Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Unieważnione
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Organizacja czterodniowego wyjazdu edukacyjnego do Warszawy dla dzieci z rodzin zastępczych wraz z otoczeniem - uczestników projektu pn. Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie złotowskim - Unieważnione, menu 191, artykuł 4386 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Unieważnione

Organizacja czterodniowego wyjazdu edukacyjnego do Warszawy dla dzieci z rodzin zastępczych wraz z otoczeniem - uczestników projektu pn. Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie złotowskim

                                                                                                                        Złotów, dn. 12.06.2017r.

Informacja o unieważnieniu postepowania nr PCPR.272.3PP.2017

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego:        Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów

 

II. Informuję, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi:

 Organizacja czterodniowego wyjazdu edukacyjnego do Warszawy dla dzieci z rodzin zastępczych wraz z otoczeniem – uczestników projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie złotowskim”,

przeprowadzonego w trybie zapytania ofertowego - zasady konkurencyjności numer projektu RPWP.07.02.01-30-0015/15, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,

gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Plik do pobrania:

Informacja o unieważnieniu postępowania - pdf

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PCPR.272.3PP.2017                                                                                                      Złotów, dnia 23.05.2017r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Organizacja czterodniowego wyjazdu edukacyjnego do Warszawy dla dzieci z rodzin zastępczych wraz z otoczeniem – uczestników projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie złotowskim”, numer projektu RPWP.07.02.01-30-0015/15, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i zaprasza do złożenia oferty.

1.        Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów

 

 2.        Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015 poz. 2164 ze zmianami) oraz z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020” (w zakresie zasady konkurencyjności).

3.        Kod CPV:

55100000-1 Usługi hotelarskie,

55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków,

55110000-4 hotelarskie usługi noclegowe;

60170000-0 wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą;

60172000-4 wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą;

66512100-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

 4.        Przedmiot zamówienia:

1)   Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie czterodniowego wyjazdu edukacyjnego do Warszawy dla ok. 23 rodzin zastępczych, w tym ok. 41 dzieci wraz z otoczeniem (ok. 90 osób) – uczestników projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie złotowskim” w terminie od 7 do 10 lipca 2017r. zwanego dalej „wyjazdem”. W zakres zadania wchodzi m.in. zakup biletów wstępu, transport, noclegi i wyżywienie, ubezpieczenie wyjazdu oraz zapewnienie  3 opiekunów przez cały okres pobytu. Dokładna ilość osób - uczestników projektu - zostanie podana przed podpisaniem Umowy z Wykonawcą.

Szczegółowy zakres realizacji usług przedstawia się następująco:

a)  zakwaterowanie  w pokojach 2- osobowych z pełnym zapleczem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody), wyposażonych w  łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, telewizor, dostęp do Internetu  w obiekcie o standardzie minimum 3-gwiazdkowym (przy czym w przypadku uczestników/czek niepełnosprawnych pokoje winny być dostosowane do ich potrzeb, usytuowane na parterze).

b)  zapewnienie wyżywienia od obiadu w pierwszym dniu do obiadu w dniu ostatnim (dodatkowo suchy prowiant lub inny posiłek oraz napoje na drogę powrotną), w tym zapewnienie możliwości wyboru w wersji mięsnej i wegetariańskiej – wg potrzeb Zamawiającego. Wyżywienie składa się z 3 posiłków: śniadania, obiadu i kolacji. Śniadanie – do wyboru minimum 2 pozycje z menu lub szwedzki stół; obiad – składający się z dwóch dań (np. zupa, drugie danie), do wyboru minimum 2 pozycje z menu, deser; kolacja – do wyboru minimum 2 pozycje z menu lub szwedzki stół. Żywienie uczestników powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i z zachowaniem zasad higieny. Wyżywienie powinno być przygotowane w miejscu przystosowanym do żywienia zbiorowego.

c)  Wykonawca zapewnia każdego dnia wolny dostęp do napojów (woda mineralna, soki, herbata, kawa) oraz zagwarantuje mleko, cukier oraz drobne słodkie przekąski (ciastka), owoce w postaci  całodziennej przerwy. 

d) Transport do i z Warszawy, przy czym usługa transportowa winna być wykonana busem lub autokarem dostosowanym do ilości uczestników. Wykonawca powinien zapewnić – po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym - pojazd umożliwiający przewóz osób niepełnosprawnych. Usługa transportu osobowego powinna być zrealizowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (j.t. Dz. U. z 2012 r. poz. 1173 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r., Nr 125, poz. 1371 ze zm.). Zakres i wymiar transportu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb grupy.

e)  Zapewnienie biletów wstępu do miejsc zwiedzanych w ramach programu edukacyjnego.

f)    Ubezpieczenie od NNW

 

2)   Wymagania dotyczące ubezpieczenia

a)    Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW, obejmujące moment wyjazdu uczestników z miejsca zbiórki do momentu przyjazdu powrotnego.

b)   Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wyjazdu edukacyjnego na kwotę minimum 10.000 zł na osobę,

c)    Wykonawca przed rozpoczęciem wyjazdu przedstawi potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia NNW wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o ewentualną wypłatę środków.

 

3)   Program edukacyjny - wymagania dotyczące programu pobytu

a)         Zorganizowanie wycieczki (wstępu) do:

-    Centrum Nauki Kopernik,

-    Pałacu Kultury i Nauki – wjazd na taras widokowy

-    Łazienek Królewskich

-    Stadion Narodowy

b)        Zorganizowanie wycieczki objazdowej, umożliwiającej poznanie walorów kulturalno – turystycznych stolicy: Plac Zamkowy, Stare Miasto, Warszawska Syrenka, Barbakan, Krakowskie Przedmieście, Pomnik Chopina, Pałac Prezydencki.

c)         Efektywne zagospodarowanie czasu wolnego poprzez organizację zabaw, konkursów, turniejów, spacerów itp.

d)        Stały nadzór opiekunów w czasie wyjazdu, m.in. w trakcie zajęć i spędzania czasu wolnego.

e)         Dopuszcza się zmianę programu pobytu za wcześniejszą zgodą Zamawiającego.

 

4)   Wymagania dotyczące kadry

a)      Wykonawca zapewni rodzinom ze swojej strony przez cały okres pobytu trzech opiekunów, którzy będą sprawować bezpośredni nadzór nad prawidłowością realizacji zadania.

b)     Wykonawca zapewni dzieciom przez cały okres pobytu 3 opiekunów, posiadających uprawienia opiekuna kolonijnego (zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1943).

c)      Wykaz kadry powinien być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

5)    Opieka medyczna

a)    Stały dostęp do opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego –zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej, polegającej na wezwaniu do ośrodka lekarza lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki zdrowotnej.

b)   Na terenie ośrodka musi  znajdować się apteczka wyposażona w środki pierwszej pomocy oraz osoba przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej.

 

6)      Informacje dodatkowe:

a)    Dopuszczone jest zakwaterowanie w maksymalnie 3 obiektach. Podział uczestników na grupy musi być dokonany w porozumieniu z Zamawiającym, z uwzględnieniem, aby rodzina nie została podzielona (ok. 23 rodziny).

b)   Wyjazd uczestników nastąpi pierwszego dnia wypoczynku z parkingu położonego przy skrzyżowaniu ulic  Aleja Piasta i Norwida w sąsiedztwie Starostwa Powiatowego w Złotowie przed godziną 05:00, wyjazd z ośrodka wczasowego ostatniego dnia wypoczynku po godzinie 17:00 na parking położony przy skrzyżowaniu ulic Aleja Piasta i Norwida. Godziny wyjazdu mogą ulec zmianie.

c)    Kalkulacja ceny musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją umowy, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług (VAT) oraz inne koszty związane z organizacją i pobytem uczestników wyjazdu, w tym m. in. ubezpieczenie, dowóz, wyżywienie, opieka merytoryczna, medyczna, bilety wstępu itp. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

d)   Zamawiający lub osoba upoważniona przez Zamawiającego ma prawo każdorazowo dokonywać kontroli i oceny realizacji zadania w szczególności:

-   stanu realizacji zadania,

-   efektywności rzetelności i jakości wykonania zadania,

-   prawidłowości wykorzystania środków przekazanych na realizację zadania,

-   prowadzenia dokumentacji.

 5.    Pozostałe zobowiązania i postanowienia dotyczące zamówienia

a)    Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych kierowanych do uczestników poprzez informowanie ich o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

b)   Zamawiający zastrzega sobie, iż uczestnicy projektu oraz ich otoczenie nie mogą ponosić żadnych kosztów wynikających z przebiegu i organizacji wyjazdu objętego przedmiotem zamówienia.

c)    Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wizji na terenie ośrodka zgłoszonego w dokumentach oferty celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym.

d)   Wszelkie koszty oraz materiały wykorzystywane do realizacji usługi objętej zamówieniem zapewni Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w dobrej wierze, przy zachowaniu najwyższej zawodowej staranności, z uwzględnieniem standardów zwyczajowo przyjętych przy realizacji tego typu zamówień.

e)    Wszystkie podatki i opłaty wynikłe z wykonania zamówienia pokryje Wykonawca.

 

 6.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

2)        posiadania wiedzy i doświadczenia:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:

       Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

4)        dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobam – 3 opiekunów posiadających uprawienia opiekuna kolonijnego (zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1943).

5)        sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedłoży opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 7.    Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a)        oferta  na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

b)        aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)        opłacona polisa (do polisy należy dołączyć potwierdzenie opłacenia), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności

d)       oświadczenie uczestnika Projektu - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego

e)        oświadczenie personelu projektu/oferentów, uczestników komisji przetargowych/wykonawców/osoby uprawnionej do dostępu w  ramach SL2014- załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

f)         wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – 3 opiekunów posiadających uprawienia opiekuna kolonijnego (zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1943) – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

g)        informacje o ośrodku, do którego odbędzie się wyjazd edukacyjny wraz z danymi kontaktowymi do tego ośrodka,

h)        Program i harmonogram pobytu, planowaną godzinę wyjazdu i powrotu.

i)          Informacje dotyczące  warunków zakwaterowania.

 

 8.    Informacja na temat wykluczenia

A. Z prowadzonego postępowania wyklucza się:

1)    wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;

2)    wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a)    którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

b)    o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,

c)    skarbowe,

d)    o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

3)    wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;

4)    wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

5)    wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;

6)    wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

7)    wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

8)    wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;

9)    wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

10)  wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016r. poz. 437 i 544);

11)  wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

12)  wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

B. Informacja na temat braku powiązań pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne, nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 9.    Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy                   w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:

1)   zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie usługi.

2)   pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:

a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym,

b) zmiana obowiązującej stawki VAT,

c) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy,

d) w przypadku zmian formalno – organizacyjnych.

Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Warunki zmiany umowy, nie przyznają wykonawcom jakiegokolwiek roszczenia o zmianę zawartej umowy.

 10.   Sposób obliczania ceny oferty.

1)      Wykonawca składa wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),

2)      do ceny netto należy doliczyć podatek VAT,

3)      w cenie oferty wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie koszty wynikające z wykonania zadania; cena jest ceną ryczałtową, zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

 11.   Kryteria oceny ofert:

1.  Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1 Oferta, spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

1.2 Oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie.

1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do  najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium cena oraz kryterium klauzule społeczne.

Nazwa kryterium i waga: cena 85 %, doświadczenie opiekuna/ów 15%

  1. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryteriach otrzyma maksymalną liczbę punktów.
  2. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
  3. Sposób obliczania punktów

1)      dla kryterium cena [C]. Punkty za kryterium „cena” zostaną przyznane według wzoru:

 

                  cena oferty najtańszej

      C = ------------------------------- x 85

                  cena oferty badanej

 

Maksymalna liczba punktów do otrzymania to 85

 

2)   dla kryterium doświadczenie opiekuna/ów [D]. Punkty za kryterium [D] będą przyznawane następująco:

a)      w przypadku wykazania 1 usługi w charakterze opiekuna w przeciągu ostatnich 5 lat–2,5 pkt w odniesieniu do każdego opiekuna tj:

-   2,5 punkty gdy  doświadczeniem wykaże się jeden opiekun

-   5  punkty gdy doświadczeniem wykaże się dwóch opiekunów

-   7,5  punktów gdy doświadczeniem wykaże się trzech opiekunów,

b)      w przypadku potwierdzenia więcej niż 1 usługi w charakterze opiekuna -5 pkt w odniesieniu do każdego opiekuna, tj:

-  5  punktów gdy doświadczeniem wykaże się jeden opiekun

-  10 punktów gdy doświadczeniem wykaże się dwóch opiekunów

-  15 punktów gdy doświadczeniem wykaże się trzech opiekunów

  Maksymalna liczba punktów do otrzymania to 15

Punkty za kryterium „doświadczenie opiekunów” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, zawierającego wykaz osób.

Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru: P= C + D Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz uzyska najwyższą liczbę punktów.

6. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

7. Wynik - oferta, która otrzyma maksymalną liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

  1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.

Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz rachunkowe   w obliczeniu ceny i niezwłocznie zawiadomi o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
12.    Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej:

a) w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane elektronicznie lub faksem,

b) w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

 13.    Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela:

- w kwestiach merytorycznych: Pani Bożena Dołęga, tel. 67 263 22 65

- w kwestiach proceduralnych: Agnieszka Drab tel. 67 263 59 28.

 14.    Miejsce składania ofert

Oferty należy składać w oferty należy składać osobiście, pocztą lub kurierem w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, pok. 34 (sekretariat) do 02.06.2017 r. z dopiskiem: „zapytanie ofertowe – wyjazd do Warszawy”.

 Pliki do pobrania:

zapytanie ofertowe wraz z załącznikami - pdf

Metryka

sporządzono
2017-05-23 przez
udostępniono
2017-05-23 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2017-06-12 12:21 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
689
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.