zszywacz Eagle 8539

2 szt.

153.

zszywki 24/6 boxer (1000)

100 szt.

154.

zszywki 24/6  1000 LACO HK24 miedziowane

100 szt.

155.

zszywki 23/8 EAGLE (1000)

30 szt.

156.

zszywki 23/10 EAGLE (1000)

15 szt.

157.

zszywki 23/13 EAGLE (1000)

15 szt.

158.

zszywki 23/15 EAGLE (1000)

5 szt.

 

Zamawiający nabywa materiały biurowe sukcesywnie, zgodnie z okresowymi zamówieniami. Możliwa jest zmiana asortymentu i jego ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa nastąpić musi w ciągu 3 dni roboczych od dnia zamówienia okresowego do siedziby zamawiającego - pokoju 116.

II część - zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oryginalnych  i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego  w Złotowie

Lp.

Nazwa

Razem ilość

1.

Toner EPSON C13S050521 czarny M1200 ATE-1200NX (zamiennik) ActiveJet lub Black Point 

4

2.

Toner EPSON S050438 M2000  (oryginał)

2

3.

Toner Kyocera TK 130 (zamiennik ) Katun Performance   

20

4.

Toner  Kyocera TK 1140 (zamiennik) Katun Performance   

20

5.

Toner Kyocera TK-170 ATK 170N (zamiennik)  Katun Performance   

20

6.

Toner Kyocera TK-3110 Black FS-4100 (zamiennik) Katun Performance   

10

7.

Tusz HP (652) 76V25AE czarny (oryginał)

3

8.

Tusz HP (652) 76V24AE kolor (oryginał)

3

9.

Tusz HP CH561 EE (301) czarny DJ1050/2050/2050 s czarny (oryginał)

6

10.

Tusz HP CH562 EE (301)  DJ1050/2050/2050 s kolor (oryginał)

4

11.

Tusz HP C6615DE (15) 810/816/825/840/843/845/916/920 (oryginał)

3

12.

Tusz HP C9363EE (344) 6540/6620/6840/5740/9800 (oryginał)

6

13.

Tusz HP C8767EE (339) czarny 5740/5745/6620/6520/6840 (oryginał)

6

14.

Tusz HP C6578DE (78) (oryginał)

4

15.

Toner HP CE 505 A Black LJ P2035/P2055 (oryginał)

3

16.

Toner HP Q2612 A 1010/1012/1020/1022 AT-12N (zamiennik) ActiveJet lub Black Point  

6

17.

Toner HP CB435A P1005/1006 AT – 35N (zamiennik) ActiveJet lub Black Point  

5

18.

Toner HP C 4092A lack 1100/3200/3220 ATH 92 N  (zamiennik) ActiveJet lub Black Point  

2

19.

Toner HP Q5949A  (oryginał)

2

20.

Toner HP Q5949A 1320/3390/3392 AT-49N (zamiennik)  ActiveJet lub Black Point  

4

21.

Toner HP CE250A CP3525/CM353 (oryginał)

3

22.

Toner HP CE252A Yellow CP3525/CM3530 (oryginał)

2

23.

Toner HP CE 253A Magenta CP3525/CM3530 (oryginał)

2

24.

Toner HP CE251A Cyan CP3525/CM3530 (oryginał)

2

25.

Toner ATH-05NX (zamiennik) ActiveJet lub Black Point  

3

26.

Toner Konica Minolta TN216K Black BIZHUB C220/C280  (oryginał)

5

27.

Toner Konica Minolta TN216K Yellow BIZHUB C220/C280  (oryginał)

1

28.

Toner K onica Minolta TN216K Magenta BIZHUB C220/C280  (oryginał)

1

29.

Toner Konica Minolta TN216K Cyan BIZHUB C220/C280  (oryginał)

1

30.

Toner Konica Minolta TN-217 A202051 BIZHUB 223/283 czarny (oryginał)

8

31.

 Toner Konica Minolta TN-211 BIZHUB 250/222/282 czarny (oryginał)

3

32.

Toner Konica Minolta TN-321 Black C224/284 (oryginał)

6

33.

Toner Konica Minolta TN-321 Yellow C224/284 (oryginał)

4

34.

Toner Konica Minolta TN-321 Magenta C224/284 (oryginał)

4

35.

Toner Konica MinoltaTN-321 Cyan C224/284 (oryginał)

4

36.

Toner Konica Minolta TN-414 A202050 BIZHUB 363/423 17,5k (oryginał) czarny

5

37.

Toner Lexmark 12016SE E120/120N (oryginał)

2

38.

Toner Lexmark 12016SE E120/120N  (zamiennik) Black Point

3

39.

Toner Lexmark 12A7405 Optra E 323/323/N  (zamiennik) Black Point

1

40.

Toner Lexmark T 420 (oryginał)

5

41.

Toner OKI 44574702 B411/B431/ czarny  (oryginał)

25

42.

Toner OkI 45807106 B 412/B432/B512/MB472/MB492/MB562

10

43.

Toner OKI 43979102 B/410/430/440 (oryginał)

3

44.

Toner OKI 44059106 C810/830 Magenta  (oryginał)

2

45.

Toner OKI 44059108 C810/830 Black (oryginał)

2

46.

Toner Olivetti  B1011 (zamiennik) CT-OB.1011N lub MPOL 3503

2

47.

Toner Olivetti  B1011 d-Copia 3503/MF/3504 MF (oryginał)

4

48.

Toner Olivetti d Copia 938 MF Black B0965 (oryginał)

4

49.

 Toner RICOH SP C 240 Black Aficio 406052 Aficio SP C220s/221SF (oryginał)

12

50.

Toner RICOH SP C 240 Cyan Aficio 406053 Aficio SP C220s/221SF (oryginał)

3

51.

Toner RICOH SP C 240 Magenta Aficio 406054 Aficio SP C220s/221SF (oryginał)

3

52.

Toner RICOH SP C 240 Yellow Aficio 406055 Aficio SP C220s/221SF (oryginał)

3

53.

Toner RICOH SP C430 Yellow 821095/821091/821075 (oryginał)

2

54.

Toner RICOH SP C430 Magenta 821076/821096 (oryginał)

2

55.

Toner RICOH SP C430 Black 821098/821094/821074 (oryginał)

3

56.

Toner RICOH SP C430 Cyan 821097/821093/821077 (oryginał)

2

57.

Folia do faxu Philips PFA351 Magic5 (oryginał)

3

58.

Folia do faxu Panasonic KX-FA52 (zamiennik) ActiveJet lub Black Point

3

59.

Folia do faxu Panasonic KX-FC 278 (oryginał) 2 rolki

3

60.

Toner Kyocera TK 3160 (oryginał)

1

61.

Toner Kyocera TK 3160 (zamiennik) Katun Performance

1

Zamawiający nabywa materiały eksploatacyjne sukcesywnie, zgodnie z okresowymi zamówieniami. Możliwa jest zmiana asortymentu i jego ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa nastąpić musi w ciągu 3 dni roboczych od dnia zamówienia okresowego do siedziby zamawiającego - pokoju 116.

2)      Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia dot. części I i II:

a)      artykuły biurowe, papier kserograficzny oraz materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będą dostarczone partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień;

b)      w odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych opis potrzeb zamawiającego, zawiera typ sprzętu jakim dysponuje zamawiający i orientacyjne ilości. Zamawiający informuje, że oferowane zamienniki muszą spełniać równoważne parametry w stosunku do produktów oryginalnych;

c)      produkty muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane - pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu / tonera, wydajność  i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia;

d)     Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie;

e)      Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone;

f)       Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca;

g)      dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia;

h)      Wykonawca dostarczy zamówione artykuły swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego – pokoju 116 - w godzinach 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku;

i)        Wykonawca na dostarczone artykuły udzieli gwarancji zgodnie z gwarancją producenta;

j)        w przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości (w tym uszkodzony) wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na swój koszt na produkt  o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji;

k)      Zamawiający zastrzega, że ilość artykułów biurowych, papieru kserograficznego  i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych wskazana w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.

 3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest:

a)      złożenie oferty na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

b)      posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)     zaakceptowanie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 4. Termin realizacji zamówienia:

Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie, według zapotrzebowania Zamawiającego od dnia 02.01.2018 r. do 31.12.2018r.

 5. Wymagania dot. gwarancji

Obowiązuje okres gwarancji nadany przez producenta.

 6. Sposób obliczania ceny oferty.

1)      Wykonawca składa wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ),

2)      do ceny netto należy doliczyć podatek VAT,

3)      w cenie oferty wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie koszty wynikające z wykonania zadania, w tym koszt dostarczenia przedmiotów zamówienia,

4)      cena określona przez wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

7. Kryteria oceny ofert:

1)      Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się posługiwał następującymi kryteriami i ich wagą:

cena - 100%

liczba punktów( C ) liczona będzie w następujący sposób:

 

                  cena ofert najtańszej

      C =------------------------------- x 100

                  cena oferty badanej

2)      Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nieodrzuconych ofert, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny określonych w pkt 1).

3)      W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4)      W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.

5)      Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz rachunkowe  w obliczeniu ceny i niezwłocznie zawiadomi o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

8. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.

9. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.

11. Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela:

1)        w zakresie przedmiotu zamówienia: Danuta Zając tel. 67 263 59 29

2)        w sprawach dotyczących procedury postępowania: Agnieszka Drab i Beata Gibas. – tel. 67 263 59 28.

12. Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Złotowie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów, pok. 102 (sekretariat) do 11.12.2017r. do godz. 10:00 z dopiskiem: „zapytanie ofertowe – materiały biurowe - część I” lub „zapytanie ofertowe – materiały eksploatacyjne - część II”. Oferty można składać osobiście, pocztą, kurierem lub mailowo na adres: przetargi@zlotow-powiat.pl

 

Załączniki do pobrania:

1)       zapytanie ofertowe wraz z załącznikami - pdf

2)      Formularze ofertowe w wersji edytowalnej dla części I i części II

Metryka

sporządzono
2017-11-29 przez
udostępniono
2017-11-29 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2017-12-12 12:37 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
784
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.