Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
Złotów, dn. 12.12.2017r.
ORO.272.10PP.2017
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski – Starostwo Powiatowe w Złotowie
77-400 Złotów, Al. Piasta 32
reprezentowane przez Ryszarda Goławskiego- Starostę Złotowskiego
II. Informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę poniżej 30 000 euro, pn.:
„Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie”
przeprowadzonego zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2015 Starosty Złotowskiego z dnia 20 stycznia 2015 roku w trybie zapytania ofertowego wybrano ofertę złożoną przez:
w cz. I (materiały biurowe)
Hurtownia OPTIM Piotr Krupka
ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko;
w cz. II (materiały eksploatacyjne)
BLACKLINE S.C. Izabela Zaliwska-Kupis, Paweł Pinkowski
ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin
III. Zestawienie ofert:
Cz. I - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
Wpłynęło 5 ofert:
1. Hurtownia „OPTIM” Piotr Krupka
ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko
cena oferty brutto: 47 629,36 zł
liczba punktów: 100
2. SPIN Spółka z o.o.
ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek
cena oferty brutto: 51 450,82 zł
liczba punktów: 92,57
3. Biuro Bazar Robert Buliński
ul. Miechowska 14, 85-875 Bydgoszcz
cena oferty brutto po poprawie oczywistych omyłek rachunkowych 51 840,79zł
liczba punktów: 91,88
4. Firma Usługowo – Handlowa „Anna” Anna Białobrzycka
ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno
cena oferty brutto po poprawie oczywistych omyłek rachunkowych 53 396,53 zł
liczba punktów: 89,20
5. Hurtownia „KAMA” Spółka Jawna, Mirosław Szweda i Spółka
ul. Sienkiewicza 4, 77-400 Złotów
Cena oferty brutto po poprawie oczywistych omyłek rachunkowych 51 644,29 zł
Liczba punktów: 92,23
Cz. II - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
1. SIGMA Joanna Rąpała
Ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojna
Cena oferty brutto: 75 024,31 zł
Ilość punktów: 91,93
2. Hurtownia OPTIM Piotr Krupka
Ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko
Cena oferty brutto 71 977,14 zł
Ilość punktów: 95,83
3. Spin Spółka z o.o.
ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek
Cena oferty brutto: 78 766,94 zł
Ilość punktów: 87,57
4. BLACKLINE S.C. Izabela Zaliwska-Kupis, Paweł Pinkowski
ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin
Cena oferty brutto: 68 973,48 zł
Ilość punktów: 100
5. Hurtownia „KAMA” Spółka Jawna, Mirosław Szweda i Spółka
ul. Sienkiewicza 4, 77-400 Złotów
Cena oferty brutto: 72 148,00 zł
Ilość punktów: 95,60
6. PARTNER XXI-PIK SP. Z O.O.
ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz
Oddział Koszalin
75-227 Koszalin, ul. Morska 58 c
Cena oferty brutto 71 499,26 zł
Ilość punktów: 96,47
IV. Uzasadnienie wyboru:
Oferta firmy Hurtownia „OPTIM” Piotr Krupka spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym i uzyskała najwyższą liczbę punktów w części I, natomiast oferta firmy BLACKLINE S.C. Izabela Zaliwska-Kupis, Paweł Pinkowski spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym i uzyskała najwyższą liczbę punktów w części II.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA!!! Wpłynęły kolejne pytania do zapytania ofertowego. W związku z tym dokonano zmian w zapytaniu ofertowym i formularzu ofertowym.
Pliki do pobrania
Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertoweg nr ORO.272.10PP.2017
Zaktualizowane zapytanie ofertowe
Formularze ofertowe w wersji edytowalnej
UWAGA!!! Do pobrania pytania wraz z odpowiedziami do zapytania ofertowego ORO.272.10PP.2017
ORO.272.10PP.2017 Złotów, dnia 29.11.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie Zarządzenia Nr 8/2015 Starosty Złotowskiego z dnia 20 stycznia 2015 r. w sprawie regulaminu dokonywania zamówień dostaw, usług i robót budowlanych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro w Starostwie Powiatowym w Złotowie oraz w oparciu o art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.2017.1579 t.j.) zwracam się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dostawy, pn:
Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
i zapraszam do złożenia oferty.
- Zamawiający:
Powiat Złotowski - Starostwo Powiatowe w Złotowie
al. Piasta 32, 77-400 Złotów
NIP POWIATU ZŁOTOWSKIEGO 767-15-97-589
telefon: /067/ 2633220, faks: /067/2632802
e- mail: przetargi@zlotow-powiat.pl - Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie. Zamówienie podzielone jest na dwie części, dla każdej z części należy złożyć odrębną ofertę:
I część – zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
LP.
|
ASORTYMENT
|
Potrzeby roczne - plany w szt./op. |
1. |
biuwar A2, 30 kartkowy z listwą (z kalendarzem) |
10 szt. |
2. |
bloczek Donau samoprzylepny w linie 150x101 mm 100 k |
20 szt. |
3. |
blok makulaturowy A4 (100 kartkowy, w kratkę, klejony) |
30 szt. |
4. |
blok makulaturowy A5 (100 kartkowy, w kratkę, klejony) |
30 szt. |
5. |
cienkopis Stabilo point 88 (różne kolory) |
200 szt. |
6. |
datownik mały, biurowy TRODAT 4810 |
10 szt. |
7. |
deska z klipsem A4 |
5 szt. |
8. |
długopis automatyczny z wymiennym wkładem PENAC RB – 085 różne kolory |
50 szt. |
9. |
długopis PILOT REXGRIP PIBPRG-10R-L różne kolory |
60 szt. |
10. |
długopis Grand GR 2101 różne kolory |
100 szt. |
11. |
długopis Grand GR 2067 różne kolory |
100 szt. |
12. |
długopis UNI JetStream 101 0,7 różne kolory |
300 szt. |
13. |
długopis Pilot Frixion ball niebieski |
30 szt. |
14. |
długopis Pentel BK 77 różne kolory |
100 szt. |
15. |
długopis żelowy automatyczny UNI Mitsubishi Pencil UMN-152 różne kolory |
100 szt. |
16. |
długopis automatyczny żelowy UNI Mitsubishi Pencil UMN-207 różne kolory |
50 szt. |
17. |
długopis stacjonarny PROFICE na łańcuszku (niebieski) P 022 |
20 szt. |
18. |
długopis na ladę Aplus na łańcuszku z samoprzylepną podstawką niebieski |
10 szt. |
19. |
dziennik korespondencyjny A4/96 kartek twardej oprawie, skóropodobny |
10 szt. |
20. |
dziennik korespondencyjny A4/192 kartki w twardej oprawie |
10 szt. |
21. |
dziurkacz SAX 418 |
15 szt. |
22. |
dziurkacz SAX 518 |
15 szt. |
23. |
dziurkacz SAX 618 |
5 szt. |
24. |
folia do laminowania dokumentów błyszcząca A4 2 x 100 mic (100 szt. w opak.) |
6 op. |
25. |
folia do laminowania dokumentów błyszcząca A5 2 x 100 mic (100 szt. w opak.) |
4 op. |
26. |
foliopis grubość linii 0,4 mm RYSTOR S różne kolory |
30 szt. |
27. |
foliopis D.RECT 0,4 – 0,5 S różne kolory |
80 szt. |
28. |
gumki recepturki opakowanie 1 kg 50 mm |
6 op. |
29. |
gumka ołówkowa PENTEL ZEH 03 (biała) |
10 szt. |
30. |
gumka ołówkowa PENTEL ZEH 05 (biała) |
10 szt. |
31. |
grzbiety do bindowania dokumentów A4 19 mm (100 szt. w opak.) |
5 op. |
32. |
grzbiety do bindowania dokumentów A4 12 mm (100 szt. w opak.) |
5 op. |
33. |
grzbiety do bindowania dokumentów A4 8 mm (100 szt. w opak.) |
5 op. |
34. |
grafit do ołówka automatycznego PENAC RB-085 – 0,5 mm |
5 op. |
35. |
kalendarze na biurko (stojące, wymiar co najmniej 13 cm x 20 cm) |
100 szt. |
36. |
kalkulator Citizen SDC-888 |
5 szt. |
37. |
klej biurowy w sztyfcie mały AMOS 15 g |
60 szt. |
38. |
klej biurowy w sztyfcie AMOS 22 g |
80 szt. |
39. |
klej biurowy AMOS 35 g |
100 szt. |
40. |
klej myszka Donau permanentny |
50 szt. |
41. |
klipy do papieru metalowe 19 mm (12 szt. opak.) |
10 op. |
42. |
klipy do papieru metalowe 25 mm (12 szt. opak.) |
10 op. |
43. |
klipy do papieru metalowe 32 mm (12 szt. opak.) |
10 op. |
44. |
klipy do papieru metalowe 41 mm (12 szt. opak.) |
5 op. |
45. |
klipy do papieru metalowe 51 mm (12 szt. opak.) |
5 op. |
46. |
kołobrulion A 5 80 k w kratkę |
10 szt. |
47. |
koperta biała format DL (samoklejące SK, bez okienka, 75g/m2 |
2.000 szt. |
48. |
koperta biała format B5 (samoklejące SK,90 g/m2) |
10.000 szt. |
49. |
koperta biała format C4 (samoklejące SK, 90 g/m2) |
3.000 szt. |
50. |
koperta biała format C6 (samoklejące SK, 75 g/m2) |
25.000 szt. |
51. |
koperta biała format B4 z paskiem HK (samoklejące, 100 g/m2) |
500 szt. |
52. |
koperta biała ochronna z wkładką z folii bąbelkowej format B5 |
50 szt. |
53. |
koperta biała z paskiem HK format E4 (280 x 400 mm, 100g/m2) |
50 szt. |
54. |
korektor Mitsubishi Pencil UNI CLT 205 szerokość taśmy 5 mm, długość taśmy 6 m |
100 szt. |
55. |
korektor Mitsubishi Pencil CLP-300 |
5 szt. |
56. |
linijka 20 cm, z tworzywa sztucznego, przezroczysta |
10 szt. |
57. |
linijka 30 cm, z tworzywa sztucznego, przezroczysta |
5 szt. |
58. |
marker z tuszem permanentnym PENTEL N850/N860 (różne kolory) |
20 szt. |
59. |
markery suchościeralne PENTEL (różne kolory) |
10 szt. |
60. |
nici lniane, dratwa nabłyszczane Q-CONNECT 10 dkg 120 m |
10 szt. |
61. |
nici lniane, dratwa nabłyszczane Q-CONNECT 25 dkg 250 m |
10 szt. |
62. |
notes biały (kostka nieklejona) 83 mm x 83 mm x75 mm Donau |
50 szt. |
63. |
notesy samoprzylepne żółte Donau 76 mm x76 mm (100 kartek) |
100 szt. |
64. |
notesy samoprzylepne żółte Donau 51 mm x 38 mm (100 kartek) |
100 szt. |
65. |
notesy samoprzylepne żółte Donau 51 mm x 76 mm (100 kartek) |
80 szt. |
66. |
nożyczki biurowe LACO o rozmiarze 15,5 cm |
10 szt. |
67. |
nożyczki biurowe LACO o rozmiarze 21 cm |
10 szt. |
68. |
obwoluta A4 Esselte 50 µm (100 szt. w kartoniku) |
35 op. |
69. |
ofertówka A4 – twarda 180 µm, typu L otwarta na górze i wzdłuż brzegu |
200 szt. |
70. |
okładki do bindowania dokumentów A4 skóropod. (100 szt. w opak.) |
8 op. |
71. |
okładki przeźroczyste do bindowania dokumentów A4 200 mic (100 szt. w opak.) |
8 op. |
72. |
ołówek z gumką o twardości HB STEADTLER Noris |
70 szt. |
73. |
ołówek automatyczny PENAC RB-085 |
10 szt. |
74. |
papier biały samoprzylepny A 4 (op. 100 kartek) |
30 op. |
75. |
papier kredowany A 4, a -100, 200 g, biały |
5 op. |
76. |
papier ksero w roli, 80g, 914 mm x 175/ 76 mm AO |
10 rolek |
77. |
papier ksero A 3 – ryza 80g/m2, POLSPEED |
20 ryz |
78. |
papier ksero A4 – ryza 80g/m2, POLSPEED |
1.200 ryz |
79. |
papier ksero POLJET Prime A4 – 80 g/m2 – 500 arkuszy |
200 ryz |
80. |
papier wizytówkowy A 4,246g/m2 (20 szt. w opakowaniu) kratka- biały, ecru |
80 op. |
81. |
papier fotograficzny A 4 – błyszczący 180 g/m2 do drukarek atramentowych (20 kartek) |
8 op. |
82. |
papier fotograficzny A 4 – błyszczący 180 g/m2 do drukarek laserowych (20 kartek) |
8 op. |
83. |
papier satynowy A 4, 100 g/m2, a-500 Color Copy różne kolory |
10 ryz |
84. |
papier biały gładki A 4, 160 g/m2 (250 kartek w opakowaniu) Color Copy |
20 op. |
85. |
pisak kreślarski UNI PIN 01-200 (różne kolory) |
20 szt. |
86. |
pisak kreślarski UNI PIN 02 – 200 (różne kolory) |
20 szt. |
87. |
pisak kreślarski UNI PIN 05-200 (różne kolory) |
20 szt. |
88. |
pinezki metalowe Grand 10mm, długość 9 mm (50 szt. w opak.) |
20 szt. |
89. |
płyty CD-R 700 MB (w kopercie) |
70 szt. |
90. |
płyty CD-RW 700 MB (w kopercie) |
70 szt. |
91. |
płyty DVD –R 4,7 GB 16X (w kopercie) |
100 szt. |
92. |
poduszka do stempli LACO nasączona wymiar 7 x 11cm (różne kolory) |
5 szt. |
93. |
przekładka kartonowa 1/3 A4 kolorowa DONAU (różne kolory) |
5 op. |
94. |
przekładka do segregatora A 4, 5 części ESSELTE Mylar |
10 op. |
95. |
przekładka do segregatora A 4, 6 części ESSELTE PP kolor |
10 op. |
96. |
przybornik metalowy GRAND GR-093 |
8 szt. |
97. |
pojemnik na długopisy Grand GR-004 |
4 szt. |
98. |
rozszywacz do dokumentów |
10 szt. |
99. |
rapidograf Rystor 0,18 mm (różne kolory) |
5 szt. |
100. |
rapidograf Rystor 0,25 mm (różne kolory) |
5 szt. |
101. |
segregator PP A4/szerokość 50 mm Master DONAU (różne kolory) |
50 szt. |
102. |
segregatory PP A4/szerokość 75 mm Master DONAU (różne kolory) |
600 szt. |
103. |
segregatory PP A5/75 Master DONAU (różne kolory) |
50 szt. |
104. |
segregator VAUPE A4/75 MM FCK (różne kolory) |
300 szt. |
105. |
segregator VAUPE A4/50 MM FCK (różne kolory) |
50 szt. |
106. |
segregatory (pudła) A4 do archiwizacji Donau szerokość grzbietu 100 mm (składane, tekturowe) |
500 szt. |
107. |
segregatory (pudła) A4 do archiwizacji Donau szerokość grzbietu 80 mm (składane, tekturowe) |
500 szt. |
108. |
skoroszyt PCV A4 twardy Donau (różne kolory) |
300 szt. |
109. |
skoroszyt PCV A4 twardy wpinany do segregatora Donau (różne kolory) |
300 szt. |
110. |
skoroszyt tekturowy zawieszany ½ A4 gramatura 250 g |
1.000 szt. |
111. |
skoroszyt tekturowy zawieszany 1/1 A4 gramatura 250 g |
500 szt. |
112. |
skoroszyt tekturowy wiązany A4 250 g/m2 |
1.500 szt. |
113. |
skoroszyt wiązany tekturowy 350 g |
1.500 szt. |
114. |
skoroszyt tekturowy A4 240-250 g/m2 – teczka wiązana archiwizacyjna, bezkwasowa z opisem |
500 szt. |
115. |
skoroszyt tekturowy A4 350 g /m2 – teczka wiązana archiwizacyjna, bezkwasowa z opisem |
500 szt. |
116. |
spinacze duże okrągłe 50 mm GRAND (100 szt.) |
100 szt. |
117. |
spinacze małe okrągłe 28 mm GRAND (100 szt.) |
80 szt. |
118. |
szuflada plastikowa A4 na dokumenty, przezroczysta, lekka |
15 szt. |
119. |
szuflada (3 szt.) GR 069 metal |
5 szt. |
120. |
taśma klejąca Q-Connect szeroka, pakowa brązowa o wymiarach 48 mm x 50Y |
10 szt. |
121. |
taśma klejąca Q-Connect szeroka, pakowa bezbarwna o wymiarach 48 mm x 50 Y |
10 szt. |
122. |
taśma samoprzylepna krystaliczna DONAU 15 mm x 10 m |
50 szt. |
123. |
taśma samoprzylepna krystaliczna DONAU 18 mm x 33 m |
25 szt. |
124. |
taśma dwustronna Q-Connect 38 x 10 m |
10 szt. |
125. |
taśma dwustronna Q-Connect 50 x 10 m |
10 szt. |
126. |
teczka do podpisu z rozszerzonym grzbietem, wnętrze z grubej tektury, 16 kartek |
10 szt. |
127. |
teczka do podpisu z rozszerzonym grzbietem, wnętrze z grubej tektury, 20 kartek |
10 szt. |
128. |
teczka skrzydłowa na rzepy A 4 tekturowa szerokość 3 cm (różne kolory) |
10 szt. |
129. |
teczka z gumką A4 gramatura 400g/m2 (różne kolory) |
80 szt. |
130. |
temperówka metalowa pojedyncza |
15 szt. |
131. |
temperówka metalowa podwójna |
5 szt. |
132. |
tusz do pieczątek NORIS 110s 25 ml (różne kolory) |
30 szt. |
133. |
wąsy do skoroszytu a 25 różne kolory |
50 op. |
134. |
wkład do długopisu Pilot Frixion Ball 05 niebieski |
100 szt. |
135. |
wkład do długopisu Pilot Frixion Ball 07 niebieski |
100 szt. |
136. |
wkłady do długopisu PENAC RB-085 różne kolory |
50 szt. |
137. |
wkład do długopisu Pentel BK-77 różne kolory |
50 szt. |
138. |
wkłady do długopisu żelowego UNI Mitsubishi Pencil UMN-152 – UMR-87 różne kolory |
50 szt. |
139. |
wkłady do długopisu UNI Jet Stream SXN 101 07 różne kolory |
150 szt. |
140. |
wkłady do długopisu żelowego UNI Mitsubishi Pencil UMN-152 – UMR-87 różne kolory |
100 szt. |
141. |
wkład do długopisów typu Zenith metalowy odporny na działanie światła i wody, średnica kulki wkładu: 0,8 mm, szerokość linii pisania: 0,5 – 0,7 mm, długość linii pisania: 3500 m |
50 szt. |
142. |
zakładki indeksujące Donau strzałka miks 5 kolorów, 42x12 mm, 5 x 25 szt. |
40 szt. |
143. |
zakładki indeksujące Donau film+ strzałka, miks 4 kolorów neon, 12x45 mm + 12 x 42 mm, 4 x 25 szt. |
30 szt. |
144. |
zakreślacz DONAU ze ściętą końcówką, (różne kolory) |
100 szt. |
145. |
zeszyt A4 96 kartkowy w kratkę (w twardej oprawie) |
15 szt. |
146. |
zeszyt A5 96 kartkowy kratka (w twardej oprawie) |
10 szt. |
147. |
zeszyt A5 60 kartkowy w kratkę |
10 szt. |
148. |
zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę, miękka okładka |
5 szt. |
149. |
zszywacz Leitz 5502 |
5 szt. |
150. |
zszywacz SAX 539 |
5 szt. |
151. |
zszywacz Eagle 8538 |
2 szt. |
152. |
zszywacz Eagle 8539 |
2 szt. |
153. |
zszywki 24/6 boxer (1000) |
100 szt. |
154. |
zszywki 24/6 1000 LACO HK24 miedziowane |
100 szt. |
155. |
zszywki 23/8 EAGLE (1000) |
30 szt. |
156. |
zszywki 23/10 EAGLE (1000) |
15 szt. |
157. |
zszywki 23/13 EAGLE (1000) |
15 szt. |
158. |
zszywki 23/15 EAGLE (1000) |
5 szt. |
Zamawiający nabywa materiały biurowe sukcesywnie, zgodnie z okresowymi zamówieniami. Możliwa jest zmiana asortymentu i jego ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa nastąpić musi w ciągu 3 dni roboczych od dnia zamówienia okresowego do siedziby zamawiającego - pokoju 116.
II część - zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
Lp. |
Nazwa |
Razem ilość |
1. |
Toner EPSON C13S050521 czarny M1200 ATE-1200NX (zamiennik) ActiveJet lub Black Point |
4 |
2. |
Toner EPSON S050438 M2000 (oryginał) |
2 |
3. |
Toner Kyocera TK 130 (zamiennik ) Katun Performance |
20 |
4. |
Toner Kyocera TK 1140 (zamiennik) Katun Performance |
20 |
5. |
Toner Kyocera TK-170 ATK 170N (zamiennik) Katun Performance |
20 |
6. |
Toner Kyocera TK-3110 Black FS-4100 (zamiennik) Katun Performance |
10 |
7. |
Tusz HP (652) 76V25AE czarny (oryginał) |
3 |
8. |
Tusz HP (652) 76V24AE kolor (oryginał) |
3 |
9. |
Tusz HP CH561 EE (301) czarny DJ1050/2050/2050 s czarny (oryginał) |
6 |
10. |
Tusz HP CH562 EE (301) DJ1050/2050/2050 s kolor (oryginał) |
4 |
11. |
Tusz HP C6615DE (15) 810/816/825/840/843/845/916/920 (oryginał) |
3 |
12. |
Tusz HP C9363EE (344) 6540/6620/6840/5740/9800 (oryginał) |
6 |
13. |
Tusz HP C8767EE (339) czarny 5740/5745/6620/6520/6840 (oryginał) |
6 |
14. |
Tusz HP C6578DE (78) (oryginał) |
4 |
15. |
Toner HP CE 505 A Black LJ P2035/P2055 (oryginał) |
3 |
16. |
Toner HP Q2612 A 1010/1012/1020/1022 AT-12N (zamiennik) ActiveJet lub Black Point |
6 |
17. |
Toner HP CB435A P1005/1006 AT – 35N (zamiennik) ActiveJet lub Black Point |
5 |
18. |
Toner HP C 4092A lack 1100/3200/3220 ATH 92 N (zamiennik) ActiveJet lub Black Point |
2 |
19. |
Toner HP Q5949A (oryginał) |
2 |
20. |
Toner HP Q5949A 1320/3390/3392 AT-49N (zamiennik) ActiveJet lub Black Point |
4 |
21. |
Toner HP CE250A CP3525/CM353 (oryginał) |
3 |
22. |
Toner HP CE252A Yellow CP3525/CM3530 (oryginał) |
2 |
23. |
Toner HP CE 253A Magenta CP3525/CM3530 (oryginał) |
2 |
24. |
Toner HP CE251A Cyan CP3525/CM3530 (oryginał) |
2 |
25. |
Toner ATH-05NX (zamiennik) ActiveJet lub Black Point |
3 |
26. |
Toner Konica Minolta TN216K Black BIZHUB C220/C280 (oryginał) |
5 |
27. |
Toner Konica Minolta TN216K Yellow BIZHUB C220/C280 (oryginał) |
1 |
28. |
Toner K onica Minolta TN216K Magenta BIZHUB C220/C280 (oryginał) |
1 |
29. |
Toner Konica Minolta TN216K Cyan BIZHUB C220/C280 (oryginał) |
1 |
30. |
Toner Konica Minolta TN-217 A202051 BIZHUB 223/283 czarny (oryginał) |
8 |
31. |
Toner Konica Minolta TN-211 BIZHUB 250/222/282 czarny (oryginał) |
3 |
32. |
Toner Konica Minolta TN-321 Black C224/284 (oryginał) |
6 |
33. |
Toner Konica Minolta TN-321 Yellow C224/284 (oryginał) |
4 |
34. |
Toner Konica Minolta TN-321 Magenta C224/284 (oryginał) |
4 |
35. |
Toner Konica MinoltaTN-321 Cyan C224/284 (oryginał) |
4 |
36. |
Toner Konica Minolta TN-414 A202050 BIZHUB 363/423 17,5k (oryginał) czarny |
5 |
37. |
Toner Lexmark 12016SE E120/120N (oryginał) |
2 |
38. |
Toner Lexmark 12016SE E120/120N (zamiennik) Black Point |
3 |
39. |
Toner Lexmark 12A7405 Optra E 323/323/N (zamiennik) Black Point |
1 |
40. |
Toner Lexmark T 420 (oryginał) |
5 |
41. |
Toner OKI 44574702 B411/B431/ czarny (oryginał) |
25 |
42. |
Toner OkI 45807106 B 412/B432/B512/MB472/MB492/MB562 |
10 |
43. |
Toner OKI 43979102 B/410/430/440 (oryginał) |
3 |
44. |
Toner OKI 44059106 C810/830 Magenta (oryginał) |
2 |
45. |
Toner OKI 44059108 C810/830 Black (oryginał) |
2 |
46. |
Toner Olivetti B1011 (zamiennik) CT-OB.1011N lub MPOL 3503 |
2 |
47. |
Toner Olivetti B1011 d-Copia 3503/MF/3504 MF (oryginał) |
4 |
48. |
Toner Olivetti d Copia 938 MF Black B0965 (oryginał) |
4 |
49. |
Toner RICOH SP C 240 Black Aficio 406052 Aficio SP C220s/221SF (oryginał) |
12 |
50. |
Toner RICOH SP C 240 Cyan Aficio 406053 Aficio SP C220s/221SF (oryginał) |
3 |
51. |
Toner RICOH SP C 240 Magenta Aficio 406054 Aficio SP C220s/221SF (oryginał) |
3 |
52. |
Toner RICOH SP C 240 Yellow Aficio 406055 Aficio SP C220s/221SF (oryginał) |
3 |
53. |
Toner RICOH SP C430 Yellow 821095/821091/821075 (oryginał) |
2 |
54. |
Toner RICOH SP C430 Magenta 821076/821096 (oryginał) |
2 |
55. |
Toner RICOH SP C430 Black 821098/821094/821074 (oryginał) |
3 |
56. |
Toner RICOH SP C430 Cyan 821097/821093/821077 (oryginał) |
2 |
57. |
Folia do faxu Philips PFA351 Magic5 (oryginał) |
3 |
58. |
Folia do faxu Panasonic KX-FA52 (zamiennik) ActiveJet lub Black Point |
3 |
59. |
Folia do faxu Panasonic KX-FC 278 (oryginał) 2 rolki |
3 |
60. |
Toner Kyocera TK 3160 (oryginał) |
1 |
61. |
Toner Kyocera TK 3160 (zamiennik) Katun Performance |
1 |
Zamawiający nabywa materiały eksploatacyjne sukcesywnie, zgodnie z okresowymi zamówieniami. Możliwa jest zmiana asortymentu i jego ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa nastąpić musi w ciągu 3 dni roboczych od dnia zamówienia okresowego do siedziby zamawiającego - pokoju 116.
2) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia dot. części I i II:
a) artykuły biurowe, papier kserograficzny oraz materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będą dostarczone partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień;
b) w odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych opis potrzeb zamawiającego, zawiera typ sprzętu jakim dysponuje zamawiający i orientacyjne ilości. Zamawiający informuje, że oferowane zamienniki muszą spełniać równoważne parametry w stosunku do produktów oryginalnych;
c) produkty muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane - pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu / tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia;
d) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie;
e) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone;
f) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca;
g) dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia;
h) Wykonawca dostarczy zamówione artykuły swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego – pokoju 116 - w godzinach 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku;
i) Wykonawca na dostarczone artykuły udzieli gwarancji zgodnie z gwarancją producenta;
j) w przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości (w tym uszkodzony) wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na swój koszt na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji;
k) Zamawiający zastrzega, że ilość artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych wskazana w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.
3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a) złożenie oferty na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) zaakceptowanie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie, według zapotrzebowania Zamawiającego od dnia 02.01.2018 r. do 31.12.2018r.
5. Wymagania dot. gwarancji
Obowiązuje okres gwarancji nadany przez producenta.
6. Sposób obliczania ceny oferty.
1) Wykonawca składa wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ),
2) do ceny netto należy doliczyć podatek VAT,
3) w cenie oferty wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie koszty wynikające z wykonania zadania, w tym koszt dostarczenia przedmiotów zamówienia,
4) cena określona przez wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.
7. Kryteria oceny ofert:
1) Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się posługiwał następującymi kryteriami i ich wagą:
cena - 100%
liczba punktów( C ) liczona będzie w następujący sposób:
cena ofert najtańszej
C =------------------------------- x 100
cena oferty badanej
2) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nieodrzuconych ofert, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny określonych w pkt 1).
3) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4) W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
5) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz rachunkowe w obliczeniu ceny i niezwłocznie zawiadomi o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
8. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.
9. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
11. Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Danuta Zając tel. 67 263 59 29
2) w sprawach dotyczących procedury postępowania: Agnieszka Drab i Beata Gibas. – tel. 67 263 59 28.
12. Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Złotowie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów, pok. 102 (sekretariat) do 11.12.2017r. do godz. 10:00 z dopiskiem: „zapytanie ofertowe – materiały biurowe - część I” lub „zapytanie ofertowe – materiały eksploatacyjne - część II”. Oferty można składać osobiście, pocztą, kurierem lub mailowo na adres: przetargi@zlotow-powiat.pl
Załączniki do pobrania:
1) zapytanie ofertowe wraz z załącznikami - pdf
2) Formularze ofertowe w wersji edytowalnej dla części I i części II