Zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Złotowskiego
Złotów, dnia 08. 03. 2012 roku
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Złotowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego
Aleja Piasta 32
77-400 Złotów
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr WG.272.1.2012 na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Złotowskiego.”
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr WG.272.1.2012 na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych dla Powiatu Złotowskiego”. Jako najkorzystniejszą ofertę, niepodlegającą odrzuceniu uznano ofertę:
1) dla Części A zamówienia – ENERGA OBRÓT SA, ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk;
2) dla Części B zamówienia - ENERGA OBRÓT SA, ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk;
3) dla Części C zamówienia – KRI MARKETING AND TRADING SA, ul. Piwna 28/31, 80-831 Gdańsk
Uzasadnienie
Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
tj. najniższej ceny brutto zamówienia dla Części A oraz Części B oraz Części C
Oferty złożone przez:
1) dla Części A zamówienia – ENERGA OBRÓT SA, ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk;
2) dla Części B zamówienia - ENERGA OBRÓT SA, ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk;
3) dla Części C zamówienia – KRI MARKETING AND TRADING SA, ul. Piwna 28/31, 80-831 Gdańsk
spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ oraz przedstawiają najkorzystniejsze warunki wykonania zamówienia w oparciu o w/w kryterium oceny.
Oferty złożone dla Części A przez pozostałych Wykonawców, tj.:
1) ENEA SA, z siedzibą w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań;
2) KRI MARKETING AND TRADING SA, ul. Piwna 28/31, 80-831 Gdańsk;
oraz
Oferty złożone dla Części B przez pozostałych Wykonawców, tj.:
1) ENEA SA, z siedzibą w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań;
2) KRI MARKETING AND TRADING SA, ul. Piwna 28/31, 80-831 Gdańsk;
oraz
Oferty złożone dla Części C przez pozostałych Wykonawców, tj.:
1) ENEA SA, z siedzibą w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań;
2) ENERGA OBRÓT SA, ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk;
także spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą wykaz Wykonawców ze streszczeniem oceny
i porównaniem złożonych ofert dla Części A zamówienia wraz z przyznaną punktacją.
NUMER OFERTY |
NAZWA(FIRMA) I ADRES WYKONAWCY |
KRYTERIA WYBORU OFERT WRAZ Z PRZYZNANĄ PUNKTACJĄ |
CENA OFERTY BRUTTO |
|
KRYTERIUM |
UZYSKANE PUNKTY |
|||
|
|
|
|
|
1 |
KRI MARKETING AND TRADING SA, ul. Piwna 28/31, 80-831 Gdańsk |
Cena 100 pkt. |
99,61 pkt. |
404.834,28 |
2 |
ENEA SA, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań |
Cena 100 pkt. |
96,73 pkt. |
416.896,17 |
3 |
ENERGA OBRÓT SA, ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk |
Cena 100 pkt. |
100,00 pkt. |
403.261,80 |
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą wykaz Wykonawców ze streszczeniem oceny i porównaniem złożonych ofert dla Części B zamówienia wraz z przyznaną punktacją.
NUMER OFERTY |
NAZWA(FIRMA) I ADRES WYKONAWCY |
KRYTERIA WYBORU OFERT WRAZ Z PRZYZNANĄ PUNKTACJĄ |
CENA OFERTY BRUTTO |
|
KRYTERIUM |
UZYSKANE PUNKTY |
|||
|
|
|
|
|
1 |
KRI MARKETING AND TRADING SA, ul. Piwna 28/31, 80-831 Gdańsk |
Cena 100 pkt. |
97,12 pkt. |
650.299,43 |
2 |
ENEA SA, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań |
Cena 100 pkt. |
94,96 pkt. |
665.063,52 |
3 |
ENERGA OBRÓT SA, ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk |
Cena 100 pkt. |
100,00 pkt. |
631.550,23 |
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą wykaz Wykonawców ze streszczeniem oceny i porównaniem złożonych ofert dla Części C zamówienia wraz z przyznaną punktacją.
NUMER OFERTY |
NAZWA(FIRMA) I ADRES WYKONAWCY |
KRYTERIA WYBORU OFERT WRAZ Z PRZYZNANĄ PUNKTACJĄ |
CENA OFERTY BRUTTO |
|
KRYTERIUM |
UZYSKANE PUNKTY |
|||
|
|
|
|
|
1 |
KRI MARKETING AND TRADING SA, ul. Piwna 28/31, 80-831 Gdańsk |
Cena 100 pkt. |
100,00 pkt. |
410.402,17 |
2 |
ENEA SA, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań |
Cena 100 pkt. |
99,52 pkt. |
412.375,58 |
3 |
ENERGA OBRÓT SA, ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk |
Cena 100 pkt. |
99,14 pkt. |
413.964,29 |
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, nastąpi zgodnie z postanowieniami rozdziału XXII ust. 4 SIWZ, zgodnymi z treścią art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DOSTAWY
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJYNCH POWIATU ZŁOTOWSKIEGO
data przekazania do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: 20.01.2012 r.
2012-011183
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Powiat Złotowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego
Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, NIP: 767-15-97-589, REGON: 570799527
Tel. (67) 263 32 20, Fax. (67) 263 28 02
Osoba do kontaktów: Beata Gibas, Agnieszka Drab, tel (67) 263 59 28
E-mail: starosta@zlotow-powiat.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów
Specyfikacje można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, Pokój 107
Oferty należy przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, Pokój 102
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak
Szczegółowa lista instytucji w imieniu których Zamawiający dokonuje zakupu została przedstawiona w Załączniku nr 8 do SIWZ.
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Złotowskiego
„II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy, kategoria usług: kupno, Powiat Złotowski
Kod NUTS: PL411
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej – nie dotyczy
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, który dzieli się na 3 części: Część A – zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Złotowskiego w planowanej ilości około 1 248 021 kWh (+/-15%) w okresie od 01.05.2012 roku do 31.12.2012 roku dla 31 punktów poboru energii elektrycznej zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Część B – zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Złotowskiego w planowanej ilości około 1 863 046 kWh (+/-15%) w okresie od 01.01.2013 roku do 31.12.2013 roku dla 31 punktów poboru energii elektrycznej zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Część C – zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Złotowskiego w planowanej ilości około 1 117 756 kWh (+/-15%) w okresie od 01.01.2014 roku do 31.07.2014 roku dla 31 punktów poboru energii elektrycznej zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy-Prawo Energetyczne. 3. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca musi posiadać aktualne umowy lub promesy umów z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENEA OPERATOR SP. Z O.O. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru Zamawiającego. 5. Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie, że posiada aktualną umowę lub promesę umowy z ENEA OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej z ENEA OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego – Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
09310000-5
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.1.10) Informacja o zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość usługi bez VAT: 1 211 997,09 zł (Część A = 345 701,82; Część B = 536 557,25, Część C = 329 738,02). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
II.2.2)Informacje o opcjach – nie dotyczy
II.2.3)Informacje o wznowieniach – nie dotyczy
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie: 01.05.2012 r.
Zakończenie: 31.07.2014 r.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł dla Części A zamówienia, w wysokości 10.000,00 zł dla Części B zamówienia, 8.000,00 zł dla Części C zamówienia. Wadium wnoszone jest w jednej z form przewidzianych Prawem zamówień publicznych.
Numer rachunku bankowego zamawiającego właściwy do wnoszenia wadium:
94 8941 0006 0018 2490 2000 0150
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących.
Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości stanowiącej iloczyn ceny netto za 1 kWh oraz ilości zużytej energii elektrycznej na podstawie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego. Termin płatności faktury – 21 dni od jej wystawienia. Termin płatności nie może jednak przypadać wcześniej niż 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Upzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy – osoby fizycznej, że reprezentowana przez niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Upzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Upzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5—8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5—8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI: pkt. 4.2, 4.4, 4.5, 4.7 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: rozdziale VI pkt. 4.6 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4—8 ustawy. Dokument ten oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale VI lit. a i c SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w rozdziale VI lit. b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki (Dz. U. z 2006, Nr. 89, poz.625 z późn. zm.). Wykonawca winien posiadać aktualna koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki (Dz. U. z 2006, Nr. 89, poz.625 z późn. zm.). Wykonawca załączy oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ i kserokopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych).
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Zamawiający nie wyznacza i nie dokonuje opisu tego warunku. Zamawiający uzna, jego spełnienie w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych – nie dotyczy
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału – nie dotyczy
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu – nie dotyczy
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WG.272.1.2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji - nieodpłatnie
IV.3.4)Termin składania ofert:
Do dnia 02.03.2012 r., godz. 1000
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom – nie dotyczy
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 od ustalonej daty składania ofert
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 02.03.2012 - 1030
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, Pokój 115
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak. Przewidywany czas kolejnych publikacji: 2014
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej – nie dotyczy
VI.3)Informacje dodatkowe
1. Pozostałe dokumenty, które należy złożyć: a) Wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 4 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. c) dowód wniesienia wadium. d) formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ. e) Oświadczenie, że Wykonawca posiada promesę lub aktualną umowę z ENEA OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej ENEA OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego – załącznik nr 7 do SIWZ.
2. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszelki oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują sobie pisemnie – faxem lub drogą elektroniczną.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz inne informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
4. Zamawiający ustala numer fax do kontaktów +48 (67) 263 28 02 oraz adres emial: starosta@zlotow-powiat.pl
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w następujących terminach:
1.Termin wniesienia odwołania wobec czynności Zamawiającego wynosi:
a) 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną;
b) 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
2. Termin wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynosi 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego.
3. Termin wniesienia odwołania wobec czynności innych niż wymienione w pkt. 1. i 2. wynosi 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Termin na wniesienie odwołania w przypadku, gdy Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej wynosi 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, z tym, że jeżeli Zamawiający nie opublikował ww. ogłoszenia termin na wniesienie odwołania wynosi 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Odwołujący przesyła kopię odwołania
Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
Pliki do pobrania