Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Przebudowa drogi powiatowej nr 1032P na odcinku Zakrzewo - Wersk - Rejestr zmian, rejestr 7859, menu 193, artykuł 7859 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2014 roku'

Złotów, dn. 17.04.2014r.

 WG.272.2.6.2014

Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego,

 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013.907 j.t. z późn. zm.) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:

 

„Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2014 roku”

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

ECO – POL Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 9

86-120 Pruszcz

III. Uzasadnienie wyboru:

Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena-100%”

IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

1. Mazowieckie Przedsiębiorstwo Ekologiczne Danuta Hofman

ul. Arkuszowa 65/43, 01-934 Warszawa

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 86,15 pkt

 

2. Środowisko i Innowacje Sp. z o.o.

Dobrów 8, 28-142 Tuczępy

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 77,13 pkt

 

3. Zakład Gospodarki Komunalnej GRONEKO

Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski

Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 70,89 pkt

 

4. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DACH SYSTEM

ul. Przemysłowa 6, 75-216 Koszalin

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 88,33 pkt

 

5. Ekologia Fair Play

ul. Mickiewicza 2, 74-400 Dębno

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 73,69 pkt

 

6. EKO-MIX Konstanty Spurek

ul. Grabiszyńska 163, 50-950 Wrocław

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 83,33 pkt

Wykonawca wykluczony- uzasadnienie prawne i faktyczne:

Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) informuję, że na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 wyżej wspomnianej ustawy, Wykonawca został wykluczony z postępowania

Zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu nr 112066-2014z dnia 02.04.2014r., jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający zażądał dołączenia do oferty m.in. umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia.

Wykonawca nie dołączył do oferty żadnego dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. W związku z powyższym, aby umożliwić ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.), wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentu potwierdzającego spełnienie wspomnianego wcześniej warunku. Wykonawca nie uzupełnił dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 16.04.2014 r. do godz. 11.00.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu i postanowił wykluczyć Wykonawcę z postępowania.

Ponadto zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 Zamawiający odrzuca ofertę, gdyż ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia uznaje się za  odrzuconą.

 

7. ECO-POL Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 9, 89-120 Pruszcz

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 100 pkt

 

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 7, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer ogłoszenia w BZP: 112066-2014;    data zamieszczenia: 02.04.2014 r. 

„Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2014 roku”

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2014 roku

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z:

1) usuwaniem wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie,

2) odbiorem wyrobów zawierających azbest z miejsca wyznaczonego przez wnioskodawcę oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie.

Prace ww. objęte będą wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Złotowskiego, budżetów Gmin powiatu złotowskiego  oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

Zamówienie realizowane będzie na terenie powiatu złotowskiego, tj. gmina i miasto Jastrowie, gmina i miasto Krajenka, gmina Lipka, miasto i gmina Okonek, gmina Tarnówka, gmina Zakrzewo, gmina Złotów, miasto Złotów.

2. Zakres rzeczowy zamówienia:

1) Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości ok. 200 000 kg.

2) Odbiór (wraz z załadunkiem) z miejsca wyznaczonego przez Wnioskodawcę transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości około 150 000 kg.

3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi  przepisami, m.in.:

a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.),

b) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71 poz. 649 ze zm.)

c) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216 poz. 1824),

d) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. nr 8 z 2011r. poz. 31).

3. Przewidziana do unieszkodliwienia ilość wyrobów azbestowych może ulec zmianie z uwagi na niemożliwą do przewidzenia liczbę wniosków przekazanych do Powiatu.

4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien także zapewnić:

1) organizację i zabezpieczenie placu robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenie własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90650000-8 - usługi usuwania azbestu

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.9) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.

II.1.10) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: do dnia 30.09.2014 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.) obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia, jak również umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonaniai podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 usługi, dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykaz dotyczy minimum dwóch usług polegających na rozbiórce pokryć dachowych wykonanych z wyrobów azbestowych ich transporcie i unieszkodliwieniu.

W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie,  zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.

2. Kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie  mniejszą niż 250 000,00 zł.

3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 usługi – załącznik nr 4 do SIWZ.

W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie,  zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów (min 1 pojazd) przystosowanych do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony - załącznik nr 5 do SIWZ.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonym w pkt VI.2.

4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa pkt 1 oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 musi złożyć każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie podpisane musi być przez uprawnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców – osoby wskazane we właściwym dokumencie rejestrowym, umowie spółki cywilnej, statucie, etc. 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3. Dokumenty wskazane w pkt. 1 i 2 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

 1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy             z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

1. Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.

2. Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania wymagań uregulowanych stosownymi Rozporządzeniami - załącznik nr 9 do SIWZ.

3. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału.

4. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

5. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

W przypadku nie udowodnienia w ofercie, w wystarczający sposób dysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, dotyczących w szczególności:

a)  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c)  charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.

6. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21) obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia.

7. Umowa podpisana ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantująca ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

IV.4.4) Termin składania ofert: 14.04.2014 r., godzina 10:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pliki do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamównienia wraz z załącznikami.

Metryka

data wytworzenia
2014-04-02
data udostępnienia
2014-04-02
sporządzone przez
opublikowane przez
Beata Gibas
data wykonania
2014-04-17
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.