Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Uchwała Nr 162/858/2021 Zarządu Powiatu Złotowskiego z dnia 05 listopada 2021 roku - Rejestr zmian, rejestr 7186, menu 193, artykuł 7186 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Przetarg nieograniczony na wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w kwocie 21.704.072 złotych'

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - USŁUGI

Przetarg nieograniczony na wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w kwocie 21.704.072 złotych

data przekazania do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: 01.07.2013 r.


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

 

Powiat Złotowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego

Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, NIP: 767-15-97-589, REGON: 570799527

Tel. (67) 263 32 20, Fax. (67) 263 28 02

 

Osoba do kontaktów: Agnieszka Drab, Beata Gibas - tel (67) 263 59 28

E-mail: starosta@zlotow-powiat.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów

Specyfikacje można uzyskać pod adresem:

Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, Pokój 107

Oferty należy przesyłać na adres:

Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, Pokój 102

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

 

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Przetarg nieograniczony na wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w kwocie 21.704.072 złotych

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi, 

kategoria usług: nr 6:Usługi finansowe, Powiat Złotowski

Kod NUTS: PL611

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej – nie dotyczy

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 21.704.072 zł z przeznaczeniem na refinansowanie i finansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, przypadających do spłaty w roku 2013 i latach następnych (konsolidacja zadłużenia).

2.Określone przez Zamawiającego warunki udzielenia, spłaty oraz zabezpieczenia kredytu:

a)    Warunki udzielenia kredytu:

- kwota kredytu: 21.704.072 zł (słownie: dwadzieścia jeden milionów siedemset cztery tysiące siedemdziesiąt dwa złote 00/100).

- uruchomienie kredytu w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, w transzach w następujących terminach:

I  w kwocie       19.842.072 zł,   27 września 2013 roku,

II w kwocie       1.872.000 zł,     30 grudnia 2013 roku,

- odsetki naliczane kwartalnie od kwoty faktycznego zadłużenia, stawka stała w okresach jednomiesięcznych równa zmiennej stawce WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy dla pierwszego okresu jednomiesięcznego i stawki WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych oraz stałej marży Banku w wysokości określonej w ofercie. Do wyliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz roku,

- zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1) wypłaty poszczególnych transz kredytu w innych terminach, 

2) obniżenia kwoty ostatniej transzy (zmniejszenie kwoty kredytu) w sytuacji posiadania wolnych środków pieniężnych, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy – patrz część XVI SIWZ.

b) Warunki spłaty kredytu:

- okres karencji w spłacie kapitału: od dnia uruchomienia I transzy do ostatniego dnia roboczego I kwartału 2014 roku.

- odsetki płatne w ostatnim dniu roboczym kwartału, za który zostały naliczone.

- spłata kapitału według poniższego harmonogramu:

2014-06-30     25 000,00

2014-09-30     50 000,00

2014-12-31     50 000,00

2015-03-31     150 000,00

2015-06-30     150 000,00

2015-09-30     190 000,00

2015-12-31     200 000,00

2016-03-31     200 000,00

2016-06-30     200 000,00

2016-09-30     200 000,00

2016-12-31     200 000,00

2017-03-31     250 000,00

2017-06-30     250 000,00

2017-09-30     250 000,00

2017-12-31     250 000,00

2018-03-31     250 000,00

2018-06-30     250 000,00

2018-09-30     250 000,00

2018-12-31     250 000,00

2019-03-31     300 000,00

2019-06-30     300 000,00

2019-09-30     300 000,00

2019-12-31     300 000,00

2020-03-31     300 000,00

2020-06-30     300 000,00

2020-09-30     300 000,00

2020-12-31     300 000,00

2021-03-31     300 000,00

2021-06-30     300 000,00

2021-09-30     300 000,00

2021-12-31     300 000,00

2022-03-31     400 000,00

2022-06-30     400 000,00

2022-09-30     400 000,00

2022-12-31     400 000,00

2023-03-31     400 000,00

2023-06-30     400 000,00

2023-09-30     400 000,00

2023-12-31     400 000,00

2024-03-31     400 000,00

2024-06-30     400 000,00

2024-09-30     400 000,00

2024-12-31     400 000,00

2025-03-31     400 000,00

2025-06-30     400 000,00

2025-09-30     400 000,00

2025-12-31     400 000,00

2026-03-31     400 000,00

2026-06-30     400 000,00

2026-09-30     400 000,00

2026-12-31     400 000,00

2027-03-31     400 000,00

2027-06-30     400 000,00

2027-09-30     400 000,00

2027-12-31     400 000,00

2028-03-31     400 000,00

2028-06-30     400 000,00

2028-09-30     400 000,00

2028-12-31     400 000,00

2029-03-31     400 000,00

2029-06-30     400 000,00

2029-09-30     400 000,00

2029-12-31     400 000,00

2030-03-31     400 000,00

2030-06-30     400 000,00

2030-09-30     400 000,00

2030-12-31     464 072,00

Razem:          21 704 072,00

- zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1)  wcześniejszej spłaty kredytu,

2) zmiany harmonogramu spłaty, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy – patrz część XVI SIWZ.

c) Zabezpieczenie kredytu: Weksel własny in blanco z deklaracją wekslową.

 

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

66113000-5 Usługi udzielenia kredytu

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.1.10) Informacja o zamówieniach uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres

Odsetki z tytułu udzielenia kredytu w kwocie 21.704.072,00 zł.

II.2.2)Informacje o opcjach – nie dotyczy

II.2.3)Informacje o wznowieniach – nie dotyczy

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Zakończenie: 31.12.2030 r., tj. 208 miesięcy

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do  20 sierpnia 2013 roku do godziny 10.00.

3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:

Starostwo Powiatowe w Złotowie

Al. Piasta 32, 77-400 Złotów

Nr rachunku 91 8941 0006 0018 2490 2000 0010.

5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Wadium - przetarg na kredyt.

6. Dokument stanowiący poświadczenie wniesienia wadium Wykonawca powinien dołączyć do oferty.

7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:

- upłynął termin związania ofertą,

- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,

- zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium Wykonawcy:

- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty,

- który został wykluczony z postępowania,

- którego oferta została odrzucona.

10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w

odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

13. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących.

III.1.3) Forma prawna jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której udzielone zostanie zamówienie.

III.1.4)Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 Prawo bankowe.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jego spełnienie w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych – nie dotyczy

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału – nie dotyczy

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu – nie dotyczy

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

WG.272.5.2013

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji - nieodpłatnie

IV.3.4)Termin składania ofert:

Do dnia 20.08.2013 r., godz. 1000

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom – nie dotyczy

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 od ustalonej daty składania ofert

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 20.08.2013 – 1015

Miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej – nie dotyczy

VI.3)Informacje dodatkowe

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy sprawie zamówienia publicznego:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

Wypłaty transz kredytu w innych kwotach i terminach, niż określone w części III pkt 3 lit. a) niniejszej SIZW oraz do obniżenia kwoty ostatniej transzy (zmniejszenie kwoty kredytu), jeżeli sytuacja ekonomiczna na to pozwoli.

Wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu wraz z odsetkami należnymi do dnia przedterminowej spłaty bez dodatkowych kosztów (opłaty rekompensacyjnej), po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy.

Wprowadzenia do umowy zmian wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.

Zmian harmonogramu spłaty rat kapitałowych w przypadku, gdy wskutek okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego nastąpi przekroczenie wartości maksymalnego wskaźnika spłaty, określonego w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157 poz. 1240 ze zmianami). Zmiana nie może skutkować wydłużeniem okresu spłaty, określonego w części IV ust. 2 niniejszej SIWZ.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w następujących terminach:

1.Termin wniesienia odwołania wobec czynności Zamawiającego wynosi:
a) 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną;

b) 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

2. Termin wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynosi 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego.

3. Termin wniesienia odwołania wobec czynności innych niż wymienione w pkt. 1. i 2. wynosi 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Termin na wniesienie odwołania w przypadku, gdy Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej wynosi 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, z tym, że jeżeli Zamawiający nie opublikował ww. ogłoszenia termin na wniesienie odwołania wynosi 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Odwołujący przesyła kopię odwołania
Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

 

Pliki do pobrania:

1. SIWZ

2. Załączniki do SIWZ

3. Uchwała w zprawie zmiany budżetu

4. WPF - Bestia

5. Skonsolidowany bilans

6. RIO - dptyczące spłaty kredytu

7. RIO - opinia o wniosku komisji rewizyjnej

8. RIO - opinia o sprawozdaniu

9. Rb - Z

10. Rb - NDS

11. Rb - N

12. Rb - 28S

13. Rb - 27S

Metryka

data wytworzenia
2013-07-01
data udostępnienia
2013-07-01
sporządzone przez
opublikowane przez
Beata Gibas
data wykonania
2013-07-01
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.