Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, przetworzenie mapy analogowej mapy sytuacyjno-wysokościowej dla postaci cyfrowej oraz przedstawienie przebiegu sieci uzbrojenia terenu wraz dostępny - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 3818 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, przetworzenie mapy analogowej mapy sytuacyjno-wysokościowej dla postaci cyfrowej oraz przedstawienie przebiegu sieci uzbrojenia terenu wraz dostępny

Złotów, dn. 25.05.2016r.

Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski – Starostwo Powiatowe w Złotowie, reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego, 77-400 Złotów, Al. Piasta 32.

II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi:

„Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, przetworzenie mapy analogowej mapy sytuacyjno-wysokościowej dla postaci cyfrowej oraz przedstawienie przebiegu sieci uzbrojenia terenu wraz dostępnymi w PZGiK atrybutami. Obiekt: obszar gminy Jastrowie z wyłączeniem miasta Jastrowie. Obręby ewidencyjne - Nadarzyce, Sypniewko, Sypniewo, Brzeźnica Kolonia, Brzeźnica, Samborsko, Płytnica, Budy, powiat złotowski, woj. wielkopolskie”

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  2013.907 j.t. z późn. zm.) wybrano ofertę złożoną przez: 

Przedsiębiorstwo Informatyczno-Geodezyjno-Budowlane GEOPLUS

Andrzej Rubczewski, ul. Nałkowskiej 36, 82-300 Elbląg

III. Zestawienie ofert:

1. OPEGIEKA Sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 11, 82-300 Elbląg:

a) ocena w kryterium „cena - 90%” – 62,06 pkt

b) ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji 10%” – 10 pkt

c) liczba uzyskanych punktów – 72,06 pkt.

2. Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne GEOMAT Sp. z o.o., ul. Zwierzyniecka 10, 60-813 Poznań:

a) ocena w kryterium „cena - 90%” – 53,15 pkt

b) ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji 10%” – 10 pkt

c) liczba uzyskanych punktów – 63,15 pkt

3. GEOMAR Spółka Akcyjna Aleja Piastów 30, Piastów Office Center, 71-064 Szczecin:

a) ocena w kryterium „cena - 90%” – 53,71 pkt

b) ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji 10%” – 10 pkt

c) liczba uzyskanych punktów – 63,71 pkt

4. Przedsiębiorstwo Informatyczno-Geodezyjno- Budowlane GEOPLUS Andrzej Rubczewski, 82-300 Elbląg, ul. Nałkowskiej 36:

a) ocena w kryterium „cena - 90%” – 90 pkt

b) ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji 10%” – 10 pkt

c) liczba uzyskanych punktów – 100 pkt

5. GEOTACH Piotr Wiśniewski ul. Słowiańska 16/3, 85-163 Bydgoszcz:

a) ocena w kryterium „cena - 90%” – 77,48 pkt

b) ocena w kryterium „okres udzielonej gwarancji 10%” – 10 pkt

c) liczba uzyskanych punktów – 87,48 pkt.

IV. Uzasadnienie wyboru:

Oferta numer 4 uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert ustalonych przez Zamawiającego i spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Umowę o zamówienie publiczne należy podpisać, zgodnie z art. 94 ust 2 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Złotów: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, przetworzenie mapy analogowej mapy sytuacyjno-wysokościowej dla postaci cyfrowej oraz przedstawienie przebiegu sieci uzbrojenia terenu wraz dostępnymi w PZGiK atrybutami. Obiekt: obszar gminy Jastrowie z wyłączeniem miasta Jastrowie. Obręby ewidencyjne - Nadarzyce, Sypniewko, Sypniewo, Brzeźnica Kolonia, Brzeźnica, Samborsko, Płytnica, Budy, powiat złotowski, woj. wielkopolskie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Numer ogłoszenia: 118382 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, przetworzenie mapy analogowej mapy sytuacyjno-wysokościowej dla postaci cyfrowej oraz przedstawienie przebiegu sieci uzbrojenia terenu wraz dostępnymi w PZGiK atrybutami. Obiekt: obszar gminy Jastrowie z wyłączeniem miasta Jastrowie. Obręby ewidencyjne - Nadarzyce, Sypniewko, Sypniewo, Brzeźnica Kolonia, Brzeźnica, Samborsko, Płytnica, Budy, powiat złotowski, woj. wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem opracowania jest przeprowadzenie niezbędnych działań administracyjnych, organizacyjnych i technicznych, które należy wykonać celem dostosowania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków (w zakresie opracowania danych ewidencyjnych budynków) do wymogów prawa i obecnych standardów technicznych z uwzględnieniem art. 24a. pkt. 1-12 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne:

1. Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków ( część opisowa w systemie informatycznym EGB V Win, część kartograficzna w systemie GEO-INFO) mającej na celu: a) w zakresie danych dotyczących: - budynków, - obiektów trwale związanych z budynkami, - nieruchomości lokalowych, - właścicieli budynków i lokali, - granic działek zabudowanych, - zmienionych użytków gruntowych i ich oznaczeń dla działek zabudowanych,

b) przetworzenie pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków oraz jego przedstawienie Zamawiającemu celem kontroli i dopuszczenia do wglądu publicznego,

c) przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem projektu operatu opisowo - kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych,

d) wdrożenie wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w tym także sporządzenie zawiadomień o zmianach w danych ewidencji gruntów i budynków, które powinny zawierać wyciągi z wykazów zmian danych ewidencyjnych celem sprostowania działu I ksiąg wieczystych.

2. Przetworzenie analogowej mapy sytuacyjno - wysokościowej do postaci cyfrowej.

3. Graficzne przedstawienie przebiegu sieci uzbrojenia terenu wraz z dostępnymi w PZGiK atrybutami dla całego obszaru gminy Jastrowie (obszar wiejski ) - obręby ewidencyjne: Nadarzyce, Sypniewko, Sypniewo, Brzeźnica Kolonia, Brzeźnica, Samborsko, Płytnica, Budy,

4. Aktualizacja opisów topograficznych punktów osnowy szczegółowej 3.kl z obszaru gminy Jastrowie z wyłączeniem miasta Jastrowie.

Szczegółowy zakres prac przedstawiają Warunki techniczne- załącznik nr 7.

II.1.5) Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016.

Prace objęte przedmiotem zamówienia są podzielone na dwa etapy co do terminu ich realizacji, obszaru opracowania i zakresu prac:

I etap - obręby ewidencyjne: Nadarzyce, Sypniewo, Sypniewko – termin wykonania do  29 lipca 2016r. - zakres prac wymienionych w pkt III ppkt 1 lit. a, b  SIWZ oraz w pkt III ppkt 2, 3 i 4 SIWZ;

II etap - obręby ewidencyjne: Brzeźnica,  Brzeźnica Kolonia, Samborsko, Płytnica i Budy - termin wykonania do 28 października 2016r. - zakres prac wymienionych w pkt III ppkt 1 lit. a, b SIWZ oraz w pkt III ppkt 2, 3 i 4  SIWZ jak również w pkt III ppkt 1 lit. c, d SIWZ dla  wszystkich obrębów objętych przedmiotem opracowania oraz wyłożenie projektu operatu opisowo- kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych – dotyczy całości  przedmiotu zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie - minimum 3 usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmujące w swoim zakresie przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 3 usługi polegające na przetworzeniu analogowej mapy sytuacyjno-wysokościowej do postaci cyfrowej.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty licencji na oprogramowanie GEO-INFO -minimum 2 stanowiska

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenie do oferty wykazu osób (minimum dwie osoby z uprawnieniami geodezyjnymi + jedna osoba posiadająca wykształcenie budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; licencja na oprogramowanie GEO-INFO - minimum 2 stanowiska;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;minimum 3 usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmujące w swoim zakresie przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 3 usługi polegające na przetworzeniu analogowej mapy sytuacyjno-wysokościowej do postaci cyfrowej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (minimum dwie osoby z uprawnieniami geodezyjnymi + jedna osoba posiadająca wykształcenie budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej);
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, polisa na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;

2. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

3. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

4. Licencja na oprogramowanie GEO-INFO - minimum 2 stanowiska.

5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa pkt VI.1 ust. 1 SIWZ oraz dokument, o którym mowa w pkt VI.2 ust. 1 SIWZ musi złożyć każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie podpisane musi być przez uprawnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców - osoby wskazane we właściwym dokumencie rejestrowym, umowie spółki cywilnej, statucie, etc.

6. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena – 90 %
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji – 10%

IV.2.2) nie będzie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:

1) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,

2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,

3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

4) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów,

5) konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:

a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,

b) prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

2. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania tych okoliczności.

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmian ceny wynagrodzenia brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia uwzględniając zmiany stawki podatku VAT - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zabezpieczenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Pliki do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia- pdf

2. Warunki techniczne - pdf

Załącznik nr 1 do warunków technicznych - pdf

Załącznik nr 2 do warunków technicznych:

- Brzeźnica Kolonia - zakres opracowania - pdf

- Brzeźnica - zakres opracowania - pdf

- Budy 1- zakres opracowania - pdf

- Budy 2 - zakres opracowania - pdf

- Nadarzyce - zakres opracowania

- Samborsko - zakres opracowania - pdf

- Sypniewko - zakres opracowania - pdf

- Sypniewo - zakres opracowania - pdf

- Wykaz arkuszy map sytuacyjno-wysokościowych- zip

Załącznik nr 3 do warunków technicznych - pdf

Metryka

sporządzono
2016-05-11 przez
udostępniono
2016-05-11 00:00 przez Beata Gibas
zmodyfikowano
2016-05-25 15:11 przez Gibas Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
867
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.