Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Świadczenie usługi cateringowej dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu "Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powie - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 3969 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Świadczenie usługi cateringowej dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu "Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powie

Nr sprawy: ORO.272.5PP.2016                                                                                      Złotów, dn. 25.08.2016r.

                                                                                                      
 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1. Pełna nazwa Zamawiającego: Powiat Złotowski - Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego, w którego imieniu działają Ryszard Goławski – Starostę Złotowskiego oraz Daniel Sztych – Wicestarosta Złotowski.

2. Zgodnie z zapytaniem ofertowym na realizację usługi pn. „Świadczenie usługi cateringowej dla Zespołu  Szkół Ekonomicznych  im. Jana Pawła II w Złotowie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie podczas prowadzonych szkoleń w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim” przeprowadzonym zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2015 Starosty Złotowskiego z dnia 20 stycznia 2015r. informuję, iż do dnia 17.08.2016r. godz. 10:00 wpłynęły 2 oferty. W wyniku postępowania wybrano ofertę złożoną przez:

Firma U.P.H. Millenium

Michał Wawrzyniak

ul. Szpitalna 31d, 77-400 Złotów

3. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty:

Oferta nr 1 – Zacisze Sp. J. A. Janczewski, A. i M. Fiedurek, ul. Wioślarska 4, 77-400 Złotów

Jednym z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest to, iż Wykonawca musi znajdować się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Zamawiający zażądał dołączenie do oferty opłaconej polisy (do polisy należy dołączyć potwierdzenie opłacenia), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (w tym zatruć) w zakresie prowadzonej działalności. Do oferty dołączona została polisa o numerze 903010396102 z dnia 12.01.2016r. jednakże nie wynika z niej, iż jest to ubezpieczenie również od nieszczęśliwych wypadków (w tym zatruć). W związku z tym Zamawiający poprosił o uzupełnienie ww. dokumentu do dnia 22 sierpnia 2016r. do godz. 12:00. Wykonawca nie uzupełnił dokumentu, dlatego jego oferta zostaje odrzucona.

Ofert nr 2 – Firma U.P.H. Millenium Michał Wawrzyniak ul. Szpitalna 31d, 77-400 Złotów

Kryterium wyboru oferty: cena 80%, klauzule społeczne 20%

Zaoferowana cena brutto: 24,60 zł

Oferta uzyskała – 100 pkt

4. Uzasadnienie wyboru:

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 2, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganych przez Zamawiającego kryteriach.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ORO.272.5PP.2016                                                                                                   Złotów, dnia 04.08.2016r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Na podstawie Zarządzenia Nr 8/2015 Starosty Złotowskiego z dnia 20 stycznia 2015 r. w sprawie regulaminu dokonywania zamówień dostaw, usług i robót budowlanych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro w Starostwie Powiatowym w Złotowie oraz  w oparciu o art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.2015.2164.j.t. z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym na wykonanie usługi cateringowej, pn:

„Świadczenie usługi cateringowej dla Zespołu  Szkół Ekonomicznych  im. Jana Pawła II w Złotowie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”

i zapraszam do złożenia oferty.

  1. Zamawiający:
    Powiat Złotowski - Starostwo Powiatowe w Złotowie
    al. Piasta 32, 77-400 Złotów
    NIP 767-14-50-797
    telefon: /067/ 2633220, faks: /067/2632802
    e- mail: przetargi@zlotow-powiat.pl
  2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie przy Placu Wolności 1/2, 77-400 Złotów oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie przy ul. Norwida 10, 77-400 Złotów, zwanych dalej odpowiednio „ZSE” i „CKZiU”, podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”, Priorytet 8. Edukacja - Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży -tryb konkursowy, nr umowy o dofinansowanie projektu: RPWP.08.03.01-30-002/15-00, poprzez przygotowanie i dostarczenie posiłków do dla uczestników projektu według określonej ilości i gramatury:

a) zestawienie menu w trakcie przerwy obiadowej dla jednego uczestnika szkolenia, obiad powinien zawierać:

- ziemniaki/ryż/makaron – 200 gr;

- porcja/sztuka mięsa z sosem 190 gr/kotlet schabowy 100 gr/ryba w panierce 170 gr/udziec z kurczaka 170 gr/kotlet mielony 150 gr/gulasz 200 gr/potrawka 200gr;

- surówka warzywna 100 gr/gotowane warzywa 150gr;

- napój/sok owocowy 250 ml;

Obiad dla każdego uczestnika szkolenia powinien być podawany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym w sposób  wyporcjowany z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek.

b) zestawienie asortymentu dla przerwy kawowej dla jednego uczestnika szkolenia:

- 1 saszetka kawy rozpuszczalnej – 2 gr;

- 1 saszetka herbaty czarnej – 2 gr;

- napój/sok owocowy 250 ml;

- 2 saszetki cukru – po 5 gr;

- 1 opakowanie śmietanki do kawy – 10 gr;

- ciastka kruche różnego rodzaju – 50 gr;

- 2 ciastka (drożdżówka, pączek, chrust, kokosanka, jagodzianki, ciastko francuskie, makowiec, jabłecznik, sernik i in. - do wyboru ).

Poza asortymentem wyżej wymieniony Wykonawca dostarczy:

- warnik z gorącą wodą o pojemności min. 10 l/bemary grzewcze;

- 70 sztuk kubeczków do napojów gorących;

- 70 sztuk kubeczków do napojów zimnych;

- 70 sztuk mieszadełek;

- 140 sztuk serwetek.

W ramach szkoleń Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki uczestnikom szkoleń w dni wskazane przez Zamawiającego. Dostarczenie posiłków do szkół dla 7 grup szkoleniowych (4 grupy ZSE i 3 grupy CKZiU)  po 10 osób każda grupa nastąpi przed rozpoczęciem szkolenia – przerwa obiadowa  i w jego  trakcie - przerwa kawowa w następujących okresach:

I edycja

Miesiąc dostawy

 

Ilość dni usług

Ilość osób przypadająca na 1 dzień

Ilość osób przypadająca na 1 dzień razem

(kolumna 3 +4)

Łączna ilość osobodni

Zespół  Szkół Ekonomicznych Plac Wolności 1/2, 77-400 Złotów

Centrum Kształcenia Zawodowego               i Ustawicznego ul. Norwida 10, 77-400 Złotów

1

2

3

4

5

6

Wrzesień 2016

2

40

30

70

140

Październik 2016

2

40

30

70

140

Listopad 2016

2

40

30

70

140

Grudzień 2016

2

40

30

70

140

Styczeń 2017

3

40

30

70

210

Luty 2017

2

40

30

70

140

Marzec 2017

5

40

30

70

350

Kwiecień 2017

4

40

30

70

280

Maj 2017

2

40

30

70

140

Czerwiec 2017

2

40

30

70

140

 

 

 

 

Razem osobodni w I edycji

1820

 

II edycja

Miesiąc dostawy

 

Ilość dni usług

Ilość osób przypadająca na 1 dzień

Ilość osób przypadająca na 1 dzień razem

(kol. 3 + kol. 4)

Łączna ilość osobodni

(kol.2 x kol.5)

Zespół  Szkół Ekonomicznych Plac Wolności 1/2, 77-400 Złotów

Centrum Kształcenia Zawodowego               i Ustawicznego ul. Norwida 10, 77-400 Złotów

1

2

3

4

5

6

Wrzesień 2017

2

40

30

70

140

Październik 2017

2

40

30

70

140

Listopad 2017

2

40

30

70

140

Grudzień 2017

2

40

30

70

140

Styczeń 2018

2

40

30

70

140

Luty 2018

3

40

30

70

210

Marzec 2018

4

40

30

70

280

Kwiecień 2018

4

40

30

70

280

Maj 2018

2

40

30

70

140

Czerwiec 2018

3

40

30

70

210

 

 

 

 

Razem osobodni w II edycji

1820

Razem osobodni w edycjach I i II – 3640

 

3. Kod CPV: 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków

4. Miejsce dostawy:

Miejscem dostawy są szkoły: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie przy Placu Wolności 1/2, 77-400 Złotów oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie przy ul. Norwida 10, 77-400 Złotów -  w wyznaczonych do tego pomieszczeniach przez Dyrektorów placówek oświatowych.

5. Czas realizacji - harmonogram:   

Dni  nauki szkolnej ustalone przez Zamawiającego w okresie od 01.09.2016 do 31.08.2018r. Liczba dni objętych zamówieniem wynosi 52.

Posiłki należy dostarczyć:

a)      danie obiadowe w każdym dniu szkolenia 40 minut przed rozpoczęciem zajęć, tj. około godziny 14.20,

b)      na przerwę kawową najpóźniej 15 minut przed zakończeniem I bloku zajęć, tj. około godziny 16.15.

Naczynia i pozostałości po posiłku należy zabrać najpóźniej 45 minut przed zakończeniem zajęć w każdym dniu szkoleniowym, tj. do około godziny 17.30.

Warunki, które zapewnia Zamawiający:

Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do:

- sali, na której będą świadczone usługi;

- niezbędnej ilości stołów, na których Wykonawca będzie przygotowywał do wydania posiłki;

- bieżącej wody.

 6.   Inne warunki realizacji zamówienia

a) podane ilości – osobodni są szacunkowe;

b)  dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości realizacji posiłków w poszczególnych miesiącach z uwagi na nieprzewidziane trudności wynikające ze zmian w planie szkoleń;

c)  Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadów;

d) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia;

e)  rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w 30-dniowych okresach rozliczeniowych na podstawie rozliczeń wydanych posiłków;

f)  wynagrodzenie obliczone będzie jako iloczyn ilości osób i ilości dni (osobodni) wynikających z zamówienia częściowego oraz ceny jednostkowej  (wynikającej z oferty Wykonawcy) i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i materialnym faktury VAT po realizacji każdego zamówienia  częściowego, przy czym Strony ustalają, że za datę terminowej płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 7.       Warunki udziału w postępowaniu

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Wymagane jest dołączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że świadczył min. 1 usługę o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w ilości co najmniej 70 szt. w jednej dostawie.

Potencjał techniczny

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę opłaconej polisy (do polisy należy dołączyć potwierdzenie opłacenia), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (w tym zatruć) w zakresie prowadzonej działalności

8.   Dodatkowe warunki

1. Klauzula społeczna - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudnił  co najmniej 1 osobę, która jest:

1) bezrobotnym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia  i instytucjach rynku pracy

lub

2) młodocianym, o którym mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego

lub

3) osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

lub

4) inną osobą niż określone w pkt 1, 2 lub 3, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2011 r. poz. 225 ze zmianami) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

2. Okres zatrudnienia nie może być dłuższy niż czas realizacji zamówienia a dana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia.

3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt 1, w szczególności poprzez prowadzenie ewidencji czasu pracy i wskazanie rodzaju wykonywanych czynności. Ewidencja powinna zapewnić zidentyfikowanie ww. osoby co do jej tożsamości.

4. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby wskazanej w pkt 1. W celu przeprowadzenia kontroli Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do dokumentacji wskazanej w pkt.3, dokumentacji pracowniczej lub innej dotyczącej zatrudnienia i potwierdzającej spełnianie przez ww. osoby/ę wymogów wskazanych w pkt. 1.1), 1.2), 1.3) i 1.4) oraz zobowiązuje się do uzyskania zgody pracownika na wgląd i kontrolę przez Zamawiającego jego danych osobowych i informacji zawartych w umowach.

5. W przypadku niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia przy wykonaniu zamówienia osób wskazanych w pkt 1. Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym. Niezależnie od tego uprawnienia Zamawiający może żądać zapłaty kary umownej, w wysokości stanowiącej 10 % wartości realizowanego zamówienia brutto.

9.    Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:

1)   zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie usługi.

2)   pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:

a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym,

b) zmiana obowiązującej stawki VAT,

c) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy,

d) w przypadku zmian formalno – organizacyjnych.

Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Warunki zmiany umowy, nie przyznają wykonawcom jakiegokolwiek roszczenia o zmianę zawartej umowy.

10.   Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a)        oferta  na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

b)        aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że świadczył min. 1 usługę o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w ilości co najmniej 70 szt. w jednej dostawie.

d) opłacona polisa (do polisy należy dołączyć potwierdzenie opłacenia), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (w tym zatruć) w zakresie prowadzonej działalności

e) oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych -  załącznik Nr 5 do zapytania ofertowego

f)  oświadczenie uczestnika Projektu - załącznik Nr 6 do zapytania ofertowego

g) oświadczenie personelu projektu/oferentów, uczestników komisji przetargowych/wykonawców/osoby uprawnionej do dostępu w  ramach SL201459 - załącznik Nr 7 do zapytania ofertowego.

11.   Informacja na temat wykluczenia

 A. Z prowadzonego postępowania wyklucza się:

1)    wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;

2)    wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a)    którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

b)    charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,

c)    skarbowe,

d)    którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

3)    wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;

4)    wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

5)    wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;

6)    wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

7)    wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

8)    wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;

9)    wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

10)  wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212 ze zmianami);

11)  wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

12)  wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 ze zmianami), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

B. Informacja na temat braku powiązań pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne, nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 12.   Sposób obliczania ceny oferty.

1)      Wykonawca składa wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),

2)      do ceny netto należy doliczyć podatek VAT,

3)      w cenie oferty wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie koszty wynikające z wykonania zadania,

4)     cena za osobodzień jest ceną ryczałtową, zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

 13.   Kryteria oceny ofert:

1.  Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1 Oferta, spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

1.2 Oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie.

1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do  najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium cena oraz kryterium klauzule społeczne.

Nazwa kryterium i waga: Cena 80 %, Klauzule społeczne 20%

  1. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium cena oraz klauzule społeczne otrzyma maksymalną liczbę punktów.
  2. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
  3. Sposób obliczania punktów

 a) dla kryterium cena [C]. Punkty za kryterium „cena” zostaną przyznane według wzoru:

                  cena oferty najtańszej

      C = ------------------------------- x 80

                  cena oferty badanej

 

Maksymalna liczba punktów do otrzymania to 80

b)      dla kryterium klauzule społeczne [ K ]: Punkty za kryterium „klauzule społeczne” zostaną przyznane według wzoru:

     ilość zatrudnionych u Wykonawcy  osób, o których mowa w pkt.8 w ofercie badanej

K = ----------------------------------------------------------------------------------------------- x 20

największa ilość zatrudnionych u Wykonawcy  osób, o których mowa w pkt. 8 

 

 Maksymalna liczba punktów do otrzymania to 20

Punkty za kryterium „klauzule społeczne” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia według Załącznika Nr 5 do zapytania ofertowego, zawierającego informacje w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne.

Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru: P= C + K Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz uzyska najwyższą liczbę punktów.

6. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

7. Wynik - oferta, która otrzyma maksymalną liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

  1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
  3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz rachunkowe w obliczeniu ceny i niezwłocznie zawiadomi o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

 14.   Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej:

a) w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane elektronicznie lub faksem,

b) w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

 15.   Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela:

Agnieszka Drab i Beata Gibas. – tel. 67 263 59 28.

 16.   Miejsce składania ofert

Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Złotowie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów, pok. 102 (sekretariat) do 17.08.2016r. do godz. 10:00 z dopiskiem: „zapytanie ofertowe – usługa cateringowa”. Oferty można składać osobiście, pocztą, kurierem lub e-mailem pod adres przetargi@zlotow-powiat.pl.

Numer ogłoszenia na stronie Baza Konkurencyjności Fundusze Europejskie: 1004480

 Plik do pobrania:

Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami

 

 

Metryka

sporządzono
2016-08-04 przez
udostępniono
2016-08-04 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2016-08-25 11:32 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
717
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.