Przetarg nieograniczony na wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w kwocie 5.273.072 zł
UWAGA! PONIŻEJ ZAMIESZCZONO KOLEJNE WYJAŚNIENIA DO PYTAŃ W ZWIĄZKU Z PRZEPROWADZANYM POSTĘPOWANIEM PRZETARGOWYM
Plik do pobrania:
Kolejne wyjaśnienia do pytań w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym na wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 5.273.072 zł
UWAGA! PONIŻEJ ZAMIESZCZONO WYJAŚNIENIA DO PYTAŃ W ZWIĄZKU Z PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIEM PRZETARGOWYM
Plik do pobrania:
Złotów, dn. 06.09.2012r.
UWAGA! ZMIENIONO ZAPIS W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zgodnie z art. 38 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dokonano korekty punktu III Opis przedmiotu zamówienia ppkt 3 b) Warunki spłaty kredytu.
Zapis:
" okres karencji w spłacie kapitału: od dnia uruchomienia I transzy do ostatniego dnia roboczego II kwartału 2012 roku"
zastąpiono zapisem:
"okres karencji w spłacie kapitału: od dnia uruchomienia I transzy do ostatniego dnia roboczego II kwartału 2013roku"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer ogłoszenia w BZP: 332922-2012; data zamieszczenia: 05.09.2012 r.
„Przetarg nieograniczony na wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w kwocie 5.273.072 zł”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Zarząd Powiatu Złotowskiego, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przetarg nieograniczony na wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w kwocie 5.273.072 zł”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w wysokości 5.273.072 zł z przeznaczeniem na refinansowanie i finansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, przypadających do spłaty w roku 2012 oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5 Usługi udzielenia kredytu
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.
II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Rozpoczęcie: 20.09.2012 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami) oraz oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.
- Zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawo bankowe
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składana ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
- Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
- Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
- Oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
- Projekt umowy odpowiadającej wymogom ustawy – Prawo Bankowe, uwzględniającej wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- Wypłaty poszczególnych transz kredytu w innych terminach, niż określone w części III pkt 3 lit. a) SIWZ oraz do obniżenia kwoty ostatniej transzy (zmniejszenie kwoty kredytu) w sytuacji zmniejszenia planowanego deficytu budżetowego, przewidzianego do sfinansowania kredytem.
- Wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu wraz z odsetkami należnymi do dnia przedterminowej spłaty bez dodatkowych kosztów (opłaty rekompensacyjnej), po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy.
- Wydłużenia okresu spłaty, nie później niż do dnia 31 grudnia 2013 roku.
- Wprowadzenia do umowy zmian wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107
IV.4.4) Termin składania ofert: 13.09.2012 r., godzina 10:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Złotów, dn. 13.09.2012r.
Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego
77-400 Złotów, Al. Piasta 32
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
„Przetarg nieograniczony na wybór banku, w którym Powiat Złotowski zaciągnie kredyt w kwocie 5.273.072 zł”
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie
Al. Piasta 46
77-400 Złotów
III. Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”
IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:
Wpłynęła jedna oferta
1. Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie
Al. Piasta 46, 77-400 Złotów
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.