Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Uchwała nr 234/1304/2023 Zarządu Powiatu Złotowskiego z dnia 16 marca 2023 roku - Rejestr zmian, rejestr 8109, menu 193, artykuł 8109 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej. Obiekt: obręb Święta i Nowa Święta położ'

 

Złotów, dn. 24.06.2014r.

 

 Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego,

 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:

 

„Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej.

Obiekt: obręb Święta i Nowa Święta położone w gminie Złotów

powiat złotowski, woj. wielkopolskie”

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

Przedsiębiorstwo Informatyczno-Geodezyjno-Budowlane GEOPLUS

Andrzej Rubczewski,

ul. Nałkowskiej 36, 82-300 Elbląg

III. Uzasadnienie wyboru:

  Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena-100%”

IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

  1. Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne ul. Krośnieńska nr 3, 65-625 Zielona Góra
  • ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 94,94 pkt

 

2.  Przedsiębiorstwo Informatyczno-Geodezyjno-Budowlane GEOPLUS Andrzej Rubczewski, ul. Nałkowskiej 36, 82-300 Elbląg

ocena w kryterium „cena-100%”

Ogółem – 100 pkt

 

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 2, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Numer ogłoszenia: 199476-2014; data zamieszczenia 12.06.2014

Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów  i budynków oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej. Obiekt: obręb Święta i Nowa Święta położone w gminie Złotów powiat złotowski, woj. wielkopolskie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej. Obiekt: obręb Święta i Nowa Święta położone w gminie Złotów powiat złotowski, woj. wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

Przedmiotem opracowania jest przeprowadzanie niezbędnych działań administracyjnych, organizacyjnych i technicznych, które należy wykonać celem dostosowania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków do wymogów prawa i obecnych standardów technicznych z uwzględnieniem art. 24a. pkt. 1-12 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne:

1. przeprowadzenie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (część opisowa w systemie informatycznym EGB V Win, część kartograficzna w systemie GEO-INFO), mającej na celu w szczególności:

a)  ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych,

b) wprowadzenie do bazy danych mapy ewidencyjnej wyników prac geodezyjnych i kartograficznych przyjętych do PODG i K, dotychczas nie wprowadzonych,

c) wykazanie powierzchni działek ewidencyjnych z dokładnością 0,0001 ha,

d) pozyskanie danych przestrzennych i opisowych dotyczących budynków i lokali,

e) przetworzenia pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków, zwanych dalej całością prac niezbędnych do opracowania projektu opisowo - kartograficznego oraz jego przedstawienia Zamawiającemu celem kontroli i dopuszczenia do wglądu publicznego,

f) przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo - kartograficznego

g) wdrożenie wyników kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w tym także sporządzenie zawiadomień o zmianach w danych ewidencji gruntów i budynków zawierające wyciągi z wykazów zmian danych ewidencyjnych celem sprostowania działu I ksiąg wieczystych,

2. informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego, w tym mapy zasadniczej w systemie GEO-INFO, polegająca w szczególności na:

a) przekształceniu analogowej mapy zasadniczej do postaci cyfrowej,

b) zeskanowaniu materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i podłączenie skanów do bazy danych w systemie mapy numerycznej, oraz nadanie identyfikatora ewidencyjnego materiałom zasobu w wersji elektronicznej i analogowej,

c) wdrożeniu wyników powyższych prac.

3. Inwentaryzacja i aktualizacja opisów topograficznych osnowy 3. klasy.

Zadanie dotyczy obrębów ewidencyjnych: Święta i Nowa Święta położone w gminie Złotów, powiat złotowski, woj. wielkopolskie. Szczegółowy zakres prac przedstawiają Warunki techniczne- załącznik nr 7.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie - minimum 3 usługi, o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmujące w swoim zakresie przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, 3 usługi polegające na przekształceniu mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci cyfrowej w systemie GEO-INFO oraz 3 usługi polegające na skanowaniu materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i podłączeniu skanów do bazy danych mapy numerycznej w systemie GEO-INFO;

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty licencji na oprogramowanie GEO-INFO -minimum 2 stanowiska

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu osób (minimum dwie osoby z uprawnieniami geodezyjnymi + jedna osoba posiadająca wykształcenie budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dołączeniem uprawnień geodezyjnych wymienionych w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 Nr 193 poz 1287 z późniejszymi zmianami;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    •  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;

2. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

3. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

4. Licencja na oprogramowanie GEO-INFO -minimum 2 stanowiska.

5. Uprawnienia geodezyjne wymienione w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 Nr 193 poz. 1287 z późniejszymi zmianami

6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa pkt VI.1 ust. 1 oraz dokument, o którym mowa w pkt VI.2 ust. 1 musi złożyć każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie podpisane musi być przez uprawnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców - osoby wskazane we właściwym dokumencie rejestrowym, umowie spółki cywilnej, statucie, etc.

7. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany treści umowy wymienione w ust.2 paragrafu 14 oraz inne tam nieuwzględnione, wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:

a) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,

b) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,

c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

d) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów,

e) konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, - prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

3. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w ust. 2 niniejszego paragrafu, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania tych okoliczności.

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmian ceny wynagrodzenia brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia uwzględniając zmiany stawki podatku VAT - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zabezpieczenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pok. 102- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami 1-6, 8 

Warunki techniczne - załącznik nr 7 do SIWZ

Załącznik nr 1 do Warunków technicznych 

Załącznik nr 2 do Warunków technicznych

Metryka

data wytworzenia
2014-06-12
data udostępnienia
2014-06-12
sporządzone przez
opublikowane przez
Agnieszka Drab
data wykonania
2014-06-24
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.