Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Złotowie
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Wykaz nieruchomości Powiatu Złotowskiego przeznaczonej do sprzedaży- działka nr 1222/12 wraz z udziałem w działce nr 1222/10 poł. w Złotowie przy ul. Leśnej - Rejestr zmian, rejestr 7616, menu 193, artykuł 7616 - BIP - Starostwo Powiatowe w Złotowie ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Działania energooszczędne realizowane w budynkach znajdujących się na terenie powiatu złotowskiego'

 Złotów, dn. 10.01.2014r.

   Zawiadomienie

 o wyborze najkorzystniejszej oferty

  Pełna nazwa Zamawiającego:       Powiat Złotowski

 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Złotowskiego

 Al. Piasta 32, 77-400 Złotów.

 II. Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 j.t.) informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy:

 Działania energooszczędne realizowane w budynkach znajdujących się na terenie powiatu złotowskiego”

 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 j.t.) wybrano ofertę złożoną przez:

 Siemens Sp. z o.o.

 ul. Żupnicza 11

 03-821 Warszawa

 III. Uzasadnienie wyboru:

   Oferta uzyskała najwyższą ocenę w kryterium „cena”

  IV. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny ofert:

 Wpłynęła jedna oferta:

 1. Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa

        ocena w kryterium „cena” – 100,00 pkt

        Ogółem – 100,00 pkt

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 1, która uzyskała największą liczbę punktów w wymaganym przez Zamawiającego kryterium.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA! PONIŻEJ ZAMIESZCZONO WYJAŚNIENIA DO PYTAŃ W ZWIĄZKU Z PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM PRZETARGOWYM

Plik do pobrania:

Wyjaśnienia do pytań w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym pn. "Działania energooszczędne realizowane w budynkach znajdujących się na terenie powiatu złotowskiego"


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer ogłoszenia w BZP: 521872-2013;    data zamieszczenia: 16.12.2013r.

Działania energooszczędne realizowane w budynkach znajdujących się na terenie powiatu złotowskiego


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotowski, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 2633220, faks 67 2632802.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania energooszczędne realizowane w budynkach znajdujących się na terenie powiatu złotowskiego

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1. Termomodernizacja obiektów Powiatu Złotowskiego obejmuje 13  budynków:

a) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie ul. Norwida 10,  77-400 Złotów (Zespół Szkół Elektro-Mechanicznych w Złotowie ul. Norwida 10) – BUDYNEK NR 1 (SZKOŁA);

b) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie ul. Norwida 10, 77-400 Złotów (Zespół Szkół Elektro-Mechanicznych w Złotowie ul. Norwida 10) – BUDYNEK NR 2 (PORADNIA);

c) Budynek warsztatów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie 77-400 Złotów ul. Norwida 10 (Zespołu Szkół Elektro-Mechanicznych w Złotowie ul. Norwida 10);

d) Budynek sali gimnastycznej I LO w Złotowie ul. Boh. Westerplatte 9, 77-400 Złotów;

e) Budynek Laboratorium i Apteki - Szpital Powiatowy w Złotowie ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów;

f) Budynek Kuchni i Kotłowni - Szpital Powiatowy w Złotowie ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów;

g) Budynek Administracji - Szpital Powiatowy w Złotowie ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów;

h) Budynek Oddziału Chorób Wewnętrznych - Szpital Powiatowy w Złotowie ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów;

i) Budynek  Chirurgii i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - Szpital Powiatowy w Złotowie ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów;

j) Budynek Oddziału Psychiatrycznego - Szpital Powiatowy w Złotowie ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów;

k) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie (Zespół Szkół Spożywczych w Krajence – budynek główny) 77-430 Krajenka ul. Polańskiego 3;

l) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie (Zespół Szkół Spożywczych w Krajence- Internat) ul. Szkolna 15, 77-430 Krajenka;

m) Budynek B Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie (Zespół Szkół Technicznych w Jastrowiu, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie).

2. Przewiduje się wykonanie n/w robót:

2.1. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie ul. Norwida 10,  77-400 Złotów (Zespół Szkół Elektro-Mechanicznych w Złotowie ul. Norwida 10)

a) budynek szkoły:

- demontaż zaworów grzejnikowych,

- demontaż grzejników żeliwnych,

- montaż grzejników stalowych dwupłytowych,

- montaż zaworów z termostatyczny z głowicą do regulacji c.o.,

- montaż zaworów na powrotach,

- płukanie instalacji c.o., próba szczelności instalacji c.o., sprawdzanie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco wraz z regulacją,

- wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne – oprawy i świetlówki energooszczędne,

- wdrożenie systemu zarządzania energią -  szczegółowy opis zawarty jest Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

b) budynek warsztatów:

- demontaż zaworów grzejnikowych,

- montaż zaworów termostatyczny z głowicą do regulacji c.o.,

- montaż zaworów na powrotach,

- płukanie instalacji c.o., próba szczelności instalacji c.o., sprawdzanie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco wraz z regulacją,

- wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne – oprawy i świetlówki energooszczędne,

- wdrożenie systemu zarządzania energią -  szczegółowy opis zawarty jest Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

c) budynek poradni:

- demontaż zaworów grzejnikowych,

- demontaż grzejników żeliwnych,

- montaż grzejników stalowych dwupłytowych,

- montaż zaworów termostatycznych z głowicą do regulacji c.o.,

- montaż zaworów na powrotach,

- płukanie instalacji c.o., próba szczelności instalacji c.o., sprawdzanie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco wraz z regulacją,

- wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne – oprawy i świetlówki energooszczędne,

- wdrożenie systemu zarządzania energią -  szczegółowy opis zawarty jest Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

2.2. Budynki Szpitala Powiatowego w Złotowie:

a) laboratorium i apteka:

- demontaż zaworów grzejnikowych,

- demontaż i ponowny montaż istniejącego grzejnika żeliwnego,

- montaż grzejników stalowych dwupłytowych,

- montaż zaworów termostatycznych z głowicą do regulacji c.o.,

- płukanie instalacji c.o., próba szczelności instalacji c.o., sprawdzanie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco wraz z regulacją,

- wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne – oprawy i świetlówki energooszczędne,

- wdrożenie systemu zarządzania energią -  szczegółowy opis zawarty jest Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

b) kuchnia i kotłownia, budynek administracji, oddział chorób wewnętrznych, chirurgia i SOR, oddział psychiatryczny:

- wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne – oprawy i świetlówki energooszczędne,

- wdrożenie systemu zarządzania energią -  szczegółowy opis zawarty jest Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

2.3. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie:

a) Zespół Szkół Spożywczych w Krajence – budynek główny, 77-430 Krajenka ul. Polańskiego 3:

- demontaż istniejących okien i drzwi drewnianych oraz luksferów,

- montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych wykonanych z PCV o profilu 6-komorowym o szer. min 80mm, wsp. U dla okna min 1,3 W/m2*K, wsp. U dla szyb min. 1,0 W/m2*K z nawiewnikami ciśnieniowymi w każdym oknie, w miejsce luksferów (na klatkach schodowych) okna z bezpieczną szybą P2,

- wymiana drzwi pełnych wykończonych ocieplonych o wsp. U 2,6Wm2*K,

- obróbka wewnętrzna ościeży okien i drzwi,

- obróbki blacharskie z blachy powlekanej – parapety zewnętrzne,

- demontaż podokienników wewnętrznych,

- montaż podokienników wewnętrznych o grubości minimum 3 cm,

- utylizacja materiałów z rozbiórki powstałych przy wykonaniu wszystkich prac związanych z wymiana stolarki,

- demontaż zaworów grzejnikowych,

- demontaż i ponowny montaż grzejników,

- montaż zaworów termostatycznych z głowicą do regulacji c.o.,

- montaż zaworów na powrotach,

- płukanie instalacji c.o., próba szczelności instalacji c.o., sprawdzanie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco wraz z regulacją,

- montaż rurociągu stalowego izolowanego Dn 25 długości 120mb,

- wdrożenie systemu zarządzania energią -  szczegółowy opis zawarty jest Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

b) Zespół Szkół Spożywczych w Krajence- Internat, ul. Szkolna 15, 77-430 Krajenka:

- wdrożenie systemu zarządzania energią -  szczegółowy opis zawarty jest Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

2.4. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie (Zespół Szkół Technicznych w Jastrowiu, ul. Kieniewicza 35, 64-915 Jastrowie – budynek B):

a) wymiana stolarki:

- demontaż istniejących okien i drzwi drewnianych,

- montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych wykonanych z PCV o profilu 6-komorowym o szer. min 80mm, wsp. U dla okna min 1,3 W/m2*K o wsp. dla szyb min 1,0 W/m2*K z nawiewnikami ciśnieniowymi w każdym oknie,

- wymiana drzwi pełnych wykończonych ocieplonych o wsp. U 2,6Wm2*K,

- obróbka wewnętrzna ościeży okien i drzwi,

- obróbki blacharskie z blachy powlekanej – parapety zewnętrzne,

- dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni pełnych szpachlowanych jednokrotnie – brama,

- utylizacja materiałów z rozbiórki powstałych przy wykonaniu wszystkich prac związanych z wymianą stolarki.

b) docieplenie stropodachu:

- wymiana deskowania dachu z desek grubości 32mm na styk,

- drobne naprawy pokrycia polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu,

- pokrycie dachów papą termozgrzewalną gr. 5,2mm modyfikowaną SBS jednowarstwowo – dach drewniany,

- dach betonowy - styropapa gr 14 cm na styropianie EPS 100 λmax=0,036 laminowanego papą podkładową plus pokrycie papą termozgrzewalną  gr. 5,2mm modyfikowaną SBS jednowarstwowo,

- obróbki blacharskie z blachy ocynkowej – przy szerokości po rozwinięciu ponad 25cm,

- rynny dachowe z blachy ocynkowej półokrągłe w rozwinięciu śr. 15cm,

- mocowanie na krokwiach foli dachowej,

- izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej z jednej warstwy płyt układanych na sucho gr. 18cm o wsp. 0,038,

- odbicie tynków wewnętrznych o powierzchni do 5m2 na ścianach, filarach, pilastrach z zaprawy cementowo-wapiennej,

- odbicie tynków wewnętrznych o powierzchni do 5 m2 na ścianach, filarach, pilastrach z zaprawy cementowo – wapiennej,

- wykonanie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kategorii III na kominach ponad dachem płaskim,

c) docieplenie ścian budynku:

- odbicie luźnych tynków,

- uzupełnienie tynków,

- przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekko – mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie,

- wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod i nad rynnowych, wyskoków i pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonowych z blachy ocynkowej,

- ocieplenie ścian budynków metodą lekko - mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki. Styropian zagłębiony w gruncie hydrofobowy (ekstrudowany) gr. 12cm,wsp. 0,038, powyżej terenu styropian EPS 75 gr. 12 cm o wsp. 0,038,

- ocieplenie ościeży płytami styropianowymi przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej mieszanki,

- ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym z siatką,

- przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekko-mokrą poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją gruntującą,

- dwukrotne malowanie zewnętrznych tynków gładkich, bez gruntowania, farbami akrylowymi w kolorach pastelowych,

- malowanie dwukrotne rynien i rur spustowych,

- zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15 cm w gruncie kategorii III,

- wykonanie izolacji dwuwarstwowej pionowej dyperbitem murów nieotynkowanych i ocieplenia w gruncie.

d) roboty pomocnicze:

- rozbiórka elementów betonowych nieuzbrojonych o grubości 15cm,

- wykonanie opaski betonowej o szerokości 50cm, grubości 15 cm i wierzchniej warstwy grubości 2 cm na podłożu gruntowym przy budynku,

- rowki w gruncie o wymiarach 20x20 cm pod krawężniki i ławy krawężnikowe,

- ława betonowa zwykła pod krawężniki, obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,

- koryta o głębokości 20cm wykonywane ręcznie,

- warstw odsączająca o grubości po zagęszczeniu 10cm w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie,

-warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm.

e) wymiana zadaszeń nad wejściami do piwnicy:

- rozbiórka pokrycia pierwszej warstwy papy z dachów betonowych,

- rozbiórka pokrycia każdej następnej poza pierwszą warstwą papy z dachów betonowych,

- rozbiórka pokrycia pierwszej warstwy papy z dachów betonowych,

- rozbiórka pokrycia każdej następnej poza pierwszą warstwą papy z dachów betonowych,

- rozbiórka murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadających się do użytku,

- rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych,

- rozebranie ścian, filarów, kolumn wykonanych z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej,

- rozebranie pokrycia z blachy trapezowej nie nadającej się do użytku,

- montaż elementów konstrukcji aluminiowych – daszki nad drzwiami,

- malowanie dwukrotne farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych,

- przygotowanie podłoża poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie schodów,

- okładziny schodów z płytek o wymiarach 30x30cm układanych na klej metodą kombinowaną – przygotowanie podłoża.

f) Wymiana instalacji c.w.u. i budowa kotłowni gazowej dwufunkcyjnej:

- szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

2.5. Budynek sali gimnastycznej I LO w Złotowie ul. Boh. Westerplatte 9, 77-400 Złotów:

- wdrożenie systemu zarządzania energią -  szczegółowy opis zawarty jest Programie Funkcjonalno – Użytkowym,

- wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne – oprawy i świetlówki energooszczędne.

3. Pełnienie nadzoru autorskiego,

4. Wykonanie obliczeń niezbędnych do wyliczenia Efektu ekologicznego polegającego na ograniczeniu lub uniknięciu emisji CO2 w ilości 1542 Mg/rok

5. Wykonanie obliczeń niezbędnych do wyliczenia Efektu ekologicznego polegającego na oszczędności w zużyciu ciepła w ilości  17639,02 GJ/rok

6. Wykonanie obliczeń niezbędnych do wyliczenia Efektu ekologicznego polegającego na oszczędności w energii elektrycznej w ilości 206,19 MWh/rok= 742,28 GJ/rok

7. Obliczenie w ramach gwarancji, Efektu ekologicznego jak wyżej opisanego z uwzględnieniem efektów uzyskanych w wyniku realizacji umowy oraz wcześniejszych realizacji robót termomodernizacyjnych w przedmiotowych obiektach.

8. Zarządzanie, w ramach i w okresie gwarancji, systemem zarządzania energią, a także monitorowanie Efektu ekologicznego i przekazywanie Zamawiającemu corocznych, przez 5 lat, raportów dotyczących efektu ekologicznego.

9.Szczegółowy zakres rzeczowy określono w programie funkcjonalno-użytkowym dla wdrożenia systemu zarządzania energią, przedmiarach, które stanowią element pomocniczy, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej dotyczącej budowy kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Jastrowiu. Wyszczególnione dokumenty dołączone są do  niniejszej specyfikacji.

10. Z uwagi na to, że wynagrodzenie dla wykonawcy ma charakter ryczałtu zgodnie z art. 632 §1 Kodeksu Cywilnego, tj. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru prac, przed złożeniem oferty Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną oraz dokonać koniecznych pomiarów i wyliczeń w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny ryczałtowej.

11. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że roboty budowlane prowadzone będą w kompleksie budynków niepodlegających wyłączeniu z eksploatacji na czas prowadzonych robót budowlanych, dlatego Wykonawca w oferowanej cenie winien uwzględnić wszelkie ew. koszty wynikające z utrudnień związanych z taką sytuacją.

12. O wszelkich pytaniach kierowanych do Zamawiającego, udzielonych odpowiedziach oraz wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zgłoszą zainteresowanie udziałem w postępowaniu oraz zamieści te informacje na stronie internetowej, na której udostępniono niniejszą SIWZ (www.bip.zlotow-powiat.pl/, zakładka Zamówienia publiczne- przetargi).

II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.00.00.00-8   Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45.30.00.00-0   Roboty instalacyjne w budynkach

45.31.00.00-3    Roboty instalacyjne elektryczne

74.23.14.20-7   Usługi zarządzania energią

45.33.10.00-6    Instalowanie urządzeń grzewczych wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71.32.00.00-7    Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45.32.10.00-3    Izolacja cieplna

45.42.11.30-4    Instalowanie drzwi i okien

45.42.10.00-4    Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45.00.00.00-7    Roboty budowlane

45.33.11.00-7    Instalowanie centralnego ogrzewania

45.32.10.00-3    Izolacja cieplna

45.33.11.10-0    Instalowanie kotłów

45.26.00.00-7    Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: do dnia 30.04.2014 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do  02.01.2014 roku do godziny 10.00.

3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:

Starostwo Powiatowe w Złotowie

Al. Piasta 32, 77-400 Złotów

Nr rachunku 94 8941 0006 0018 2490 2000 0150

5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Wadium - przetarg na działania energooszczędne.

6. Dokument stanowiący poświadczenie wniesienia wadium Wykonawca powinien dołączyć do oferty.

7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium -zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz:

a)Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na ocieplaniu budynków na kwotę brutto minimum 300 000,00 zł

b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie węzła cieplnego lub/i instalacji c.o. na kwotę brutto minimum 200 000,00 zł oraz załączeniem dowodów dotyczących wykazanych robót budowlanych, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

c) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu i wdrożeniu kompleksowego systemu zarządzania energią cieplną w budynku/budynkach na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto każde, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku usług(i) wykonywanych(ej), podać wartość tej części usługi, która już została wykonana wraz z załączeniem dowodu czy została wykonana należycie, wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku usług zakończonych, dowód potwierdzający ich należyte wykonanie powinien być wystawiony po ich ukończeniu.

III.3.3) Potencjał techniczny

1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku –potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – potwierdzeniem spełnienia warunku będzie oświadczenie wykonawcy oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ ;

Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobą kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (wg wzoru załączonego do SIWZ), że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o której mowa powyżej posiada wyżej wymagane uprawnienia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć:

1. Oświadczenie Wykonawcy (Pełnomocnika) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia oświadczenie, o którym mowa w niniejszym paragrafie może być złożone wspólnie przez Wykonawców lub każdy Wykonawca może złożyć oświadczenie osobno zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

2. Kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie  mniejszą niż 500 000,00 zł.

3. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (na druku wg wzoru określonego w zał. 4 do SIWZ część 1), oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały one wykonane lub wykonywane należycie (na druku wg wzoru określonego w zał. 4 do SIWZ część 2);

5. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami– załącznik nr 5 do SIWZ.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)    wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

2)   aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3)   Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonym w pkt III.4.2. ogłoszenia o zamówieniu

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że

a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert

2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów oraz informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

  1. Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;
  3. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).
  4. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem:

a) losowej przyczyny zmiany podwykonawcy(ów) z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia posłużył się doświadczeniem Podwykonawcy to nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy.

b) w przypadku wprowadzenia za zgodą Zamawiającego podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia pomimo oświadczenia w ofercie, że zamówienie będzie realizowane siłami własnymi. Wprowadzenie podwykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia.

c) zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy z przyczyn losowych z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany oraz osoba ta musi spełniać wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia w branży konstrukcyjno-budowlanej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 107

IV.4.4) Termin składania ofert: 02.01.2014 r., godzina 10:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, I piętro, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Pliki do pobrania:

1. Specyfikacja Instotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.

2. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Program Funkcjonalno - Użytkowy.

3. Przedmiary robót.

4. Zgłoszenie i pozwolenie na budowę wraz z projektem - budowa kotłowni gazowej w ZSzT w Jastrowiu.

5. Audyty energetyczne.

6. Metodyka i instrukcje - system zielonych inwestycji.

Metryka

data wytworzenia
2013-12-16
data udostępnienia
2013-12-16
sporządzone przez
opublikowane przez
Agnieszka Drab
data wykonania
2014-01-10
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.