Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Menu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- PRZETARGI Rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów w ramach projektu pt. "Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim" - Rozstrzygnięte, menu 190, artykuł 4009 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rozstrzygnięte

Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów w ramach projektu pt. "Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim"

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY- plik do pobrania pdf

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


INFORMACJE Z OTWACIA OFERT

Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż 23września 2016r. o godz. 10:15 nastąpiło otwarcie ofert dot. postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.

Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów  w ramach  projektu pt. „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”

w ramach

Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży - tryb konkursowy

Nr umowy o dofinansowanie projektu: RPWP.08.03.01-30-002/15-00

Postępowanie zostało podzielone na 6 części:

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (wszystkich części): 637 419,00 zł brutto

I. ZESTAWIENIE OFERT:

Cz. I

Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik informatyk. Miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest ZSE w Złotowie;

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie cz. I zamówienia: 107.916,00 zł brutto.

  1. Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o. 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84k (oferta nr 3)

Cena brutto: 79.166,62 zł

Czas reakcji: 1

  1. 13p, Grzegorz Kociumbas, 52-215 Wrocław, ul. Turkusowa 11 (oferta nr 4)

Cena brutto: 78.304,77 zł

Czas reakcji: 1

  1. EL TORO Bobrowski Blatkiewicz SJ, 73-110 Stargard, ul. Racławicka 23 (oferta nr 8)

Cena brutto: 80.926,01 zł

Czas reakcji: 1

  1. EUROMEX Maciej Klein, 77-400 Złotów, ul. Norwida 7 (oferta nr 11)

Cena brutto: 83.940,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29C (oferta nr 14)

Cena brutto: 81.797,10 zł

Czas reakcji: 1

  1. Barbara Wiśniewska BAWRO, 56-400 Oleśnica, ul. gen. Stanisława Maczka 2 lok. 9 (oferta nr 15)

Cena brutto: 69.489,92 zł

Czas reakcji: 1

  1. eSzydłowski Łukasz Szydłowski 49-318 Skarbinierz Osiedle, ul. Dębowa 4C (oferta nr 16)

Cena brutto: 92.450,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. DESICO Michał Banowski 53-608 Wrocław, ul. Robotnicza 70J (oferta nr 17)

Cena brutto: 73.850,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. MERAZET S.A. 60-203 Poznań, ul. J. Krauthofera 36 (oferta nr 18)

Cena brutto: 106.497,14 zł

Czas reakcji: 1

  1. MAXIMUS Centrum komputerowe Marcin Grobelny, 77-400 Złotów, ul. Boh. Westerplatte 29/20 (oferta nr 19)

Cena brutto: 97.056,44 zł

Czas reakcji: 1

 

Cz. II

Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik organizacji reklamy; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest ZSE w Złotowie

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie cz. II zamówienia: 57.608,00 zł brutto.

  1. GODZIK Zbigniew Muszczynko, 91-149 Łódź, ul. Grabieniec 20/157 (oferta nr 2)

Cena brutto: 61.008,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o. 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84k (oferta nr 3)

Cena brutto: 57.054,16 zł

Czas reakcji: 1

  1. 13p, Grzegorz Kociumbas, 52-215 Wrocław, ul. Turkusowa 11 (oferta nr 4)

Cena brutto: 44.300,61 zł

Czas reakcji: 1

  1. Centrum SEDNO Sp. z o.o. 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości 44-48 (oferta nr 5)

Cena brutto: 76.050,90 zł

Czas reakcji: 1

  1. EL TORO Bobrowski Blatkiewicz SJ, 73-110 Stargard, ul. Racławicka 23 (oferta nr 7)

Cena brutto: 47.586,86 zł

Czas reakcji: 1

  1. PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29C (oferta nr 14)

Cena brutto: 51.789,20 zł

Czas reakcji: 1

  1. Barbara Wiśniewska BAWRO, 56-400 Oleśnica, ul. gen. Stanisława Maczka 2 lok. 9 (oferta nr 15)

Cena brutto: 38.786,65 zł

Czas reakcji: 1

  1. eSzydłowski Łukasz Szydłowski 49-318 Skarbinierz Osiedle, ul. Dębowa 4C (oferta nr 16)

Cena brutto: 47.435,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. DESICO Michał Banowski 53-608 Wrocław, ul. Robotnicza 70J (oferta nr 17)

Cena brutto: 42.850,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. MERAZET S.A. 60-203 Poznań, ul. J. Krauthofera 36 (oferta nr 18)

Cena brutto: 56.650,11 zł

Czas reakcji: 1

  1. MAXIMUS Centrum komputerowe Marcin Grobelny, 77-400 Złotów, ul. Boh. Westerplatte 29/20 (oferta nr 19)

Cena brutto: 57.442,92 zł

Czas reakcji: 1

 

Część III

Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik ekonomista; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest ZSE w Złotowie;

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie cz. III zamówienia: 43.229,00 zł brutto.

  1. Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-404 Krzeszów (oferta nr 1)

Oferta zmieniona ofertą nr 6

Cena brutto: 50.215,98 zł

Czas reakcji: 2

  1. GODZIK Zbigniew Muszczynko, 91-149 Łódź, ul. Grabieniec 20/157 (oferta nr 2)

Cena brutto: 47.724,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o. 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84k (oferta nr 3)

Cena brutto: 40.263,84 zł

Czas reakcji: 1

  1. 13p, Grzegorz Kociumbas, 52-215 Wrocław, ul. Turkusowa 11 (oferta nr 4)

Cena brutto: 34.690,13 zł

Czas reakcji: 1

  1. Centrum SEDNO Sp. z o.o. 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości 44-48 (oferta nr 5)

Cena brutto: 62.274,90 zł

Czas reakcji: 1

  1. EL TORO Bobrowski Blatkiewicz SJ, 73-110 Stargard, ul. Racławicka 23 (oferta nr 10)

Cena brutto: 34.959,68 zł

Czas reakcji: 1

  1. EUROMEX Maciej Klein, 77-400 Złotów, ul. Norwida 7 (oferta nr 13)

Cena brutto: 32.260,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29C (oferta nr 14)

Cena brutto: 30.799,30 zł

Czas reakcji: 1

  1. Barbara Wiśniewska BAWRO, 56-400 Oleśnica, ul. gen. Stanisława Maczka 2 lok. 9 (oferta nr 15)

Cena brutto: 24.942,42 zł

Czas reakcji: 1

  1. eSzydłowski Łukasz Szydłowski 49-318 Skarbinierz Osiedle, ul. Dębowa 4C (oferta nr 16)

Cena brutto: 35.832,50 zł

Czas reakcji: 1

  1. DESICO Michał Banowski 53-608 Wrocław, ul. Robotnicza 70J (oferta nr 17)

Cena brutto: 27.880,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. MERAZET S.A. 60-203 Poznań, ul. J. Krauthofera 36 (oferta nr 18)

Cena brutto: 43.121,42 zł

Czas reakcji: 1

  1. MAXIMUS Centrum komputerowe Marcin Grobelny, 77-400 Złotów, ul. Boh. Westerplatte 29/20 (oferta nr 19)

Cena brutto: 43.202,97 zł

Czas reakcji: 1

 

Część IV

Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik elektryk; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest CKZiU w Złotowie;

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie cz. IV zamówienia: 165.432,00 zł brutto.

  1. Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-404 Krzeszów (oferta nr 1)

Oferta zmieniona ofertą nr 6

Cena brutto: 304.967,43 zł

Czas reakcji: 2

  1. Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o. 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84k (oferta nr 3)

Cena brutto: 116.039,94 zł

Czas reakcji: 1

  1. 13p, Grzegorz Kociumbas, 52-215 Wrocław, ul. Turkusowa 11 (oferta nr 4)

Cena brutto: 129.844,06 zł

Czas reakcji: 1

  1. PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29C (oferta nr 14)

Cena brutto: 145.673,73 zł

Czas reakcji: 1

  1. eSzydłowski Łukasz Szydłowski 49-318 Skarbinierz Osiedle, ul. Dębowa 4C (oferta nr 16)

Cena brutto: 132.518,95 zł

Czas reakcji: 1

  1. MERAZET S.A. 60-203 Poznań, ul. J. Krauthofera 36 (oferta nr 18)

Cena brutto: 163.281,15 zł

Czas reakcji: 1

  1. MAXIMUS Centrum komputerowe Marcin Grobelny, 77-400 Złotów, ul. Boh. Westerplatte 29/20 (oferta nr 19)

Cena brutto: 135.416,47 zł

Czas reakcji: 1

 

Część V

Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik elektronik; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest CKZiU w Złotowie;

Kwota jakąrzewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  - tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji - nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - przedłożenie stosownego dokumentu. Zamawiający żąda również złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

2) w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda dostarczenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

3) w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,

2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.3.1) niniejszej SIWZ,

3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.3.1) niniejszej SIWZ,

4. Oświadczenie uczestnika projektu – załącznik nr 5 do SIWZ,

5. Oświadczenie personelu projektu/oferentów, uczestników komisji przetargowych/wykonawców/osoby uprawnione do dostępu w ramch SL2014 – załącznik nr 6 do SIWZ.

6.Dysponowanie zasobami innego podmiotu.

1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. V.1.

2) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

a) Zamawiający oceni, czy udostępniana wykonawcy przez inne podmioty ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5,

2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

3) Jeżeli sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1.

7. Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji.

8. Informacja dla wykonawców, którzyani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

1) zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku:

a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;

b) działania siły wyższej;

2) polepszenia parametrów technicznych dostawy;

3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków;

2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),

2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 23/09/2016, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie 

Wskazać powody: 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> Oferty należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik informatyk

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik informatyk. Miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest ZSE w Złotowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 39162200-7, 30237000-9, 30237100-0, 30236000-2, 30200000-1, 30232110-8, 38652100-1, 38653400-1, 30190000-7, 30195000-2, 35111300-8, 30234300-1, 30197630-1, 30125110-5, 30125100-2, 44512000-2, 35113400-3, 30232150-0, 39134000-0, 30233150-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 87736.59
Waluta: PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 2    Nazwa: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik organizacji reklamy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik organizacji reklamy; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest ZSE w Złotowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 39162200-7, 30236000-2, 30200000-1, 30232110-8, 30232140-7, 38653400-1, 38652100-1, 30190000-7, 30195000-2, 35111300-8, 38651000-3, 30234300-1, 30197630-1, 30125110-5, 30125100-2, 39162200-7, 30195912-8, 30192110-5, 39134000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 46835.77
Waluta: PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 3    Nazwa: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik ekonomista

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik ekonomista; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest ZSE w Złotowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 39162200-7, 30236000-2, 30200000-1, 30232110-8, 38652100-1, 38653400-1, 30190000-7, 30195000-2, 35111300-8, 30234300-1, 30197630-1, 30125110-5, 30125100-2, 39134000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35145.53
Waluta: PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 4    Nazwa: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik elektryk

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, do Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie cz. V zamówienia: 154.648,00 zł brutto.

  1. Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-404 Krzeszów  (oferta nr 1)

Oferta zmieniona ofertą nr 6

Cena brutto: 294.832,23 zł

Czas reakcji: 2

  1. Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o. 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84k (oferta nr 3)

Cena brutto: 103.054,93 zł

Czas reakcji: 1

  1. 13p, Grzegorz Kociumbas, 52-215 Wrocław, ul. Turkusowa 11 (oferta nr 4)

Cena brutto: 134.584,41 zł

Czas reakcji: 1

  1. PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29C (oferta nr 14)

Cena brutto: 140.616,65 zł

Czas reakcji: 1

  1. eSzydłowski Łukasz Szydłowski 49-318 Skarbinierz Osiedle, ul. Dębowa 4C (oferta nr 16)

Cena brutto: 117.187,10 zł

Czas reakcji: 1

  1. MERAZET S.A. 60-203 Poznań, ul. J. Krauthofera 36 (oferta nr 18)

Cena brutto: 153.898,71 zł

Czas reakcji: 1

  1. MAXIMUS Centrum komputerowe Marcin Grobelny, 77-400 Złotów, ul. Boh. Westerplatte 29/20 (oferta nr 19)

Cena brutto: 137.437,25 zł

Czas reakcji: 1

 

Część VI

Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik handlowiec oraz laboratorium dla zawodu sprzedawca; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest CKZiU (dla zawodu sprzedawca) i ZSE w Złotowie (dla zawodu technik handlowiec).

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie cz. VI zamówienia: 108.586,00 zł brutto.

  1. Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-404 Krzeszów (oferta nr 1)

Oferta zmieniona ofertą nr 6

Cena brutto: 118.600,29 zł

Czas reakcji: 2

  1. GODZIK Zbigniew Muszczynko, 91-149 Łódź, ul. Grabieniec 20/157 (oferta nr 2)

Cena brutto: 108.117,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o. 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84k (oferta nr 3)

Cena brutto: 98.994,08 zł

Czas reakcji: 1

  1. 13p, Grzegorz Kociumbas, 52-215 Wrocław, ul. Turkusowa 11 (oferta nr 4)

Cena brutto: 87.829,92 zł

Czas reakcji: 1

  1. Centrum SEDNO Sp. z o.o. 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości 44-48 (oferta nr 5)

Cena brutto: 134.931,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. EL TORO Bobrowski Blatkiewicz SJ, 73-110 Stargard, ul. Racławicka 23 (oferta nr 9)

Cena brutto: 87.263,58 zł

Czas reakcji: 1

  1. EUROMEX Maciej Klein, 77-400 Złotów, ul. Norwida 7 (oferta nr 12)

Cena brutto: 81.056,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29C (oferta nr 14)

Cena brutto: 82.786,40 zł

Czas reakcji: 1

  1. Barbara Wiśniewska BAWRO, 56-400 Oleśnica, ul. gen. Stanisława Maczka 2 lok. 9 (oferta nr 15)

Cena brutto: 71.448,33 zł

Czas reakcji: 1

  1. eSzydłowski Łukasz Szydłowski 49-318 Skarbinierz Osiedle, ul. Dębowa 4C (oferta nr 16)

Cena brutto: 94.023,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. DESICO Michał Banowski 53-608 Wrocław, ul. Robotnicza 70J (oferta nr 17)

Cena brutto: 77.770,00 zł

Czas reakcji: 1

  1. MERAZET S.A. 60-203 Poznań, ul. J. Krauthofera 36 (oferta nr 18)

Cena brutto: 107.169,90 zł

Czas reakcji: 1

  1. MAXIMUS Centrum komputerowe Marcin Grobelny, 77-400 Złotów, ul. Boh. Westerplatte 29/20 (oferta nr 19)

Cena brutto: 108.336,18 zł

Czas reakcji: 1

 II. Inne informacje dotyczące wszystkich ofert, wynikające z SIWZ i wzoru umowy:

  1. Termin wykonania zamówienia: 15 listopada 2016r.
  2. Warunki gwarancji: na produkty obowiązuje gwarancja producenta (jeśli została udzielona) jednakże w przypadku sprzętu komputerowego gwarancja nie  może być krótsza niż 24 miesiące.
  3. Warunki płatności:

a)      Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe, gdy wartość wykonanych dostaw przekroczy 20.000,00 PLN brutto, dotyczy pierwszej i kolejnych faktur, z wyjątkiem ostatniej faktury, której wartość może być niższa.

b)      Rozliczenie świadczeń z umowy nastąpi fakturą wystawioną na Starostwo Powiatowe w Złotowie, al. Piasta 32, 77-400 Złotów, NIP 767-14-50-797.

c)      Faktury częściowe i końcowa mogą być wystawione wyłącznie na podstawie bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Wystawienie faktury nastąpi niezwłocznie po podpisaniu wyżej wymienionego protokołu zdawczo-odbiorczego.

d)      Zapłata nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury w formie przelewu na konto Wykonawcy podane na fakturze.

e)      Za datę płatności strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego.

f)       Płatność nastąpi po uprzednim sprawdzeniu faktury przez Zamawiającego pod względem merytorycznym i rachunkowym.

g)      W przypadku, gdy faktura nie spełni wymagań pod względem merytorycznym lub rachunkowym, zostanie zwrócona Wykonawcy bez obowiązku zapłaty wynagrodzenia. Płatność nastąpi po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA!!! Kolejne wyjaśnienia do prowadzonego postępowania pn. Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów  w ramach  projektu pt. „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”

Plik do pobrania

 

UWAGA!!! Dodatkowe wyjaśnienia do prowadzonego postępowania pn. Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów  w ramach  projektu pt. „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”

Plik do pobrania

 

UWAGA kolejne pytania do SIWZ!!! Zgodnie  z art. 38 ust. 1a,  2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z późn. zm.) informuję, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy pn.: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów  w ramach  projektu pt. „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim” złożono zapytania. Ich treść oraz wyjaśnienia przedstawiam poniżej.

Pliki do pobrania:

1. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami

2. Zmieniona SIWZ


UWAGA!!!  Zgodnie  z art. 38 ust. 1 pkt. 3) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z późn. zm.) informuję, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy pn.: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów  w ramach  projektu pt. „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”, złożono zapytania. Ich treść oraz wyjaśnienia przedstawiam poniżej w pliku do pobrania:

TREŚC ZAPYTAŃ WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI - pdf


UWAGA!!! Zmiana do ogłoszenia o zamówieniu dla prowadzonego postępowania przetargowego pn. Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów w ramach projektu pt. „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”

Plik do pobrania:

1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

 

Ogłoszenie nr 305719 - 2016 z dnia 2016-09-06 r.

Złotów: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów w ramach projektu pt. „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

tak

Nazwa projektu lub programu
Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych - nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania - nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających- nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, krajowy numer identyfikacyjny 57079092800000, ul. Al. Piasta  32, 77400   Złotów, woj. wielkopolskie, państwo, tel. 672 633 220, e-mail starostwo@zlotow-powiat.pl, faks 672 632 802. 
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zlotow-powiat.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) - tak 

www.bip.zlotow-powiat.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia - tak 

www.bip.zlotow-powiat.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem - nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie - nie 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: - tak 
Inny sposób:  pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie 
Adres:  Starostwo Powiatowe w Złotowie, al. Piasta 23, 77-400 Złotów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - nie 

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów do poszczególnych zawodów w ramach projektu pt. „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”
Numer referencyjny: ORO.272.6.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny - nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 6

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratoriów dla 7 zawodów dla dwóch szkół ponadgimnazjalnych, tj.: Zespół Szkół Ekonomicznych w Złotowie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie. Zamówienie dotyczy projektu pt. „Lepsza Perspektywa Zawodowa w Powiecie Złotowskim”, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży - tryb konkursowy, nr umowy o dofinansowanie projektu: RPWP.08.03.01-30-002/15-00 Przedmiot zamówienia podzielony jest na VI części.

II.5) Główny kod CPV: 39162110-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 518226.83
Waluta: PLN

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 15/11/2016

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli dostarczy dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający p mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VII.1.1):

1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21;

2) składa dokument wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu;

3) składa dokument wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej - nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:  nie 
Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:  nie 
Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) - nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowstawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik elektryk; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest CKZiU w Złotowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 39162200-7, 30236000-2, 30200000-1, 30232110-8, 38652100-1, 38653400-1, 30190000-7, 30195000-2, 35111300-8, 30234300-1, 30197630-1, 30125110-5, 30125100-2, 44512000-2, 31680000-6, 31000000-6, 31700000-3, 44510000-8, 31160000-5, 31110000-0, 38341310-3, 44531400-5, 44531600-7, 39134000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 134497.56
Waluta: PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 5    Nazwa: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik elektronik

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik elektronik; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest CKZiU w Złotowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. III SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 39162200-7, 30236000-2, 30200000-1, 30232110-8, 38652100-1, 38653400-1, 30190000-7, 30195000-2, 35111300-8, 30234300-1, 30197630-1, 30125110-5, 30125100-2, 44512000-2, 31680000-6, 31000000-6, 31700000-3, 44510000-8, 32000000-3, 32324400-4, 30237475-9, 31110000-0, 38552000-9, 39134000-0, 31710000-6, 31711500-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 125730.08
Waluta: 

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 6    Nazwa: Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik handlowiec oraz laboratorium dla zawodu sprzedawc

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu w celu utworzenia laboratorium dla zawodu technik handlowiec oraz laboratorium dla zawodu sprzedawca; miejscem dostarczenia i zamontowania sprzętu jest CKZiU (dla zawodu sprzedawca) i ZSE w Złotowie (dla zawodu technik handlowiec). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 39162200-7, 30236000-2, 30200000-1, 30232110-8, 38652100-1, 38653400-1, 30190000-7, 30195000-2, 35111300-8, 30142000-6, 30216130-6, 42923210-7, 38412000-6, 38414000-0, 44174000-0, 30197630-1, 30125110-5, 30125100-2, 39172000-8, 39134000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 88281.30
Waluta: PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE: 


Plik do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

Metryka

sporządzono
2016-09-06 przez
udostępniono
2016-09-06 00:00 przez Agnieszka Drab
zmodyfikowano
2016-10-05 14:57 przez Drab Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1284
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.