Wykonywanie usług przygotowywania posiłków (cateringu) i wydania wraz z dostawą dla wychowanków i uczniów Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 w Jastrowiu
Wykonywanie usług przygotowywania posiłków (cateringu)
i wydania wraz z dostawą dla wychowanków i uczniów Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 w Jastrowiu
Numer ogłoszenia w BZP: 102068-2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie, woj. wielkopolskie, tel. 606 109 162
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlotów-powiat
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług przygotowywania posiłków (cateringu) i wydania wraz z dostawą dla wychowanków i uczniów Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 w Jastrowiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług przygotowywania posiłków cateringu i wydania wraz z dostawą dla wychowanków i uczniów Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 w Jastrowiu oraz zabranie brudnych naczyń i resztek pokonsumpcyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A do niniejszej specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje sięudzielenie zamówieńuzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza sięzłożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza sięzłożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje sięudzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładająobowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie dot. art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza ofertowego).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał, co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu na miejsce docelowe wyżywienia w zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia oraz o porównywalnej wartości. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza ofertowego), a także dokument określony w pkt 4 SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana tylko w oparciu o złożone oświadczenie (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza ofertowego). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel techniczny w ilości gwarantującej rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), także dokument określony w pkt 4.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie dot. art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza ofertowego), a także dokument określony w pkt 4. SIWZ, czyli opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄDOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcęwarunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłoży:
- ï€ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równie| wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- wykaz osób, które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- ï€ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, je wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłoży:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy.
2. Formularz cenowy – zał. nr 1 do formularza ofertowego.
3. Informacja o udziale podwykonawców – zał. nr 6 do formularza ofertowego.
4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz oświadczam, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków – zał. Nr 8 do formularza ofertowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow-powiat.pl
Specyfikacjęistotnych warunków zamówienia można uzyskaćpod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.04.2012 godzina 10:35, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie ( sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byćprzeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
p.o. Dyrektor Młodzieżowego
Ośrodka Wychowawczego nr 2
mgr Violetta Michalska
DOKUMENTY DO POBRANIA:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
5. Załączniki do formularza ofertowego
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jastrowie, dn. 10.04.2012r.
MOW2.325.01.2012
Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy nr 2 w Jastrowiu, ul. Wojska Polskiego 18, 64-915 Jastrowie
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
WYKONYWANIE USŁUG PRZYGOTOWYWANIA POSIŁKÓW (CATERINGU) I WYDAWANIA WRAZ Z DOSTAWĄ DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO NR 2 W JASTROWIU
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:
BAR POD STRZECHĄ
Barbara Porada
ul. Kilińszczaków 22
64-915 Jastrowie
III. Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”
IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:
1) BAR POD STRZECHĄ
Barbara Porada
ul. Kilińszczaków 22
64-915 Jastrowie
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
2) GASTRO SERVICE SYSTEM SP. Z O.O
ul. Zdobywców Wału Pomorskiego 81 A
75-136 Koszalin
ocena w kryterium „cena” – 92,18 pkt
Ogółem - 92,18 pkt
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.