Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE Wydział Komunikacji i Dróg
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ZGŁOSZENIE ZMIANY W ZAŚWIADCZENIU NA KRAJOWE PRZEWOZY WŁASNE OSÓB I RZECZY - Wydział Komunikacji i Dróg, menu 220, karta informacyjna 134 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Wydział Komunikacji i Dróg

ZGŁOSZENIE ZMIANY W ZAŚWIADCZENIU NA KRAJOWE PRZEWOZY WŁASNE OSÓB I RZECZY

Podstawa prawna

• Ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201).

• Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 916 ze zm.).

• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 4 lipca 2014 r. w sprawie wzoru zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne oraz wypisu z tego zaświadczenia (Dz. U. z 2014 r., poz. 961).

Wydział

Starostwo Powiatowe w Złotowie, 77-400 Złotów, al. Piasta 32 - Wydział Komunikacji i Dróg -biuro nr 29 (parter) tel. 67 263 59 11, fax 67 263 59 35, e-mail: transport@zlotow-powiat.pl 

osoby prowadzące sprawy: Paulina Nowak - Główny Specjalista, Weronika Köster - Podinspektor.

Wymagane dokumenty

• Wniosek o zmiane danych w zaświadczeniu potwierdzającym wykonywanie przewozów drogowych na potrzeby własne, na terenie kraju (dostępny w urzędzie lub na stronie internetowej)

Opłaty

Opłata za wymianę zaświadczenia (wydanego bezterminowo) z powodu zmiany danych w nim zawartych wynosi 25 zł za zaświadczenia i 10 zł za każdy wypis.

opłata za wymianę zaświadczenia (wydanego bezterminowo) w przypadku zgłoszenia kolejnego pojazdu wynosi:

     • 25 zł za wymianę zaświadczenia,

     • 10 zł  za wymianę każdego wypisy,

     • 100 zł za każdy kolejny pojazd.

 

Termin

Nie póżniej niż w etrminie 7 dni od dnia złożenia wniosku

Tryb odwołania

Zażalenie na postanowienie odmawiające wydania zaświadczenia wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Złotowskiego.

Inne

Metryka

sporządzono
2018-03-16 przez Joanna Różkowska
udostępniono
2018-03-16 00:00 przez Nowak Paulina
zmodyfikowano
2023-03-02 11:08 przez Nowak Paulina
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
617
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.