Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Dokształcanie teoretyczne w zakresie przedmiotów zawodowych młodocianych pracowników zatrudnionych u pracodawców w celu nauki zawodu i uczęszczających do zasadniczyc szkół zawodowych - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 1859 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Dokształcanie teoretyczne w zakresie przedmiotów zawodowych młodocianych pracowników zatrudnionych u pracodawców w celu nauki zawodu i uczęszczających do zasadniczyc szkół zawodowych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dokształcanie teoretyczne w zakresie przedmiotów zawodowych
młodocianych pracowników zatrudnionych u pracodawców w celu nauki zawodu
i uczęszczających do zasadniczych szkół zawodowych

 

Numer ogłoszenia w BZP: 249732-2012;    data zamieszczenia: 13.07.2012 r.

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokształcanie teoretyczne w zakresie przedmiotów zawodowych młodocianych pracowników zatrudnionych u pracodawców w celu nauki zawodu i uczęszczających do zasadniczych szkół zawodowych.

 II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dokształcanie teoretyczne młodocianych pracowników zatrudnionych w celu nauki zawodu i uczęszczających do zasadniczych szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Złotowski w zakresie teoretycznych przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186).

2. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

3. Określone przez Zamawiającego warunki realizacji zamówienia:

a) Szacunkową liczbę uczniów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia z dnia 23 grudnia 2011 r. w sprawie klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 7) w podziale na poszczególne zawody i klasy, którzy w roku szkolnym 2012/2013 będą musieli zrealizować dokształcanie teoretyczne, przedstawiono w tabeli w SIWZ w punkcie III Opis przedmiotu zamówienia. Szacunkowa liczba uczniów ogółem to 253 osoby.

Ostateczna liczba uczniów dla poszczególnych klas i zawodów może ulec zmianie wynikającej z realizowanych naborów oraz migracji uczniów. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający uszczegółowi informacje, dotyczące liczby uczniów ogółem i z poszczególnych zawodów.

b) Dokształcanie teoretyczne młodocianych musi uwzględniać tematykę określoną w  podstawie programowej, ustalonej dla poszczególnych zawodów w zakresie teoretycznych przedmiotów zawodowych, zawartą w programie nauczania dopuszczonym dla danego zawodu przez dyrektora szkoły, w której uczniowie realizują naukę przedmiotów ogólnokształcących, zgodnie  z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczenia do użytku w szkole  programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczenia do użytku szkolnego podręczników (Dz. U. Nr 89, poz.730). Dokształcanie teoretyczne młodocianych zatrudnionych u pracodawców w celu nauki zawodu i uczęszczających do zasadniczych szkół zawodowych należy realizować w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia  11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186).

c)  Nauczanie teoretycznych przedmiotów zawodowych realizowane będzie w formie czterotygodniowych kursów organizowanych dla każdej klasy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie ramowych planów nauczania  w szkołach publicznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 204). Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać materiały szkoleniowe w wersji papierowej lub elektronicznej obejmujące treści programowe dokształcania teoretycznego. Harmonogram kursów każdorazowo podlega uzgodnieniu z dyrektorami szkół ponadgimnazjalnych, w których uczniowie realizują naukę w zakresie przedmiotów ogólnokształcących. Miejsce odbywania dokształcania teoretycznego młodocianych powinno być zlokalizowane na terenie powiatu złotowskiego. Dopuszcza się realizację zajęć z wykorzystaniem bazy szkoły ponadgimnazjalnej po zawarciu z dyrektorem placówki stosownej umowy dotyczącej korzystania z pomieszczeń, pomocy dydaktycznych i sprzętu należącego do szkoły.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin trwania zamówienia: Od 10 września 2012 roku do 07 czerwca 2013 roku.

Czas trwania zamówienia: 9 miesięcy

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie wpisów do właściwych rejestrów Placówek Kształcenia Ustawicznego lub rejestru Placówek Doskonalenia Zawodowego prowadzonych przez organy właściwe ze względu na siedzibę Wykonawcy lub innych dokumentów wystawionych przez organy  do tego uprawnione  potwierdzające uprawnienia Wykonawcy oraz przedstawienie oświadczenia Wykonawcy.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia Wykonawcy.

                                                                                                         

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia Wykonawcy.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia Wykonawcy.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia Wykonawcy.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie Wykonawcy (Pełnomocnika) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia oświadczenie, o którym mowa w niniejszym paragrafie może być złożone wspólnie przez Wykonawców lub każdy Wykonawca może złożyć oświadczenie osobno zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie stwierdzające, że nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;

Złożenie przez osobę fizyczną oświadczenia zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ czyni zadość wymogowi złożenia oświadczenia, o którym mowa wyżej.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.2. ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

III.4.3.3) Dokumenty wskazane w pkt. III.4.3.1 i III.4.3.2 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

  1. Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. Oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;
  3. Zaparafowany projekt umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ;
  4. Aktualny wpis do właściwego rejestru  Placówek Kształcenia Ustawicznego lub rejestru Placówek Doskonalenia Zawodowego prowadzonego przez organy właściwe ze względu na siedzibę Wykonawcy lub inne dokumenty wystawione przez organy  do tego uprawnione  potwierdzające uprawnienia Wykonawcy
  5. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;
  6. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena – 100 pkt

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:

1) zmiana zakresu przedmiotu umowy w przypadku zwiększenia ilości uczniów.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 31 lipiec 2012 r., godzina 10.00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Złotów, dn. 01.08.2012r.

 

Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski,

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego

77-400 Złotów, Al. Piasta 32

 

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że            w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:

 

Dokształcanie teoretyczne w zakresie przedmiotów zawodowych
młodocianych pracowników zatrudnionych u pracodawców w celu nauki zawodu
i uczęszczających do zasadniczych szkół zawodowych”

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

Stowarzyszenie Polskie Uniwersytety Ludowe

Uniwersytet Ludowy – Niepubliczny Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego

Radawnica, ul. Uniwersytecka 6; 77-400 Złotów

III. Uzasadnienie wyboru:

  Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”

 

IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

  1.  Okręgowy Ośrodek Dokształcania Zawodowego

ul M. Skłodowskiej – Curie 3, 77-400 Złotów

Ocena w kryterium „cena – 100%”

Ogółem: 76,4 pkt

 

  1. Stowarzyszenie Polskie Uniwersytety Ludowe

Uniwersytet Ludowy – Niepubliczny Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego

Radawnica, ul. Uniwersytecka 6, 77-400 Złotów

Ocena w kryterium „cena – 100%”

Ogółem: 100 pkt

 

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 2, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.

Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt  2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie jest przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób,  nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

Metryka

sporządzono
2012-07-13 przez
udostępniono
2012-07-13 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2012-08-01 08:49 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
567
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.