Przebudowa drogi powiatowej nr 1056P Paruszka - Podróżna na odcinku Paruszka - Dolnik - Głubczyn - Augustowo - Śmiardowo Krajeńskie
Zawiadomienie o wyborze najkorzytniejszej oferty z dnia 08.12.2016r. - plik do pobrania pdf
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT
Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż 23 listopada 2016r. o godz. 10:15 nastąpiło otwarcie ofert dot. postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.
Przebudowa drogi powiatowej nr 1056P Paruszka – Podróżna na odcinku Paruszka – Dolnik – Głubczyn – Augustowo – Śmiardowo Krajeńskie
Inwestycja realizowana w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 5 204 739,00 zł brutto
I. ZESTAWIENIE OFERT
Wpłynęło 6 ofert:
- POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A., ul. Podmiejska 2, 78-500 Drawsko Pomorskie
Cena brutto: 2 541 553,72
Okres udzielonej gwarancji: 60
2. STRABAG Sp. z o.o. Oddział Poznań, ul. Obornicka 235 B, 60-650 Poznań
Cena brutto: 2 741 820,37
Okres udzielonej gwarancji: 60
- ATA-TECHNIK Sp. z o.o. S.K.A., Osiedle Cechowe 31, 64-840 Budzyń
Cena brutto: 3 268 863,35
Okres udzielonej gwarancji: 60
- KOBYLARNIA S.A., Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów, Kobylarnia 8, 86-061 Brzoza
Cena brutto: 2 691 561,73
Okres udzielonej gwarancji: 60
- Konsorcjum firm:
Lider: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „REDON” Andrzej Trudziński, ul. Karnowska 3, 89-100 Nakło n.Not.
Partner: REDON NAKŁO Sp. z o.o., ul. Karnowska 3, 89-100 Nakło n.Not.
Cena brutto: 1 998 834,49
Okres udzielonej gwarancji: 60
- TRAKCJA PRKiI S.A., ul. Złota 59, XVIII p., 00-120 Warszawa
Cena brutto: 2 599 035,85
Okres udzielonej gwarancji: 60
II. Termin wykonania zamówienia: 03 kwietnia 2017r. do 14 lipca 2017r.
III. Warunki płatności: zgodnie z zapisami§ 4. Zasady płatności projektu umowy.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA KOLEJNE PYTANIA DO SIWZ!!! Zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 ze zm.) informuję, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1056P Paruszka – Podróżna na odcinku Paruszka – Dolnik – Głubczyn – Augustowo – Śmiardowo Krajeńskie, złożono zapytania. Ich treść oraz wyjaśnienia przedstawiam poniżej.
Pliki do pobrania:
1. Pytania do SIWZ wraz z wyjaśnieniami
UWAGA!!! Zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 ze zm.) informuję, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1056P Paruszka – Podróżna na odcinku Paruszka – Dolnik – Głubczyn – Augustowo – Śmiardowo Krajeńskie, złożono zapytania. Ich treść oraz wyjaśnienia przedstawiam poniżej.
Pliki do pobrania:
1. Pytania do SIWZ wraz zwyjaśnieniami
4. Decyzja zezwalająca na realizację inwestycji
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 337825 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Złotów: Przebudowa drogi powiatowej nr 1056P Paruszka – Podróżna na odcinku Paruszka – Dolnik – Głubczyn – Augustowo – Śmiardowo Krajeńskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, krajowy numer identyfikacyjny 57079092800000, ul. Al. Piasta 32, 77400 Złotów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 633 220, e-mail, faks 672 632 802.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zlotow-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.zlotow-powiat.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.zlotow-powiat.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
al. Piasta 32, 77-400 Złotów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1056P Paruszka – Podróżna na odcinku Paruszka – Dolnik – Głubczyn – Augustowo – Śmiardowo Krajeńskie
Numer referencyjny: ORO.272.9.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1056P Paruszka – Podróżna na odcinku Paruszka – Dolnik – Głubczyn – Augustowo – Śmiardowo Krajeńskie na odcinku o długości 9,026 km. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1)roboty z branży drogowej:
a)roboty rozbiórkowe,
b)podbudowy,
c)nawierzchnie,
d)roboty wykończeniowe,
e)elementy ulic.
2)opracowanie projektu oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym zatwierdzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem
2. Szczegółowy zakres rzeczowy dot. przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, która dostępna jest na stronie internetowej www.bip.zlotow-powiat.pl do, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, który stanowi element pomocniczy.
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie dla wykonawcy ma charakter ryczałtu zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego, tj. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru prac, przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wizję lokalną oraz dokonać koniecznych pomiarów i wyliczeń w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny ryczałtowej.
4. W miejscach, gdzie w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym zezwoleniem na realizację inwestycji oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty itp.).
II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:45233260-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 14/07/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli dostarczy dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 5 000 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum 2 roboty budowlane o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmujące w swoim zakresie wykonanie: wykonanie poszerzenia, wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej oraz nawierzchni bitumicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
b. dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym, tj.: dołączy do oferty: wykaz osób (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wyk2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
odział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
1) przedłużające się procedury postępowania administracyjnego w celu uzyskania opinii, potwierdzeń, decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
2) przedłużenia procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności poprzez złożenie odwołania, przesunięcia terminu otwarcia ofert,
3) opóźnienia spowodowane uwarunkowaniami społecznymi (protesty, listy, petycje, itp.),
4) konieczności prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych właścicielami nieruchomości,
5) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie mających wpływ na realizacje zamówienia, w szczególności w przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto dla Wykonawcy zostanie odpowiednio dostosowane,
6) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,
7)działania sił natury;
8)wystąpienie siły wyższej;
2. Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub/i na zmianę wynagrodzenia dla Wykonawcy. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy z ww. powodów nie może powodować dodatkowych roszczeń wobec Zamawiającego ze strony Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Pliki do pobrania: