Modyfikacja treści aktualności 'Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie'
Złotów, dn.10.12.2013r.
WG.272.7.6.2013
Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Pełna nazwa Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Złotowie
reprezentowane przez Starostę Złotowskiego,
77-400 Złotów, Al. Piasta 32
II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 j.t. ze zmianami) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy
„Zakup i dostawę materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego
w Złotowie”
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 j.t. ze zmianami) wybrano ofertę złożoną przez:
Dla części I – „Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Złotowie”- SPIN Spółka z o.o. ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek
Dla części II – „Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie” - SPIN Spółka z o.o. ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek
III. Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena-100%”
IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:
W cz. I – Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Złotowie, wpłynęło 5 ofert, tj.:
1) PARTNER XX-PIK Sp. z o.o. Oddział Gryfice 72-300 Gryfice, ul. Kamieńska 23
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 76,28 pkt
2) P.H. „ALFA” Witka Tomasz, ul. Zielona 4, 77-200 Miastko
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 96,70 pkt
3) „RODAN” Sp. z o.o. ul. Górecka 17, 60-201 Poznań
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 96,21 pkt
4) SPIN Spółka z o.o. ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 100,00 pkt
5) Hurtownia „KAMA” Spółka Jawna Mirosław Szweda i spółka, ul. Sienkiewicza 4, 77-400 Złotów
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 90,97 pkt
W cz. II- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie, wpłynęło 8 ofert, tj.
1) BLACKLINE Paweł Pinkowski, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 99,23 pkt
2) PARTNER XX-PIK Sp. z o.o. Oddział Gryfice 72-300 Gryfice, ul. Kamieńska 23
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 84,30 pkt
3) F.H.U. „GRAWIT” Kinga Pohoska ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 91,24 pkt
4) P.H. „ALFA” Witka Tomasz, ul. Zielona 4, 77-200 Miastko
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 95,38 pkt
5) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, 56-400 Oleśnica, ul. Lotnicza 15d/15
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 93,00 pkt
6) PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 92,98 pkt
7) SPIN Spółka z o.o. ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 100,00 pkt
8) Hurtownia „KAMA” Spółka Jawna Mirosław Szweda i spółka ul. Sienkiewicza 4, 77-400 Złotów
Ocena w kryterium wyboru: cena 100%
Ogółem – 99,24 pkt
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał : ofertę nr 4 w części I oraz ofertę nr 7 w części II. Uzyskały one największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Złotów: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
Numer ogłoszenia: 483990 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie , Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowe w Złotowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
I część -Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
II cześć - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oryginalnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
Szczegółowy zakres rzeczowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia wykonawcy.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).
2. Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).
3. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;
4. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zmian rodzaju asortymentu i jego ilości w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy:
1) konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynikać będzie z sytuacji, której nie można było wcześniej przewidzieć lub gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia- pdf
Formularz oferty dla cz. I- załącznik nr 1 do SIWZ - pdf
Formularz oferty dla cz. II - załącznik nr 1 do SIWZ - pdf
Wzór/projekt umowy dla cz. I - załącznik nr 2 do SIWZ - pdf
Wzór/projekt umowy dla cz. II - załącznik nr 2 do SIWZ - pdf