Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ZŁOTOWSKIEGO - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 3503 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ZŁOTOWSKIEGO

Złotów, dn. 05.11.2015r.

 

 ORO.272.6.2.2015

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego,

 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

 II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) informuję, że w wyniku postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego na:

 

DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ZŁOTOWSKIEGO

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez:

Barton Energia Sp. z o.o.  Al. Krakowska 48, 05-090 Raszyn, Janki

III. Zestawienie ofert:

W ramach prowadzonego postępowania przetargowego złożono 6 ofert tj.:

  1. Barton Energia Sp. z o.o.  Al. Krakowska 48, 05-090 Raszyn, Janki:

ocena w kryterium „cena” – 90,00 pkt

ocena w kryterium „termin płatności faktury” – 10,00 pkt

Razem 100 pkt

  1. TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków:

ocena w kryterium „cena” – 83,06 pkt

ocena w kryterium „termin płatności faktury” – 10,00 pkt

Razem 93,06 pkt

  1. Corrente Sp. z o.o. ul. Konotopska 4, 05-850 Ożarów Mazowiecki:

ocena w kryterium „cena” – 85,24 pkt

ocena w kryterium „termin płatności faktury” – 0,00 pkt

Razem 85,24 pkt

  1. PGE Obrót S.A z siedzibą w Rzeszowie, ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów

ocena w kryterium „cena” – 85,05 pkt

ocena w kryterium „termin płatności faktury” – 10,00 pkt

Razem 95,05 pkt

  1. ENEA S.A. ul. Górecka1, 60-201 Poznań:

ocena w kryterium „cena” – 83,03 pkt

ocena w kryterium „termin płatności faktury” – 10,00 pkt

Razem 93,03 pkt

  1. Energa Obrót S.A. Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk:

ocena w kryterium „cena” – 82,80 pkt

ocena w kryterium „termin płatności faktury” – 10,00 pkt

Razem 92,80 pkt

IV. Uzasadnienie wyboru:

Oferta nr 1 uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach ustalonych przez Zamawiającego.

 Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt  2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie jest przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób,  nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA! Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynęły zapytania.

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia do pytań Wykonawców- pdf

Załącznik nr 1- wersja edytowalna

Załącznik nr 2- wersja edytowalna

Załącznik nr 3- wersja edytowalna

Załącznik nr 4- wersja edytowalna

Załącznik nr 5- wersja edytowalna

Załącznik nr 6- wersja edytowalna

Załącznik nr 8- wersja edytowalna

 

 

Wyjaśnienia do pytań Wykonawców,  z dnia 26.10.2015 r. i 27.10.2015 r. do treści  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  DOTYCZY: „DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ZŁOTOWSKIEGO”

 Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 ze zm.), informuję, iż w dniu 26.10.2015 roku i 27.10.2015 roku wpłynęły do Zamawiającego zapytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które brzmią następująco:

Pytanie 1:  - SIWZ

Czy Zamawiający ma zawarte umowy/aneksy w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SIWZ? Jeśli tak – jakie są terminy wypowiedzeń tych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych?

 Odpowiedź 1:

Zamawiający informuje, iż nie punkty poboru energii elektrycznej określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ nie posiadają umów/aneksów zawartych w ramach akcji promocyjnych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SIWZ.

Pytanie 2:  - SIWZ – część V

W związku z zapisami w § 10 ust. 2 umowy sprzedaży energii elektrycznej prosimy o uzupełnienie treści  części  V SIWZ w poniższej treści:

                               „(…) jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas zamawiający kupował energie elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD”

Odpowiedź 2:

Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na modyfikację SIWZ oraz Załączników do SIWZ.

Pytanie 3:  - SIWZ – załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel najpóźniej w dniu podpisania umowy? Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy. Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy:

a) danych dla każdego punktu poboru:

- nazwa i adres firmy; NIP

- opis punktu poboru;

- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);

- grupa taryfowa (obecna i nowa);

- planowane roczne zużycie energii;

- numer licznika;

- Operator Systemu Dystrybucyjnego;

- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;

- numer aktualnie obowiązującej umowy;

- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;

- numer ewidencyjny PPE;

- czy jest to pierwsza czy kolejna zmiana sprzedawcy;

b) dokumentów dla każdej jednostki objętej postępowaniem:

- pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy;

- dokument nadania numeru NIP;

- dokument nadania numeru REGON;

- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;

- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.

Jednocześnie informujemy, że OSD może odrzucić zgłoszenia umów sprzedaży zawierające błędne dane skutkiem czego może być konieczność zakupu energii przez Zamawiającego od tzw. sprzedawcy rezerwowego, o którym mowa w art. 5 ust. 2a pkt 1 lit b) ustawy Prawo energetyczne. 

 Odpowiedź 3:

Zamawiający informuje, iż przekaże Wykonawcy wszystkie niezbędne dane (wersja elektroniczna Excel) i dokumenty wymagane przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.

Pytanie 4:  - SIWZ – załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zwraca się z zapytaniem, czy układ pomiarowo-rozliczeniowy w taryfie B22 jest dostosowany do zasady TPA?

Odpowiedź 4:

Zamawiający informuje, iż układ pomiarowo-rozliczeniowy w taryfie B22 jest dostosowany do zasady TPA. Procedura zmiany sprzedawcy dla w/w układu przeprowadzana jest po raz kolejny.

Pytanie 5: - SIWZ – załączniki

Wykonawca zwraca się z prośbą o udostępnienie załączników nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8  do SIWZ w wersji edytowalnej.

Odpowiedź 5:

Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na udostępnienie Wykonawcom Załączników nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8  do SIWZ w wersji edytowalnej.

Pytanie 6: – SIWZ – załącznik nr 9 i 10 do SIWZ – wzór umów  – § 1 ust. 4 pkt  f)  i  g)

Wykonawca informuje, że może wystawiać faktury tylko w oparciu o okresy rozliczeniowe i  o dane pomiarowe udostępnione/przekazywane przez OSD.

Prosimy o modyfikację zapisów do treści:

„f).  Faktura rozliczeniowa – faktura, w której należność dla Wykonawcy określana jest na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych udostępnionych Wykonawcy przez OSD.

g). Okres rozliczeniowy – okres pomiędzy dwoma kolejnymi rozliczeniowymi odczytami urządzeń do pomiaru mocy i energii elektrycznej udostępniony Wykonawcy przez OSD.”

Odpowiedź 6:

Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na modyfikację SIWZ oraz Załączników do SIWZ.

Pytanie 7: – SIWZ – załącznik nr 9 i 10 do SIWZ – wzór umów  – §13 ust. 3

Wykonawca zwraca się z prośbą o wykreślenie zapisu dotyczącego naliczania kar umownych za nieterminowe wystawienie faktur. Zapis ten powoduje konieczność podwyższenia cen jakie składane są Państwu w ofercie z uwagi na uwzględnienie ryzyka związanego z ewentualnym obciążeniem Wykonawcy karami wskazanymi w przedmiotowym punkcie.

Odpowiedź 7:

Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na modyfikację SIWZ oraz Załączników do SIWZ.

Pytanie 8:

Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane i dokumenty z jednostek objętych postępowaniem przetargowym w wersji elektronicznej (Word, Excel). Wykonawca będzie potrzebował następujących:

a)         danych:

-           adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki

-           numer NIP

-           numer REGON

-           adres punktu poboru – (miejscowość, ulica, kod pocztowy)

-           przeznaczenie punktu poboru

-           grupa taryfowa

-           kod PPE (obecnie podane numery ewidencyjne w załącznikach do SIWZ nie są wystarczające do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy)

-           roczny wolumen energii elektrycznej

-           numer licznika

-           numer aktualnie obowiązującej umowy

-           numer ewidencyjny w systemie bilingowym dotychczasowego Sprzedawcy

b)         dokumentów:

-           pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy wg. wzoru wykonawcy

-           dokument nadania numeru NIP

-           dokument nadania numeru REGON

-           KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka

-           dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa

Odpowiedź 8:

Zamawiający informuje, iż przekaże Wykonawcy wszystkie niezbędne dane (wersja elektroniczna Excel) i dokumenty wymagane przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.

Pytanie 9:

Ile umów zostanie podpisanych po rozstrzygnięciu postępowania? Czy jest możliwe ich podpisanie drogą korespondencyjną?

Odpowiedź 9:

Zamawiający informuje, iż pełną informację o ilości umów jakie zostaną zawarte po rozstrzygnięciu postępowania zawiera Część XVII, pkt. 42.3 SIWZ. Zamawiający dopuszcza podpisanie umów z Wykonawcą drogą korespondencyjną.

Pytanie 10:

Czy Zamawiający dysponuje tytułem prawnym (akt notarialny, umowa najmu, umowa dzierżawy, itp.), który upoważnia go do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia. Brak takiego tytułu może skutecznie uniemożliwić dalsze czynności związane ze zgłoszeniem umowy sprzedaży energii elektrycznej do lokalnego Operatora Systemu dystrybucyjnego zgodnie z jego procedurami. W związku z czy prosimy o przekazanie informacji o sposobie i formie dysponowania obiektami.

Odpowiedź 10:

Zamawiający informuje, iż każdy z Zamawiających dysponuje tytułem prawnym do danego punktu poboru energii elektrycznej. Zamawiający wskazuje na fakt, iż procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny.

Pytanie 11:

Nawiązując do ekwiwalentności stron prosimy o uzupełnienie w Załączniku nr 9 do SIWZ, § 11 wzoru umowy o następujący ustęp: „Rozwiązanie Umowy na skutek wypowiedzenia dokonanego przez Zamawiającego następuje  z ostatnim dniem pierwszego miesiąca następującego po miesiącu, w którym oświadczenie Zamawiającego o wypowiedzeniu Umowy dotarło do Wykonawcy, chyba że Zamawiający wskaże w oświadczeniu o wypowiedzeniu późniejszy termin rozwiązania Umowy. W takim przypadku Umowa ulegnie rozwiązaniu z ostatnim dniem miesiąca, w którym zgodnie z oświadczeniem Zamawiającego nastąpiłoby rozwiązanie Umowy. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy musi być złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Zamawiający zobowiązuje się wobec Wykonawcy do powstrzymania się, przez okres od zawarcia Umowy do 31.12.2016 r., od dokonania wypowiedzenia Umowy. W wypadku rozwiązania umowy w  trybie niniejszego ustępu w okresie do 31.12.2016 r., Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty Wykonawcy  kwoty obliczonej według  poniższej formuły (Odszkodowanie Płatne przy Rozwiązaniu):

 

                                                                  OPR = 20 % *  CE

 

OPR    -  Odszkodowanie Płatne przy Rozwiązaniu;          

CE      - przychód jaki uzyskałby Wykonawca  ze sprzedaży energii przewidzianej  w planie sprzedaży energii zawartym w Załączniku nr 1 do umowy po cenach określonych w § 6 Umowy, w okresie od dnia rozwiązania Umowy do upływu okresu obowiązywania cen, tj. do 31.12.2016 r.

Odpowiedź 11:

Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na modyfikację SIWZ oraz Załączników do SIWZ.

Pytanie 12:

Prosimy o udostępnienie załączników do SIWZ w wersji edytowalnej.

Odpowiedź 12:

Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na udostępnienie Wykonawcom Załączników nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8  do SIWZ w wersji edytowalnej.

Pytanie 13:

Jaki jest termin wypowiedzenia obecnych umów? Czy są to umowy kompleksowe, czy sprzedaży?

Odpowiedź 13:

Zamawiający informuje, iż odpowiedź na Pytanie 13 jest zawarta w Części IV – Opis przedmiotu zamówienia pkt. 8 SIWZ.

Pytanie 14:

Czy układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupach taryfowych B są lub będą dostosowane do zasady TPA przed terminem realizacji zamówienia? Jeśli nie są dostosowane, prosimy o podanie terminu, kiedy to nastąpi.

Odpowiedź 14:

Zamawiający informuje, iż układ pomiarowo-rozliczeniowy w taryfie B22 jest dostosowany do zasady TPA. Procedura zmiany sprzedawcy dla w/w układu przeprowadzana jest po raz kolejny.

Pytanie 15:

Czy Zamawiający wykreśli w § 9 ust. 3 wzoru umowy cześć zdania: „na warunkach technicznych dotychczas obowiązujących umów z uwzględnieniem dotychczas obowiązujących mocy umownych oraz grup taryfowych umów dystrybucyjnych”? Wykonawca nie ma wpływu umowy przygotowywane przez OSD, jedynie zgłasza w imieniu Zamawiającego konieczność ich sporządzenia.

Odpowiedź 15:

Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na modyfikację SIWZ oraz Załączników do SIWZ.

Zamawiający upoważniony informuje, że pytania oraz udzielone odpowiedzi stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ZŁOTOWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 280932 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ZŁOTOWSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Złotowskiego. Szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii koncesji) i oświadczenia określonych w części III pkt. 6.2 SIWZ).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt. 7.1 SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt. 7.1 SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt. 7.1 SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 440.000,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści tysięcy złotych). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 6.3 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

2. Formularz cenowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.

3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.

4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1      - Cena – 90

2 - Termin płatności - 10

IV.2.2) Nie zostanie przeprowadzona będzie aukcja elektronicza

IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

1. Dopuszczalna jest zmiana Umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia, tj. ceny brutto za 1 kWh ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym lub ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT.

2. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawa wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatami dotyczącymi efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej mogą ulec zmianie w odniesieniu do kosztów wynikających z obowiązków nałożonych na Wykonawcę właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany grupy taryfowej, o ile zmiana taka jest możliwa wg taryfy właściwego OSD. W przypadku takiej zmiany zastosowanie będą miały odpowiednie stawki za energię elektryczną w ramach wybranej przez Zamawiającego grupy taryfowej określonej w Załączniku nr 3 do Umowy.

4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w przypadku wyłączenia lub włączenia nowego punktu poboru energii elektrycznej przez Zamawiającego, jednak jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, dotyczącej zmian sposobu spełnienia zakresu świadczonych usług w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:

1) zmiany organizacyjne, wewnętrzne u Zamawiającego (w poszczególnych punktach poboru);

2) zmiany warunków technicznych/technologicznych, rozwiązań projektowych budynku, instalacji, urządzeń w poszczególnych punktach poboru;

3) zmiany obowiązujących przepisów mających wpływ na świadczone usługi i skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu zamówienia na dotychczasowych warunkach;

4) w przypadku wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotow-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów I piętro, pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pliki do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2. Załącznik nr 1

3. Załącznik nr 2 

4. Załącznik nr 3 

5. Załącznik nr 4 

6. Załącznik nr 5 

7. Załącznik nr 6 

8. Załącznik nr 7 

9. Załącznik nr 8 

10. Załącznik nr 9

11 Załącznik nr 10 

Metryka

sporządzono
2015-10-21 przez
udostępniono
2015-10-21 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2015-11-05 15:11 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
836
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.