Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 2738 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie

Złotów, dn. 04.06.2014r.

 Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego,

 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:

„Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie”

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

UTAL Sp. z o.o.

ul. Katarzyńska 9

62-006 Kobylnica 

III. Uzasadnienie wyboru:

Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

IV. Kryteria oceny ofert i ich waga

  1. Cena  -   85 pkt.
  2. Termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych od momentu złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – 7 pkt.
  3. Gwarancja – 8 pkt.

V. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

1. TABAL Sp. J. Jan Kidaj, Mieczysław Daniel

ul. Energetyków 14, 20-468 Lublin

Ocena w kryterium:

- cena  -   71,93 pkt,

- termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych od momentu złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – 1,75 pkt,

- gwarancja – 1,6 pkt.

Ogółem – 75,28 pkt

 

2. PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp. J.

ul. Marii Konopnickiej 11B, 05-230 Kobyłka

Wykonawca wykluczony- uzasadnienie prawne i faktyczne:

Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) informuję, że na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 wyżej wspomnianej ustawy, Wykonawca został wykluczony  z postępowania.

Zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu nr 152584-2014 z dnia 07.05.2014r., zmienionym ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 162938-2014 dnia 14.05.2014r., Zamawiający żądał wniesienia przez Wykonawcę wadium przed upływem terminu składania ofert czego Wykonawca nie wykonał.

W związku z powyższym zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Zamawiający wyklucza Wykonawcę z postępowania.

Ponadto zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 5 Zamawiający odrzuca ofertę, gdyż ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia uznaje się za  odrzuconą.

 

3. UTAL Sp. z o.o.

ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica

Ocena w kryterium:

- cena  -   85 pkt,

- termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych od momentu złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – 7 pkt,

- gwarancja – 8 pkt.

Ogółem – 100 pkt

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 3, która uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA! PONIŻEJ ZAMIESZCZONO WYJAŚNIENIA DO PYTAŃ W ZWIĄZKU Z PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIEM PRZETARGOWYM

Plik do pobrania:

Wyjaśnienia do pytań w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym na wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia w BZP:162938-2014;    data zamieszczenia: 14.05.2014 r.

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 152584 - 2014 data 07.05.2014 r. 

Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3) Czy przeprowadzono dialog techniczny przed wszczęciem postępowania: nie.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2017 roku, które muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami), w przewidywanych ilościach:

1) tablice samochodowe jednorzędowe - około 26 000 sztuk,

2) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - około 30 sztuk,

3) tablice samochodowe dwurzędowe - około 300 sztuk,

4) tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe  - około 40 sztuk,

5) tablice motocyklowe - około 1 000 sztuk,

6) tablice motocyklowe indywidualne - około 10 sztuk,

7) tablice motorowerowe - około 1 100 sztuk,

8) tablice do przyczep jednorzędowe - około 800 sztuk,

9) tablice do przyczep dwurzędowe - około 300 sztuk,

10) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - około 20 sztuk,

11) tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - około 10 sztuk.

Do każdej tablicy rejestracyjnej należy dostarczyć ramkę pod tablicę umożliwiającą montaż bez konieczności przewiercania tablicy wraz z nadrukiem reklamowym według wzoru Zamawiającego.

2. Odbiór zużytych tablic rejestracyjnych przy każdej dostawie tablic i ich złomowanie.

3. Wykonywanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.

4. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy:

1) automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity – Dz. U. z 2007r. nr 187, poz. 1322, z późniejszymi zmianami),

2) sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem:

- zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych rodzajów i odmian tablic rejestracyjnych,

- blokowania dla określonych wzorów tablic niedozwolonych liter,

3) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,

4) obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej stanu realizacji umowy,

5) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników),

6) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia,

7) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień,

8)nbaza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) umożliwiająca przechowywanie powyżej 2GB danych instalowana lokalnie u Zamawiającego,

9) możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb – np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla przyczep.

5. Wymagania techniczne oprogramowania:

1) łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie,

2) program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii,

3) możliwość wysłania przez internet formularza zamówień w pliku xml,

4) program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF,

5) program powinien działać w systemach Windows XP Windows 7 i Windows 8 w wersjach zarówno 32- jak i 64-bitowych,

6) możliwość instalacji wielostanowiskowej.

II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

30.19.50.00-2 tablice

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: do dnia 31.05.2017 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do 26.05.2014 roku do godziny 10.00.

3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:

Starostwo Powiatowe w Złotowie

Al. Piasta 32, 77-400 Złotów

Nr rachunku 94 8941 0006 0018 2490 2000 0150

5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Wadium - przetarg na dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie.

6. Dokument stanowiący poświadczenie wniesienia wadium Wykonawca powinien dołączyć do oferty.

7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium -zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz dołączonych dokumentów:

1) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, tj. rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku nie dokonania wpisu do rejestru przedsiębiorców działających przed dniem 1 lipca 2011r. – dotychczasowe zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych oraz oświadczenie, iż przedsiębiorca nie uzyskał do dnia złożenia oferty zaświadczenia marszałka województwa o wpisie do rejestru działalności regulowanej,

2) ważnego (niezawieszony, niecofnięty) certyfikatu zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych,

3) aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie);

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 dostawy, dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykaz dotyczy minimum trzech dostaw tablic rejestracyjnych o wartości minimum 200 000,00 złotych brutto każda.

W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie,  zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (poświadczeń)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

1. Oświadczenie Wykonawcy (Pełnomocnika) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia oświadczenie, o którym mowa w niniejszym paragrafie może być złożone wspólnie przez Wykonawców lub każdy Wykonawca może złożyć oświadczenie osobno zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

2. Zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, tj. rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku nie dokonania wpisu do rejestru przedsiębiorców działających przed dniem 1 lipca 2011r. – dotychczasowe zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych oraz oświadczenie, iż przedsiębiorca nie uzyskał do dnia złożenia oferty zaświadczenia marszałka województwa o wpisie do rejestru działalności regulowanej,

3. Ważnego (niezawieszony, niecofnięty) certyfikatu zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych,

4. Aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie);

5. Kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie  mniejszą niż 100 000,00 zł.

6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 dostawy tablic rejestracyjnych o wartości minimum 200 000,00 złotych brutto każda – załącznik nr 4 do SIWZ;

W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie,  zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (poświadczeń);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,

2. jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1 ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3. dokumenty wskazane w pkt. III.4.3.1 ust.1 i 2 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Informacja stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ donoszące się do określenia czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej lub w przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

1. Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

2. Wzór gotowej tablicy rejestracyjnej samochodowej jednorzędowej wraz z ramką,

3. Program umożliwiający elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne  w wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD-ROM wraz z licencją i opisem oprogramowania zawierającym dane techniczne wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania, spełniający wymagania określone w punkcie II. 1.4, 3.

4. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

5. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

6. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

W przypadku nie udowodnienia w ofercie, w wystarczający sposób dysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, dotyczących w szczególności:

a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

1) cena  -   85 pkt,

2) termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych od momentu złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – 7 pkt (przyjętą jednostką jest godzina),

3) gwarancja (minimum 24 miesiące) – 8 pkt.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

IV.4.4) Termin składania ofert: 26.05.2014 r., godzina 10:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



Pliki do pobrania:

1. Zmieniona SIWZ.

2. Załącznik nr 1a do SIWZ kalkulacja szczegółówa.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer ogłoszenia w BZP: 152584 - 2014;   data zamieszczenia: 07.05.2014r.

Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3) Czy przeprowadzono dialog techniczny przed wszczęciem postępowania: nie.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2017 roku, które muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami), w przewidywanych ilościach:

1) tablice samochodowe jednorzędowe - około 26 000 sztuk,

2) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - około 30 sztuk,

3) tablice samochodowe dwurzędowe - około 300 sztuk,

4) tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe - około 40 sztuk,

5) tablice motocyklowe - około 1 000 sztuk,

6) tablice motocyklowe indywidualne - około 10 sztuk,

7) tablice motorowerowe - około 1 100 sztuk,

8) tablice do przyczep jednorzędowe - około 800 sztuk,

9) tablice do przyczep dwurzędowe - około 300 sztuk,

10) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - około 20 sztuk,

11) tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - około 10 sztuk.

Do każdej tablicy rejestracyjnej należy dostarczyć ramkę pod tablicę umożliwiającą montaż bez konieczności przewiercania tablicy wraz z nadrukiem reklamowym według wzoru Zamawiającego.

2. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy:

1) automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity – Dz. U. z 2007r. nr 187, poz. 1322, z późniejszymi zmianami),

2) sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem:

- zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych rodzajów i odmian tablic rejestracyjnych,

- blokowania dla określonych wzorów tablic niedozwolonych liter,

3) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,

4) obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej stanu realizacji umowy,

5) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników),

6) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia,

7) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień,

8) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) umożliwiająca przechowywanie powyżej 2GB danych instalowana lokalnie u Zamawiającego,

9) możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb – np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla przyczep.

3. Wymagania techniczne oprogramowania:

1) łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie,

2) program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii,

3) możliwość wysłania przez internet formularza zamówień w pliku xml,

4) program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF,

5) program powinien działać w systemach Windows XP Windows 7 i Windows 8 w wersjach zarówno 32- jak i 64-bitowych,

6) możliwość instalacji wielostanowiskowej.

II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2 tablice

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: do dnia 31.05.2017 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do  19.05.2014 roku do godziny 10.00.

3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:

Starostwo Powiatowe w Złotowie

Al. Piasta 32, 77-400 Złotów

Nr rachunku 94 8941 0006 0018 2490 2000 0150

5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Wadium - przetarg na dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie.

6. Dokument stanowiący poświadczenie wniesienia wadium Wykonawca powinien dołączyć do oferty.

7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium -zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz dołączonych dokumentów:

1) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, tj. rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku nie dokonania wpisu do rejestru przedsiębiorców działających przed dniem 1 lipca 2011r. – dotychczasowe zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych oraz oświadczenie, iż przedsiębiorca nie uzyskał do dnia złożenia oferty zaświadczenia marszałka województwa o wpisie do rejestru działalności regulowanej,

2) ważnego (niezawieszony, niecofnięty) certyfikatu zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych,

3) aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie);

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 dostawy, dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykaz dotyczy minimum trzech dostaw tablic rejestracyjnych o wartości minimum 200 000,00 złotych brutto każda.

W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie,  zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (poświadczeń)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

1. Oświadczenie Wykonawcy (Pełnomocnika) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia oświadczenie, o którym mowa w niniejszym paragrafie może być złożone wspólnie przez Wykonawców lub każdy Wykonawca może złożyć oświadczenie osobno zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

2. Zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, tj. rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku nie dokonania wpisu do rejestru przedsiębiorców działających przed dniem 1 lipca 2011r. – dotychczasowe zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych oraz oświadczenie, iż przedsiębiorca nie uzyskał do dnia złożenia oferty zaświadczenia marszałka województwa o wpisie do rejestru działalności regulowanej,

3. Ważnego (niezawieszony, niecofnięty) certyfikatu zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych,

4. Aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie);

5. Kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie  mniejszą niż 100 000,00 zł.

6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie – minimum 3 dostawy tablic rejestracyjnych o wartości minimum 200 000,00 złotych brutto każda – załącznik nr 4 do SIWZ;

W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie,  zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (poświadczeń);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,

2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1 ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3. Dokumenty wskazane w pkt. III.4.3.1 ust.1 i 2 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Informacja stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ donoszące się do określenia czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej lub w przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

1. Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;

2. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

3. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

4. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

W przypadku nie udowodnienia w ofercie, w wystarczający sposób dysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, dotyczących w szczególności:

a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

1) cena  -   85 pkt,

2) termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych od momentu złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – 7 pkt (przyjętą jednostką jest godzina),

3) gwarancja (minimum 24 miesiące) – 8 pkt.

 IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

IV.4.4) Termin składania ofert: 19.05.2014 r., godzina 10:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Plik do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienie wraz z załącznikami

2. Wzór ramki nr 1

3. Wzór ramki nr 2

Metryka

sporządzono
2014-05-07 przez
udostępniono
2014-05-07 00:00 przez Beata Gibas
zmodyfikowano
2014-06-05 09:18 przez Gibas Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
838
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.