Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Uchwała nr XLVIII/312/2022 Rady Powiatu Złotowskiego z dnia 25 maja 2022 r. - Rejestr zmian, rejestr 7555, menu 193, artykuł 7555 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie'

Złotów, dn.10.12.2013r.

 WG.272.7.6.2013

 Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

I. Pełna nazwa Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Złotowie

 reprezentowane przez Starostę Złotowskiego,

 77-400 Złotów, Al. Piasta 32

 II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 j.t. ze zmianami) informuję, że  w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy

 „Zakup i dostawę materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego

w Złotowie”

 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 j.t. ze zmianami) wybrano ofertę złożoną przez:

Dla części I – „Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Złotowie”- SPIN Spółka z o.o. ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek

Dla części II – „Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie” - SPIN Spółka z o.o. ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek

III. Uzasadnienie wyboru:

Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena-100%”

 IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

W cz. I – Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Złotowie, wpłynęło 5 ofert, tj.:

1)      PARTNER XX-PIK Sp. z o.o. Oddział Gryfice 72-300 Gryfice, ul. Kamieńska 23

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 76,28 pkt

 2)      P.H. „ALFA” Witka Tomasz, ul. Zielona 4, 77-200 Miastko

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 96,70 pkt

3)       „RODAN” Sp. z o.o. ul. Górecka 17, 60-201 Poznań

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 96,21 pkt

4)      SPIN Spółka z o.o. ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 100,00 pkt

5)      Hurtownia „KAMA” Spółka Jawna Mirosław Szweda i spółka, ul. Sienkiewicza 4, 77-400 Złotów

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 90,97 pkt

 W cz. II- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie, wpłynęło 8 ofert, tj.

1)      BLACKLINE Paweł Pinkowski, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 99,23 pkt

2)      PARTNER XX-PIK Sp. z o.o. Oddział Gryfice 72-300 Gryfice, ul. Kamieńska 23

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 84,30 pkt

3)      F.H.U. „GRAWIT”  Kinga Pohoska ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 91,24 pkt

4)      P.H. „ALFA” Witka Tomasz, ul. Zielona 4, 77-200 Miastko

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 95,38 pkt

5)      Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, 56-400 Oleśnica, ul. Lotnicza 15d/15

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 93,00 pkt

6)      PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 92,98 pkt

7)      SPIN Spółka z o.o. ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 100,00 pkt

8)      Hurtownia „KAMA” Spółka Jawna Mirosław Szweda i spółka ul. Sienkiewicza 4, 77-400 Złotów

Ocena w kryterium wyboru: cena 100%

Ogółem – 99,24 pkt

 Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał : ofertę nr 4 w części I oraz ofertę nr 7 w części II. Uzyskały one największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Złotów: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie
Numer ogłoszenia: 483990 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie , Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowe w Złotowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:

I część -Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Złotowie

II cześć - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oryginalnych oraz zamienników do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Starostwa Powiatowego w Złotowie

Szczegółowy zakres rzeczowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).

2. Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ (UWAGA! Różny dla każdej części zamówienia).

3. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

4. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zmian rodzaju asortymentu i jego ilości w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego

2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy:

1) konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynikać będzie z sytuacji, której nie można było wcześniej przewidzieć lub gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,

2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług.

3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia- pdf

Formularz oferty dla cz. I- załącznik nr 1 do SIWZ - pdf

Formularz oferty dla cz. II - załącznik nr 1 do SIWZ - pdf

Wzór/projekt umowy dla cz. I - załącznik nr 2 do SIWZ - pdf

Wzór/projekt umowy dla cz. II - załącznik nr 2 do SIWZ - pdf

Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ - pdf

Oświadczenie dot. grupy kapitałowej - załącznik nr 4 - pdf

Metryka

data wytworzenia
2013-11-26
data udostępnienia
2013-11-26
sporządzone przez
opublikowane przez
Agnieszka Drab
data wykonania
2013-12-16
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.