Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE Wydział Komunikacji i Dróg
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „DOKONANIE ADNOTACJI VAT- (1- 4) W DOWODZIE REJESTRACYJNYM - Wydział Komunikacji i Dróg, menu 220, karta informacyjna 1 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Wydział Komunikacji i Dróg

DOKONANIE ADNOTACJI VAT- (1- 4) W DOWODZIE REJESTRACYJNYM

Podstawa prawna

- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 1047.);

- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów,  wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847);

- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (tekst jednolity - Dz. U. z 2022 poz. 1849).

Wydział

Starostwo Powiatowe w Złotowie, 77-400 Złotów, al. Piasta 32

Wydział Komunikacji i Dróg – biura nr 11 i 12 (parter)

tel./fax. 67 263 59 35; e-mail: rejestracja@zlotow-powiat.pl

Osoby prowadzące sprawy: Joanna Walter - główny specjalista, Lucyna Wajstok - inspektor, Monika Baranowska - inspektor, Daria Rozenthal - podinspektor, podinspektor - Katarzyna Lach

 

Wydział Komunikacji i Dróg w sprawach związanych z rejestracją pojazdów przyjmuje interesantów w godzinach:

- w poniedziałki od godz. 8:00 do godz. 16:00,

- od wtorku do piątku od godz. 7:30 do godz. 14:00.

przerwa: 10:00 - 10:20

Wymagane dokumenty

Wypełniony wniosek o dokonanie zmiany w opisie pojazdu wraz z załącznikami:

  • dowód rejestracyjny pojazdu,
  • zaświadczenie o wykonanym dodatkowym badaniu technicznym pojazdu, wystawione przez Okręgową Stację Kontroli Pojazdów, potwierdzające, iż pojazd spełnia określone prawem warunki,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia - polisę OC.

do wglądu: dowód osobisty

Opłaty

brak

Termin

Niezwłocznie po przedłożeniu kompletu niezbędnych dokumentów.

Tryb odwołania

brak

Inne

brak

Metryka

sporządzono
2011-11-15 przez Walter Joanna
udostępniono
2011-11-15 00:00 przez Walter Joanna
zmodyfikowano
2024-01-03 10:51 przez Walter Joanna
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
476
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.