Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Ogłoszenie o I przetargu ustnym nieograniczonym na dzierżawę nieruchomości, położonej w m. Piecewo gm. Tarnówka - Rejestr zmian, rejestr 6315, menu 193, artykuł 6315 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie'


UWAGA: ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA!!!

Do pobrania: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia-po zmianach. pdf

Formularz ofertowy dla cz. II- załącznik nr 1 do SIWZ

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje zmiany w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie z art. 38 ust. 4a zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

Wspomniane powyżej zmiany dotyczą opisu przedmiotu zamówienia  ad.  cz. II „ Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oryginalnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie”, gdzie  usunięto poz. 59 i 89. Pozostałe elementy tabeli bez zmian.

Działając na podstawie art. 38 ust. 6 wymienionej wyżej ustawy Zamawiający przedłuża termin składania ofert na  21.12.2012r.


Numer ogłoszenia: 516516-2012; data zamieszczenia: 18.12.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 502276 - 2012 data 11.12.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, fax. 067 2632802.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102..
  • W ogłoszeniu powinno być: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: W opisie przedmiotu zamówienia dot. cz II Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oryginalnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie, w załączniku I usunięto poz. 59 i 89. Pozostałe elementy bez zmian.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Numer ogłoszenia w BZP: 502276-2012;    data zamieszczenia: 11.12.2012 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowe w Złotowie

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowe w Złotowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części”

I część -Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego  w Złotowie

II cześć - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oryginalnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie

 

Szczegółowy zakres rzeczowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

30190000-7 - różne artykuły biurowe

30197644-2 – papier kserograficzny

30125110-5 - toner do drukarek laserowych / faksów

30125100-2 – wkłady barwiące

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

Liczba części:2

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie.

 

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: do dnia 31.12.2013r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ.

 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy- załącznik nr 3 do SIWZ.

 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VII.2. ppkt b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VII.3.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 Dokumenty wskazane w pkt.III.4.3.1 i III.4.3.2 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

 III.6) INNE DOKUMENTY

Oferta na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).

Zaparafowany projekt umowy – załącznik nr 2 do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zmian rodzaju asortymentu i jego ilości w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego

2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy

w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy:

1) konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynikać będzie z sytuacji, której nie można

było wcześniej przewidzieć lub gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,

2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku

VAT od towarów i usług.

3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie

leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych

okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia

należnego z tytułu wykonania części umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 20.12.2012 r., godzina 10:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pdf

Formularz oferty dla części I- załącznik nr 1 do SIWZ

Formularz oferty dla części nr II- załącznik nr 1 do SIWZ

Projekt umowy dla części I- załącznik nr 2 do SIWZ

Projekt umowy dla części II - załącznik nr 2 do SIWZ

Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ

Metryka

data wytworzenia
2012-12-11
data udostępnienia
2012-12-11
sporządzone przez
opublikowane przez
Agnieszka Drab
data wykonania
2012-12-18
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.