Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych dotyczących weryfikacji i analizy przebiegu granic, obrębów i jednostek ewidencyjnych w powiecie złotowskim
Złotów, dn. 27.11.2012r.
WG.272.9.2012
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Złotowie
Al. Piasta 32
77-400 Złotów,
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:
„Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych dotyczących weryfikacji i analizy przebiegu granic, obrębów i jednostek ewidencyjnych w powiecie złotowskim”
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:
PRZEDSIĘBIORSTWO INFORMATYCZNO-GEODEZYJNO-BUDOWLANE GEOPLUS Andrzej Rubczewski
ul. Zofii Nałkowskiej 36
82-300 Elbląg
III. Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”
IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:
Wpłynęła jedna oferta
1. PRZEDSIĘBIORSTWO INFORMATYCZNO-GEODEZYJNO-BUDOWLANE GEOPLUS Andrzej Rubczewski, ul. Zofii Nałkowskiej 36, 82-300 Elbląg
ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt
Ogółem – 100,00 pkt
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer ogłoszenia w BZP: 459194 - 2012; data zamieszczenia:19.11.2012 r.
„Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych dotyczących weryfikacji i analizy przebiegu granic, obrębów i jednostek ewidencyjnych w powiecie złotowskim”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych dotyczących weryfikacji i analizy przebiegu granic, obrębów i jednostek ewidencyjnych w powiecie złotowskim
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych dotyczących weryfikacji i analizy przebiegu granic, obrębów i jednostek ewidencyjnych w powiecie złotowskim polegających na:
1) analizie i weryfikacji przebiegu granic wykazanych w ramach realizacji, na zlecenie Głównego Geodety Kraju projektu TERYT 2 – Państwowy rejestr granic i powierzchni jednostek podziału terytorialnego kraju, Nr ref. ZP/BO-4-2500-18/GI-2500-47/T2/2010/2011, z przebiegiem analogicznych granic wykazanych w ewidencji gruntów i budynków oraz materiałami źródłowymi z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
2) stwierdzeniu ewentualnych niezgodności i sporządzenie ich opisu,
3) zgromadzeniu i analizie odpowiedniej dokumentacji znajdującej się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym powiatów sąsiadujących z powiatem złotowskim, oraz dokonanie uzgodnień z odpowiednimi organami służby geodezyjnej powiatów sąsiednich w celu usunięcia rozbieżności,
4) usunięciu niezgodności, które nie wymagają przeprowadzenia odrębnych postępowań celem ich usunięcia,
5) sporządzeniu wykazu współrzędnych punktów określających uzgodniony, poprawny przebieg granic,
6) wykazaniu niezgodności, dla których wymagane jest przeprowadzenie odrębnych postępowań w celu ich usunięcia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.
II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: do dnia 14.12.2012 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz licencji na oprogramowanie GEO-INFO -minimum 2 stanowiska.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz wykazu osób (minimum dwie osoby), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z dołączeniem uprawnień geodezyjnych wymienionych w ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne Dz. U. 2010 Nr 193 poz 1287 z późniejszymi zmianami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz załączeniu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.
- Licencja na oprogramowanie GEO-INFO -minimum 2 stanowiska.
- Wykazu osób (minimum dwie osoby), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z dołączeniem uprawnień geodezyjnych wymienionych w ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne Dz. U. 2010 Nr 193 poz 1287 z późniejszymi zmianami– załącznik nr 4 do SIWZ.
- Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
III.6) INNE DOKUMENTY
- Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
- Projektu umowy zaparafowany na każdej ze stron – załącznik nr 5 do SIWZ.
- Uprawnienia geodezyjne wymienione w ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne Dz. U. 2010 Nr 193 poz 1287 z późniejszymi zmianami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107
IV.4.4) Termin składania ofert: 27.11.2012 r., godzina 10:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pdf