Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Przekształcenie budynku B Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jastrowiu na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 3185 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Przekształcenie budynku B Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jastrowiu na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego

 

Złotów, dn. 12.03.2015r.

 
 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski – Starostwo Powiatowe w Złotowie

 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.

 „Przekształcenie budynku B Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jastrowiu na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego”,

 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2013.907 j.t. z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

 Spółdzielnia Rzemieślnicza KRAJNA

 ul. Cechowa 11

 77-400 Złotów

 III. Zestawienie ofert:

 W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 06.03.2015 r. godz. 10:00 wpłynęły oferty:

1. GLAZ-MAN S.C. Bogusław Manikowski, Ryszard Manikowski

 ul. Mickiewicza 21, 77-400 Złotów

 ocena w kryterium „cena”-    58,47 pkt

 ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach”- 3 pkt

 Razem: 61,47 pkt

 

2. Zakład Ogólnobudowlany MARK Mariusz Kądziołka

 ul. Słowackiego 23, 64-830 Margonin

 ocena w kryterium „cena”-    72,71 pkt

 ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach”- 5 pkt

 Razem: 77,71 pkt

 

3. Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Ewa Majzon

 ul. Boh. Westerplatte 1A, 77-400 Złotów

 ocena w kryterium „cena”-    84,56 pkt

 ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane  w miesiącach”- 5 pkt

 Razem: 89,56 pkt

 

4. TIVOLO Mieczysław Gniot &Romuald Zdrenka Sp.J.

 ul. Leśna 4, 77-424 Zakrzewo

 ocena w kryterium „cena”-    94,86 pkt

 ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane  w miesiącach”- 5 pkt

 Razem: 99,86 pkt

 

 5. P.P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński

 ul. Bydgoska 79, 78-600 Wałcz

 ocena w kryterium „cena”-    53,29 pkt

 ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach”- 3 pkt

 Razem: 56,29 pkt

 

6. Spółdzielnia Rzemieślnicza KRAJNA

 ul. Cechowa 11, 77-400 Złotów

 ocena w kryterium „cena”-    95 pkt

 ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane  w miesiącach”- 5 pkt

 Razem: 100 pkt

 

7. THERMBAU POLSKA Sp. z o.o. Sp.k.

 ul. Walki Młodych 78A, 64-920 Piła

 ocena w kryterium „cena”-    74,48 pkt

 ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach”- 5 pkt

 Razem: 79,48 pkt

 

IV. Uzasadnienie wyboru:

 Oferta nr 6 uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach ustalonych przez Zamawiającego.

 Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 




UWAGA!!! PONIŻEJ PLIK DO POBRANIA Z ODPOWIEDZIAMI NA PYTANIA DOT. PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO NA PRZEKSZTAŁCENIE BUDYNKU B CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W JASTROWIU NA POTRZEBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO

Pilk do pobrania:

1. Pytania wraz z odpowiedziami dot. prowadzonego postępowania


Numer ogłoszenia: 34988 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przekształcenie budynku B Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jastrowiu na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Roboty rozbiórkowe i utylizacja materiałów z rozbiórki poprzez:

1)      zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych,

2)      zerwanie posadzek z płytek,

3)      demontaż drzwi z ościeżnicami,

4)      rozebranie zbędnych ścianek działowych i wykonanie otworów w ściankach,

5)      rozebranie części stropu w miejscu projektowanych schodów,

6)      rozebranie posadzki i podbudowy  miejscu posadowienia fundamentów pod nowe schody,

7)      rozebranie komina wolnostojącego,

8)      rozebranie obudowy sufitów „starej części” budynku,

9)      wykucie otworów w ścianach na zaprawie cementowej o gr. ścian ponad ½ cegły – przejścia i otwory na drzwi,

10)  wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki powstałych przy wykonaniu wszystkich prac związanych z realizacją zadania.

2. Roboty murarskie i schody żelbetowe:

1)      wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł przesklepienia z wykuciem gniazd dla belek,

2)      wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł dostarczenie i obsadzenie belek stalowych do I NP 180mm,

3)      wykop pod ławy schodów,

4)      wykonanie ław fundamentowych żelbetowych prostokątnych o szer. do 0,6 m,

5)      wykucie w ścianach bruzd pod oparcie schodów i spocznika,

6)      wykonanie ścian z bloczków wapienno – pisakowych gr. 25 cm – pod schodami,

7)      ułożenie nadproży prefabrykowanych nad wejściem pod schody,

8)      wykonanie schodów żelbetowych prostych na płycie gr. 8 cm,

9)      dodatek za 7 cm różnicy gr. płyty,

10)   wykonanie zbrojenia schodów,

11)  balustrada schodowa stalowa,

12)  ułożenie płytek na schodach przyklejanych na klej. Zamawiający określi rodzaj i kolorystykę płytek podczas wykonywania robót.

13)  uzupełnienie stropu w miejscu po kominie,

14)  uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo – wapiennej z bloczków z betonu komorowego,

15)  docieplenie ścian z gazobetonu – zamurowane otwory zewnętrzne z uzupełnieniem elewacji,

16)  wykonanie ścianek działowych i uzupełnienie ścianek z płytek gazobetonowych gr. 12 cm,

17)  wykonanie naświetli w ściance pomiędzy korytarzem, a pomieszczeniami na parterze budynku – szyba nieprzezroczysta bezpieczna obustronnie,

18)  tynki wewnętrzne – tynk kat. III oraz naprawa spękań ścian i sufitów zgodnie z opisem w ekspertyzie dołączonej do projektu budowlanego,

19)  wykonanie kanałów wentylacyjnych z rur spiro o średnicy 140mm w obudowie z płyt  GK zakończonych kominkiem wywiewnym na dachu z wykonaniem przejść przez stropy i dach oraz naprawa pokrycia dachowego z obróbkami w miejscach montażu kominów,

20)  obsadzenie podokienników wewnętrznych na parterze i piętrze.

3. Stolarka drzwiowa i okna w ścianie sąsiedniej stacji diagnostycznej:

1)      montaż drzwi zewnętrznych z aluminium ciepłego w kolorze białym, szkło bezpieczne, samozamykacz i dwa zamki,

2)      montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami regulowanymi, wypełnienie skrzydeł z płyty wiórowej.   Zamawiający określi kolorystykę drzwi podczas wykonywania robót.

3)      wymiana dwóch okien w ścianie stacji diagnostycznej równoległej do budynku B na ognioodporne EI 60 zgodnie z przepisami p. poż.,

4)      obróbka wewnętrzna  i zewnętrzna ościeży okien i drzwi.

4. Instalacja elektryczna z oświetleniem, rtv, telekomunikacyjna, monitoring i oświetlenie awaryjne:

1)      demontaż istniejącej instalacji i osprzętu na parterze i piętrze,

2)      wykonanie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej z rozdzielnicami i zabezpieczeniami (bez piwnic) zgodnie z projektem i wytycznymi inwestora,

3)      zamontowanie nowego osprzętu elektrycznego i oświetlenia, w tym oświetlenia awaryjnego, zgodnie z projektem i wytycznymi inwestora  oraz uzupełnienie oświetlenia i osprzętu w piwnicach,

4)      wykonanie instalacji rtv i telefonicznej w uzgodnieniu z inwestorem,

5)      wykonanie instalacji alarmowej w uzgodnieniu z inwestorem,

6)      wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej,

7)      wykonanie instalacji monitoringu wewnątrz i na zewnątrz budynku w uzgodnieniu z inwestorem.

5. Instalacje wody, kanalizacji oraz instalacja hydrantowa:

1)      demontaż istniejącej instalacji wody zimnej i c.w.u.,

2)      wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody z podejściami do projektowanych urządzeń oraz zamontowanie licznika wody zimnej,

3)      demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej,

4)      wykonanie kanalizacji z podejściami odpływowymi (w tym przekłucia ścian, stropów i uzupełnienie otworów) z podłączeniem instalacji do instalacji odbiorczej zewnętrznej,

5)      wykonanie instalacji p. poż. hydrantowej z osprzętem i wyposażenie w gaśnice zgodnie z przepisami oraz oznakowanie drogi ewakuacyjnej itp.,

6)      demontaż istniejących przyborów sanitarnych,

7)      montaż armatury łazienkowej zgodnie z projektem i uzgodnieniami z inwestorem:

a)      14 umywalek wraz z bateriami na przycisk,

b)      5 brodzików 90x90, wraz z bateriami, rozdzielanych ściankami działowymi licowanymi płytkami oraz montaż drążków wraz z kotarą,

c)      6 toalet kompaktowych z sedesami.

8)      próby szczelności instalacji wod-kan i p. poż.

6. Roboty wykończeniowe ścian i sufitów:

1)      sufity na piętrze – okładziny gipsowo – kartonowe z płyt ognioodpornych „stara część” pojedyncze na stropach, na ruszcie metalowym rozstaw profili nośnych 40 cm,

2)      dodatek za drugą warstwę płyt ognioodpornych na sufitach jak pozycja poprzednia,

3)      sufity podwieszane z płyt gk wodoodpornych w części pomieszczeń parteru na potrzeby zabudowy instalacji kanalizacyjnej,

4)      licowanie ścian płytkami na klej z przygotowaniem podłoża w łazienkach i pomieszczeniach wc, okładziny ścian do sufitu. Płytki wielkości 20x30, kolor zostanie określony przez Zamawiającego podczas realizacji zadania,

5)      przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania (skrobanie, zmycie, uzupełnienie ubytków i bruzd po instalacjach, szpachlowanie i gruntowanie) w tym powierzchnie ścian i sufitów magazynowych w piwnicy,

6)      dwukrotne malowanie powierzchni jw., zastosowanie farb zmywalnych, nieścieralnych,

7)      dwukrotne malowanie istniejących balustrad i parapetów prostych.

7. Posadzki i podłogi:

1)      przygotowanie – wyrównanie podłoża po rozebranych posadzkach,

2)      przygotowanie podłoża i położenie posadzek płytkowych z kamieni sztucznych układanych na klej w łazienkach, toaletach, w piwnicy i w części magazynowej, pomieszczenia 01 – 04. Płytki o wymiarach 30x30, kolor zostanie określony przez Zamawiającego podczas realizacji zadania,

3)      wyłożenie stopni oraz podstopni i podestów istniejącej klatki schodowej wykładzinami specjalistycznymi, zgrzewane,

4)      w pozostałej części wyłożenie posadzki wykładzinami z tworzyw sztucznych o wysokiej odporności na ścieranie na podkładzie akustycznym, zgrzewane z wywinięciem na ściany cokolikiem.

 

8. Szczegółowy zakres rzeczowy dot. przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, która dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Złotowie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów po uprzednim ustaleniu terminu (tel. 67 263 59 28),  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, który stanowi element pomocniczy jak również w niniejszej siwz.

9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie dla wykonawcy ma charakter ryczałtu zgodnie z art. 632  Kodeksu Cywilnego, tj. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru prac, przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wizję lokalną oraz dokonać koniecznych pomiarów i wyliczeń w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny ryczałtowej.

10. W miejscach, gdzie w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym zezwoleniem na realizację inwestycji oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe                  i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty itp.).

11. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że roboty budowlane prowadzone będą w budynku wyłączonym z eksploatacji.

12. O wszelkich pytaniach kierowanych do Zamawiającego, udzielonych odpowiedziach oraz wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zgłoszą zainteresowanie udziałem w postępowaniu oraz zamieści te informacje na stronie internetowej, na której udostępniono niniejszą SIWZ (www.bip.zlotow-powiat.pl/, zakładka Zamówienia publiczne- przetargi).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.32.10.00-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.30-4, 45.42.10.00-4, 45.11.10.00-8, 44.11.40.00-2, 44.11.41.00-3, 45.26.22.10-6, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do 06.03.2015 roku do godziny 10.00.

3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Złotowie al. Piasta 32, 77-400 Złotów

Nr rachunku 94 8941 0006 0018 2490 2000 0150.

5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Wadium - przetarg na roboty budowlane ORO.272.1.2015.

 6. Dokument stanowiący poświadczenie wniesienia wadium Wykonawca powinien dołączyć do oferty.

7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium - zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał roboty/tę budowlane/ą o podobnym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia (roboty murarskie, wykonanie schodów żelbetowych, montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych oraz okien, wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia, wykonanie instalacji wody, kanalizacji oraz instalacji hydrantowej, roboty tynkarskie, malarskie i posadzkowe) na łączną wartość minimum 400 000,00 zł oraz załączeniem dowodów dotyczących wykazanych robót budowlanych, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobą kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobami kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej na budowie w poszczególnych branżach: 1) instalacji elektrycznej, 2) instalacji sanitarnej - wodnokanalizacyjnej wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (wg wzoru załączonego do SIWZ), że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o której mowa powyżej posiada wyżej wymagane uprawnienia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    roboty/ta budowlane/a o podobnym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia (roboty murarskie, wykonanie schodów żelbetowych, montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych oraz okien, wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia, wykonanie instalacji wody, kanalizacji oraz instalacji hydrantowej, roboty tynkarskie, malarskie i posadzkowe) na wartość minimum 400 000,00 zł oraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;

b) Poświadczenie odbycia wizji lokalnej potwierdzone przez inwestora lub osobę przez niego wskazaną

c) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

d) Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

e) W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności:

1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych;

2) opóźnienie w przekazaniu terenu robót;

3) przedłużenie procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego;

4) opóźnienie spowodowane uwarunkowaniami społecznymi (protesty, listy, petycje, itp.);

5) zmiany stanu prawnego;

6) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej.

Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1-8

2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nr 1

3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nr 2

4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nr 3

5. Przedmiar robót

6. Pozwolenie na budowę

Metryka

sporządzono
2015-02-17 przez
udostępniono
2015-02-17 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2015-03-12 13:56 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1159
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.