Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Uchwała Nr 123/648/2021 Zarządu Powiatu Złotowskiego z dnia 17 lutego 2021 roku - Rejestr zmian, rejestr 6704, menu 193, artykuł 6704 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowiu'

UWAGA: DOKONANO ZMIANY W OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, TREŚĆ ZMIENIONEGO OGŁOSZENIA PONIŻEJ. DO POBRANIA ZMIENIONA SIWZ WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI.


Numer ogłoszenia: 72394 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 64070 - 2013 data 15.02.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, fax. 067 2632802.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: 8. Zawieszenie: Niezależne zawieszenie kół przednich i tylnych.

W ogłoszeniu powinno być: 8. Zawieszenie: Niezależne zawieszenie kół przednich.


ZMIENIONE PLIKI DO POBRANIA:

1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamównienia wraz z załączkami

2) Odpowiedzi na pytania

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Numer ogłoszenia w BZP: 64070- 2013;    data zamieszczenia: 15.02.2013r.

Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowiu

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 263 32 20, faks 67 263 28 02.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu fabrycznie nowego, typu bus, do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego  w Jastrowiu. Samochód musi posiadać następujące parametry techniczne, wyposażenie  i wymagania:

  1. Rok produkcji 2012 lub 2013, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych  i wykonawczych.
  2. Silnik 4 cylindrowy.
  3. Silnik o pojemności od 1950 cm3 do 2500 cm3.
  4. Silnik o mocy min. 115 KM spełniający normy spalin co najmniej EURO 5.
  5. Skrzynia 6 biegowa + wsteczny.
  6.  Rodzaj paliwa: ON.
  7. Oś napędowa: przednia.
  8.  Zawieszenie: Niezależne zawieszenie kół przednich i tylnych.
  9.  Układ hamulcowy: hamulce tarczowe przód i tył.
  10.  Kolor nadwozia:  metalizowany (grafitowy).
  11.  Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia.
  12.  Obręcze stalowe 16".
  13.  2 komplety kół – opony (letnie i zimowe) 16".
  14.  Rozstaw osi: min. 3300 mm.
  15.  Wysokość całkowita pojazdu: max. 2150 mm.
  16.  Szerokość wraz z rozłożonymi lusterkami max. 2300 mm.
  17.  Długość całkowita pojazdu min. 5000 mm.
  18.  ABS.
  19.  Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważny.
  20.  Poduszki powietrzne min. dla kierowcy i pasażera z możliwością dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera.
  21.  Wspomaganie układu kierowniczego.
  22.  Kierownica regulowana.
  23.  Siedzenia z zagłówkami.
  24.  Siedzenie kierowcy regulowane.
  25.  II i III rząd z możliwością demontażu.
  26.  Liczba miejsc 8 + 1.
  27.  Pełne przeszklenie nadwozia.
  28.  Szyby przyciemnione w przestrzeni pasażerskiej.
  29.  Szyby w drzwiach kabiny kierowcy otwierane elektrycznie.
  30.  Klimatyzacja elektroniczna  strefowa (przednia + tylna).
  31.  Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem.
  32.  Komputer pokładowy.
  33.  Fabryczny radioodtwarzacz CD.
  34.  Czujnik parkowania tył.
  35.  Dywaniki gumowe w kabinie kierowcy i przedziale pasażerskim.
  36.  Gniazdo 12V w kabinie kierowcy.
  37.  Sygnał dźwiękowy informujący o niewyłączonych światłach.
  38.  Bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa foteli fabrycznych.
  39.  Drzwi przesuwane do przestrzeni pasażerskiej z prawej strony.
  40.  Drzwi tylne: drzwi dwuskrzydłowe z oknem ogrzewanym i wycieraczką.
  41.  Oświetlenie zamontowane w podsuficie kabiny kierowcy oraz przestrzeni pasażerskiej.
  42.  Zbiornik paliwa min. 80 l.
  43.  Światło przeciwmgielne (przód + tył).
  44.  Trzecie światło stop.
  45.  Lusterka boczne elektrycznie regulowane.
  46.  Lusterka boczne podgrzewane.
  47.  Min. zabezpieczenie antykradzieżowe immobiliser oraz autoalarm.
  48.  Instrukcja obsługi oraz książka gwarancyjna pojazdu w języku polskim.
  49.  Homologacja pojazdu bazowego: 9-cio osobowa.
  50. Dokument potwierdzający spełnienie wymagań EURO 5 (wyciąg ze świadectwa homologacji lub odpowiadający mu dokument wystawiony przez producenta bądź  upoważnionego przedstawiciela producenta, potwierdzający homologację pojazdu czy też silnika pojazdu w zakresie emisji zanieczyszczeń zawartych w spalinach).
  51.  Apteczka.
  52.  Trójkąt ostrzegawczy.
  53.  Zestaw narzędzi do wymiany kół.
  54.  Koło zapasowe
  55.  Podnośnik.
  56.  Gaśnica dostosowana do oferowanego modelu.
  57. Oznakowanie pojazdu zgodnie z wymaganiami przepisów ruchu drogowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

34115200-8 - pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin realizacji zamówienia: do dnia 19.03.2013 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia Wykonawcy.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia Wykonawcy.                                                                                                  

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – Na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej                   w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa   w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie Wykonawcy (Pełnomocnika) o spełnieniu warunków udziału  w postępowaniu wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia oświadczenie, o którym mowa w niniejszym paragrafie może być złożone wspólnie przez Wykonawców lub każdy Wykonawca może złożyć oświadczenie osobno zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  2. Kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie stwierdzające, że nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;

Złożenie przez osobę fizyczną oświadczenia zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ czyni zadość wymogowi złożenia oświadczenia, o którym mowa wyżej.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  3. Dokumenty wskazane w pkt. 3 i 4 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

 III.6) INNE DOKUMENTY

  1. Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;
  3. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).
  4. Szczegółowy opis zaoferowanego samochodu (parametry, wyposażenie, itp.) – załącznik nr 4.
  5. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi.
  6. Homologacja pojazdu bazowego: 9-cio osobowa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

1. Zmiana terminu wykonania zamówienia z uzasadnionych powodów, w szczególności:

a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe czy wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych,

b) inne przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujące niemożliwością realizacji zamówienia wynikające z wypadków losowych, siły wyższej, działania osób trzecich lub innych przyczyn niezależnych od stron.

2. Zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego - w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy, zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany NIP, REGON.

3. Zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

4. Zmiana wynagrodzenia w przypadku:

- zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, urzędowej zmiany podatku VAT, jednak bez zmiany wynagrodzenia brutto;

5. Zmiany dotyczące zapłaty wynagrodzenia - w uzasadnionych przypadkach zmiana sposobu i formy płatności.

6. Zmiana parametrów realizowanego zamówienia, z uwagi na:

a) poprawę jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu zamówienia lub zmiana technologii, wprowadzenie zmiany musi być zatwierdzone przez Zamawiającego;

b) aktualizację rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów;

c) zmianę producenta urządzeń lub wyposażenia;

7. Zmiany osobowe podmiotów realizujących zamówienie:

- zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Wykonawcy   i zamawiającego, na podstawie uzasadnionych przyczyn, pod warunkiem, iż osoby te spełniają wymagania określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow-powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

IV.4.4) Termin składania ofert: 25 lutego 2013 r., godzina 10.00,

miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,  w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Plik do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami

Metryka

data wytworzenia
2013-02-15
data udostępnienia
2013-02-15
sporządzone przez
opublikowane przez
Beata Gibas
data wykonania
2013-02-20
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.